SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriendin en ik hebben voor 2 van de 3 verblijfsadressen van afgelopen vakantie gebruik gemaakt van Airbnb. Je krijgt veel ruimte voor een prikkie, zeker gezien de locaties waar je vaak verblijft (centrum).
In de laatste zin staat dat deze eigenaar geen alleenstaande mannen accepteert.quote:Étant seule, j'accueille volontiers des couples ou des femmes seules. En revanche je n'accepterai pas les réservations d'hommes seuls.
Dat is dan jouw ervaring; zelf heb ik in alle gevallen probleemloos gebruik kunnen maken van Airbnb. Het maakte daarbij niet uit of ik nou alleen op pad was of met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:17 schreef schaal_10 het volgende:
Een schopje. Een prachtig concept, vanwege de sfeer van een thuisgevoel. Alleen na enkele verzoeken tot informatie te hebben gedaan blijkt dat ze meestal geen alleenreizende mannen accepteren. Ik krijg in ieder geval geen reactie op mijn informatieverzoek.
Voorbeeld:
[..]
In de laatste zin staat dat deze eigenaar geen alleenstaande mannen accepteert.
Oh spannend!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:48 schreef Essiejj het volgende:
Ik heb toevallig mijn eerste Airbnb geboekt in Turijn over 2 weekjes !Ben benieuwd, de reviews zijn goed. Het valt me alleen wel op dat het steeds duurder word
Volg het al een tijd.
Tja voor mij was de prijs nu toch echt het belangrijkst. En de reviews, Ik wil minstens 5 goede reviews hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh spannend!
Mag ik vragen wat voor jou belangrijk was en waar je op lette bij het uitzoeken? En heb je een kamer of een appartement? Dacht eigenlijk altijd dat het niets voor mij was, dus nooit echt in verdiept maar ik geloof best dat het steeds duurder wordt. Maar ik vond die huiselijke sfeer in die guesthouse leuk dus vandaar.
Zo'n 10 keer gebruik van gemaakt de afgelopen 3 jaar. Dat had vaker kunnen zijn, maar in veel steden en voor sommige trips is het wat onhandiger en duurder;quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je alleen positieve ervaringen, of ook negatieve ervaringen?
Boek je een kamer, en deel je het huis dan met anderen of boek je liever een appartement voor jezelf?
Opzich snap ik dat wel, normaal gezien zijn het allemaal particulieren.En vaak heb je niet een heel appartement maar deel je gewoon je eigen huis met een paar toeristen. Dan wil je ze wel een beetje zelf uit kiezen neem ik aanquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Een keer gebruik van gemaakt tot nu toe, in Parijs. Echt super, mini-appartement, goede locatie, vriendelijke verhuurder (die onder t appartement woonde, aparte voordeur).
En goedkoop vergeleken met hotels daar.
Het boeken vond ik wel apart, dat je moet afwachten of de verhuurder je wel wil.
ja ik snap t ook wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef Essiejj het volgende:
[..]
Opzich snap ik dat wel, normaal gezien zijn het allemaal particulieren.En vaak heb je niet een heel appartement maar deel je gewoon je eigen huis met een paar toeristen. Dan wil je ze wel een beetje zelf uit kiezen neem ik aan
Dat zeker, we zijn er dan ook heel tevreden over.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:15 schreef Karbonkel95 het volgende:
^ik vind dat airbnb het heel klantvriendelijk oplost! Wel vervelend hoe het is gelopen.
Ik heb in de zomer een airbnb in het centrum van Rome, het zou mij benieuwenheb er zin in
Hangt er vanaf waar je naar toe wilt. Denk je dat jou profiel een beetje past bij dat van de verhuurder? Ik koop meestal eerst tickets en daarna pas hotel maar kijk wel eerst naar de (betaalbare) beschikbaarheid in de regio. Als je dan niks vind heb je altijd nog uitwijkmogelijkheden....quote:Op maandag 1 juni 2015 11:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij willen misschien voor het eerst gebruik gaan maken van Airbnb, maar nu vroeg ik me af; kunnen we beter eerst zorgen dat onze slaapplek geregeld is en dan pas de vliegtickets regelen?
Ik lees hierboven namelijk verhalen over geannuleerde slaapplekken en moeilijkheden van verhuurders...
Mijn profiel past bij de verhuurder??? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:29 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
Dat zeker, we zijn er dan ook heel tevreden over.
[..]
Hangt er vanaf waar je naar toe wilt. Denk je dat jou profiel een beetje past bij dat van de verhuurder? Ik koop meestal eerst tickets en daarna pas hotel maar kijk wel eerst naar de (betaalbare) beschikbaarheid in de regio. Als je dan niks vind heb je altijd nog uitwijkmogelijkheden....
Je moet een berichtje schrijven waarin je jezelf en reisgezeldschap voorstelt aan de verhuurder. Maar zeker als het bij iemand in huis is word er denk gekeken of ze je wel willen hebben. De verhuurder heeft 24 uur om jou aanvraag te accepteren of af te wijzen. Als hij of zij na 24 uur niet reageert is het automatisch afgewezen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Mijn profiel past bij de verhuurder??? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
We willen over twee weken naar Ibiza (of ja, ik wil dat...vriendlief heeft nog niet beslist) dus genoeg andere adresjes waar we terug kunnen....
Ah oke, bedankt. Ik had wel in de gaten dat je een berichtje moest schrijven, maar wist dat je je echt moest voorstellen enzo....quote:Op maandag 1 juni 2015 19:43 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
Je moet een berichtje schrijven waarin je jezelf en reisgezeldschap voorstelt aan de verhuurder. Maar zeker als het bij iemand in huis is word er denk gekeken of ze je wel willen hebben. De verhuurder heeft 24 uur om jou aanvraag te accepteren of af te wijzen. Als hij of zij na 24 uur niet reageert is het automatisch afgewezen.
Bij de meesten hoeft dat ook helemaal niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ah oke, bedankt. Ik had wel in de gaten dat je een berichtje moest schrijven, maar wist dat je je echt moest voorstellen enzo....
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ah oke, bedankt. Ik had wel in de gaten dat je een berichtje moest schrijven, maar wist dat je je echt moest voorstellen enzo....
Niet helemaal uitgebreid maar wel een beetje over jezelf vertellen.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij de meesten hoeft dat ook helemaal niet.
Is me maar 1 keer gevraagd. In Utrecht. Prima plek verder.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:03 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
[..]
Niet helemaal uitgebreid maar wel een beetje over jezelf vertellen.
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:39 schreef El_Matador het volgende:
Geniaal agoristisch systeem, ik wil niet anders meer.
Hotels
Hostels
Air BnB![]()
En jij natuurlijk ook?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:10 schreef Uitgebloed het volgende:
Ik heb me ook maar aangemeld; hoop eind van het jaar ergens wintersportaccomodatie te kunnen boeken. 2 weken terug geboekt via bookings, toen niet aan airbnb gedacht eigenlijk.
Wintersport accomodaties staan er wel op, maar heel goedkoop nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:10 schreef Uitgebloed het volgende:
Ik heb me ook maar aangemeld; hoop eind van het jaar ergens wintersportaccomodatie te kunnen boeken. 2 weken terug geboekt via bookings, toen niet aan airbnb gedacht eigenlijk.
Verwijder die van Blik dan ook? Daar heb ik me mee aangemeld namelijk..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:58 schreef Thetallguy het volgende:
Referral linkjes van Uitgebloed verwijderd
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:00 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Verwijder die van Blik dan ook? Daar heb ik me mee aangemeld namelijk..
hoor je heel vaak dit soort berichtenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:07 schreef Melro het volgende:
Geweldig systeem, gebruik het regelmatig.
Ook mijn aanstaande vakantie naar de VS weer aantal keer geboekt.
1 keer (in Spanje) was de verhuurder niet thuis, eerste nacht hotel moeten boeken. Dag erna was hij er wel. Foutje bedankt.... van AirBnB hotel teruggekregen en als compensatie het diner op de eerste avond. AirBnB echt top geregeld.
Flinke hotel lobby aan de gangquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoor je heel vaak dit soort berichten
service is echt geweldig
ik moet toch wel lachen om die indianenverhalen die je soms in het nieuws hoort
Ligt aan de voorwaarden die je geaccepteerd hebt. Meestal wordt het bedrag meteen van je creditcard afgeschreven als de reservering bevestigd is. Dat staat ook in de mail met de factuur die je hebt gekregen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:51 schreef Hallojo het volgende:
Vorige week heb ik voor het eerst geboekt via Airbnb en het is ook bevestigd door de verhuurder. Hoe gaat het verder met de betaling enzo? Want betaald heb ik nog niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |