quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Wie ben jij nou weer? Daarbij troll ik nooit, ben niet eenzaam, draag geen bril en heb ook geen puisten. Je praat dus onzin.quote:
Ik heb 1 en misschien 2 SCC's over tegen W2.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef Dekatria het volgende:
Tijd dat we weer gaan voetballen, dit geouwehoer gaat ook wel vervelen.
Voorheen stond er FC Neuzenvreugd. Dat vond ik wat beter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef HPLC het volgende:
Het valt me nu pas op dat Ajax met kleine letters is getypt![]()
Eensquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen stond er FC Neuzenvreugd. Dat vond ik wat beter.
WAT IS DEZEquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb 1 en misschien 2 SCC's over tegen W2.
Wil jij gaan?
Haha ERETRIBUNE hier tegen willem 2. Zeg het nogmaals. Ga ook meteen die hele drank voorraad leeg drinken danquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb 1 en misschien 2 SCC's over tegen W2.
Wil jij gaan?
9 ton binnenharken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Relaxed. Moet je daar sjouwen?>
A gaat ook meequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]Held. Maar dat doe je met S. Dus dan kan A. gewoon mee. Je hebt dus maar 1 SCC over.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
A gaat ook mee
Nee maar we zitten een aantal dagen onder de pannen. Ik zat te denken om er 1 aan W. te geven want in-group, maar ik weet niet of hij kon. Vraag het hem effe, anders ken jij ze wat mijn aan gaat gebruiken.
Edit: WTF, ik ben gewoon van 10 tot 20 september vrij. Dat gebeurt eens per 5 jaar, als de aarde en alle andere planeten in één lijn staan met elkaar.
Ik miste wat, maar dat was het dus jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen stond er FC Neuzenvreugd. Dat vond ik wat beter.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
KAN ER NIKS MEER VAN MET DAT DIKKE LIJF
Alsof dat uitmaakt in een vrije trap.quote:
Of je leest Engelse kranten en vogelt even uit wat een dwarslaesie is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Dwarsleessie dit dat, op afstand gediagnosticeerd door de man met 5 masters, 2 phd's, en een postdoc, dus dan is t waar.
Ik kan geen Engels.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of je leest Engelse kranten en vogelt even uit wat een dwarslaesie is.. Dan zie je dat het omschreven ziektebeeld gelijkend is aan een tijdelijke dwarslaesie en dat dit inderdaad een op een overeenkomt met de ziekte die hij had.
. Dag.
Anyway. Kaarten Sevilla zijn even duur als mijn Passe-partout.
Het aanbod is dus van de baan begrijp ik?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Edit: WTF, ik ben gewoon van 10 tot 20 september vrij. Dat gebeurt eens per 5 jaar, als de aarde en alle andere planeten in één lijn staan met elkaar.
W2? Nee hoor, jij kan gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het aanbod is dus van de baan begrijp ik?
Lekker rellen met de lange, all good.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
W2? Nee hoor, jij kan gaan.Ik zit 10 - 15 in het buitenland. Wel maar 1SCC, de andere is voor die lange.
Ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef exile79 het volgende:
En als je straks via Feyenoord kaarten koopt? Is het dan een bus combi oid?
Dat lijkt me wel en aangezien 18/18 wedstrijd zo'n kutcombi zijn heb ik mn uitkaart opgezegd dit seizoenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef exile79 het volgende:
En als je straks via Feyenoord kaarten koopt? Is het dan een bus combi oid?
Spring de auto in naar Luik en neem ook twee kaartjes voor mij mee, zou ik zeggen dan hahaha.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hm. Daar zit ik niet op te wachten denk ik.
Lastpost.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:46 schreef eight het volgende:
Wie heeft de OP eigenlijk een nieuwe look gegeven?
Nicequote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer dat je post #40 niet had.
wow jij weet ook alles he!!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of je leest Engelse kranten en vogelt even uit wat een dwarslaesie is.. Dan zie je dat het omschreven ziektebeeld gelijkend is aan een tijdelijke dwarslaesie en dat dit inderdaad een op een overeenkomt met de ziekte die hij had.
. Dag.
Anyway. Kaarten Sevilla zijn even duur als mijn Passe-partout.
Ach, zo schamen zij zich weer voor de tientallen kneuzen op FR12. En terecht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Daar zijn ze weer!
Ik schaam mezelf als Feyenoord supporter voor deze groep mensen die Lunatic news beheren.twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 19:18:11@Mkrabby legde vanavond in de talskhow van @RTV_Rijnmond haarfijn uit hoe schandalig @Feyenoord met @MulderErwin is omgegaan. reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Alleen de IQ loze onder de supporters snappen dit niet en blijven zich er irritant eigenwijs druk om maken.
Dayumnquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een overdreven gedoe. Natuurlijk is het niet heel erg netjes, maar kom op zeg, wat is er nou belangrijker, het gekrenkte ego van Mulder of Feyenoord? Move on.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Daar zijn ze weer!
Ik schaam mezelf als Feyenoord supporter voor deze groep mensen die Lunatic news beheren.twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 19:18:11@Mkrabby legde vanavond in de talskhow van @RTV_Rijnmond haarfijn uit hoe schandalig @Feyenoord met @MulderErwin is omgegaan. reageer retweet
Vermeer had hem gehad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Met een Muldertje in het doel.
Opvolger van Lamprouquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Met een Muldertje in het doel.
Zomaar ff wat pareltjes dikgemaakt.quote:Born in Athens, Kostas Lamprou was just 13 when he left his homeland Greece for the Netherlands. The keeper was invited to join the Ajax youth academy after making a splash at an international tournament in which he turned out for Panathinaikos as a guest player. Lamprou’s stay in Amsterdam was not an unqualified success, however, and the Greek was released six months later. Lamprou decided to stay in the Netherlands, joining amateur club Amstelveen Heemraad, and the gamble paid off. Lamprou’s performances caught the eye of Feyenoord, who offered him a place at the club’s youth academy at Varkenoord. The Greece U21 international made his Feyenoord bow in preseason 2009/2010. A year later Lamprou went on loan to Excelsior but returned to Feyenoord during the winter break after failing to force himself into the first team at Woudestein. The keeper was given a first-team squad number at De Kuip and was named among the substitutes for a number of Eredivisie games.[1]
Lamprou’s official debut came in the cup against AGOVV on 20 September 2011. AGOVV Apeldoorn (4-0).[2] The Greek spent the rest of the season as second-choice keeper behind Erwin Mulder.
Pim Doesburg believes that Kostas Lamprou was an exceptional keeper. "Lamprou is a fantastic keeper. I think Lamprou then it must surrender. The pipeline will still fall back to Mulder. I would always let him stand. He has a good kick, good reflexes, is mobile and has a very good series of games had, " said the response from Doesburg versus RTV Rijnmond. Former goalkeeper Sparta Rotterdam and PSV understands the criticism Lamprou not. "They talk to him a complex that he is too small. This is ridiculous in my life has ever said I was too small. Lamprou has an incredible leaping ability, and he does it. I think he's good," Doesburg continues his story. "He is there now, so I would go through with it. Do not step over again. You never know how Mulder comes back and then plan how a defense reacts." [3]
The consistency of the young keeper caused on October 2012, his first call from Fernando Santos, the coach of Greece national football team.[4]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit net even te kijken op de wikipedia van Lamprou, lig echt in een deuk, lees dit:
[..]
Zomaar ff wat pareltjes dikgemaakt.
Don't step over again!
De leiding valt terug op Mulder > The pipeline will fall back to Mulder.
(Het is puur toeval dat het hier net ook over slecht Engels gaat btw.)
ach ja....als Jens er 15 maakt dit jaar En we worden 'gewoon' 2de roepen ze om een standbeeld voor Mr. Yellow.quote:Op zaterdag 6 september 2014 08:57 schreef timmmmm het volgende:
Tegen jong griekenland ofzo? Altijd lastig.
Voetbalzone had het filmpje op facebook gezet. Meteen 100 mongolen die vinden dat van geel doodmoet omdat hij niet gehaald is.
Voor fucking 2 miljoen salaris per jaar. Gek ja. Retards
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow, die is pas vies dikquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kijk deze dan. En nog Nederlander ook, dus goedkoper. HALEN!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch een beetje gemengde gevoelens over Guidetti.. je kan het vergelijken met een ex die je hebt laten gaan omdat ze een beetje te dik werd, maar wat ervoor in de plaats is gekomen nog minder aantrekkelijk is.
Tsja.. het heeft geen zin om te blijven hangen in het verleden, maar de kwaliteiten van Guidetti van 3 jaar terug in combinatie met zijn leiderschapskwaliteiten is precies wat dit Feyenoord nodig heeft. Te Vrede is echt niks.. zon spits kost je het kampioenschapquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
Blij dat ik geen viesdikke exen heb die me 2 miljoen per jaar kostten
Het gaat mij niet zozeer om Guidetti, het is gewoon zonde dat je met al die goeie aanwinsten weer niet mee zal doen om de titel omdat je met een kneus zit als spits.quote:
Zeker. En als we Van Hanegem moeten geloven kan die Kazim er helemaal geen kut van.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om Guidetti, het is gewoon zonde dat je met al die goeie aanwinsten weer niet mee zal doen om de titel omdat je met een kneus zit als spits.
Hanegod heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zeker. En als we Van Hanegem moeten geloven kan die Kazim er helemaal geen kut van.
Geen kut zal wel wat overdreven zijn maar mijn verwachtingen zijn niet hoog en dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zeker. En als we Van Hanegem moeten geloven kan die Kazim er helemaal geen kut van.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen kut zal wel wat overdreven zijn maar mijn verwachtingen zijn niet hoog en dan kan het alleen maar meevallen.
Wat ik ervan heb gehoord is hij enorm balvast en fysiek sterk maar totaal geen afmaker.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen kut zal wel wat overdreven zijn maar mijn verwachtingen zijn niet hoog en dan kan het alleen maar meevallen.
Die geloof ik al.een tijdje niet.meerquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al een tijdje gestopt met te geloven wat van Hanegem allemaal zegt. Een club icoon, zeker. Maar naarmate de jaren vorderen neemt zijn hersencapaciteit af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Daar hebben sommigen hier op jongere leeftijd al last van.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al een tijdje gestopt met te geloven wat van Hanegem allemaal zegt. Een club icoon, zeker. Maar naarmate de jaren vorderen neemt zijn hersencapaciteit af.
Gelukkig fungeren zij dan ook niet als spreekbuis.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar hebben sommigen hier op jongere leeftijd al last van.
Jeetje, het zit je wel dwars de afgelopen dagen hé. Zie je de laatste tijd niet anders dan afgeven op je medesupporters.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar hebben sommigen hier op jongere leeftijd al last van.
En hij heeft groot gelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jeetje, het zit je wel dwars de afgelopen dagen hé. Zie je de laatste tijd niet anders dan afgeven op je medesupporters.
Tja, als jij je daar goed bij voelt. Maar het valt me wel op.
Uhh, nee? Sowieso vind ik dat gezeik op andere supporters een beetje zielig.quote:
Dus dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uhh, nee? Sowieso vind ik dat gezeik op andere supporters een beetje zielig.
We zijn allemaal Feyenoorders, al is er misschien soms verschil van inzicht, maar uiteindelijk hoopt iedereen toch het beste voor Feyenoord.
Als je de hele zomer hebt meegelezen hier praat je wel anders lijkt mij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uhh, nee? Sowieso vind ik dat gezeik op andere supporters een beetje zielig.
We zijn allemaal Feyenoorders, al is er misschien soms verschil van inzicht, maar uiteindelijk hoopt iedereen toch het beste voor Feyenoord.
Ik vind Vermeer een betere keeper dan Mulder ja, dus ik ben blij dat ie komt omdat Mulder nu onder de lat verdwijnt. Maar dat maakt mij nog geen Vermeer-loverquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je de hele zomer hebt meegelezen hier praat je wel anders lijkt mij.
Constant dom en visieloos gekanker op mensen als Van Geel, Rutten en spelers. Met een aantal is het ook nog eens onmogelijk om een discussie te voeren aangezien ze te dom zijn om hun standpunten te onderbouwen.
Andere mening is prima, maar het constante geroep in het luchtledige begon aardig triest te worden hier.
Onlogisch bijvoorbeeld, is een grote Vermeerlover, maar kan zijn mening in ieder geval wel onderbouwen. Maar als je sommigen hier ziet roeptoeteren, man man man.
Ik chargeer wellicht een beetje.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind Vermeer een betere keeper dan Mulder ja, dus ik ben blij dat ie komt omdat Mulder nu onder de lat verdwijnt. Maar dat maakt mij nog geen Vermeer-lover
Ik heb me ook gestoord aan het gebash op Van Geel en Vermeer, en het eindeloze gezeur om Guidetti bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je de hele zomer hebt meegelezen hier praat je wel anders lijkt mij.
Constant dom en visieloos gekanker op mensen als Van Geel, Rutten en spelers. Met een aantal is het ook nog eens onmogelijk om een discussie te voeren aangezien ze te dom zijn om hun standpunten te onderbouwen.
Andere mening is prima, maar het constante geroep in het luchtledige begon aardig triest te worden hier.
Onlogisch bijvoorbeeld, is een grote Vermeerlover, maar kan zijn mening in ieder geval wel onderbouwen. Maar als je sommigen hier ziet roeptoeteren, man man man.
Constant de loze kreten weerleggen werkt ook niet, misschien krijgen een aantal users op deze manier wat reflectievermogen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb me ook gestoord aan het gebash op Van Geel en Vermeer, en het eindeloze gezeur om Guidetti bijvoorbeeld.
Maar dan is het nog niet nodig om continu te herhalen hoe dom je medesupporters wel niet zijn.
Jodenstreken, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik chargeer wellicht een beetje.
Sinds FR12.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer is afgeven op je medesupporters een goed iets?
Maar we willen ons toch niet verlagen tot dat niveau? Daar leek het afgelopen maanden bij tijd en wijlen wel op, maar dat moeten we niet willen lijkt mijquote:
Eigenlijk hoort daar dit commentaar bij:quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_ziet_er_zo_uit.html
Tegen Luhanskquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort daar dit commentaar bij:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |