quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Wie ben jij nou weer? Daarbij troll ik nooit, ben niet eenzaam, draag geen bril en heb ook geen puisten. Je praat dus onzin.quote:
Ik heb 1 en misschien 2 SCC's over tegen W2.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef Dekatria het volgende:
Tijd dat we weer gaan voetballen, dit geouwehoer gaat ook wel vervelen.
Voorheen stond er FC Neuzenvreugd. Dat vond ik wat beter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef HPLC het volgende:
Het valt me nu pas op dat Ajax met kleine letters is getypt![]()
Eensquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen stond er FC Neuzenvreugd. Dat vond ik wat beter.
WAT IS DEZEquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb 1 en misschien 2 SCC's over tegen W2.
Wil jij gaan?
Haha ERETRIBUNE hier tegen willem 2. Zeg het nogmaals. Ga ook meteen die hele drank voorraad leeg drinken danquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb 1 en misschien 2 SCC's over tegen W2.
Wil jij gaan?
9 ton binnenharken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Relaxed. Moet je daar sjouwen?>
A gaat ook meequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]Held. Maar dat doe je met S. Dus dan kan A. gewoon mee. Je hebt dus maar 1 SCC over.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
A gaat ook mee
Nee maar we zitten een aantal dagen onder de pannen. Ik zat te denken om er 1 aan W. te geven want in-group, maar ik weet niet of hij kon. Vraag het hem effe, anders ken jij ze wat mijn aan gaat gebruiken.
Edit: WTF, ik ben gewoon van 10 tot 20 september vrij. Dat gebeurt eens per 5 jaar, als de aarde en alle andere planeten in één lijn staan met elkaar.
Ik miste wat, maar dat was het dus jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen stond er FC Neuzenvreugd. Dat vond ik wat beter.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
KAN ER NIKS MEER VAN MET DAT DIKKE LIJF
Alsof dat uitmaakt in een vrije trap.quote:
Of je leest Engelse kranten en vogelt even uit wat een dwarslaesie is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Dwarsleessie dit dat, op afstand gediagnosticeerd door de man met 5 masters, 2 phd's, en een postdoc, dus dan is t waar.
Ik kan geen Engels.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of je leest Engelse kranten en vogelt even uit wat een dwarslaesie is.. Dan zie je dat het omschreven ziektebeeld gelijkend is aan een tijdelijke dwarslaesie en dat dit inderdaad een op een overeenkomt met de ziekte die hij had.
. Dag.
Anyway. Kaarten Sevilla zijn even duur als mijn Passe-partout.
Het aanbod is dus van de baan begrijp ik?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Edit: WTF, ik ben gewoon van 10 tot 20 september vrij. Dat gebeurt eens per 5 jaar, als de aarde en alle andere planeten in één lijn staan met elkaar.
W2? Nee hoor, jij kan gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het aanbod is dus van de baan begrijp ik?
Lekker rellen met de lange, all good.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
W2? Nee hoor, jij kan gaan.Ik zit 10 - 15 in het buitenland. Wel maar 1SCC, de andere is voor die lange.
Ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef exile79 het volgende:
En als je straks via Feyenoord kaarten koopt? Is het dan een bus combi oid?
Dat lijkt me wel en aangezien 18/18 wedstrijd zo'n kutcombi zijn heb ik mn uitkaart opgezegd dit seizoenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef exile79 het volgende:
En als je straks via Feyenoord kaarten koopt? Is het dan een bus combi oid?
Spring de auto in naar Luik en neem ook twee kaartjes voor mij mee, zou ik zeggen dan hahaha.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hm. Daar zit ik niet op te wachten denk ik.
Lastpost.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:46 schreef eight het volgende:
Wie heeft de OP eigenlijk een nieuwe look gegeven?
Nicequote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer dat je post #40 niet had.
wow jij weet ook alles he!!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of je leest Engelse kranten en vogelt even uit wat een dwarslaesie is.. Dan zie je dat het omschreven ziektebeeld gelijkend is aan een tijdelijke dwarslaesie en dat dit inderdaad een op een overeenkomt met de ziekte die hij had.
. Dag.
Anyway. Kaarten Sevilla zijn even duur als mijn Passe-partout.
Ach, zo schamen zij zich weer voor de tientallen kneuzen op FR12. En terecht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Daar zijn ze weer!
Ik schaam mezelf als Feyenoord supporter voor deze groep mensen die Lunatic news beheren.twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 19:18:11@Mkrabby legde vanavond in de talskhow van @RTV_Rijnmond haarfijn uit hoe schandalig @Feyenoord met @MulderErwin is omgegaan. reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Alleen de IQ loze onder de supporters snappen dit niet en blijven zich er irritant eigenwijs druk om maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |