Ik nomineer de hont in mijn handtekeningquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typisch graag een andere hont in de OP.
Een echte hond in de opquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typisch graag een andere hont in de OP.
jammer dat je mijn hont negertquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Benieuwd wat hij je weet te slijten.
Is een nieuwe. Heb hem op in april op het Zythos bierfestival, dat was de lancering. Sinds een paar weken is ie ook op fles verkrijgbaarquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb alleen die Urthel wel eens gehad en over die St. Bernardus twijfel ik.
Het eeuwige zuur kan weer van stal worden gehaald. Miss Mondriool en Yvon Jaspers vanavond bij Pauw.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb alleen die Urthel wel eens gehad en over die St. Bernardus twijfel ik.
Hij heeft geen overgewicht, anders had Koeman hem ook nog wel willen hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem de Jong alweer geblesseerd. Dat verwacht je niet.
Goed verkoopwerk van Marcgod.
Dat wordt snijden voor de kijkers.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het eeuwige zuur kan weer van stal worden gehaald. Miss Mondriool en Yvon Jaspers vanavond bij Pauw.
Gebruik in je gesprek het magische toverwoord: ''Negersex''.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij heb ik een lekker wijf aan de tel.
Herdershonden zijn mooi.quote:
Yvon in de show is minimaal 750.000 kijkers.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het eeuwige zuur kan weer van stal worden gehaald. Miss Mondriool en Yvon Jaspers vanavond bij Pauw.
quote:
Sla met je schwanz op de hoorn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij heb ik een lekker wijf aan de tel.
Ga je samen met je Haagse Schilderswijkvrienden kijken dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Yvon in de show is minimaal 750.000 kijkers.
Stijn weet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebruik in je gesprek het magische toverwoord: ''Negersex''.
Mooi. Wel moeilijk karakter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vind je van een japanse hont?
De batterijen daarvan zijn snel leeg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vind je van een japanse hont?
Bij RTL Late Night kan je altijd genieten van de verzachtende stem van Natasja Froger. De junkie Waylon. Heleen van Rooijen en ene Olivier Heldens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt snijden voor de kijkers.
Stijn. De wielrenners komen over een ruime 16km aan bij de finish. Kan je de spanning nog wel aan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je samen met je Haagse Schilderswijkvrienden kijken dan?
De teringquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij RTL Late Night kan je altijd genieten van de verzachtende stem van Natasja Froger. De junkie Waylon. Heleen van Rooijen en ene Olivier Heldens.
Daar heb ik geen vrienden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je samen met je Haagse Schilderswijkvrienden kijken dan?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tenminste een echte hond, niet zo'n hommo beest van 2 bij 5 cm.
Ik heb zo een hommo beest. Ook een hartstikke lieve hond. Ik wou hem niet maar mijn bits dreigde met een kat. Dus toen kon ik niet anders. Inmiddels is die hond mijn beste vriend. Altijd blij als ik er ben, goed luisteren, lekker wandelen, en 's avonds op de bank aan mijn voeteneind. Kutvent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tenminste een echte hond, niet zo'n hommo beest van 2 bij 5 cm.
Waarom weet jij zulke dingen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij RTL Late Night kan je altijd genieten van de verzachtende stem van Natasja Froger. De junkie Waylon. Heleen van Rooijen en ene Olivier Heldens.
Even de stream aanpleuren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. De wielrenners komen over een ruime 16km aan bij de finish. Kan je de spanning nog wel aan?
Schwanz uit de broek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Even de stream aanpleuren.
Voetjes op het bureau.
Ik kijk al.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetjes op het bureau.
Het is jammer dat je niet rookt anders had een sigaar wel gepast geweest.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetjes op het bureau.
Moet je je telefoon flirt wel afkappenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetjes op het bureau.
Ik zet even mijn TV aan want ik hoorde dat ze gaan eindigen in een dierentuin.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. De wielrenners komen over een ruime 16km aan bij de finish. Kan je de spanning nog wel aan?
Durf je VI wel te kijken met Jan Jood?quote:[..]
De tering. Mocht ik tv kijken vanavond haak ik na VI maar af.
Ik ben godverdomme jaloers op die gasten van mad men man. Hele dag op kantoor peukje erbij. Glaasje whisky. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet rookt anders had een sigaar wel gepast geweest.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb zo een hommo beest. Ook een hartstikke lieve hond. Ik wou hem niet maar mijn bits dreigde met een kat. Dus toen kon ik niet anders. Inmiddels is die hond mijn beste vriend. Altijd blij als ik er ben, goed luisteren, lekker wandelen, en 's avonds op de bank aan mijn voeteneind. Kutvent.
Ik ben niet zo anti Jan Jood. Prima opvulling wel en dringt zichzelf ook niet zo op.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet even mijn TV aan want ik hoorde dat ze gaan eindigen in een dierentuin.
[..]
Durf je VI wel te kijken met Jan Jood?
Je bent niet goed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik iedere dag even kijk wat voor tuig er langs komt bij de talkshows.
Daarnaast ben jij niet moeders mooiste terwijl die hoofdrolspeler er wel goed uit ziet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme jaloers op die gasten van mad men man. Hele dag op kantoor peukje erbij. Glaasje whisky. Niks mis mee.
Kunnen hartstikke lieve beestjes zijn zoals Lange zegt. Heb zelf zo'n Eskimo hond en zo'n kleine.quote:
Ik had liever helemaal geen hond. Maar nu wil ik niet anders meer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja je gaat je toch wel hechten aan die beesten, maar als ik mag kiezen heb ik liever een wat grotere hond.
Club?quote:
Hou je bek dikke.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarnaast ben jij niet moeders mooiste terwijl die hoofdrolspeler er wel goed uit ziet.
Misschien kunnen we een keer een challenge doen. Om te kijken dat ik het beste ben in FM.quote:
Doe rustig man. Enige plek waar ik overmatig dik ben, heb je nog nooit gezien.quote:
Challenge lijkt mij ook wel leuk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keer een challenge doen. Om te kijken dat ik het beste ben in FM.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben uit mijn huis whatsapp groep gegooid. Zo vonden het niet leuk dat ik op alles "k" zei, gofdomme wat kinderachtig. #liefdagboek
Huis whatsapp godverdomme manquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben uit mijn huis whatsapp groep gegooid. Zo vonden het niet leuk dat ik op alles "k" zei, gofdomme wat kinderachtig. #liefdagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |