Dat wordt snijden voor de kijkers.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het eeuwige zuur kan weer van stal worden gehaald. Miss Mondriool en Yvon Jaspers vanavond bij Pauw.
Gebruik in je gesprek het magische toverwoord: ''Negersex''.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij heb ik een lekker wijf aan de tel.
Herdershonden zijn mooi.quote:
Yvon in de show is minimaal 750.000 kijkers.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het eeuwige zuur kan weer van stal worden gehaald. Miss Mondriool en Yvon Jaspers vanavond bij Pauw.
quote:
Sla met je schwanz op de hoorn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij heb ik een lekker wijf aan de tel.
Ga je samen met je Haagse Schilderswijkvrienden kijken dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Yvon in de show is minimaal 750.000 kijkers.
Stijn weet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebruik in je gesprek het magische toverwoord: ''Negersex''.
Mooi. Wel moeilijk karakter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vind je van een japanse hont?
De batterijen daarvan zijn snel leeg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vind je van een japanse hont?
Bij RTL Late Night kan je altijd genieten van de verzachtende stem van Natasja Froger. De junkie Waylon. Heleen van Rooijen en ene Olivier Heldens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt snijden voor de kijkers.
Stijn. De wielrenners komen over een ruime 16km aan bij de finish. Kan je de spanning nog wel aan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je samen met je Haagse Schilderswijkvrienden kijken dan?
De teringquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij RTL Late Night kan je altijd genieten van de verzachtende stem van Natasja Froger. De junkie Waylon. Heleen van Rooijen en ene Olivier Heldens.
Daar heb ik geen vrienden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je samen met je Haagse Schilderswijkvrienden kijken dan?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tenminste een echte hond, niet zo'n hommo beest van 2 bij 5 cm.
Ik heb zo een hommo beest. Ook een hartstikke lieve hond. Ik wou hem niet maar mijn bits dreigde met een kat. Dus toen kon ik niet anders. Inmiddels is die hond mijn beste vriend. Altijd blij als ik er ben, goed luisteren, lekker wandelen, en 's avonds op de bank aan mijn voeteneind. Kutvent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tenminste een echte hond, niet zo'n hommo beest van 2 bij 5 cm.
Waarom weet jij zulke dingen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij RTL Late Night kan je altijd genieten van de verzachtende stem van Natasja Froger. De junkie Waylon. Heleen van Rooijen en ene Olivier Heldens.
Even de stream aanpleuren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. De wielrenners komen over een ruime 16km aan bij de finish. Kan je de spanning nog wel aan?
Schwanz uit de broek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Even de stream aanpleuren.
Voetjes op het bureau.
Ik kijk al.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetjes op het bureau.
Het is jammer dat je niet rookt anders had een sigaar wel gepast geweest.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetjes op het bureau.
Moet je je telefoon flirt wel afkappenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetjes op het bureau.
Ik zet even mijn TV aan want ik hoorde dat ze gaan eindigen in een dierentuin.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. De wielrenners komen over een ruime 16km aan bij de finish. Kan je de spanning nog wel aan?
Durf je VI wel te kijken met Jan Jood?quote:[..]
De tering. Mocht ik tv kijken vanavond haak ik na VI maar af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |