abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:48:06 #1
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144199188

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 06-09-2014 14:15:57 ]
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:50:04 #2
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144199256
Schoentjes binnen *O*
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:56:07 #3
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_144199481
Ik ben kortgeleden weer begonnen met hardlopen en loop gemiddeld 5km per keer. Nu lees ik echter dat dit te veel zou zijn? Loop ik te hard van stapel, of is 5km een prima afstand voor iemand die het weer oppakt?
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_144199568
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef JagerJanssen het volgende:
Ik ben kortgeleden weer begonnen met hardlopen en loop gemiddeld 5km per keer. Nu lees ik echter dat dit te veel zou zijn? Loop ik te hard van stapel, of is 5km een prima afstand voor iemand die het weer oppakt?
Het is verstandiger als je elke dag 50m verder sprint dan de dag ervoor. Dus gewoon beginnen met 50m en morgen 100m, en overmorgen 150m, enzovoorts.

Serieus:
Het is een belasting voor je spieren, ligt er ook aan hoe vaak je loopt, hoe hard je loopt, loop je jezelf elke keer kapot / zo hard mogelijk, of loop je op een rustig tempo... Vragen vragen vragen....
Ja doei.
pi_144199687
Guard, bij Limburgs zwaarste kan je 1 punt halen voor de 60km, zelfs 2 punten voor de 80 en 100km. De beartrail 57km levert ook 1 punt op.

Anders doen we gewoon wie als eerste de UTMB heeft uitgelopen of een 24 uurs race op de baan heeft gelopen. :P
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:03:51 #6
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144199715
Patat :9

Grr kutNS
Volle trein, de helft was vergeten ofzo. Dus dan maar de volgende trein. De vorige had ik op 2 minuten gemist. Weer een half uur tijdverspilling :X

Ik blijf erbij: alle sporen asfalteren.
Al lijkt het me beter om het OV te verbeteren. Te beginnen met treinen de lengte laten hebben zoals op het perron is aangekondigd.

Ja sorry, ik heb niks te zeggen over hardlopen vandaag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Murmeli op 05-09-2014 13:10:55 ]
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:07:56 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144199828
Alle snelwegen zijn als het goed is al geasfalteerd :) of iets dat er op lijkt
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:10:39 #8
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144199904
Foutje!
pi_144199949
Jeuh, ik ga in Arnhem werken :) Minder reistijd=meer lopen :P
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:17:58 #10
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144200102
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jeuh, ik ga in Arnhem werken :) Minder reistijd=meer lopen :P
^O^
pi_144200366
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:03 schreef Murmeli het volgende:
Patat :9

Grr kutNS
Volle trein, de helft was vergeten ofzo. Dus dan maar de volgende trein. De vorige had ik op 2 minuten gemist. Weer een half uur tijdverspilling :X

Ik blijf erbij: alle sporen asfalteren.
Al lijkt het me beter om het OV te verbeteren. Te beginnen met treinen de lengte laten hebben zoals op het perron is aangekondigd.

Ja sorry, ik heb niks te zeggen over hardlopen vandaag.
Wordt er een lengte aangekondigd op het perron? Nooit opgevallen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:41:27 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144200951
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:10 schreef Murmeli het volgende:
Foutje!
Vooruit. Vandaag mag het.

Ik ben wel fan van OV. Alleen de treinen zijn gruwelijk te kort in de spits, lijkt wel of dat iets van de laatste tijd is :N

Afijn: hardlopen. Vandaag niet :+
pi_144201007
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Guard, bij Limburgs zwaarste kan je 1 punt halen voor de 60km, zelfs 2 punten voor de 80 en 100km. De beartrail 57km levert ook 1 punt op.

Anders doen we gewoon wie als eerste de UTMB heeft uitgelopen of een 24 uurs race op de baan heeft gelopen. :P
Lol wil je je statement over de Beartrail nog hierzien? :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:44:05 #14
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144201053
Friet
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:45:49 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144201116
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wordt er een lengte aangekondigd op het perron? Nooit opgevallen.
Hij stond aangekondigd op spoor a en b en stond uiteindelijk alleen op b. Ik was aan t wachten tot de rest van de trein kwam maar die kwam dus niet :X

Maar ik zeur. Dat weet ik ;)
pi_144201143
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef xzaz het volgende:
Friet
Amen
pi_144201163
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:45 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hij stond aangekondigd op spoor a en b en stond uiteindelijk alleen op b. Ik was aan t wachten tot de rest van de trein kwam maar die kwam dus niet :X

Maar ik zeur. Dat weet ik ;)
Oh zo. Dat is wel irritant ja. Maarja, kun je weer 50m naar de trein sprinten, en daar je conditie aan aflezen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144201235
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:41 schreef Quoi het volgende:

[..]

Vooruit. Vandaag mag het.

Ik ben wel fan van OV. Alleen de treinen zijn gruwelijk te kort in de spits, lijkt wel of dat iets van de laatste tijd is :N

Afijn: hardlopen. Vandaag niet :+
Ze hadden toch juist aangekondigd langere treinen in te gaan zetten?

Anyway, sollicitatiegesprek is verschoven naar begin oktober. Was blijkbaar geen probleem. Dan toch maar gewoon babbelen en voorstel maken, en mensen aan het werk zetten om aanbevelingsbrieven voor mij te schrijven.
pi_144201286
Ze kunnen beter geen geld meer uitgeven aan OV en alles wat daarmee wordt bespaard aan fatsoenlijke wegen en goedkopere auto's/accijnzen besteden. Veel efficiënter.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_144201472
Alsof een accijns ooit wordt opgeheven (zie: kwartje van Kok)
pi_144201480
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Stomtoevallig vandaag op prorun, de trainer van Guard (?): http://www.prorun.nl/training/artikelen/marathon-haat-en-liefde
Nog over dat stukje over Aart Stigter: op de facebookpagina van dit artikel staat Aart met nog een bekende pupil
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:56:06 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144201494
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef xzaz het volgende:
Friet
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Amen
Friet-patat-friet-patat. Ik twijfelde, maar zeg zelf altijd patat, dus patat it is :Y)
pi_144201507
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Nog over dat stukje over Aart Stigter: op de facebookpagina van dit artikel staat Aart met nog een bekende pupil
:D
_O_
pi_144201911
_O- Foutje gemaakt bij de inschrijving voor de HM op Curacao.
Ik was nog een beetje bezig met de 10 EM van komend weekende, en dus bij de HM opgegeven dat ik wel even binnen anderhalf uur zou finishen :P
Even mailtje gestuurd maar, straks sta ik tussen allemaal snelle mannen en vrouwen in een startvak en loop ik alleen maar in de weg.
Ik verwacht namelijk niet echt in topvorm te zijn dan, na twee weken vakantie :P
pi_144201968
Volgens mij heb ik trouwens afgelopen week stiekem/onbewust volgens de souplessemethode getraind. Helaas ga ik morgen wel weer 30km LDL doen, dat verpest het wel weer ;)
Maar misschien ga ik het boek toch maar eens bestellen..
pi_144202586
quote:

[..]

:D ^O^
pi_144202627
Oooooooooooooo!

Startnummer binnen voor de Kustmarathon!

pi_144202663
Das op tijd zeg
pi_144202774
Nu al? Voorpret!
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:44:52 #30
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144203117
Hebben ze die met een postmeeuw verstuurd ofzo?

- o wacht, dit is niet voor dit weekend -

Op tijd in dat geval ja.
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:04:33 #31
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_144203731
Die zijn snel!

Ik heb net besloten om geen HM te gaan lopen. En het voelt als een bevrijding :) Ik zag steeds meer op tegen het 'moeten', dat het me verlamde. Elke dag zie ik weer op tegen de volgende training in de voorbereiding.
Kijken of ik m'n inschrijving om kan zetten naar 10km, lekker bij de loopgroep lopen.. af en toe een 15km wedstrijdje of een 10EM..
Ik vind de loopgroep leuk, duurloopjes tot een km of 12 vind ik leuk.. Dus dat ga ik lekker doen de komende tijd.. en die HM?.. misschien ooit, misschien ook niet. :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:07:37 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144203812
Een loopclubgenoot blijkt bij de start van de Oostland te wonen en biedt me aan om in haar garage te parkeren en evt plas en drinkuitwijk. Geweldig :s)

Loopstress heb ik dus niet. Wel sociale stress. Er doen zóveel bekenden mee!
- Mijn zus brengt me en komt kijken
- Meneer doet eerst LDL en komt dan kijken
- Andere vriend loopt ook gezellig mee, maar een stuk sneller :+
- Murmel, Zwab, Pijll, Yur lopen mee *) (helaas, gezamelijke warming-up wordt waarschijnlijk met 'de hazen')
- GotC staat langs de kant O+
- Mijn groepje hazen van de zondagochtendloopgroep wil vooraf afspreken en dat doe ik. 2u10 it is!
- Van reguliere loopgroep zijn er ook flink wat lopers die meedoen (en willen afspreken, maar nee)

Kijk Zwabber, hiervan ga ik dus als blinde functioneren tijdens dit soort evenementen.

Als ik mijn meneer maar zie bij de finish :)
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:09:40 #33
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144203880
ET jammer -O- Ik snap het wel heel erg. Ik had die knoop min of meer ook doorgehakt voor deze HM en toen ging het ineens (zonder druk erachter) toch goed met de trainingen. Wie weet hoe het voor jou gaat. In ieder geval moet zo'n doel je zeker niet gaan afremmen. Plezier hebben is het belangrijkste ^O^
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:11:41 #34
3011 E.T.
pi_144203940
Dat laatste was ook mijn idee. Geen zin meer en er zo tegenop zien dat je weer moet gaan rennen.. En elke week weer een afstand die je nog nooit gelopen hebt...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:23:04 #35
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144204297
Net even snel een kort tussen het werk door een rondje gelopen met de nieuwe schoenen. Ik kon het niet laten :P
Het is wel even wennen aangezien ze veel en veel beter dempen dan mijn versleten schoenen. Maar ze zitten heerlijk als gegoten en voelen veel minder lomp aan dan mijn oude Asics :)
Deze Adidasjes zal ik dus houden :)

Het is trouwens wel smerig benauwd loopweer :{
https://www.endomondo.com/workouts/403249227/4985471

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:07 schreef Quoi het volgende:
Een loopclubgenoot blijkt bij de start van de Oostland te wonen en biedt me aan om in haar garage te parkeren en evt plas en drinkuitwijk. Geweldig :s)

Loopstress heb ik dus niet. Wel sociale stress. Er doen zóveel bekenden mee!
- Mijn zus brengt me en komt kijken
- Meneer doet eerst LDL en komt dan kijken
- Andere vriend loopt ook gezellig mee, maar een stuk sneller :+
- Murmel, Zwab, Pijll, Yur lopen mee *) (helaas, gezamelijke warming-up wordt waarschijnlijk met 'de hazen')
- GotC staat langs de kant O+
- Mijn groepje hazen van de zondagochtendloopgroep wil vooraf afspreken en dat doe ik. 2u10 it is!
- Van reguliere loopgroep zijn er ook flink wat lopers die meedoen (en willen afspreken, maar nee)

Kijk Zwabber, hiervan ga ik dus als blinde functioneren tijdens dit soort evenementen.

Als ik mijn meneer maar zie bij de finish :)
Dat lijkt mij ook echt helemaal niks. Zo'n wedstrijd loop je in je eentje imho
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:24:49 #36
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144204363
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef E.T. het volgende:
Dat laatste was ook mijn idee. Geen zin meer en er zo tegenop zien dat je weer moet gaan rennen.. En elke week weer een afstand die je nog nooit gelopen hebt...
Eerst weer even in de loopflow komen en dan komt dat vanzelf wel weer, die opbouw naar de afstanden :Y

Trouwens:
SPOILER
pi_144204545
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens afgelopen week stiekem/onbewust volgens de souplessemethode getraind. Helaas ga ik morgen wel weer 30km LDL doen, dat verpest het wel weer ;)
Maar misschien ga ik het boek toch maar eens bestellen..
Doe dan een wisseltempoduurloop, elke kilometer even 100 meter versnellen van D1 naar D2. Bevalt mij erg goed :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarahumara op 05-09-2014 16:42:47 ]
pi_144204560
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

Eerst weer even in de loopflow komen en dan komt dat vanzelf wel weer, die opbouw naar de afstanden :Y

Trouwens:
SPOILER
SPOILER
pi_144204573
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:30 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Doe dan een wisseltempoduurloop, elke kilometer even 100 meter versnellen van D1 naar D21. Bevalt mij erg goed :)
D21: hoe hard is dat?
pi_144204758
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef Quoi het volgende:
Eerst weer even in de loopflow komen en dan komt dat vanzelf wel weer, die opbouw naar de afstanden
En zo niet dan niet, ldl tot 12km met uitschieters naar 10EM/15km zijn m.i. ook zeer respectabel
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_144204861
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:30 schreef Tarahumara het volgende:
rloop, elke kilometer even 100 meter versnellen van D1 naar D21. Bevalt mij erg goe
Ik ga met de groep, dus die vinden het vast gek als ik er af en toe voorbij ren :P Maar voor de volgende keer zal ik dat proberen. Tot nu toe waren mijn wisselduurlopen in de vorm van 20 min d1 - 20 min d2 - 20 min d3 - 20 min d2 - 20 min d1.. maar dat beviel echt totaal niet. Heel zwaar om aan het nieuwe tempo te wennen. Dinsdag had ik nu in plaats daarvan 6x10 min d3 5 min d1 gedaan en dat was echt chill. Maar volgens de methode verheul is een wisselduurloop dus vooral d1 met af en toe korte stukjes d2?
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:41:29 #42
3011 E.T.
pi_144204895
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:37 schreef CaLeX het volgende:

[..]

En zo niet dan niet, ldl tot 12km met uitschieters naar 10EM/15km zijn m.i. ook zeer respectabel
Psies :) En daar kan ik wel plezier in hebben (en houden)
pi_144204907
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef E.T. het volgende:
Ohhwww wat herkenbaar! Ik sta de laatste weken iedere keer met trillende handjes aan het begin van een loopje. Tot de 12K had ik daar geen last van, en nou met de 15, de 10miles en de wetenschap dat ik ergens tussen nu en de 19e nog iets van een 18 of 19K moet gaan doen - ik vind het best zenuwslopend.

Ik riep altijd iets over een marathon, maar ik vind de afstanden voor de halve al behoorlijk pittig, dus geen idee of ik die hele eigenlijk wel wil nog.

Gewoon niet doen als het niet goed voelt. En lekker de afstanden lopen waar jij je goed bij voelt - niks moet, alles mag, toch?
I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet
pi_144204916
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:41 schreef E.T. het volgende:

[..]

Psies :) En daar kan ik wel plezier in hebben (en houden)
Die lange afstanden zijn dan ook gewoon waardeloos :P
pi_144205295
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:29 schreef mosselmossel het volgende:
Oooooooooooooo!

Startnummer binnen voor de Kustmarathon!

[ afbeelding ]
Ooooh voorpret :). Ik vind zelf heel leuk als je naam erop staat, zodat toeschouwers je "persoonlijk" aan kunnen moedigen.
pi_144205977
E.T. ^O^ als het nu al zo voelt dan is dit een goed besluit. Dat geouwehoer hier de hele tijd over steeds maar langere afstanden! ( ;) ) Met regelmaat lopen, welke afstand dan ook, maakt je ook een loper. En het moet vooral wel leuk blijven inderdaad :)
pi_144206615
Goed besluit ET! Lol is het belangrijkst
pi_144206704
Passen we wel op voor afstandsanorexia?
pi_144206728
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ga met de groep, dus die vinden het vast gek als ik er af en toe voorbij ren :P Maar voor de volgende keer zal ik dat proberen. Tot nu toe waren mijn wisselduurlopen in de vorm van 20 min d1 - 20 min d2 - 20 min d3 - 20 min d2 - 20 min d1.. maar dat beviel echt totaal niet. Heel zwaar om aan het nieuwe tempo te wennen. Dinsdag had ik nu in plaats daarvan 6x10 min d3 5 min d1 gedaan en dat was echt chill. Maar volgens de methode verheul is een wisselduurloop dus vooral d1 met af en toe korte stukjes d2?
Met een groep is het inderdaad wat lastiger.

Verheul/souplesse/duurloopmisverstand is geen voorstander van LDLs, maar voor een marathonvoorbereiding toch wel nodig. Het is belangrijk om op je techniek te blijven letten, dat schiet er ng wel eens bij in bij een LDL. Daarom elke zoveel minuten (ik doe een km) even een korte versnelling van 30sec ( ik doe 100 meter) om weer even aandacht te schenken aan je techniek en lichtvoetig te blijven lopen.
pi_144206738
Haha of afstandsboulimia. Wekenlang alleen maar netjes 5km lopen en dan in één keer 60km en daarna kotsen.
pi_144206803
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:17 schreef Krattenkoning het volgende:
@Zwabber Mag ik ook bij de 60 van Texel :)
Wat is het nut van in de WLW staan als je nooit meepost? :@
Ja doei.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:05:55 #52
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144207536
Eindelijk weer eens een shirtje gekoopt. En nog in de sale ook ^O^
En ik heb me een paar Hoka's laten afraden. Beter voor de portemonnee ook

Edit -

[ Bericht 38% gewijzigd door YUR op 05-09-2014 17:14:07 ]
F means you're fucked
pi_144207573
Banana-oat-rocky-road muffins klaar om mee te nemen voor na de track session straks! *)
Ja doei.
pi_144207800
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:05 schreef YUR het volgende:
Nu ben ik vooral benieuwd waarom die zijn afgeraden. Wat de ideeën van Hoka klinken mij wel okee in de oren.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:14:35 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144207854
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nu ben ik vooral benieuwd waarom die zijn afgeraden. Wat de ideeën van Hoka klinken mij wel okee in de oren.
Vooral omdat deze verkoper het zelf nix vond. Nam er voor nu genoegen mee :7
F means you're fucked
pi_144207893
Plus dat het spicegirlschoenen zijn.
pi_144207975
*O* al veel aanmeldingen voor onze Night Trail Run op 7 november! *O*
Ja doei.
pi_144207981
Ah, geen reden dus.

Ik ben namelijk nog steeds gecharmeerd van het idee van veel demping.
pi_144208184
Sinds lange tijd weer eens wezen zaalvoetballen. En ik maar denken dat mn conditie wel redelijk is nu ik steeds meer en verder hardloop :(
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:28:57 #60
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_144208273
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is verstandiger als je elke dag 50m verder sprint dan de dag ervoor. Dus gewoon beginnen met 50m en morgen 100m, en overmorgen 150m, enzovoorts.

Serieus:
Het is een belasting voor je spieren, ligt er ook aan hoe vaak je loopt, hoe hard je loopt, loop je jezelf elke keer kapot / zo hard mogelijk, of loop je op een rustig tempo... Vragen vragen vragen....
Ik probeer wel altijd een hoog tempo erin te houden, denk wel dat ik een bovengemiddeld tempo heb.
pi_144208324
Ja, da's natuurlijk wel een nietszeggende post (wat op zich wel weer veel zegt, dat je waarschijnlijk veel te hard gaat voor iemand die 't hardlopen neit gewend is en het wrsch een schande zou vinden (voor zichzelf) om langzamer te lopen..).

Als je advies wilt van de mensen uit dit topic zul je toch echt wat meer info moeten leveren. En zelfs dan is het slechts een advies-op-afstand.
Ja doei.
pi_144208478
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:28 schreef JagerJanssen het volgende:

[..]

Ik probeer wel altijd een hoog tempo erin te houden, denk wel dat ik een bovengemiddeld tempo heb.
Als ik op hoog tempo denk te lopen en op mij top loop wordt ik vrolijk ingehaald door bijvoorbeeld Jeronimo die even aan het in lopen is. Je meet je loopjes dus wel?
pi_144208530
quote:

[..]

^O^ Misschien morgen weer even naar de Meester voor LDL, het is dan alleen wel rondjes lopen. :r
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:39:01 #64
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_144208574
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Als ik op hoog tempo denk te lopen en op mij top loop wordt ik vrolijk ingehaald door bijvoorbeeld Jeronimo die even aan het in lopen is. Je meet je loopjes dus wel?
Ik meet niks maar heb wel eens in groepjes gelopen en dat was gewoon te langzaam voor mijn tempo, loopt ook niet fijn. Ook loop ik regelmatig geoefende hardlopers voorbij, misschien wel omdat ik kortere afstanden loop.
pi_144208599
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:19 schreef mosselmossel het volgende:
Ah, geen reden dus.

Ik ben namelijk nog steeds gecharmeerd van het idee van veel demping.
Dan kun je ook Altra's kopen zoals die van stipstreep. ;)

Ik heb even een overzichtje gemaakt voor de Texel estafette als er nog meer liefhebbers zijn hoor ik het wel:

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Nanook24 op 05-09-2014 20:19:48 ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144208621
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:39 schreef JagerJanssen het volgende:

[..]

Ik meet niks maar heb wel eens in groepjes gelopen en dat was gewoon te langzaam voor mijn tempo, loopt ook niet fijn. Ook loop ik regelmatig geoefende hardlopers voorbij, misschien wel omdat ik kortere afstanden loop.
Die geoefende hardlopers zijn dan 9 van de 10 keer vast bezig met hun verstandige trainingsschema waarbij ze niet alle loopjes 'op hoog tempo' lopen.
Ja doei.
pi_144208704
quote:

[..]

Een van de meest gebruikte manieren om te trainen is lopen op een tempo dat veel langzamer is dan je 'lekker snelle' tempo. Tot wel anderhalf of soms twee minuten per kilometer trager dan je 10km-wedstrijdje. En daarnaast nog een wat pittigere intervaltraining en een vlot looptje, waarbij je die 10km-tijd ook bij lange na niet haalt.

En ja. In het begin voelt langzamer lopen niet fijn, maar doe het tien keer en het is wél fijn. En raad eens: je wordt er sneller van.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:48:34 #68
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144208835
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:40 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik heb even een overzichtje gemaakt voor de Texel estafette als er nog meer liefhebbers zijn hoor ik het wel:

SPOILER
Of stond Quoi nou ook nog in de misschien categorie?
Idd nog eventjes op misschien ^O^
pi_144208950
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:48 schreef Quoi het volgende:

[..]

Idd nog eventjes op misschien ^O^
Ok, dan staat het lijstje nu goed. :)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144208962
quote:

[..]

Begin anders eerst eens te meten met een simpel appje. Tjs als ik met mijn lang langzame duurloop bezig bent wordt ik ook door heel veel mensen ingehaald. Dan loop ik fors langzamer dan wanneer een tempoloopje doe.
pi_144208981
Ik word overigens gewoon altijd ingehaald.
Ja doei.
pi_144209005
Straks ook op de baan weer. We gaan 200m tempo, 200m jog doen, half uurtje lang. Nou... de keren dat ik gelapt ga worden door de snelle heren.. ik ga ze maar niet tellen _O- mijn snel is hun jog (nog niet eens) *kras* :P
Ja doei.
pi_144209020
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik word overigens gewoon altijd ingehaald.
Zolang je wolve maar voor blijft toch. ;)
pi_144209039
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zolang je wolve maar voor blijft toch. ;)
Ja, dat lukt dus ook niet meer ;(
Ja doei.
pi_144209097
quote:

[..]

Geoefende lopers lopen in training vaak heel erg onder hun max, waardoor er ruimte is voor verbetering die bij wedstrijden zichtbaar wordt. Bij elke training op je max lopen is die er niet. Als je je goed voelt bij wat je nu doet en niet beter hoeft te worden: gewoon lekker doorgaan. Wil je beter worden: dan loop je waarschijnlijk te hard.
pi_144209386
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:05 schreef YUR het volgende:

Edit - [ afbeelding ]
Hadden ze nog meer dan 2 camelbaks hangen? ;)

En ET, heel verstandig besluit. Het moet leuk blijven :Y
pi_144210002
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:26 schreef RunnerAdd het volgende:
Sinds lange tijd weer eens wezen zaalvoetballen. En ik maar denken dat mn conditie wel redelijk is nu ik steeds meer en verder hardloop :(
Ik heb zelf gemerkt dat je bij (veld) voetbal profijt lijkt te hebben als je vaker hardgelopen hebt. Merk nu dat ik meer kan lopen tijdens trainingen en wedstrijden, maar dat heeft wel tijdje geduurd.

Denk dat je in de zaal nog wat langer zal duren dat je er echt profijt van hebt, omdat de afstanden daar nog kleiner zijn.
  vrijdag 5 september 2014 @ 18:30:37 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144210101
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:06 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hadden ze nog meer dan 2 camelbaks hangen? ;)

En ET, heel verstandig besluit. Het moet leuk blijven :Y
1 Nathan en 1 Salomon, beide met 60% korting
F means you're fucked
pi_144211758
quote:

[..]

SPOILER
Ik denk dat het handig is om zo snel mogelijk een team in te schrijven... De inschrijving schijnt hard te gaan. De estafette was gisteren al half vol.
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:18:57 #80
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144211905
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:14 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik denk dat het handig is om zo snel mogelijk een team in te schrijven... De inschrijving schijnt hard te gaan. De estafette was gisteren al half vol.
:Y
Wie wil er over het strand lopen voor een km of tig?
Ik wil best een paar km strand lopen maar de eerste etappe is 3/4 strand :(
pi_144211943
Baantraining is altijd leuk:

Ja doei.
pi_144211949
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Mijn voorkeur gaat ook uit naar etappe 3 :@
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:21:08 #83
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144211979
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:20 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Mijn voorkeur gaat ook uit naar etappe 3 :@
Ik wil 2 wel doen.
pi_144212002
quote:

[..]

De individuele lopers hoeven nu nog niet bekend te zijn. Op dit moment is het voldoende dat het team "Fok! Wat Een Eind" ingeschreven wordt.

Etappe 3 is het leukst, lijkt mij (en het kortst); etappe 1 het zwaarst.
pi_144212010
quote:

[..]

Zal ik stiekem gewoon jullie chipje ook meenemen dan op het eerst stintje. :P
pi_144212132
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zal ik stiekem gewoon jullie chipje ook meenemen dan op het eerst stintje. :P
Dat zou in geval van nood ook nog kunnen ja. :D
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:24:49 #87
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144212142
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:21 schreef pijll het volgende:

[..]

De individuele lopers hoeven nu nog niet bekend te zijn. Op dit moment is het voldoende dat het team "Fok! Wat Een Eind" ingeschreven wordt.

Etappe 3 is het leukst, lijkt mij (en het kortst); etappe 1 het zwaarst.
Etappe 4 is het langst.
2 is het kortst. 1 en 3 zijn 15 km +/- 200m
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:25:11 #88
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144212160
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dat zou in geval van nood ook nog kunnen ja. :D
Mietje!
pi_144212165
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Baantraining is altijd leuk:

[ afbeelding ]
:9
pi_144212188
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Mietje!
Ik zei in geval van nood hè! Maar jij mag die eerste etappe ook lopen hoor. :6
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:27:01 #91
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144212228
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:26 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik zei in geval van nood hè! Maar jij mag die eerste etappe ook lopen hoor. :6
Ik hou ook van jou.
pi_144212246
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik hou ook van jou.
O+
pi_144212293
etappe 1 en 2 zijn het mooist. Etappe 1 is anders dan eerst de jan ayeslag weg is eruit gehaald. :( Hij gaat nu nog langer over het strand.
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:35:05 #94
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144212572
Door al het gemiep over op het strand lopen, heb ik toch maar eens opgezocht wanneer de inschrijving van de Meeuwen Makrelenloop opent...maar dat duurt gelukkig nog ff :)
F means you're fucked
pi_144212693
Texellopers, jullie zijn wel een beetje raar hoor... Daar een estafette willen lopen en dan niet al te veel strand willen. ;)

Mijn voet gaat goed vooruit. Wandelen voelde ik vandaag soms niet, progress!!
pi_144212811
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:37 schreef Gogo83 het volgende:
Texellopers, jullie zijn wel een beetje raar hoor... Daar een estafette willen lopen en dan niet al te veel strand willen. ;)

*O* Goed nieuws!

Ik zit tegen die tijd midden in mijn HM training en verwacht dan wel 15 km te kunnen lopen maar nog niet zo ver over het strand. ;)
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:41:15 #97
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144212867
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:40 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

*O* Goed nieuws!

Ik zit tegen die tijd midden in mijn HM training en verwacht dan wel 15 km te kunnen lopen maar nog niet zo ver over het strand. ;)
Tuurlijk wel! En daar win je dan juist ook weer kracht mee richting je HM
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 5 september 2014 @ 19:50:16 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_144213294
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:37 schreef Gogo83 het volgende:

Goed nieuws! Betekent dat dat de DtD eventueel weer een optie zou zijn, misschien?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_144213398
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! En daar win je dan juist ook weer kracht mee richting je HM
Als ik dan de eerste etappe loop weet de rest in elk geval hoeveel tijd het team verloren heeft met mijn loopje. :+
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:52:41 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144213432
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:52 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Als ik dan de eerste etappe loop weet de rest in elk geval hoeveel tijd het team verloren heeft met mijn loopje. :+
Lekker belangrijk...
F means you're fucked
pi_144213456
Wat houdt D1, D2 etc nou in?

Twijfel of ik niet ook tzt bij een atletiekvereniging ga. Lijkt me wel leuk, vooral omdat het een stok achter de deur is, maar ik ben bang dat het te hard en serieus gaat. In al die jaren heb ik nooit enige vooruitgang geboekt, ik ben nog steeds even langzaam en de conditie is nog steeds bagger. Inlopen voor anderen is voor mij mijn 5/10km snelheid (en dan ook pas als ik eerst 3km heb opgebouwd).

Zit er wel aan te denken om behalve af en toe naar mijn werk te fietsen, het ook eens hardlopend te doen. Ik gok dat het zo'n 18km is. Maar eerst kijken wat voor sanitaire faciliteiten er zijn.
pi_144213531
Texelloop lijkt me ook mooi. Ik ben sowieso nog nooit op een Waddeneiland geweest, maar om nou gelijk te gaan lopen op het strand. :o
pi_144214333
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:53 schreef wyccie het volgende:
Wat houdt D1, D2 etc nou in?

Twijfel of ik niet ook tzt bij een atletiekvereniging ga. Lijkt me wel leuk, vooral omdat het een stok achter de deur is, maar ik ben bang dat het te hard en serieus gaat. In al die jaren heb ik nooit enige vooruitgang geboekt, ik ben nog steeds even langzaam en de conditie is nog steeds bagger. Inlopen voor anderen is voor mij mijn 5/10km snelheid (en dan ook pas als ik eerst 3km heb opgebouwd).

Zit er wel aan te denken om behalve af en toe naar mijn werk te fietsen, het ook eens hardlopend te doen. Ik gok dat het zo'n 18km is. Maar eerst kijken wat voor sanitaire faciliteiten er zijn.
Bij de meeste atletiekverenigingen mag je een paar trainingen vrijblijvend proberen, en er zijn groepjes van alle snelheden! Het feit dat je zo moeizaam vooruitgang boekt lijkt me juíst een goede reden om lid te worden, misschien ga je dan wel met stappen vooruit!
pi_144214365
En ik vind het heerlijk, over het strand lopen met die estafette! Ik vind het alleen wel erg vroeg om toe te zeggen..
pi_144214542
quote:

SPOILER
De Zestig van Texel is leuk! In 2013 heb ik de 1 etappe gedaan en die vond ik behoorlijk zwaar. Een groot stuk door mul zand en (toen) met flink veel wind. Maar wel een erg mooie etappe :Y

In 2015 ga ik hem waarschijnlijk weer doen maar dan met een 'eigen' team :@
pi_144214561
Ik doe nu voor de tweede keer mee met een hardlooptraining, en heb ook al eerder met een triathlontraining meegedaan.
Maar ik zal eens gaan informeren.
pi_144214615
Ik haak af voor Texel. Dat is paasweekend en als ik naar mijn agenda kijk is die al behoorlijk vol rond pasen.
pi_144214891
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:04 schreef E.T. het volgende:
Die zijn snel!

Ik heb net besloten om geen HM te gaan lopen. En het voelt als een bevrijding :) Ik zag steeds meer op tegen het 'moeten', dat het me verlamde. Elke dag zie ik weer op tegen de volgende training in de voorbereiding.
Kijken of ik m'n inschrijving om kan zetten naar 10km, lekker bij de loopgroep lopen.. af en toe een 15km wedstrijdje of een 10EM..
Ik vind de loopgroep leuk, duurloopjes tot een km of 12 vind ik leuk.. Dus dat ga ik lekker doen de komende tijd.. en die HM?.. misschien ooit, misschien ook niet. :)
Ergens wel herkenbaar.. ik had dan niet dat ik dagelijks tegen de loopjes op keek maar wanneer het dan weer weekend was en je weet dat je weer grensverlegend lang moet lopen omdat het moet is het minder leuk. En, lopen doe je juist voor de lol!
Dus toen ik besloot om de HM te cancellen omdat ik die afstand toch zeker niet comfortabel kon gaan lopen, not even close voelde dat ook wel bevrijdend.
Gewoon eerst lekker een 15 of 16 kunnen lopen, dan loop je die HM ook wel snel erna denk ik. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:22:10 #109
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144214953
Ik zie nu dat ik ook tijdens mijn 2e HM met die verschrikkelijke bank op mijn buik moet gaan lopen :+
Misschien dat ik morgen mijn startnummer al ga halen :)
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:25:38 #110
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144215121
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha of afstandsboulimia. Wekenlang alleen maar netjes 5km lopen en dan in één keer 60km en daarna kotsen.
Haha :D
pi_144215469
Kleine update verder van mij..
De enkel is vorige week zwaar gekneusd, heb er die vrijdag en zaterdag echt goed pijn aan gehad en 5 dagen op krukken gelopen.
Voelde echt wel anders dan gewoon even je enkel verzwikken... had ook dagen lang een heel dikke voet, maat olifant en enkel helemaal blauw.

Sinds woensdag kan ik er weer wat op strompelen, en omdat de meeste zwelling afgenomen was heeft de HA de enkel ingetaped ter versteviging. Banden zijn opgerekt, dus moet ik er 10 dagen omhouden en daarna, daarna mag ik voorzichtig weer wat gaan rennen *O*.
Enkel is nog wat verkleurd zover ik het kan zien, al mijn tenen zijn nog echt blauw, ook aan de onderkant, was echt een klap. :X

Ben blij als ik weer wat kan gaan hobbelen volgend weekend want ondanks dat ik nu echt alleen water of koffie drink, en normaal gezond eet, kom ik heeeel langzaam aan en ik was de vakantiekilo's nog niet kwijt. Hopelijk bouw ik het weer vlot op naar de 10k!

In ieder geval heeft de achillespees genoeg rust gehad :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_144215502
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Goed nieuws! Betekent dat dat de DtD eventueel weer een optie zou zijn, misschien?
Dat zou echt niet verstandig zijn.. Fysio gaf ook héél expliciet aan dat herstel nog lang niet klaar is als de pijn weg is. En dat merk ik ook wel, m'n rechtervoet is heel erg instabiel. Even op één been staan om een broek aan of uit te trekken of om schoenen aan te doen gaat nauwelijks, 9 van de 10 keer kukel ik om ver. Ik moet het gewoon eigenlijk echt niet willen. Het allerbelangrijkste is dat ik kan blijven lopen en ben bang dat ik meer kwaad dan goed doe door de DtD te lopen. Ik vind het kut, maar gelukkig is ie ieder jaar en komt het dan volgend jaar wel.
pi_144215524
Oh ja! Bij de HA weer een bloeddruk laten opnemen.. ik zit na 15 jaar op gezonde bloeddruk! *O*
pi_144215650
Yay voor gezonde bloeddruk! *G*

En enkelblessureboks. :{ Vergeleken bij jou valt het hier nog mee, sterkte ermee!
pi_144216014
Meh Kluis, wat een klotezooi.
pi_144216043
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:35 schreef Gogo83 het volgende:
Yay voor gezonde bloeddruk! *G*

En enkelblessureboks. :{ Vergeleken bij jou valt het hier nog mee, sterkte ermee!
Ik las het ja. Ach het is toch te warm om lekker te lopen moet je maar denken. :p
pi_144216616
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:44 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik las het ja. Ach het is toch te warm om lekker te lopen moet je maar denken. :p
Het is juist heerlijk weer! ;)

Ik ga maandag naar de AV wandelen. Moet ipv hardlopen beginnen met wandelen en dat is dus mijn plan. Zorg ik dat ik er iets voor half 9 ben, kan ik een kop thee drinken voor de gezelligheid en dan met mossel mee terug rijden.
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:09:16 #118
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144217293
Het aftellen voor de HM is begonnen (nog 30 dagen :+ ) en ik ben nu al nerveus :')

Ook ineens allemaal vage, wisselende pijntjes. Knie bij fietsen, scheenbeen als ik 's ochtends opsta of lang stil heb gezeten. Hyperfocus op ALLES wat ik voel waarschijnlijk.
Daardoor nu ook zenuwachtig voor m'n LDL van morgen 8)7 Slaat natuurlijk nergens op, maar krijg het niet uit m'n hoofd.

Zal blij zijn als de ~ 17km morgen weer in de benen zit.

Afijn. Even kijken wat de plannen voor zondag zijn, maar misschien kom ik nog wel jompelen bij de Oostland HM :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:10:18 #119
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144217346
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:09 schreef Yuki het volgende:
Het aftellen voor de HM is begonnen (nog 30 dagen :+ ) en ik ben nu al nerveus :')

Ook ineens allemaal vage, wisselende pijntjes. Knie bij fietsen, scheenbeen als ik 's ochtends opsta of lang stil heb gezeten. Hyperfocus op ALLES wat ik voel waarschijnlijk.
Daardoor nu ook zenuwachtig voor m'n LDL van morgen 8)7 Slaat natuurlijk nergens op, maar krijg het niet uit m'n hoofd.

Zal blij zijn als de ~ 17km morgen weer in de benen zit.
Hoe zwaar je LDL ook wordt, de thee daarna wordt heerlijk! Uw favoriete barman heeft dienst!
F means you're fucked
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:11:30 #120
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144217408
ET ^O^ Klinkt als een wijs besluit.
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:11:47 #121
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144217419
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Hoe zwaar je LDL ook wordt, de thee daarna wordt heerlijk! Uw favoriete barman heeft dienst!
LDL is met Meneer Y (als hij zich fit genoeg voelt), dus dat mis ik dan -O-

Maar ik heb 15km met trainer W. achter de hand, als Meneer afhaakt.
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:13:04 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144217490
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:11 schreef Yuki het volgende:

[..]

LDL is met Meneer Y (als hij zich fit genoeg voelt), dus dat mis ik dan -O-

Maar ik heb 15km met trainer W. achter de hand, als Meneer afhaakt.
Ik ben ook een soort van meneer Y
F means you're fucked
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:15:21 #123
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144217617
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben ook een soort van meneer Y
:D
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:27:50 #124
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144218174
Leuk als je komt jompelen Yuki ^O^
En al die pijntjes voor zo'n HM. Herkenbaar! Ik heb stiekem ook shinsplints, een springersknie en een hernia hoor ;)

Succes morgen!
pi_144218650
Vooral plezier maken komend weekend mensen, dan komen die tijden vanzelf.
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:43:54 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144218959
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
Vooral plezier maken komend weekend mensen, dan komen die tijden vanzelf.
Mnee, dat was ik niet van plan
F means you're fucked
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:47:44 #127
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144219148
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:27 schreef Quoi het volgende:
En al die pijntjes voor zo'n HM. Herkenbaar! Ik heb stiekem ook shinsplints, een springersknie en een hernia hoor ;)

Succes morgen!
Oh goed om te horen! Ik heb elke 5 mimuten een ander pijntje.
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:48:18 #128
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144219171
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Mnee, dat was ik niet van plan
Dan doen wij wel jouw lol.
pi_144219219
Vet lang zitten uitbuiken zodat ik kan hardlopen. Nu is het gezakt, maar nu heb ik eigenlijk weer honger. 8)7
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:49:09 #130
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144219223
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:27 schreef Quoi het volgende:

Succes morgen!
Ghehe, don't we all? :D

Vanmiddag even gekeken naar een Spibelt. Twijfel tussen de Marathon en de Endurance.

YUR, jij hebt de Endurance toch? Is 'ie het extra geld waard, tov de Marathon?
pi_144219334
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef wyccie het volgende:
Vet lang zitten uitbuiken zodat ik kan hardlopen. Nu is het gezakt, maar nu heb ik eigenlijk weer honger. 8)7
Lopen met een beetje honger is niet zo erg. Voor mij persoonlijk iig, als je niet een intensieve training doet.
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:55:32 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144219533
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ghehe, don't we all? :D

Vanmiddag even gekeken naar een Spibelt. Twijfel tussen de Marathon en de Endurance.

YUR, jij hebt de Endurance toch? Is 'ie het extra geld waard, tov de Marathon?
Ik heb de marathon nooit gehad, maar ik denk dat de endurance niet het extra geld waard is. Maar met een normale spibelt kom je ook al een heel eind
F means you're fucked
pi_144219596
Als ik eenmaal loop zal het wel verdwijnen. Het is dat ik nu op de bank zit en de 'honger' voel, ik word dan wat geïrriteerd/chagrijnig.

De marathonversie van de Spibelt ziet er goed uit. Ik had mijn gewone al eens ingeruild voor de waterafstotende variant. Maar voor gels zijn die lusjes fijner, blijven ze ook koeler en iets smakelijker.
pi_144219728
Ik heb de marathonversie, niets mis mee... Vond tijdens de marathon die lusjes wel handig, verder nooit gebruikt
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:00:19 #135
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144219783
Is de endurance groter? Dat lijkt me dan best handig
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:05:03 #136
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144219985
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef Murmeli het volgende:
Is de endurance groter? Dat lijkt me dan best handig
Ietsje, maar minder elastisch
F means you're fucked
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:05:50 #137
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144220015
Baantraining... :%

4 rondjes warming up, een half uur lang 200m snel/200m herstel en 4 rondjes cooling down.

En dan ben je moe... maar voldaan! :9

SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_144220152
Ik heb trouwens de kwarkbroodjes uit het hardloopkookboek gebakken.. volgens het boek mag ik er 10 na mijn loop van morgen :P Al een halve geproefd en ze zijn nomnomnom!
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:15:38 #139
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144220524
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:05 schreef YUR het volgende:

[..]

Ietsje, maar minder elastisch
Oh dat moet ik niet hebben dus.
pi_144221217
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens de kwarkbroodjes uit het hardloopkookboek gebakken.. volgens het boek mag ik er 10 na mijn loop van morgen :P Al een halve geproefd en ze zijn nomnomnom!
Die staan hier ook al lang op het verlanglijstje, maar het is er nog niet van gekomen ze te maken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 september 2014 @ 22:29:29 #141
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144221224
Boh ik heb zo'n zin om morgen wwr met de training te beginnen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144221286
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Die staan hier ook al lang op het verlanglijstje, maar het is er nog niet van gekomen ze te maken.
Het is echt makkelijk! En ik had alles al in huis wat er in moet :o
pi_144227231
Toch getraind, en nu geen honger meer.
Ik hoefde maar kort; twee intervallen van 12 minuten. Om weer thuis te komen heb ik er drie van gemaakt, en toen ik er was heb ik er toch nog maar een stuk bij aangeplakt omdat ik nog wel zin had. Ging eigenlijk wel heel goed.
Toch wel weer snel opgebouwd na zo lang niks gedaan te hebben. Moet ook wel, over ruim een maand al een halve marathon. Waar ik het meest voor vrees is de Devil's run. :X

Impetus was handig. Voor de tijden gebruik ik Runkeeper en heb nu dus ook beide apps gebruikt, werkte prima naast elkaar. Maar toen ik daarnet zat te pielen met Runkeeper zag ik dat je daarin ook gewoon een training kunt programmeren. :D
pi_144231275
Waarom lukt het niet om op mijn telefoon in te loggen?
  zaterdag 6 september 2014 @ 08:12:26 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144231303
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Serieus? Het kost je welgeteld 3 min om alles te mixen en in de oven te flikkeren. Paar minuten in de oven en je hebt perfection :9!
pi_144231356
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 08:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Serieus? Het kost je welgeteld 3 min om alles te mixen en in de oven te flikkeren. Paar minuten in de oven en je hebt perfection :9!
I know. Maar het komt er gewoon steeds niet van :D
pi_144231395
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 00:34 schreef wyccie het volgende:
Toch getraind, en nu geen honger meer.
Ik hoefde maar kort; twee intervallen van 12 minuten. Om weer thuis te komen heb ik er drie van gemaakt, en toen ik er was heb ik er toch nog maar een stuk bij aangeplakt omdat ik nog wel zin had. Ging eigenlijk wel heel goed.
Toch wel weer snel opgebouwd na zo lang niks gedaan te hebben. Moet ook wel, over ruim een maand al een halve marathon. Waar ik het meest voor vrees is de Devil's run. :X

Impetus was handig. Voor de tijden gebruik ik Runkeeper en heb nu dus ook beide apps gebruikt, werkte prima naast elkaar. Maar toen ik daarnet zat te pielen met Runkeeper zag ik dat je daarin ook gewoon een training kunt programmeren. :D
Haha... Ik heb daar eigenlijk ook nooit naar gekeken, of dat in andere app's kan.
Ik verwacht eigenlijk dat dat alleen kan in de betaalde versie van de app of met premium accounts, en dan kijk ik niet eens :P
pi_144231574
Het is heiig en benauwd in amsterdam.. Ben benieuwd hoe dat is met lopen zo..
pi_144231738
Hier ook heiig. Maar niet echt benauwd. Nu in de auto naar Vrouwenpolder.
  zaterdag 6 september 2014 @ 09:26:13 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144231877
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 09:10 schreef mosselmossel het volgende:
Zat net aan je te denken...heel veel plezier vandaag! ^O^
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 september 2014 @ 09:28:15 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144231900
Succes Mossel!
  zaterdag 6 september 2014 @ 09:29:09 #152
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144231913
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 09:10 schreef mosselmossel het volgende:
succes Mossel!
er staat ons hier op Fok een volle kalender te wachten dit weekend ^O^
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 6 september 2014 @ 09:34:25 #153
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144231967
Mossel succes! Trainingsloopje *)
pi_144231992
Mossel, veel plezier op het strand :)
pi_144232010
Thnx. Ben benieuwd. Nog nooit zo ver over het stand geweest :) Komt vast goed. Ik wil vooral kijken wat lopen over het stand met me doet. Hartslag in de gaten houden en dat meenemen in mijn plan voor de marathon. Daar loop ik na 20km hetzelfde strand op.
  zaterdag 6 september 2014 @ 10:08:47 #156
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144232406
Succes Mossel en LT! ^O^
  zaterdag 6 september 2014 @ 10:20:42 #157
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144232554
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 09:38 schreef mosselmossel het volgende:
Thnx. Ben benieuwd. Nog nooit zo ver over het stand geweest :) Komt vast goed. Ik wil vooral kijken wat lopen over het stand met me doet. Hartslag in de gaten houden en dat meenemen in mijn plan voor de marathon. Daar loop ik na 20km hetzelfde strand op.
succes!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  FOK!fotograaf zaterdag 6 september 2014 @ 10:23:37 #158
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144232601
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 09:38 schreef mosselmossel het volgende:
Veel plezier!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 6 september 2014 @ 10:40:45 #159
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144232878
Succes mossel!!
pi_144233190
Succes vandaag! :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144233457
Succes Mossel! Geniet van het strand, lekker lopen hoor! :)
pi_144233581
Succes mossel! *O*

Ik heb vanmorgen m'n loopje gedaan dat voor gisteravond op het programma stond. Ben het niet zo gewend om "vroeg" te lopen, loop normaal s avonds, dus is wel een goede oefening geweest voor het loopje volgende week :)

Uiteindelijk 8.59 km in 52:38, best tevree!

SPOILER
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:33:18 #163
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144233755
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:24 schreef Daph_ het volgende:
Succes mossel! *O*

Ik heb vanmorgen m'n loopje gedaan dat voor gisteravond op het programma stond. Ben het niet zo gewend om "vroeg" te lopen, loop normaal s avonds, dus is wel een goede oefening geweest voor het loopje volgende week :)

Uiteindelijk 8.59 km in 52:38, best tevree!

SPOILER
^O^
Mooi tempo
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:45:25 #164
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144233985
Route voor straks is uitgezet. Fietsen naar een strandtent tussen Scheveningen en Kijkduin; vanaf daar door de duinen naar Ter Heijde en weer terug. Totaal 17-18km :)

Chocolademelk is de ideale hersteldrank, right? :9 O-)
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:50:34 #165
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144234092
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:45 schreef Yuki het volgende:
Route voor straks is uitgezet. Fietsen naar een strandtent tussen Scheveningen en Kijkduin; vanaf daar door de duinen naar Ter Heijde en weer terug. Totaal 17-18km :)

Heel leuk, Ter Heijde! :Y

Succes!
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:51:35 #166
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144234117
Leuk yuki! Veel plezier!!!
pi_144234236
Parcoursrecord bij de mannen is 1:13:nog iets en het is hoog water. Ik heb wel FF de tijd voor mijn wandeling en om ergens lekker een broodje te eten. :+
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:56:59 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144234244
Veel plezier mossel, Yuki en LT! ^O^ En alle andere lopers natuurlijk!

Wij gaan straks ook hardlopen. Yur gaat met mini in de hardloopbuggy hardlopen naast vriend in rolstoel met handbike :). En ik ga gewoon 45 min lopen :+.
pi_144234307
quote:

Dat is een leuke en voor mij overbekende route. Veel plezier :)
Na 18 km mag je inderdaad wel lekker aan de chocolademelk

En Mossel en LT ook succes met jullie voorbereidingslopen
  FOK!fotograaf zaterdag 6 september 2014 @ 12:04:48 #170
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144234400
quote:

De Kwartel? :D

Veel plezier!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:24:47 #171
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144234884
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:04 schreef Xilantof het volgende:

[..]

De Kwartel? :D

Veel plezier!
Nope :P

Thanks, allen! :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 september 2014 @ 12:27:19 #172
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144234966
Heerlijk om met groep te lopen. Maar warming up is teveel voor mn nek dusdan wandel ik
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144235257
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:27 schreef Ynske het volgende:
Heerlijk om met groep te lopen. Maar warming up is teveel voor mn nek dusdan wandel ik
Fijn dat het naar omstandigheden lekker ging Ynske.

En succes voor alle lopers vandaag. Ik ga zo ook lekker een km of 7-8 hobbelen.
pi_144235313
Succes Mossel en Yuki!
Murmel, ik vind het stoer dat je morgen die halve gaat lopen ... ik zal voor je duimen :)

Hier net terug van de running club, pfffff .... viaduct op en af op wedstrijdtempo. Mijn horloge crashte, geen idee hoe hard ik heb gelopen. De eerste keer kwam ik zowat weer kotsend van het viaduct af. Volgend jaar toch maar eens gaan focussen op conditieopbouw, snelheid, coretraining.
pi_144235609
Terwijl mijn neef een of ander Vita-parcours (een rondje van 3km hobbelen met tussendoor oefeningen) ging doen, ben ik een trailrondje van 5km gaan wandelen. M'n enkel is nog steeds gevoelig, en ik ben heel erg verkouden.

Daar hadden ze ook een bord met krachtoefeningen neergezet, maar ik denk dat ze die weer zijn vergeten. De trailrondjes zijn vrij goed aangegeven:

Verder is het hier nog steeds heel vervelend:

Deze man snapt het:

En dit soort oefeningen kom je tegen op dat Vita-parcours. Lijkt me verschrikkelijk :P
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:58:32 #176
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144235812
Ziet er goed uit, hats!
Balen van je enkel en verkoudheid, hopelijk van de week weer helemaal up & running ^O^
pi_144236205
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:58 schreef Yuki het volgende:
Ziet er goed uit, hats!
Balen van je enkel en verkoudheid, hopelijk van de week weer helemaal up & running ^O^
Er ligt hier genoeg asfalt door onwijs mooie gebieden O+ volgende week fartlekken met m'n tijdelijke renvriendje: de hyperactieve hond van de buurvrouw.
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:47:47 #178
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144237070
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:11 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Er ligt hier genoeg asfalt door onwijs mooie gebieden O+ volgende week fartlekken met m'n tijdelijke renvriendje: de hyperactieve hond van de buurvrouw.
Tof O+

Ik heb zojuist een spibelt besteld. Toch niet gegaan voor de variant met lusjes, want ik verwacht niet dat ik dermate grote afstanden ga lopen dat ik dat nodig heb. Telefoon, pasje en/of geld, misschien één gelletje of reep... Dat is voorlopig genoeg :)
pi_144237095
Zooo 30km in de pocket! Waarschijnlijk zelfs iets meer want mijn horloge zei 28.8 dus ik heb nog een extra rondje gedaan om aan de 30 te komen, maar volgens die pacers is de route wel gestandaardiseerd..nu even bijkomen en eten in ee trein en dan hup weer op de fiets! Het ging iig goed, had nu best nog wat kms die gekund
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:49:30 #180
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144237117
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo 30km in de pocket! Waarschijnlijk zelfs iets meer want mijn horloge zei 28.8 dus ik heb nog een extra rondje gedaan om aan de 30 te komen, maar volgens die pacers is de route wel gestandaardiseerd..nu even bijkomen en eten in ee trein en dan hup weer op de fiets! Het ging iig goed, had nu best nog wat kms die gekund
Goed zeg! ^O^

Benieuwd hoe het met m'n vader is gegaan. Die liep ook daar :)
pi_144237922
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:50 schreef hatsaflats het volgende:
Deze man snapt het:
[ afbeelding ]

_O-
pi_144237952
Ik heb de WLW maar even voor Wolve en mijzelf bijgewerkt, shitload aan dingen die er nog niet in stonden. Maar hij is unlocked, dus er kan gewoon toegevoegd worden!
Ja doei.
pi_144237977
quote:
Fijn dat 't lekker ging!
Ja doei.
  zaterdag 6 september 2014 @ 14:44:22 #184
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144238483
LT! Gaat goed, fijn om te lezen O+

Net startnrs en mijn shirt gehaald voor morgen *O*
  zaterdag 6 september 2014 @ 15:32:42 #185
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144239653
LT netjes!
Mo thanks :D

Startnummer ook al opgehaald. Drukte van jewelste daar *not* Lekker kneuterig wel.

Verder bij de Italiaan de meest lekkere pasta's gekocht voor vanavond :Y)
  zaterdag 6 september 2014 @ 15:56:46 #186
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144240428
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:32 schreef Quoi het volgende:
LT netjes!

Startnummer ook al opgehaald. Drukte van jewelste daar *not* Lekker kneuterig wel.

Verder bij de Italiaan de meest lekkere pasta's gekocht voor vanavond :Y)
Uitgestorven daar! Wat een deprimerend pestdorp! Gelukkig ga ik er hardlopen en dan boeit het me niet zo hoe het eruit ziet. Endorfine O+
  zaterdag 6 september 2014 @ 16:23:02 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144241358
Ik heb wel heel bewust voor deze HM gekozen. Niet te druk enzo. Daaraan voldoet het tot nu toe :Y

Grappig, die meneer voor de deur :)
Hij: Zo wie loopt er? Ik: ik.
Hij: Welke afstand? Ik: HM
Hij: Zo! En meneer?
MrQ: Ik doe de support.
Hij: Oh dan heb ik iets voor je. Misschien is dit iets voor je! Een lekkere 10 km.

Dus. Kreeg hij een kaartje van de Bergse Plasloop :D
pi_144241550
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:32 schreef Quoi het volgende:
Ja, als ik die lijst had moeten maken waren we daar met z'n tweeën veel te veel tijd aan kwijt geweest :+ dat was t niet waard geweest :+
Ja doei.
pi_144242195
Druk weekend ^O^
Alle lopers heel veel succes en veel plezier.
Weer veel verslagen om te lezen *G*

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:50 schreef hatsaflats het volgende:
Verder is het hier nog steeds heel vervelend:

Ziet er heel gaaf uit Hats. Nog heel veel plezier daar en pas een beetje op met je enkel.
Heb je nog gefietst wat iemand hier jou als optie gaf?

Ik had me voorgenomen om een korte LDL op asfalt te lopen. Maar ik liep door Bergeijk en toen zag ik een bospad waar ik door heen MOEST. En een stukje verder had ik ineens het gevoel dat ik op het het set van Braveheart liep.
Allemaal volwassen mensen in ridderkleding met wapens enzo. Ik moest mezelf inhouden om niet Freeeeeeeeeeeedoooooooom!! te roepen.
Niet mijn ding. Alleen tijdens Carnaval w/

(ik wist helemaal niet dat in Nederland dit ook wordt gedaan)
  zaterdag 6 september 2014 @ 16:50:04 #190
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144242466
quote:
Goed bezig! ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:23 schreef Quoi het volgende:
Ik heb wel heel bewust voor deze HM gekozen. Niet te druk enzo. Daaraan voldoet het tot nu toe :Y

Grappig, die meneer voor de deur :)
Hij: Zo wie loopt er? Ik: ik.
Hij: Welke afstand? Ik: HM
Hij: Zo! En meneer?
MrQ: Ik doe de support.
Hij: Oh dan heb ik iets voor je. Misschien is dit iets voor je! Een lekkere 10 km.

Dus. Kreeg hij een kaartje van de Bergse Plasloop :D
Haha actieve verkoop :D

Net even een nieuw jasje besteld voor als het wat kouder wordt :)
  zaterdag 6 september 2014 @ 16:54:10 #191
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144242690
Ah, het H&M jasje ^O^
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:10:31 #192
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144243460
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:54 schreef Quoi het volgende:
Ah, het H&M jasje ^O^
Klopt!
Zelfde kleur als m'n schoenen 8-)
pi_144243529
Hallo, ik ben Droopie. Deze week ga ik beginnen met een hardloopcursus en dan zou ik in December 5 km achter elkaar moeten kunnen lopen. Vandaag goede schoenen gekocht, nog nooit zoveel schoenen gepast in een uur. Ben benieuwd
Hell To The Liars
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:12:40 #194
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144243566
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:11 schreef Droopie het volgende:
Hallo, ik ben Droopie. Deze week ga ik beginnen met een hardloopcursus en dan zou ik in December 5 km achter elkaar moeten kunnen lopen. Vandaag goede schoenen gekocht, nog nooit zoveel schoenen gepast in een uur. Ben benieuwd
Succes! ^O^

Vergeet niet hier je voortgang te komen melden! :Y
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_144243847
quote:
Welkom en veel plezier!!
pi_144244071
JA HOI WELKOM EN ALLES DAT GA JE MAKKELIJK REDDEN LUISTER NAAR JE LICHAAM EN VEEL PLEZIER DROOPIE! GR GR ANITA GEER EN DE KIDS!
Ja doei.
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:53:08 #197
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144245607
Welkom en succes droopie!
En wat wolve zegt, voortgangsverhalen zijn leuk! Evenals hardlopen in de regen.
pi_144246375
Welkom Droopie, veel plezier met lopen en laat je niet afschrikken door moblo :P
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:21:39 #199
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144246443
Droopie liep altijd achteraan O+

Maar: welkom!
pi_144246567
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
JA HOI WELKOM EN ALLES DAT GA JE MAKKELIJK REDDEN LUISTER NAAR JE LICHAAM EN VEEL PLEZIER DROOPIE! GR GR ANITA GEER EN DE KIDS!
Capslockday is pas op 22 oktober hoor :')

http://capslockday.com/
pi_144247622
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:56 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Uitgestorven daar! Wat een deprimerend pestdorp! Gelukkig ga ik er hardlopen en dan boeit het me niet zo hoe het eruit ziet. Endorfine O+
Ga je ook in Tilburg lopen morgen ?
;)

SPOILER
  zaterdag 6 september 2014 @ 19:09:20 #202
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144247843
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:01 schreef cafca het volgende:

[..]

Ga je ook in Tilburg lopen morgen ?
;)

SPOILER
Ghehehe!
  zaterdag 6 september 2014 @ 19:30:51 #203
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144248453
Lekker LT! :)

Ik heb heerlijk 6 km in 45 min gelopen. Ging ontspannen en geeft moed om tijdens de Vredesloop m'n CPC tijd van dit jaar te verbeteren :s)
pi_144248930
quote:
Welkom en succes met het opbouwen naar de 5 km.

Poeh wat was het vandaag verschrikkelijk benauwd zeg.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 september 2014 @ 19:50:39 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144249088
Alle hele en halve marathon trainees zijn weer lekker bezig geweest volgens mij. Morgen ook maar weer eens een rondje. Hopelijk loop ik weer eens lekker.
  zaterdag 6 september 2014 @ 19:59:30 #206
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144249388
18km is best een eind!
Maar ze zitten wel weer in de benen *O*

Metaal een zware training; nu trots dat 'ie volbracht is.
De schade: één blaar en een stuk of vier schuurplekken :')
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:00:40 #207
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144249443
Schuurplekken ja. Vaseline is the answer :Y

Maar wat goed! ^O^
pi_144250083
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:59 schreef Yuki het volgende:
18km is best een eind!

Goed bezig ^O^

En inderdaad, Vaseline
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:16:40 #209
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144250265
quote:
18km is best een eind!

klasse Yuki!

bija nooit geen last van schuren maar verleden week had ik toch schuurplekken op plekken waarvan ik niet eens wist dat je daar kon schuren...maar een warme douche vertelt je precies waar die plekke zitten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:16:43 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144250267
Ok feestje here we go. Hopelijk is het niet te gezellig en hebben ze Radlertjes :P
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:19:57 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144250428
Ik had het dus ook nooit, tot een paar weken geleden. Ik was helemaal verontwaardigd :o
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:30:42 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144250968
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Alle hele en halve marathon trainees zijn weer lekker bezig geweest volgens mij. Morgen ook maar weer eens een rondje. Hopelijk loop ik weer eens lekker.
Ik heb gefietst, morgen een wedstrijd :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144251172
Vandaag een LDL training gehad met de Berlijn marathon groep onder leiding van Aart stigter. Waren korte rondjes van 4 km en de bedoeling was 3,5 uur maximaal of 32 km. Rondjes zijn echt om te :r , was het al snel zat en maar af en toe een ander paadje gepakt. Mooier waren de gezichten toen ik maar tegen de richting in ben gaan lopen. Jammer dat er toch aardig wat verschil in de groep zat dat het ondoenlijk was om met iemand mee te lopen.

Wat wel apart is dat hij adviseert om een week voor de marathon een 10 km wedstrijd te lopen om je systeem helemaal leeg te lopen. Ook geeft het gevoel dat straks je marathontempo langzamer en makkelijker aanvoelt. Nu zag ik bij garmin dat op een 8 km segment ik nu derde sta, als ik daar mijn 10 km op wedstrijdtempo ga lopen kan ik daar eerste komen te staan. })
pi_144251851
Ik heb vanmiddag een rondje met de TomTom Multi-Sport gelopen en het zag er niet goed uit -O- . Er werd de hele tijd een verkeerde afstand weergegeven. Mijn horloge gaf uiteindelijk 9 kilometer en een beetje aan terwijl de route ruim 14 kilometer had moeten zijn :{ . Het vreemde is dat de GPX wel gewoon de juist route en afstand weergeeft...
pi_144251966
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag een LDL training gehad met de Berlijn marathon groep onder leiding van Aart stigter. Waren korte rondjes van 4 km en de bedoeling was 3,5 uur maximaal of 32 km. Rondjes zijn echt om te :r , was het al snel zat en maar af en toe een ander paadje gepakt. Mooier waren de gezichten toen ik maar tegen de richting in ben gaan lopen. Jammer dat er toch aardig wat verschil in de groep zat dat het ondoenlijk was om met iemand mee te lopen.

Wat wel apart is dat hij adviseert om een week voor de marathon een 10 km wedstrijd te lopen om je systeem helemaal leeg te lopen. Ook geeft het gevoel dat straks je marathontempo langzamer en makkelijker aanvoelt. Nu zag ik bij garmin dat op een 8 km segment ik nu derde sta, als ik daar mijn 10 km op wedstrijdtempo ga lopen kan ik daar eerste komen te staan. })
Dat is toch niet apart? Staat in heel veel schema's. Eerst helemaal leeg gaan, dan pas beginnen met koolhydraten stapelen en taperen.

Ik ben eindelijk weer thuis na 30/31km lopen en 40km fietsen :P
pi_144252004
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

Goed zeg! ^O^

Benieuwd hoe het met m'n vader is gegaan. Die liep ook daar :)
Welk tempogroepje?
Onze groep was trouwens echt bizar groot, ik gok 80 man. De pacers werden ook nogal chagrijnig van mensen die niet rechts bleven lopen.
pi_144252849
quote:
18km is best een eind!

Access Denied :o
pi_144253048
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is toch niet apart? Staat in heel veel schema's. Eerst helemaal leeg gaan, dan pas beginnen met koolhydraten stapelen en taperen.

Ik ben eindelijk weer thuis na 30/31km lopen en 40km fietsen :P
Nou ik lees hier wel eens andere verhalen als je zoiets van plan bent te gaan doen een week voor een marathon even een 10 km wedstrijd te gaan doen. Het verbaasde me dus wel iets.
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:14:28 #219
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144253134
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Welk tempogroepje?
Onze groep was trouwens echt bizar groot, ik gok 80 man. De pacers werden ook nogal chagrijnig van mensen die niet rechts bleven lopen.
5:30.
Hij ging enigszins kapot van de warmte (benauwdheid); hij kreeg het niet goed bij gedronken. Liep na 5km al te soppen in z'n schoenen geloof ik.
Maar wel volbracht *O* alleen in de laatste km af en toe gewandeld, maar hij had dan ook al 2km ingelopen op de baan.

80 man? Jemig! Dat lijkt me niet fijn, zeker als ze de richtlijnen niet volgen.
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:16:13 #220
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144253242
Lekker gedaan Yuki ^O^!

Hier trouwens nog steeds slapende voeten en blaren :( Stom. Na 12 minuten al :')
pi_144253329
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

5:30.
Hij ging enigszins kapot van de warmte (benauwdheid); hij kreeg het niet goed bij gedronken. Liep na 5km al te soppen in z'n schoenen geloof ik.
Maar wel volbracht *O* alleen in de laatste km af en toe gewandeld, maar hij had dan ook al 2km ingelopen op de baan.

80 man? Jemig! Dat lijkt me niet fijn, zeker als ze de richtlijnen niet volgen.
Het was erg benauwd ja. Maar ik weet niet of dat voor jouw vader ook gold, maar ik heb toch wel het idee dat veel mensen in te snelle tempo-groepjes lopen. Bijna iedereen kwam de kleedkamer in van "Pfff en straks moeten we NOG 12km, dat red ik nooit", terwijl ik zoiets had, nou in zo'n groep vliegt die 30 echt voorbij. Ook nog even een sprintje eruit geperst het laatste stukje en dat ging prima soepel. Maar ik heb ook wel mensen gesproken die de marathon op hetzelfde tempo willen doen als waarop ze nu de trainingslopen doen, misschien goed voor het vertrouwen maar volgens mij ben je jezelf dan gewoon kapot aan het trainen.
pi_144253687
Of ze lopen die Marathon op een relaxed tempo. En in Amerongen hadden er ook veel last van de benauwdheid.
pi_144253753
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Of ze lopen die Marathon op een relaxed tempo. En in Amerongen hadden er ook veel last van de benauwdheid.
Nou ze zagen er niet relaxt uit :P
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:26:01 #224
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144253815
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het was erg benauwd ja. Maar ik weet niet of dat voor jouw vader ook gold, maar ik heb toch wel het idee dat veel mensen in te snelle tempo-groepjes lopen. Bijna iedereen kwam de kleedkamer in van "Pfff en straks moeten we NOG 12km, dat red ik nooit", terwijl ik zoiets had, nou in zo'n groep vliegt die 30 echt voorbij. Ook nog even een sprintje eruit geperst het laatste stukje en dat ging prima soepel. Maar ik heb ook wel mensen gesproken die de marathon op hetzelfde tempo willen doen als waarop ze nu de trainingslopen doen, misschien goed voor het vertrouwen maar volgens mij ben je jezelf dan gewoon kapot aan het trainen.
Mijn vader loopt naar verwachting 3.30u op de marathon, dus deze groep is voor hem niet te snel. Had voor het mooi misschien 5:45/km mogen lopen...
Maar kan me wel iets voorstellen bij je punt ja.
pi_144253897
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mijn vader loopt naar verwachting 3.30u op de marathon, dus deze groep is voor hem niet te snel. Had voor het mooi misschien 5:45/km mogen lopen...
Maar kan me wel iets voorstellen bij je punt ja.
Snelle vader! Maar dan was het vast gewoon het weer ja.
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:30:08 #226
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144254080
Verder: thanks allemaal! O+

Blaar zit op exact dezelfde plek als de vorige keer. Schuurplekken komen van m'n broek :? Waar m'n sleutels gezeten hebben snap ik, de rest is wat vreemd. Te strak aangetrokken? Of juist te los?
Maar vaseline doet een hoop idd. Lekker smeren!

GotC, die blaren en slapende voeten zijn toch niet goed -O- Al naar je schoenen laten kijken?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 september 2014 @ 21:58:48 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144255412
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb gefietst, morgen een wedstrijd :P
Ik heb ook gefietst vandaag.
pi_144255471
Ik niet.
pi_144255753
Ik heb lekker helemaal niks gedaan vandaag! :)

Fietsen :{w
pi_144256188
Ik heb gefietst én gelopen :o al ben ik uiteindelijk niet op de racefiets gegaan, ben meteen doorgegaan van het station omdat ik bang was dat als ik langs huis ging, ik het huis niet meer uit zou willen :P
pi_144256201
Ik heb ook niks gedaan vandaag. En gisteren. En eergisteren :@

Gister wel de intentie om het eerste rondje met m'n nieuwe TomTom Cardio Runner te maken, maar dat viel in het niet door een fikse kater van de dag ervoor :')

Ontbijt staat voor morgenochtend 09:00 uur op het programma (2 boterhammen met pindakaas, banaan en een kop thee) en dan rond 10:00 uur de hardloopschoenen aantrekken en het eerste rondje met m'n sporthorloge maken! :D
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 september 2014 @ 22:14:49 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144256300
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef hatsaflats het volgende:
Ik niet.
Nee jij zit een beetje als 13 jarige vakantie in Zwitserland te houden :{w
pi_144256500
Ik ben weer thuis! Na het de Kustloop Vrouwenpolder nog naar ouders geweest en vis wezen eten.

Was echt gaaf, ging goed.12 uur starten, 12.25uur hoog water. We hadden dus maar een metertje harder zand, als het er al was. En een uur voor ons waren de wandelaars gestart. En die houden ook meer van hard zand dan van mul zand.

Maar supergoed gegaan. Morgen wel een verslagje maken. Tot die tijd doe je het maar met Endo.

SPOILER
pi_144256504
Ik ben vanochtend naar een voetbalwedstrijd van mijn oudste wezen kijken. Daarna heb ik appels tot sap geperst, peren tot sap geperst, appels en peren samen tot sap geperst, tomaten tot sap geperst, bananenrepen gemaakt, vierenenhalve liter lamsbouillon getrokken, tussendoor tostis gemaakt voor de kinderen, een avondmaaltijd gefabriekt en toch ook maar even wat sinaasappel/grapefruit/limoensap voor morgenochtend gemaakt. En nog wat dingen met etenswaar. Volgens mij heb ik vandaag meer tijd in de keuken doorgebracht dan daar buiten. Morgen vroeg op voor de een-na-laatste 30+ LDL.

/edit: ik ben benieuwd naar je verslag Mossel! ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2014 22:20:27 ]
pi_144256634
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben vanochtend naar een voetbalwedstrijd van mijn oudste wezen kijken. Daarna heb ik appels tot sap geperst, peren tot sap geperst, appels en peren samen tot sap geperst, tomaten tot sap geperst, bananenrepen gemaakt, vierenenhalve liter lamsbouillon getrokken, tussendoor tostis gemaakt voor de kinderen, een avondmaaltijd gefabriekt en toch ook maar even wat sinaasappel/grapefruit/limoensap voor morgenochtend gemaakt. En nog wat dingen met etenswaar. Volgens mij heb ik vandaag meer tijd in de keuken doorgebracht dan daar buiten. Morgen vroeg op voor de een-na-laatste 30+ LDL.
Mannen die weten hoe ze moeten koken O+

Iemand al iets van mossel gehoord trouwens?
pi_144256704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:20 schreef Nanook24 het volgende:
Iemand al iets van mossel gehoord trouwens?
Nee, die is vast verdronken :D
pi_144256800
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nee, die is vast verdronken :D
:D Hoe ging het? O, oeps...je eerdere post gemist. Ik ga even lezen. :+

[ Bericht 9% gewijzigd door Nanook24 op 06-09-2014 22:30:01 ]
pi_144256867
Post of vier vijf omhoog kijken.

Even wat dingen teruggelezen. Mooie lopen allemaal! Iedereen komt echt dicht bij de doelen en da's gaaf om te lezen.

[ Bericht 66% gewijzigd door mosselmossel op 06-09-2014 22:40:09 ]
pi_144257179
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben weer thuis! Na het de Kustloop Vrouwenpolder nog naar ouders geweest en vis wezen eten.

Was echt gaaf, ging goed.12 uur starten, 12.25uur hoog water. We hadden dus maar een metertje harder zand, als het er al was. En een uur voor ons waren de wandelaars gestart. En die houden ook meer van hard zand dan van mul zand.

Maar supergoed gegaan. Morgen wel een verslagje maken. Tot die tijd doe je het maar met Endo.

SPOILER
Nog even door trainen voor die sub 4 uur M dus. ;)
pi_144257436
Ow, maar dat is nog niet eens een doel. En bij de Kustmarathon al helemaal niet. Dus ach.
pi_144257785
Ik neem alles terug van wat ik had gezegd over de nauwkeurigheid van mijn TomTom Multi-Sport. Het stond ingesteld op mijl in plaats van kilometer :') . Het klopt dus wel.
  zaterdag 6 september 2014 @ 23:30:17 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144257791
Lekker mossel! ^O^
  zaterdag 6 september 2014 @ 23:47:35 #243
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144258594
Mooi zo, Mossel!! *G*
  zaterdag 6 september 2014 @ 23:59:55 #244
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144259122
Mossel ^O^
Doornroosje Assepoester is ook thuis :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Quoi op 07-09-2014 08:27:26 (Verkeerde sprookje :D) ]
pi_144259233
Ik heb vanavond een nieuw horloge besteld. Maandag mag ik naar het postkantoor om mijn Suunto Ambit 3 op te halen *O*
  zondag 7 september 2014 @ 06:59:06 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144264360
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef pijll het volgende:
Ik heb vanavond een nieuw horloge besteld. Maandag mag ik naar het postkantoor om mijn Suunto Ambit 3 op te halen *O*
*O*

patser

:O
Vroeg wakker :(
Zenuwen
Ik had mezelf vol moeten gooien met valeriaan gisteravond.
Al moet ik zeggen: er zit nu al zoveel tegen voor deze wedstrijd dat hij zo langzamerhand wel briljant goed moet gaan *O*

Verder: een voordeel van blauwe teennagels ontdekt: nagels die een beetje raar zijn gegroeid in de loop van mijn leven kan ik mooi weer in model knippen als ze toch half los zitten :P

Goed, eens kijken of ik de slaap nog kan vatten.
  zondag 7 september 2014 @ 07:54:42 #247
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144264514
Ik weet niet precies waarom, maar ik denk dat Murmeli vandaag vrij eenvoudig te herkennen is. Dat is die ene die door Pijnacker heen stuitert...
F means you're fucked
  zondag 7 september 2014 @ 08:02:24 #248
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144264549
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef Devv het volgende:
Ik neem alles terug van wat ik had gezegd over de nauwkeurigheid van mijn TomTom Multi-Sport. Het stond ingesteld op mijl in plaats van kilometer :') . Het klopt dus wel.
Manmanman :')
pi_144264628
Straks mijn eerste 10km wedstrijd lopen, toch wel een beetje spannend. Maar wel zin in! :)

Alle overige lopers, veel succes en plezier vandaag!
pi_144264631
:W Mogguh

Ik voel vandaag niet dezelfde wedstrijdspanning als normaal...
Heb ik mezelf er dan echt van weten te overtuigen dat het een voorbereidings rondje is?
  zondag 7 september 2014 @ 08:32:30 #251
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144264649
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 07:54 schreef YUR het volgende:
Ik weet niet precies waarom, maar ik denk dat Murmeli vandaag vrij eenvoudig te herkennen is. Dat is die ene die door Pijnacker heen stuitert...
:Y en waarschijnlijk gewoon een hele strakke tijd loopt :)

Goeie nacht geslapen: check.
Hongerige benen: check.
Keel en hoofdpijntje weg: check.

Meneer begint aan zijn 30 (ik loop in feite maar een klein stukje :D) en ik ga eens even een monsterontbijt maken.
  zondag 7 september 2014 @ 08:34:32 #252
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144264656
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:26 schreef cafca het volgende:
Straks mijn eerste 10km wedstrijd lopen, toch wel een beetje spannend. Maar wel zin in! :)

Alle overige lopers, veel succes en plezier vandaag!
Succes! ^O^

Ook Tilburg lopers: opeten die 10 EM! :Y)
pi_144264660
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:27 schreef Guard het volgende:

Heb ik mezelf er dan echt van weten te overtuigen dat het een voorbereidings rondje is?
Is gewoon een kort trainingsrondje voor jou, joh! ;)

Ik ben waarschijnlijk alweer thuis voordat jullie gaan starten, maar toch veel succes met je training ;)
pi_144264715
Veel plezier allemaal vandaag!

Ik ga als ik terug ben m'n Garmin verkopen en er een TomTom Runner voor in de plaats halen. Nu die nog maar 150eu zijn vind ik het het proberen waard.
pi_144264749
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 08:36 schreef cafca het volgende:

[..]

Is gewoon een kort trainingsrondje voor jou, joh! ;)

Ik ben waarschijnlijk alweer thuis voordat jullie gaan starten, maar toch veel succes met je training ;)
Oh ja jij loopt in het "voorprogramma" :P
Succes vandaag iig, dat je maar een mooi PR mag lopen op de 10 :Y
pi_144264766
Heel veel succes en plezier in Oostland, en voor co.uk natuurlijk ook een *O*
Mede TTM-ers, hopelijk zie ik jullie straks nog, zo niet: "zet em op *G*"
pi_144264807
Alle lopers vandaag heel veel succes en vooral plezier! *O*
  zondag 7 september 2014 @ 09:09:40 #258
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144264836
Oostland zet op FB:
"We zijn gestart! Nog drie uur voordat de eerste deelnemers zich aan de start begeven..."

Lullig :{
  FOK!fotograaf zondag 7 september 2014 @ 09:10:33 #259
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144264843
Succes vandaag, maar vooral heel veel plezier aan:
Quoi
Murmeli
pijl
Zwabberhark
YUR
cafca
CRX_master
toto73
SEMTEX
Guard
Cee
Wolve
Mo
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_144264846
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:55 schreef Guard het volgende:

[..]

Oh ja jij loopt in het "voorprogramma" :P
Succes vandaag iig, dat je maar een mooi PR mag lopen op de 10 :Y
Kan alle kanten op vandaag. Ziek geweest, week rust, nacht van vrijdag op zaterdag heel slecht en weinig geslapen, afgelopen nacht wel heel goed geslapen, dus we zullen zien. Ik richt me op een tijd net onder het uur, maar als het lekker gaat zit een PR (56 minuten) er misschien wel in.
pi_144264854
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 09:10 schreef Xilantof het volgende:
Quoi
Murmeli
pijl
Zwabberhark
YUR
cafca
CRX_master
toto73
SEMTEX
Guard
Cee
Wolve
Mo
Dit!

En alle niet wedstrijd lopers ook veel plezier!
  zondag 7 september 2014 @ 09:12:43 #262
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144264865
suc6 en veel plezier.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  FOK!fotograaf zondag 7 september 2014 @ 09:15:44 #263
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144264894
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dit!

En alle niet wedstrijd lopers ook veel plezier!
Thnx :P

Ik heb straks mijn laatste 18+ km loopje voor de HM over exact 2 weken.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 7 september 2014 @ 09:18:18 #264
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144264925
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 07:54 schreef YUR het volgende:
Ja, die!
In het blauw groen wit oranje met nr 198 op dr buik. Met daarnaast een rustige vent met een blik van 'hier hoor ik niet bij'
pi_144264938
Allemaal heel veel succes vandaag! ^O^ *O* Wedstrijdlopers en niet-wedstrijdlopers!

Ik ga zelf een modderbad nemen in Nijverdal, vannacht toch beter kunnen slapen dan ik dacht :P . Heb er zin in! *O*
pi_144264951
Veel plezier iedereen! Ik zal aan jullie denken terwijl ik met mijn benen omhoog op de bank zit
  zondag 7 september 2014 @ 09:21:27 #267
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144264952
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 08:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

:Y en waarschijnlijk gewoon een hele strakke tijd loopt :)

Goeie nacht geslapen: check.
Hongerige benen: check.
Keel en hoofdpijntje weg: check.

Meneer begint aan zijn 30 (ik loop in feite maar een klein stukje :D) en ik ga eens even een monsterontbijt maken.
Voortekenen voor strakke tijd zijn aanwezig inderdaad :)
We shall see, ik heb nog een uurtje geslapen, nu ontbijten, douchen, deur open doen voor mams en pijll, lunchen en gaaaaaannnn!

Quoi: top dat je lijf goed voelt! We gaan allebei gewoon onder de 2.10 lopen. Omdat t kan :) hoppa!
  zondag 7 september 2014 @ 09:22:20 #268
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144264970
En de anderen ook veel plezier! In de modder, in het voorstadje van eindhoven and anywhere else ;)
pi_144264981
Ah ja de SMR helden vergeten :@ waarom staan jullie niet in de WLWW?

Veel succes Jero & DW... Modder ze :D
pi_144264988
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 09:22 schreef Murmeli het volgende:
En de anderen ook veel plezier! In de modder, in het voorstadje van eindhoven and anywhere else ;)
Is er een wedstrijd in Den Bosch dan :?
pi_144265002
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 09:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Voortekenen voor strakke tijd zijn aanwezig inderdaad :)
We shall see, ik heb nog een uurtje geslapen, nu ontbijten, douchen, deur open doen voor mams en pijll, lunchen en gaaaaaannnn!

Quoi: top dat je lijf goed voelt! We gaan allebei gewoon onder de 2.10 lopen. Omdat t kan :) hoppa!
Woei! That's the spirit. Het weer heb je alvast mee (althans, hier mooi zonnetje, niet benauwd, niet te warm?). Je gaat hem even rocken meid en met jou alle andere lopers!

Ik mag nog 6 weekjes wachten. Eerst de Dam tot Dam. Streeftijd is onder de 2 uur (ik ben een slakkie) en daarna nog een keer een 18+ lopen en dan ... aaaah ... is het tijd voor mijn eerste halve!
pi_144265044
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 09:23 schreef Guard het volgende:
Ah ja de SMR helden vergeten :@ waarom staan jullie niet in de WLWW?

Veel succes Jero & DW... Modder ze :D
Weet ik eigenlijk niet, nooit aan gedacht :o
pi_144265059
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 09:10 schreef Xilantof het volgende:
Quoi
Murmeli
pijl
Zwabberhark
YUR
cafca
CRX_master
toto73
SEMTEX
Guard
Cee
Wolve
Mo
Jero
DW
Dit! (Aangepaste versie)
*O* *G* *O*
Heel veel plezier!!
  zondag 7 september 2014 @ 09:38:20 #274
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144265128
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 09:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

:o Leg je nu een lat voor me neer?
Tijden, ik zie wel. Ene been voor de ander ;)

Intussen kijk ik impressies van HMs op youtube. Beetje adrenaline kweken :) HM Berlijn O+
pi_144265170
Succes allemaal vandaag! :)

Ik begin zo meteen aan mijn trainingsschema om op 13 december 10km binnen het uur te lopen.
  zondag 7 september 2014 @ 09:48:54 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144265218
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 09:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

:o Leg je nu een lat voor me neer?
Tijden, ik zie wel. Ene been voor de ander ;)

Intussen kijk ik impressies van HMs op youtube. Beetje adrenaline kweken :) HM Berlijn O+
Oke sorry!
Nieuwe poging: je gaat je soepelste wedstrijd ooit lopen *O*
  zondag 7 september 2014 @ 09:58:26 #277
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144265349
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 08:27 schreef Guard het volgende:

Same here :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 7 september 2014 @ 10:03:52 #278
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144265416
Alle lopers van vandaag heel veel succes en plezier! *O*
In het bijzonder de Oostland-lopers; ik stap vanmiddag misschien nog even op de fiets om jullie toe te jompelen bij de finish :)
  zondag 7 september 2014 @ 10:06:03 #279
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144265441
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 10:03 schreef Yuki het volgende:
Alle lopers van vandaag heel veel succes en plezier! *O*
In het bijzonder de Oostland-lopers; ik stap vanmiddag misschien nog even op de fiets om jullie toe te jompelen bij de finish :)
Zou leuk zijn yuks!!

Hoe zijn de benen na gisteren?
pi_144265470
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef Devv het volgende:
_O-

Ik zat toch even te proesten net. Met als gevolg allemaal gekke blikken in de vertrekhal op mijn persoon gericht ;(

@ alle lopers veel plezier vandaag. Ik zal jullie zo vanuit Lissabon aanmoedigen *O*
pi_144265481
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 09:43 schreef trolley het volgende:
Succes allemaal vandaag! :)

Ik begin zo meteen aan mijn trainingsschema om op 13 december 10km binnen het uur te lopen.
Leuk! Welke wedstrijd is dat?
pi_144265488
Wow, dat zijn een boel wedstrijdlopers vandaag! Veel succes allemaal. En lol. Ik ben al benieuwd naar verslagen en zulks straks
Zelf ga ik zo meteen lekker een rondje in Meijendel hobbelen :P
pi_144265490
Ik ga zo eens kijken of ik Cafca om een uur of 11.05 kan spotten, aangezien het parcours zowat langs mijn huis loopt
pi_144265502
Heel veel succes lopers. En iedereen die vandaag ontmaagd wordt, geniet ervan :+ . Ik ga straks 2 kilometer door de Amsterdamse grachten zwemmen w/ .
pi_144265559
Veel succes en plezier allemaal vandaag!
pi_144265580
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 10:12 schreef Devv het volgende:
Heel veel succes lopers. En iedereen die vandaag ontmaagd wordt, geniet ervan :+ . Ik ga straks 2 kilometer door de Amsterdamse grachten zwemmen w/ .
2 kilometer of 2 mijl? Succes iig. ^O^
Jack does it in real time...
  ESF Reporter zondag 7 september 2014 @ 10:26:43 #287
87554 Cee
Welluk?
pi_144265669
Ik ben ook ready to go voor de Ten Miles. *O* Ik ben een ongelofelijke zenuwpees maar heb de spanning prima onder controle nu. Maar wat duurt het wachten godallejezus LANG. Zo ook even alvast de 10k mensen aanmoedigen.

Alle medelopers en alle andere loperts ook veel plezier en succes vandaag!
pi_144265851
Verslag gemaakt van de halve marathon bij de Kustloop in Vrouwenpolder van gister!

SPOILER
pi_144265884
Alle (wedstrijd)lopers veel plezier en succes vandaag!
pi_144265989
Lees hier in het topic en zie het veel terug in de schema's dat mensen zeggen bij beginnende lopers: 'probeer in 2 maanden de 5km te halen'.

Ik ben gisteren voor het eerst gaan lopen, 40 minuten en dik de 5km gehaald. GPS en/of Runkeeper flipte in het begin (eerste km's in gemiddeld 25km/u dus dat klopt niet) daarna opnieuw aangezet en laatste 5km waren in ruim 10km/u gemiddeld. Ben er echt ontzettend tevreden over. Voor de eerste keer niet slecht lijkt me :)

Edit:
Ik snap dat het lichaam ook moet wennen. Heb tot nu toe niet veel last. Beetje spierpijn. Maar om nou eerst maar 2km te lopen als 'opbouw' vind ik ook niks als m'n conditie het ruim driekwartier vol kan houden.
pi_144266087
Mooi om te zien dat afzettingen totaal niet werken bij fietsers :{w
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 september 2014 @ 11:03:24 #292
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144266130
Zeker niet slecht. Alleen als je het nog 2 keer doet heb je zeer waarschijnlijk een (zware) overbelastingsblessure aan knieën, schenen of achillespezen te pakken.

Die adviezen zijn er niet voor niets, we hebben ze hier met bosjes zien komen en gaan die zoals jij conditioneel 5KM konden lopen. Sterker nog... zo ben ik zelf ook in de eerste maand van mijn hardloop carriere keihard onderuit gegaan.
pi_144266160
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 10:55 schreef DarkNoize het volgende:
Lees hier in het topic en zie het veel terug in de schema's dat mensen zeggen bij beginnende lopers: 'probeer in 2 maanden de 5km te halen'.

Ik ben gisteren voor het eerst gaan lopen, 40 minuten en dik de 5km gehaald. GPS en/of Runkeeper flipte in het begin (eerste km's in gemiddeld 25km/u dus dat klopt niet) daarna opnieuw aangezet en laatste 5km waren in ruim 10km/u gemiddeld. Ben er echt ontzettend tevreden over. Voor de eerste keer niet slecht lijkt me :)

Edit:
Ik snap dat het lichaam ook moet wennen. Heb tot nu toe niet veel last. Beetje spierpijn. Maar om nou eerst maar 2km te lopen als 'opbouw' vind ik ook niks als m'n conditie het ruim driekwartier vol kan houden.
Bij sommigen gaat het goed, bij de meesten niet. Conditie staat niet gelijk aan loopvermogen. Spieren en pezen krijgen gewoon veel klappen. Maar dat merk je vanzelf als je zo doorgaat, of niet en dan heb je geluk. :)
  Moderator zondag 7 september 2014 @ 11:11:08 #294
155227 crew  Guppy
dus
pi_144266253
Voor de liefhebbers op BBC 1, nu The Great North Run live
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_144266262
Of je staat gewoon een kwartier te vroeg aan het parcours te kijken :P _O-
pi_144266292
Heb trouwens wel 95% in het bos gelopen. Ook om wat meer 'demping' te hebben en zo hopelijk de spieren en pezen een beetje te ontlasten.
pi_144266329
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 10:55 schreef DarkNoize het volgende:

Edit:
been there done that got the fysiotherapie facturen ^O^
pi_144266369
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:13 schreef DarkNoize het volgende:
Heb trouwens wel 95% in het bos gelopen. Ook om wat meer 'demping' te hebben en zo hopelijk de spieren en pezen een beetje te ontlasten.
Supergoed man. Ik zou volgende week gewoon een halve marathon knallen als ik jou was. Boeie!
  zondag 7 september 2014 @ 11:21:02 #299
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144266415
quote:
99s.gif Op zondag 7 september 2014 10:44 schreef mosselmossel het volgende:
Verslag gemaakt van de halve marathon bij de Kustloop in Vrouwenpolder van gister!

SPOILER
_O_
Wat lijkt mij dat slopend. Zo'n stuk strand er tussen
pi_144266519
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:21 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

_O_
Wat lijkt mij dat slopend. Zo'n stuk strand er tussen
lijkt mij super juist (snap ook niet dat iedereen op etappe 1 van texel zat af te geven)
pi_144266761
Ik moet over 4 weken 5 km over het strand en ben toch wel heel benieuwd hoe ik dat trek..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')