abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144166114

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 05-09-2014 12:39:17 ]
pi_144166281
Ik vraag me trouwens af waarom Garmin geen nieuwere uitvoering uitbrengt van de FR305. Dat horloge had alles. En met een touwtje.
pi_144166358
@Devv: mailtje sturen naar het bedrijf? Soms zijn ze nog wel coulant.

149eu voor de tomtom runner is niet zo verkeerd trouwens. Als het goed is kan ik daar m'n Mio HRM via Bluetooth aan koppelen, en ik hoop dat dat beter door m'n lijf gaat dan Ant+
pi_144166423
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom Garmin geen nieuwere uitvoering uitbrengt van de FR305. Dat horloge had alles. En met een touwtje.
Dat vraag ik mij ook af.

Mijn 305 is na 4 jaar trouwe dienst (mijn eerste geregistreerde loopje was op 13 september 2010) aan vervanging toe. Een van de pijltjesknoppen is lam, waardoor hij als een gek door alle schermpjes begint te scrollen zodra ik het knopje aanraak (en soms zelfs spontaan).

Ik heb dus mijn eisen eens op een rijtje gezet:
- naigatiemogelijkheid
- knopjes (dus geen touchscreen of zo)
- goede gps-nauwkeurigheid
- het liefst koppelbaar met ipad/iphone.
- recent model, zodat ie nog een paar jaar ondersteund gaat worden
- bij voorkeur eentje van een merk met betrouwbare software

Uiteindelijk ben ik uitgekomen op een Suunto Ambit 3, het allernieuwste dus. Hebben er al mensen ervaring met dit ding? Of met de voorganger, de Ambit 2?

Enm zijn er nog andere (goedkopere...?) horloges die aan mijn eisen voldoen?
pi_144166530
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:51 schreef Zwabberhark het volgende:
Heeft dat model van TomTom net als de nieuwe cardio-modellen naast GPS ook GLONASS?

[..]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zowel de Runner- als Multi-Sport ook van GLONASS gebruik kunnen maken.
pi_144166700
Nieuwe rugtassen zijn er O+ *O*
Ja doei.
pi_144166733
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:28 schreef pijll het volgende:
Uiteindelijk ben ik uitgekomen op een Suunto Ambit 3, het allernieuwste dus. Hebben er al mensen ervaring met dit ding? Of met de voorganger, de Ambit 2?
Prachtig horloge lijkt me dat, alleen heeft deze geen custom workouts, iets wat ik nu 2 van de 3 keer gebruik. Daarnaast zal mijn volgende horloge vibartion alerts hebben en dat heeft de Ambit ook niet.

Verder vraag ik me af welke record intervals het heeft? Ikzelf wil 1 s hebben. Geen smart recording of groter.
pi_144166741
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nieuwe rugtassen zijn er O+ *O*
PICS!
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_144166804
quote:

streamnl en Frsh hebben een Ambit2 (of een r of s variant) dacht ik.
En Zwets heeft een Suunto, maar of dat de Ambit2 is weet ik niet.
De 3 is net uit, dus die zullen nog niet heel veel mensen hebben.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144168439
Yeah baby !
  donderdag 4 september 2014 @ 14:44:12 #11
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144168475
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
En dan nog een dagje de benen omhoog voor zaterdag een nieuw afstandsrecordje; 30km met de trainingslopen groep.

Ik twijfel wederom weer of ik voor 6.00 of 6.15 ga, ik val er eigenlijk net tussenin en je staat elke 6/7km stil bij een drinkpost waardoor het sowieso minder intensief is dan wanneer ik zelf een duurloop doe. Maar aan de andere kant, te langzaam is altijd beter dan te snel. Maar wederom aan de andere kant, ik heb een veel te strakke planning de rest van de dag dus 10 minuten eerder aankomen zou misschien wel handig zijn :P
Hee, dan kom je m'n vader misschien nog tegen :) Die loopt ook de 30 in het A'damse Bos :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_144168480
Tja.. mooi kan ik ze niet vinden :P Maar als je er hard op rent, top!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 4 september 2014 @ 14:46:00 #13
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144168519
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Yeah baby !
[ afbeelding ]
Zo, daar zit een flinke zool onder! :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_144168625
quote:

[..]

Dat vraag ik mij ook af.

Mijn 305 is na 4 jaar trouwe dienst (mijn eerste geregistreerde loopje was op 13 september 2010) aan vervanging toe. Een van de pijltjesknoppen is lam, waardoor hij als een gek door alle schermpjes begint te scrollen zodra ik het knopje aanraak (en soms zelfs spontaan).

Ik heb dus mijn eisen eens op een rijtje gezet:
- naigatiemogelijkheid
- knopjes (dus geen touchscreen of zo)
- goede gps-nauwkeurigheid
- het liefst koppelbaar met ipad/iphone.
- recent model, zodat ie nog een paar jaar ondersteund gaat worden
- bij voorkeur eentje van een merk met betrouwbare software

Ik heb een Ambit 2s. Van de navigatie moet je je niet al teveel voorstellen. Het is leuk om een beetje een idee te krijgen welke richting je uit moet, maar als je gaat trailen met af en toe een stukje dichtbebost gebied dan is het maar matig. Je hebt ook geen echt detailkaartje, daar is het scherm ook te klein voor. Wat software betreft mis ik niet heel veel. Sinds de laatste update heb ik zelfs weer cadansmetrieken. Ik dacht altijd dat ik de mogelijkheid om trainingen te programmeren zoals de Garmin 610 dat kan zou missen maar dat is maar zelden zo.

Eigenlijk is het enige puntje van kritiek dat de aluminium ring die op het glas zit snel beschadigt. Ik heb er een met een rode ring, de volgende keer wordt het er een zonder kleurtje. Verder ben ik erg blij met mijn 2s.

Overigens vind ik de Garmin 610 ook nog steeds een aanrader, zonder navigatie dan wel maar dat stelt op de Ambit toch niet al te veel voor.
  donderdag 4 september 2014 @ 14:50:33 #15
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144168654
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:00 schreef YUR het volgende:

[..]

1 personen, denk ik :)

Edit - Startnummer toch in de pocket *O* *O*
Mafkees :D

Feli! *O*
pi_144168673
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:46 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Zo, daar zit een flinke zool onder! :o
36mm, maar wel zero drop.
pi_144168747
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen wat er zo belangrijk is aan de drop van een schoen? Ik weet wel dat het kan helpen bij het voorkomen van blessures of om je beter te laten afwikkelen, maar ik hoor nooit iemand praten over het type inlegzooltje in zijn of haar schoen. Ik vermoed een fetisjistische modegrill waarbij mensen stiekem denken dat minder drop = sneller lopen.
pi_144168838
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb een Ambit 2s. Van de navigatie moet je je niet al teveel voorstellen. Het is leuk om een beetje een idee te krijgen welke richting je uit moet, maar als je gaat trailen met af en toe een stukje dichtbebost gebied dan is het maar matig. Je hebt ook geen echt detailkaartje, daar is het scherm ook te klein voor. Wat software betreft mis ik niet heel veel. Sinds de laatste update heb ik zelfs weer cadansmetrieken. Ik dacht altijd dat ik de mogelijkheid om trainingen te programmeren zoals de Garmin 610 dat kan zou missen maar dat is maar zelden zo.

Eigenlijk is het enige puntje van kritiek dat de aluminium ring die op het glas zit snel beschadigt. Ik heb er een met een rode ring, de volgende keer wordt het er een zonder kleurtje. Verder ben ik erg blij met mijn 2s.

Overigens vind ik de Garmin 610 ook nog steeds een aanrader, zonder navigatie dan wel maar dat stelt op de Ambit toch niet al te veel voor.
Hmmm. In dat geval ga ik misschien toch maar niet voor de blauwe Ambit...

De zwarte is dan wel goed genoeg.

Wat bedoel je met "de navigatie stelt niet zoveel voor"?
Ik verwacht van een sporthorloge niet dat er een wegenkaart in zit. Wat ik wil is dat ik een gpx-route uit kan zetten op afstandmeten.nl, deze dan naar mijn horloge kan uploaden, en dat ik dan die route op mijn schermpje kan laten afbeelden zodat ik kan zien waar ik links- of rechtsaf moet. Meer niet. De FR 305 kan dat, maar veel van de opvolgers helaas niet.
pi_144168881
Die drop is heel persoonlijk. Ik heb een rotte enkel die om de twee weken voor problemen zorgt als ik steeds op mijn hakken land. Weinig drop helpt bij een voorvoet/middenvoetlanding waardoor ik mijn probleemenkel ontlast. Sinds ik meer op mijn voorvoet land heb ik geen enkelproblemen meer gehad.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:09 schreef YUR het volgende:

[..]

3 hele weken. Lang leve de supercompensatie *O*
Precies wat ik dacht. :D
pi_144168993
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:56 schreef pijll het volgende:

[..]

Hmmm. In dat geval ga ik misschien toch maar niet voor de blauwe Ambit...
[ afbeelding ]
De zwarte is dan wel goed genoeg.
Ik weet niet of de 3 hetzelfde materiaal gebruikt. Bij mij is alleen de ring rood:

quote:
Wat bedoel je met "de navigatie stelt niet zoveel voor"?
Ik verwacht van een sporthorloge niet dat er een wegenkaart in zit. Wat ik wil is dat ik een gpx-route uit kan zetten op afstandmeten.nl, deze dan naar mijn horloge kan uploaden, en dat ik dan die route op mijn schermpje kan laten afbeelden zodat ik kan zien waar ik links- of rechtsaf moet. Meer niet. De FR 305 kan dat, maar veel van de opvolgers helaas niet.
Ja dat kan inderdaad, en je hebt ook zelfs twee zoomlevels, maar verwacht niet dat je bij een zevensprong precies de goede afslag aangewezen krijgt. Het is leuk dat de functie er op zit, maar voor de navigatie zou ik 'm niet kopen.
pi_144169127
Twee zoomlevels? Hoe verhoudt zich dat tot de 305/310/910 van Garmin? (Geen idee wat daar de zoomlevels zijn trouwens)

En hoever kun je inzoomen?
pi_144169166
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

maar verwacht niet dat je bij een zevensprong precies de goede afslag aangewezen krijgt.
SPOILER: de zevensprong nostalgie
I feel old now ;(
  donderdag 4 september 2014 @ 15:10:03 #23
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_144169186
Ik zeg: 310XT. Degelijk, accuraat, grote display. En mooi oranje. :)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_144169270
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Twee zoomlevels? Hoe verhoudt zich dat tot de 305/310/910 van Garmin? (Geen idee wat daar de zoomlevels zijn trouwens)

En hoever kun je inzoomen?
De Garmin 305 heeft tig zoomlevels, van 2,5 meter tot kilometers... Ik gebruik altijd die van 80 meter, daar kan je goed mee navigeren.

Ik heb berichten gelezen dat in software-updates er nieuwe zoomlevels zijn bijgekomen op de Ambit. Maar ik weet niet zeker of dat zo is.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:10 schreef Corniel het volgende:
Ik zeg: 310XT. Degelijk, accuraat, grote display. En mooi oranje. :)
En slecht ondersteund door Garmin, volgens mij. Een bedrijf dat sowieso niet meer voldoet aan mijn laatst genoemde eis, "bij voorkeur eentje van een merk met betrouwbare software".
pi_144169510
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:12 schreef pijll het volgende:

[..]
En slecht ondersteund door Garmin, volgens mij. Een bedrijf dat sowieso niet meer voldoet aan mijn laatst genoemde eis, "bij voorkeur eentje van een merk met betrouwbare software".
Je hebt wel een gevoelig punt hier. Garmin lijkt er een beetje een zooitje van te maken. De laatste horloges hebben een flinke stap terug gedaan op het gebied van GPS Accuracy (lees er nog steeds veel klachten over) en Garmin Express geeft velen ook problemen.

Overigens ken ik ook mensen die de 910XT gebruiken (dus draadloze overdracht) en nooit klagen over uploadproblemen.
pi_144169708
Na de Oostland heb ik trouwens al weer een kort opzetje gemaakt voor mijn nieuwe schema.

Dat loopt tot half oktober, omdat ik daarna mijn dienstrooster nog niet ken. Uiteindelijk train ik voor de Meijendelloop (25 km) op 29 november.

De basis blijft de souplessemethode, met veel extensieve intervallen over 200, 400, 1000 en 2000 m. Tot aan de Oostland had ik feitelijk twee weekblokken die alterneerden:

6x1000 - 15x200 - wedstrijd
4x2000 - 10x400 - duurloop

Ik wil het nu anders indelen en vooral na de duurlopen (die iets vaker lang zullen zijn, tegen de principes in van de souplessemethode) een rustigere week inplannen. Ik merkte het afgelopen schema dat ik van die LDL van 22 km door Meijendel moeizaam herstelde. Moeizamer dan van een wedstrijd.

Ik wil het nu als volgt doen:

4x2000 - 6x1000 - duurloop
10x400 - 15x200 - wedstrijd

Tussen de weken door 2 dagen rust. Dat past dit keer goed in mijn dienstrooster.
pi_144170437
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Holy shit. Dat wordt lopen met disco kneiters. :D
Toffe kleuren trouwens ^O^
pi_144171084
Ben nog niet helemaal overtuigd van de rugzak. HIj zit vrij hoog in de nek. De tas zelf en de features zijn echt prima, maar ben wel bang voor schuren. Ik denk er nog even over na. Maar neig eigenlijk naar doorverkopen. Kijken of Wolve 'm voor hem wel lekker vindt zitten!
Ja doei.
pi_144171102
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Na de Oostland heb ik trouwens al weer een kort opzetje gemaakt voor mijn nieuwe schema.

Dat loopt tot half oktober, omdat ik daarna mijn dienstrooster nog niet ken. Uiteindelijk train ik voor de Meijendelloop (25 km) op 29 november.

De basis blijft de souplessemethode, met veel extensieve intervallen over 200, 400, 1000 en 2000 m. Tot aan de Oostland had ik feitelijk twee weekblokken die alterneerden:

6x1000 - 15x200 - wedstrijd
4x2000 - 10x400 - duurloop

Ik wil het nu anders indelen en vooral na de duurlopen (die iets vaker lang zullen zijn, tegen de principes in van de souplessemethode) een rustigere week inplannen. Ik merkte het afgelopen schema dat ik van die LDL van 22 km door Meijendel moeizaam herstelde. Moeizamer dan van een wedstrijd.

Ik wil het nu als volgt doen:

4x2000 - 6x1000 - duurloop
10x400 - 15x200 - wedstrijd

Tussen de weken door 2 dagen rust. Dat past dit keer goed in mijn dienstrooster.
“Duurlopen? Blijf maar bij de kachel zitten.” - Herman Verheul ;)

Maar het klinkt verder wel logisch.
Maak je er trouwens wisselduurlopen of echt traditionele duurlopen van?
pi_144171201
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ben nog niet helemaal overtuigd van de rugzak. HIj zit vrij hoog in de nek. De tas zelf en de features zijn echt prima, maar ben wel bang voor schuren. Ik denk er nog even over na. Maar neig eigenlijk naar doorverkopen. Kijken of Wolve 'm voor hem wel lekker vindt zitten!
Een rugzak hoort toch ook hoog in de nek? :@
Ik neem maar even aan dat je weet dat je een rugzak niet als een brugpieper op je onderrug hoort te dragen :P
pi_144171300
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:12 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Een rugzak hoort toch ook hoog in de nek? :@
Ik neem maar even aan dat je weet dat je een rugzak niet als een brugpieper op je onderrug hoort te dragen :P
De bovenrand drukt actief in de bovenkant van m'n nek.
Ja doei.
pi_144171338
quote:
2s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, bovenkant nek zelfs. Dat klinkt niet goed dan :D
  donderdag 4 september 2014 @ 16:26:10 #33
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_144171765
Zwabber, mag ik in de OP?

1
2
[b]12 October 2014 - [url=http://www.harbourrun.nl]Harbourrun (Rotterdam)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 10 km
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_144171791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:53 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen wat er zo belangrijk is aan de drop van een schoen? Ik weet wel dat het kan helpen bij het voorkomen van blessures of om je beter te laten afwikkelen, maar ik hoor nooit iemand praten over het type inlegzooltje in zijn of haar schoen. Ik vermoed een fetisjistische modegrill waarbij mensen stiekem denken dat minder drop = sneller lopen.
Drop is alleen van belang voor voorvoetlanders. Die kunnen als ze moe worden steeds meer richting de hak gaan landen. Als je dat niet wil, koop je een schoen met weinig drop. Door een hoge drop zul je namelijk ietsje eerder haklanden. Maar een voorvoetlanding is ook prima mogelijk met 40mm drop.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 4 september 2014 @ 16:28:14 #35
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144171860
quote:
2s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Klinkt niet comfi.. jammer!
pi_144171900
quote:
99s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Drop is alleen van belang voor voorvoetlanders. Die kunnen als ze moe worden steeds meer richting de hak gaan landen. Als je dat niet wil, koop je een schoen met weinig drop. Door een hoge drop zul je namelijk ietsje eerder haklanden. Maar een voorvoetlanding is ook prima mogelijk met 40mm drop.
40mm drop? bedoel je niet 4mm? :D
pi_144171931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Naaldhakkenaces zijn erg populair hoor
pi_144171965
quote:
Yeah baby !
[ afbeelding ]
Max cushioning FTW *O* Ik heb van RD begrepen dat hij er heel happy mee is. Maar waar heb jij ze zo snel vandaan? Die van mij zijn nog steeds onderweg vanuit de US.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Balen -O- Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat het lekker zit zo hoog. Gelukkig heb je die oude nog niet verkocht.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144172010
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Klinkt niet comfi.. jammer!
Nogal, want verder is 'ie wel goed. ZOu nog een stukje nieuwigheid (stijfheid) kunnen zijn, maargoed. Het was geen heel risicovolle gok, want we kunnen hem makkelijk voor evenveel weer doorverkopen en eventueel zelfs terugsturen binen 90 dagen. Dus we kunnen 'm eerst proberen door te verkopen (evt voor meer :') :@ aangezien dit een flinke aanbieding was) om zo op de verzendkosten te besparen die we kwijt zijn als we 'm terugsturen :P
Ja doei.
pi_144172057
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nogal, want verder is 'ie wel goed. ZOu nog een stukje nieuwigheid (stijfheid) kunnen zijn, maargoed. Het was geen heel risicovolle gok, want we kunnen hem makkelijk voor evenveel weer doorverkopen en eventueel zelfs terugsturen binen 90 dagen. Dus we kunnen 'm eerst proberen door te verkopen (evt voor meer :') :@ aangezien dit een flinke aanbieding was) om zo op de verzendkosten te besparen die we kwijt zijn als we 'm terugsturen :P
Ook al woon je al even in het buitenland.. Die VOC mentaliteit blijft er in zitten :D
pi_144172080
Handel = handel.
Ja doei.
pi_144172197
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:30 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Max cushioning FTW *O* Ik heb van RD begrepen dat hij er heel happy mee is. Maar waar heb jij ze zo snel vandaan? Die van mij zijn nog steeds onderweg vanuit de US.
Technolyt is de Nederlandse importeur. Die heb ik gebeld om te horen wat ze op voorraad hadden. Daarna Scarabee gebeld om ze te bestellen, factuur meteen betaald via Paypal en klaar. Eergisteren telefonisch besteld, vandaag in huis :P

Overigens komt volgende week de Paradigm binnen bij Technolyt.
pi_144172454
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Nee, het is maar een voorbeeld. Zelfs met 120mm kun je op je voorvoet landen.
  donderdag 4 september 2014 @ 17:00:55 #44
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144173153
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mafkees :D

Feli! *O*
Mafkees? Ik? :D
F means you're fucked
pi_144173470
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Technolyt is de Nederlandse importeur. Die heb ik gebeld om te horen wat ze op voorraad hadden. Daarna Scarabee gebeld om ze te bestellen, factuur meteen betaald via Paypal en klaar. Eergisteren telefonisch besteld, vandaag in huis :P

Overigens komt volgende week de Paradigm binnen bij Technolyt.
Hmm...dat was ook een optie geweest inderdaad hoewel ik betwijfel of ik op die manier mijn schoenen voor dezelfde prijs zou hebben gehad. Ik betaal via Amazon nu nog geen 75 Euro voor de mijne maar het is wel de moeite waard om te onthouden voor een evt. volgend paar.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 4 september 2014 @ 17:11:32 #46
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144173527
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:00 schreef YUR het volgende:

[..]

2 marathons binnen een maand?

Ja, jij ja :D
pi_144173680
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Wel cool dat je elk jaar een startnummer wint daar.

En ach, wat is maf. Of je nu als training 35 of 42 kilometer loopt maakt ook niet zo heel erg veel uit.
  donderdag 4 september 2014 @ 17:17:42 #48
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144173707
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:11 schreef Yuki het volgende:

[..]

2 marathons binnen een maand?

Ja, jij ja :D
De ene is in september en de andere in oktober :D
F means you're fucked
  donderdag 4 september 2014 @ 17:18:00 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144173723
quote:
99s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wel cool dat je elk jaar een startnummer wint daar.

En ach, wat is maf. Of je nu als training 35 of 42 kilometer loopt maakt ook niet zo heel erg veel uit.
Vorig jaar niet :{
F means you're fucked
pi_144173759
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Vorig jaar niet :{
Nou ja zeg, was je toen zo slecht?
  donderdag 4 september 2014 @ 17:20:37 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144173816
quote:
99s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nou ja zeg, was je toen zo slecht?
Ik denk t...schandalig he?
F means you're fucked
  donderdag 4 september 2014 @ 17:59:38 #52
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144175089
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:17 schreef YUR het volgende:

[..]

De ene is in september en de andere in oktober :D
Binnen 30 dagen van elkaar dan :6
pi_144175170
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik denk t...schandalig he?
Ja.
pi_144175255
Pfff dat was een poeptraining. Het is ook veel te warm, en ik werd nog 3x bijna aangereden op een stuk van 1km. Maar goed de meters zijn weer gemaakt en de statistieken zijn op zich niet slecht en het mag ook wel zwaar zijn met 40km in 3 dagen.. Wat nota bene straks in één dag moet! Blijft een rotend als je er zo over nadenkt 8)7

http://app.endomondo.com/workouts/402810206/11367364
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144175294
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff dat was een poeptraining. Het is ook veel te warm, en ik werd nog 3x bijna aangereden op een stuk van 1km. Maar goed de meters zijn weer gemaakt en de statistieken zijn op zich niet slecht en het mag ook wel zwaar zijn met 40km in 3 dagen.. Wat nota bene straks in één dag moet! Blijft een rotend als je er zo over nadenkt 8)7

http://app.endomondo.com/workouts/402810206/11367364
Yep, hier hetzelfde. Na zaterdag 33 en maandag 10, gisteren een klote-12 gedaan. Maar het moet maar. Vanavond weer maar kijken hoe het gaat.
pi_144175723
YUR :o
Rare vent!

@pijll: ik zou denk ik toch de FR310 kopen. De problemen met het draadloos gedoe zijn wel te doen en jij bent wat beter in troubleshooten daarmee. Ik verwacht dus dat je er weinig last van zult hebben.
En dan houd je al je logs in gc
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 4 september 2014 @ 18:24:46 #57
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144175778
Het officiële T-shirt van de Marathon de Lisboa is vandaag gepresenteerd:

Als dit ook het shirt van de HM is, krijg ik dus een singlet *O*
pi_144176043
Wel lullig, een beetje. Je bent toch al lang geen groentje meer?
Ja doei.
pi_144176643
Leuk shirt yuki!
pi_144176871
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:09 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

“Duurlopen? Blijf maar bij de kachel zitten.” - Herman Verheul ;)

Maar het klinkt verder wel logisch.
Maak je er trouwens wisselduurlopen of echt traditionele duurlopen van?
Ik loop 'm niet als wisselduurloop, maar meestal ook niet heel langzaam. Maar vanwege de Meijendelloop wil ik toch iets meer duurvermogen opbouwen, iets wat je toch ook terugziet in de marathonschema's van Lok.

quote:
2s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
Zwabber, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]

Done.

quote:
99s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik had eerst een grotere drop, maar na een analyse die in mijn tweede jaar plaatsvond hebben ze bedacht dat ik beter een kleinere drop kon hebben. Cijfers heb ik niet voor je. Door de souplessemethode ben ik wel onbewust meer richting voorvoet gaan landen, maar daar ben ik pas in mijn 4e jaar mee begonnen.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:22 schreef Murmeli het volgende:
YUR :o
Rare vent!

@pijll: ik zou denk ik toch de FR310 kopen. De problemen met het draadloos gedoe zijn wel te doen en jij bent wat beter in troubleshooten daarmee. Ik verwacht dus dat je er weinig last van zult hebben.
En dan houd je al je logs in gc
Dan zou ik meer geld uitgeven en voor de 910 gaan.
pi_144177680
Waarom de 910 zwabber?
pi_144178008
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:20 schreef Murmeli het volgende:
Waarom de 910 zwabber?
Omdat als ik kijk naar de mogelijkheden, de kwaliteit van de GPS-logging, de bediening, de brede maar toch mooie vormgeving en de ervaringen van anderen is dit horloge voor mij op dit moment het beste dat er op de markt te krijgen is.

Ik denk overigens dat op termijn (enkele jaren) de smartwatches van Apple en Google alles van Garmin, Suunto, Polar en Tomtom zal wegvagen.
  donderdag 4 september 2014 @ 19:31:56 #63
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_144178073
strakjes eerste training met nieuwe vereniging.. Vind 't best een beetje spannend :X
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fotograaf donderdag 4 september 2014 @ 19:32:07 #64
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144178083
Whehehe, ja, nu weet ik weer wat een zware klote training is :+
Het uitje van gister heeft m'n benen als lood gemaakt. Jeetje wat een zware 14,5 km waren dat :')
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 4 september 2014 @ 19:35:44 #65
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144178228
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Omdat als ik kijk naar de mogelijkheden, de kwaliteit van de GPS-logging, de bediening, de brede maar toch mooie vormgeving en de ervaringen van anderen is dit horloge voor mij op dit moment het beste dat er op de markt te krijgen is.

Ik denk overigens dat op termijn (enkele jaren) de smartwatches van Apple en Google alles van Garmin, Suunto, Polar en Tomtom zal wegvagen.
Daar zat ik ook al naar te kijken. Zeker omdat ik 9 van de 10 keer ook mijn telefoon meeneem...
F means you're fucked
  donderdag 4 september 2014 @ 19:41:02 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144178405
Hmmm ga misschien de posbankloop lopen, ff kijken of ik vervoer kan regelen :P
Geen andere fokkers, zo te zien?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144179530
zooooo en dat waren de 30+ ers in de voorbereiding.
Valt nog niet mee om na een dagje werken even een 30+ km te hobbelen.
Afstandmeten.nl beloofde een 31.4, bleek wat minder, maar 30+ is 30+, ik ben tevreden, zeker met het tempo.
Nu nog even knallen (x2) op de 10 EM en afbouwen en taperen *O*
  Moderator donderdag 4 september 2014 @ 20:16:37 #68
155227 crew  Guppy
dus
pi_144179745
quote:
2s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil wel, maar heb me nog niet ingeschreven :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_144179868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben wel een groentje (op de marathon), dus in Berlijn wordt het in het groen:

pi_144180460
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:11 schreef Guard het volgende:
Afstandmeten.nl beloofde een 31.4, bleek wat minder, maar 30+ is 30+, ik ben tevreden, zeker met het tempo.
Held _O_
  donderdag 4 september 2014 @ 20:34:05 #71
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144180535
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Nou...

quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik ben wel een groentje (op de marathon), dus in Berlijn wordt het in het groen:

[ afbeelding ]
Ik ben een groentje op de HM :Y
  FOK!fotograaf donderdag 4 september 2014 @ 20:40:03 #72
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144180806
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nou...

[..]

Ik ben een groentje op de HM :Y
Het shirt dat ik krijg is, uiteraard, groen-geel...

weet niet wat mij dat maakt... :+
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 4 september 2014 @ 20:42:49 #73
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144180958
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:40 schreef Xilantof het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Oh oh Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
meteen gaan huilen als ik geen Hagenees zou zijn"

Krijg je 'm trouwens, of heb je ervoor moeten bijbetalen?
  donderdag 4 september 2014 @ 20:43:58 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144181018
Nu pas naar huis :{
Ga ik ook dat matje weer eens tevoorschijn halen :s) en daarna die beine hoch.

Yur wat absurd, A'dam! Mooie finish :Y
pi_144181067
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:34 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Zo klinkt het wel. :Y

Heerlijk hè als je merkt dat je die grens waar je altijd tegen aan hikte ineens zomaar moeiteloos voorbij kunt lopen. *O*
En nu wil ik er meer van! :) MEEEEEER KM! :D
pi_144181545
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:40 schreef Xilantof het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

FOK!fotograaf donderdag 4 september 2014 @ 20:56:30 #77
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144181738
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

"Oh oh Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
meteen gaan huilen als ik geen Hagenees zou zijn"

Krijg je 'm trouwens, of heb je ervoor moeten bijbetalen?
Kreeg je erbij. Is ook los te bestellen.
:Y

quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:53 schreef Guard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Whehehehe :D Wel geboren en getogen hier in Den Haag, maar een Haagse Harry ben ik niet echt :+
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 4 september 2014 @ 21:09:39 #78
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144182460
quote:
Yeah baby !
[ afbeelding ]
Ik heb gister zijn wegbroertjes bestelt om de familie compleet te maken!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_144182629
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:11 schreef Guard het volgende:
Na je werk een 30+??
Netjes! _O_
  donderdag 4 september 2014 @ 21:17:51 #80
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144182864
een zwarte dag voor ultra running.... het ziet er naar uit dat political correctness een van de meest tot de verbeelding sprekende races de nek omdraait... Badwater,may you Rest in Peace
pi_144182918
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
een zwarte dag voor ultra running.... het ziet er naar uit dat political correctness een van de meest tot de verbeelding sprekende races de nek omdraait... Badwater,may you Rest in Peace
Zag het vanochtend al op Semmie's FB -O-
pi_144182934
Gister kut. Vandaag ging het wel lekker met 13km en 10x3minuten met 1min pausze steeds.
pi_144182970
quote:
99s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:19 schreef mosselmossel het volgende:
Gister kut. Vandaag ging het wel lekker met 13km en 10x3minuten met 1min pausze steeds.
^O^
pi_144183122
Ik vind shirts die je 'krijgt' bij wedstrijden bijna allemaal lelijk.
Alleen die van de Zevenheuvelenloop van 2012 (het jaar dat ik 'm níet liep) vind ik erg mooi.

Weten jullie een Android-app waarmee je een rentraining kunt programmeren? Zodat ik niet telkens elke stukje rennen en elke pauze zelf moet opstarten zoals ik dat nu met de stopwatch op de telefoon zou moeten doen.
Dit jaar wil ik me toch maar wel aan de huiswerktraining houden.
pi_144183312
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef wyccie het volgende:
Alleen die van de Zevenheuvelenloop van 2012 (het jaar dat ik 'm níet liep) vind ik erg mooi.

Weten jullie een Android-app waarmee je een rentraining kunt programmeren? Zodat ik niet telkens elke stukje rennen en elke pauze zelf moet opstarten zoals ik dat nu met de stopwatch op de telefoon zou moeten doen.
Impetus, das een app die ik gebruik als ik intervaltrainingen loop met mijn telefoon.
pi_144183379
^O^
Heel erg bedankt.
pi_144183407
Volgens mij kunnen runkeeper en endomondo het ook. Endomondo gebruikte ik voordat ik een horloge had in ieder geval voor intervaltrainingen.

Lekker bezig Guard, het afbouwen kan beginnen! ^O^

En Semtex; ik loop waarschijnlijk de Posbankloop 6 km. :)
pi_144183427
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik heb gister zijn wegbroertjes bestelt om de familie compleet te maken!
Die zijn vanaf volgende week in Nederland. Ik twijfel nog want dat zou mijn vierde paar schoenen (waarvan drie paar Altra) binnen een maand worden. Is daar ook een badge voor?

Vanavond overigens de Olympus ingewijd met 20x100 in het bos. En dat geeft voldoende vertrouwen in de LDL van zondag :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2014 21:32:19 ]
  donderdag 4 september 2014 @ 21:32:09 #89
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144183496
Zo, dat was weer een lekker loopje. Bijna 11km op ons gemakje. Werd al wel bijna donker eer we terug waren.

SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_144183594
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:29 schreef wyccie het volgende:
^O^
Heel erg bedankt.
Overigens is dat impetus niets meer dan een timer. Moet je dus wel in combinatie gebruiken met een andere app als je ook wil tracken, maar dat gaat prima :)
Ik heb dan impetus, strava en musicplayer allemaal tegelijk aan, en dat gaat gewoon goed
pi_144183764
Wat Wolve zei...

En we hebben het idee opgedaan om hier een night trail met hoofdlampen van te maken. O+ Is 95% trail en een stukje oude afgesloten weg, deze route. Dus lekker veilig, grotendeels relatief begaanbare en 'gelijke' trails. *O*

"De Darfield Dribble" :D
Ja doei.
  donderdag 4 september 2014 @ 21:40:51 #92
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144183835
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef wyccie het volgende:

Maar wel ideale trainingsshirts :Y)
pi_144184012
Ik ging weg voor een rondje hobbelen maar dat ging iets voorspoediger dan gepland. Nouja, ook wel eens lekker zo'n onverwacht erg fijne training.

http://app.endomondo.com/workouts/402975478/13622849

co.uk jullie loopje ziet er uit als een heel leuk loopje zo langs al dat water.
  donderdag 4 september 2014 @ 21:46:30 #94
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144184037
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die zijn vanaf volgende week in Nederland. Ik twijfel nog want dat zou mijn vierde paar schoenen (waarvan drie paar Altra) binnen een maand worden. Is daar ook een badge voor?

Alles voor de zero drop...ik las net dat je daar harder van gaat lopen!
pi_144184534
quote:
6s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:31 schreef E.T. het volgende:
strakjes eerste training met nieuwe vereniging.. Vind 't best een beetje spannend :X
En hoe was het?

Ik heb trouwens het hoe en waarom van je verenigingswissel gemist.
pi_144184687
Update pijn in voet:
Behhorlijk pijn aan de onderkant van mijn voet en enkelbanden maar wel naar mijn werk gegaan, schuifelend door de klas met kleuters met een beetje medewerking van de kids lukte het allemaal best. Ze zijn allemaal heel lief en behulpzaam en eentje kon er zelfs een geintje over maken en zei steeds "pak me dan als je kan" bij het buiten spelen, boefie, vorige week 4 geworden.

Vanmorgen meteen de fysio gebeld want ik heb niet zoveel tijd om langzaam te herstellen. Er staat een hoop op de planning waar ik naar toe gewerkt heb: de14e een 12 km loopje, de 21e 10 EM bij de DtD, begin okt 10 EM bij Rondje Bergen en 19 okt de HM van A'dam.

Vanavond kon ik langs komen. Diagnose: een soort kramp in de pezen onder mijn voet die er niet vanzelf uit gaat en door de afvalstoffen behoorlijk pijnlijk is, gelukkig was er geen ontsteking of beschadiging te vinden. Oefeningen gekregen om de pees op te rekken en te ontspannen. Over 2 dagen terug als ik nog pijn heb, over een week sowieso terug. Tot die tijd niet hardlopen maar oefeningetjes doen.

Ik heb goede hoop dat alles zomaar op tijd helemaal goed komt, het loopje van de 14e kan ik als het nodig is halveren (het zijn 2 rondjes Vondelpark). De DtD moet gewoon gaan lukken. Vandaag wel de laatste lange training voor de DtD gemist met de loopgroep (17km) maar dat is dan maar even zo.
  donderdag 4 september 2014 @ 22:04:08 #97
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144184778
Goed om te lezen dat het mee lijkt te vallen, Angel-A!

Je bent al klaar voor de DtD, dus geen probleem dat je die LDL gemist hebt.

Succes! Ik hoop dat je snel pijnvrij bent :)
pi_144184787
Dat klinkt hoopvol Angel-A, dat je toch wel het meerendeel van je loopjes kan lopen.
  donderdag 4 september 2014 @ 22:10:12 #99
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144185047
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Quoi het volgende:
Nu pas naar huis :{
Ga ik ook dat matje weer eens tevoorschijn halen :s) en daarna die beine hoch.

Yur wat absurd, A'dam! Mooie finish :Y
Die heb ik al eens meegemaakt met de halve marathon. Nu mag ik ook starten in het stadion
F means you're fucked
  Moderator donderdag 4 september 2014 @ 22:11:01 #100
155227 crew  Guppy
dus
pi_144185081
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Op de Badwater Facebook zijn ze nog niet zo negatief hoor. Met een mooie Mark Twain quote ook nog.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_144185169
Wat is er dan met Badwater?
  donderdag 4 september 2014 @ 22:15:30 #102
3011 E.T.
pi_144185296
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

En hoe was het?

Ik heb trouwens het hoe en waarom van je verenigingswissel gemist.
Ik was niet de langzaamste *O* Gelukkig was van onze groep 80% niet op komen dagen, rustig beginnen dus ;)

Mijn vorige loopgroep was op woensdagavond.. en toen gingen een paar kinderen reddingszwemmen op.. juist.. woensdagavond :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 4 september 2014 @ 22:17:09 #103
3011 E.T.
pi_144185372
Angel-A, fijn dat het 'maar' kramp is :) En tof! Kleuterjuf! (sinds ik actief ben op school als 'hulpmoeder' heb ik zoveel respect voor juffen in de lagere klassen (zeker kleuters)... Ik zou na een half uur al gillend gek worden ;) )
pi_144185471
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat is er dan met Badwater?
Er worden geen vergunningen meer uitgegeven voor mid-summer evenementen in deathvalley.
Health & safety gewouwel dus...
  donderdag 4 september 2014 @ 22:20:13 #105
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144185530
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Er worden geen vergunningen meer uitgegeven voor mid-summer evenementen in deathvalley.
Health & safety gewouwel dus...
tijd voor een nieuwe president ;)
pi_144185601
quote:
2s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
jawel :) (al moet ik me nog wel ff inschrijven)
pi_144185612
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

tijd voor een nieuwe president ;)
meh, daarmee zijn de ijverige H&S inspecteurs natuurlijk niet uitgeschakeld...
  donderdag 4 september 2014 @ 22:26:08 #108
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144185800
Klinkt hoopgevend angela!!
pi_144185931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

jawel :) (al moet ik me nog wel ff inschrijven)
en gelijk maar even gedaan
pi_144185971
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Denk ook niet dat de president gaat over H&S in een gebied, dat zal op een lager niveau besloten worden.
  donderdag 4 september 2014 @ 22:30:46 #111
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144185987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef Guard het volgende:

[..]

dar heb je gelijk in... jobs for life....
dat zeggende...

SPOILER

[ Bericht 29% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-09-2014 22:36:47 ]
pi_144186289
@Zwabber, wil je deze in de OP zetten?

1
2
[b]28 september 2014 - [url=http://www.posbankloop.nl/]Posbankloop (Velp)[/url][/b]
[*] Tarahumara - 15km

1
2
[b]6 april 2015 - [url=http://www.dezestigvantexel.nl/]De zestig van Texel (Texel)[/url][/b]
[*] Tarahumara - 60km
pi_144186370
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:38 schreef Tarahumara het volgende:
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

Ze staan erbij!
pi_144186548
Danku
  donderdag 4 september 2014 @ 22:46:27 #115
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144186588
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ze staan erbij!
Als je toch bezig bent...wil je mijn hoofdstedelijke escapade ook toevoegen? :*
F means you're fucked
pi_144186694
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:38 schreef Tarahumara het volgende:
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

Het werd tijd dat je die code invoerde, dan hoef ik niet te prutsen op een tablet.

Zwabber kan je mij ook bij de 60 van Texel zetten. ^O^
pi_144186755
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dar heb je gelijk in... jobs for life....
dat zeggende...

SPOILER
SPOILER
pi_144186769
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Het werd tijd dat je die code invoerde, dan hoef ik niet te prutsen op een tablet.

:o Jij ook al! _O_
pi_144187014
quote:

[..]

^O^
pi_144187203
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:01 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

^O^
Baal er wel alleen flink van dat de jan ayeslag uit de route is gehaald.
pi_144187253
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:52 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

:o Jij ook al! _O_
o leuk jij ook. Mooi zijn we minimaal met zijn drieën. :P
pi_144187942
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

o leuk jij ook. Mooi zijn we minimaal met zijn drieën. :P
Misschien ooit. ;)
  donderdag 4 september 2014 @ 23:45:40 #123
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144188637
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Misschien ooit. ;)
^O^ ;)
Iedereen kan een ultra lopen als het verlangen om de finish te halen maar sterk genoeg is!
pi_144188842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

^O^ ;)
Iedereen kan een ultra lopen als het verlangen om de finish te halen maar sterk genoeg is!
Je zit in de auto! }:|

Zijn er trouwens misschien liefhebbers om de 60 van Texel in estafette vorm (4x15km) te lopen?

*klik* voor meer info.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nanook24 op 05-09-2014 00:02:23 ]
pi_144189728
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Zijn er trouwens misschien liefhebbers om de 60 van Texel in estafette vorm (4x15km) te lopen?

*klik* voor meer info.
Lijkt me wel wat :Y
pi_144190443
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:19 schreef pijll het volgende:

[..]

Lijkt me wel wat :Y
^O^
pi_144192231
quote:

[..]

*klik* voor meer info.
Ja lekker en daar kom je nu mee. :(
  vrijdag 5 september 2014 @ 07:15:30 #128
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144192444
quote:

[..]

*klik* voor meer info.
Gaaf! I'm in :)

Edit: Staat in de agenda! Ik stem voor starten om 10.35 hihihi :) lekker rustig an!
pi_144192612
Awesome, ga je op vakantie, heb je een zere enkel (nog steeds) en word je heel erg verkouden. Terwijl het nu echt onwijs goed loopweer is. En minder goed weer om de toerist uit te hangen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 07:50:54 #130
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144192703
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:42 schreef hatsaflats het volgende:
Awesome, ga je op vakantie, heb je een zere enkel (nog steeds) en word je heel erg verkouden. Terwijl het nu echt onwijs goed loopweer is. En minder goed weer om de toerist uit te hangen.
:(
pi_144192868
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:42 schreef hatsaflats het volgende:
Dat is Kloten.

-O-
pi_144193083
quote:

[..]

Gaaf!
pi_144193095
Lijkt me ook enorm gaaf die 60 van Texel! Misschien is die estafette inderdaad wel leuk.. al zou ik dan toch misschien liever doortrainen voor 'the real deal' :P
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:38:49 #134
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144193104
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:12 schreef pijll het volgende:

[..]

Dat is Kloten.

-O-
_O-

Sorry Hats, wat :( Beetje drukke tijd achter de rug, krijg je dit soort dingen. Lekker uitrusten, komt goed!

En de 60 van Texel in estafette O+ Lijkt me ook wel wat. Heb geen idee hoe wat wanneer alleen.
pi_144193109
En Hats misschien kan je een mountainbike huren?
pi_144193161
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijkt me ook enorm gaaf die 60 van Texel! Misschien is die estafette inderdaad wel leuk.. al zou ik dan toch misschien liever doortrainen voor 'the real deal' :P
Doortrainen :Y
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:44:02 #137
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144193174
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:42 schreef Guard het volgende:

[..]

inderdaad een mooi trainingsrondje ;)
pi_144193191
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:42 schreef Guard het volgende:

[..]

We zien wel hoe de marathon bevalt :P Ik wil toch stiekem ook niet aan afstandsobesitas gaan lijden, lang lopen is eigenlijk helemaal niet goed voor je :o
pi_144193196
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

We zien wel hoe de marathon bevalt :P Ik wil toch stiekem ook niet aan afstandsobesitas gaan lijden, lang lopen is eigenlijk helemaal niet goed voor je :o
Er is zoveel niet goed voor je :{w
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:50:18 #140
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144193233
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

_O-

Sorry Hats, wat :( Beetje drukke tijd achter de rug, krijg je dit soort dingen. Lekker uitrusten, komt goed!

En de 60 van Texel in estafette O+ Lijkt me ook wel wat. Heb geen idee hoe wat wanneer alleen.
6 april. Doe je mee?
Dan zijn we met pijll jij nanook en ik. Doet meneer Q ook mee? Dan moeten we nog ff extra mensen hebbeb
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:50:19 #141
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144193234
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:46 schreef Guard het volgende:

[..]

hear!
pi_144193237
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

_O-

Met pasen 15km rennen. Moet lukken toch? De etappes staan op de site
pi_144193260
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:46 schreef Guard het volgende:

[..]

60 kilometer lopen is nog altijd gezonder dan 60 kilometer op de bank hangen :{w
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:52:48 #144
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144193262
Ik zie het! Ik laat 'm ff een dagje inwerken en misschien wil meneer ook wel idd ;) ERG leuk :s)
pi_144193265
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:39 schreef La_Tramposa het volgende:
En Hats misschien kan je een mountainbike huren?
Dat is nog best een goed idee :P Is ook niet eens zo gek duur hier.
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:53:39 #146
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144193277
Veel plezier op Texel allemaal :P
F means you're fucked
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:53:41 #147
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144193278
Gesjelliii!!!
pi_144193295
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

60 kilometer lopen is nog altijd gezonder dan 60 kilometer op de bank hangen :{w
Nouuuuu
pi_144193296
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:53 schreef YUR het volgende:
Veel plezier op Texel allemaal :P
Jij wilt zeker niet vaker in Den Helder zijn dan nodig is?
pi_144193303
Fok invasie op Texel, hopelijk zijn er genoeg vrije zolderkamers :P

Gisteravond eerste training gehad, ging lekker.
Pas daarna realiseerde ik me eigenlijk hoe ik dat gemist heb O+

Zat ook gisteravond nog ff wat rond te kijken naar een camelbak of soortgelijk iets. Weet iemand in Zuid Holland misschien een winkel waar ze een aantal verschillende types op voorraad hebben om ze te passen?
Bever misschien?
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:56:46 #151
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144193307
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:55 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Jij wilt zeker niet vaker in Den Helder zijn dan nodig is?
Dat sowieso :D

En de week na Texel is de marathon van Parijs. En ook die van Rotterdam, voor de liefhebber
F means you're fucked
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:57:38 #152
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144193318
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:56 schreef Arquero het volgende:
Fok invasie op Texel, hopelijk zijn er genoeg vrije zolderkamers :P

Gisteravond eerste training gehad, ging lekker.
Pas daarna realiseerde ik me eigenlijk hoe ik dat gemist heb O+

Zat ook gisteravond nog ff wat rond te kijken naar een camelbak of soortgelijk iets. Weet iemand in Zuid Holland misschien een winkel waar ze een aantal verschillende types op voorraad hebben om ze te passen?
Bever misschien?
Bever heeft er inderdaad een aantal. En ik ga zo naar RW DH, eens kijken of er daar inmiddels al meer dan 2 hangen.
F means you're fucked
pi_144193319
*ril* Rotterdam :P
pi_144193324
ah je kan gelukkig ook nog 120 km doen op Texel, voor wie nog twijfelt :P
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:58:25 #155
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144193329
In rdam loop ik toch maar 10.

Arquero: ja misschien bever wel ja.
pi_144193338
Trouwens, rondje Texel, ik heb 'm wel eens gezeild. Ik ga er over nadenken, klinkt toch wel leuk.
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:03:01 #157
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144193398
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:57 schreef Guard het volgende:
*ril* Rotterdam :P
Ja, die hoef ik ook ff een tijdje niet meer te doen. Niet mijn stad, zo is gebleken :P
F means you're fucked
pi_144193438
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, die hoef ik ook ff een tijdje niet meer te doen. Niet mijn stad, zo is gebleken :P
Parijs lijkt me ook ietsjes mooier (zolang je maar niet verkeerd loopt en in de banlieues terecht komt).
pi_144193455
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:56 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat sowieso :D

En de week na Texel is de marathon van Parijs. En ook die van Rotterdam, voor de liefhebber
Dan is 15km toch juist een mooi afstandje?

Maar het duurt nog zo lang, of ik meedoe beslis ik liever in januari ofzo. Geen idee waar ik dan woon ook :D Waarschijnlijk niet in Antwerpen, want die baan is al zo goed als vergeven. Als die kandidaat besluit het niet te nemen mag ik op gesprek komen, maar zo ver komt het denk ik niet
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:07:40 #160
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144193461
Texel... Hmm, maybe...
pi_144193474
Ik geloof dat we al bijna een 2e team hebben. O-)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 september 2014 @ 09:10:10 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144193497
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Klinkt leuk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:10:35 #163
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144193505
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:08 schreef Nanook24 het volgende:
Ik geloof dat we al bijna een 2e team hebben. O-)
Jaaa leuk! Maar reken erop dat we reserves moeten hebben.
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:13:27 #164
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144193550
Nog te ver in de toekomst om toezeggingen te doen idd.
Maar ik houd 'm in m'n achterhoofd, ook voor Meneer :)
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:15:33 #165
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144193591
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:07 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dan is 15km toch juist een mooi afstandje?

Maar het duurt nog zo lang, of ik meedoe beslis ik liever in januari ofzo. Geen idee waar ik dan woon ook :D Waarschijnlijk niet in Antwerpen, want die baan is al zo goed als vergeven. Als die kandidaat besluit het niet te nemen mag ik op gesprek komen, maar zo ver komt het denk ik niet
15km is wel oké, maar financieel moet het ook allemaal lukken he...Parijs gaat waarschijnlijk een minivakantie worden, en ook Texel zou ik niet zonder overnachtingen doen
F means you're fucked
pi_144193669
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:15 schreef YUR het volgende:

[..]

15km is wel oké, maar financieel moet het ook allemaal lukken he...Parijs gaat waarschijnlijk een minivakantie worden, en ook Texel zou ik niet zonder overnachtingen doen
Dan wordt het misschien wel wat teveel van het goede ja :P Jammer dat T. nog te klein is voor Disney, anders was dat ook meteen goed te combineren.
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:24:56 #167
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144193734
Hoera voor "schoonouders" die betrekkelijk dichtbij Den Helder wonen :)
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:25:39 #168
236410 MaleDuck
pi_144193743
Gisteren ook weer gelopen, lopend op avontuur gaan!

https://allergenenhardlop(...)-is-avontuur-zoeken/
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 september 2014 @ 09:28:02 #169
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144193785
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:24 schreef Yuki het volgende:
Allemaal in de tuin van de schoonouders kamperen :+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144193795
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:24 schreef Yuki het volgende:
Mijn katten wonen nu tijdelijk in Den Helder :P

Als ik meedoe kan er misschien wel in de tuin van mijn ouders gekampeerd worden. Die hebben ruimte zat en wonen op 15km van de boot.
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:33:26 #171
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144193875
Mijn 'loopgroepje' doet de Berenloop (HM) op Terschelling in november, ook standaard met overnachting. Ook erg leuk :Y

Teveel leuke dingen. Eerst maar eens zondag. Sinds de Ekiden geen startnummer meer gedragen :o
pi_144193914
Zwabber, zou je mij erbij kunnen zetten :) ? Er is die dag zoveel keuze. Ik heb nog zitten twijfelen om naar de Harbour Run te gaan. Maar als ras-Ajacied kan ik mijn gezicht natuurlijk niet meer vertonen als ik voor 010 zou kiezen :+ .

[code]12 oktober 2014 - Ajax Foundation Run (Amsterdam)
• Devv - 10km[/code ]

En deze mag eruit.

13 september 2014 - The Color Run (Utrecht)
• Devv - 5 km
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:35:44 #173
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144193916
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:28 schreef Ynske het volgende:

[..]

Allemaal in de tuin van de schoonouders kamperen :+
Ze moeten nog aan mij wennen, dat is ingrijpend genoeg :P
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:35:52 #174
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144193918
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:33 schreef Quoi het volgende:
Mijn 'loopgroepje' doet de Berenloop (HM) op Terschelling in november, ook standaard met overnachting. Ook erg leuk :Y

Teveel leuke dingen. Eerst maar eens zondag. Sinds de Ekiden geen startnummer meer gedragen :o
Die is bij een aantal collega's vaste prik...dan zuipen ze zich de avond vantevoren helemaal ongans, om vervolgens de marathon te lopen :+
F means you're fucked
pi_144193934
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Die is bij een aantal collega's vaste prik...dan zuipen ze zich de avond vantevoren helemaal ongans, om vervolgens de marathon te lopen :+
mannen weekend _O-
pi_144193938
quote:

[..]

Zulke mensen kennen wij ook. En dan nog steeds sub 3 lopen ;( :')_!
Ja doei.
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:38:05 #177
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144193960
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zulke mensen kennen wij ook. En dan nog steeds sub 3 lopen ;( :')_!
Oei, da's helemaal frustrerend. Ben je helemaal naar de kloten, word je voorbij gezoefd door een alcoholwalm
F means you're fucked
pi_144193976
Ik vind het vooral briljant! :D! Als ik dat toch eens zou kunnen _O-
Best of both worlds!
Ja doei.
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:39:16 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144193982
quote:

[..]

Pfoe :o Dat zal dan niet vanzelf gaan.
pi_144194016
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Oei, da's helemaal frustrerend. Ben je helemaal naar de kloten, word je voorbij gezoefd door een alcoholwalm
"why do I even try?"
* Sober runner opens a bottle
pi_144194057
Wat een lekker weertje om te rennen zo vanochtend. *O*

Maar weer eens gelijk na het wakker worden gegaan zo ongeveer en dat ging wel prima. :P Normaal zit het tempo er niet zo in bij van die ochtendloopjes zonder ontbeten te hebben enzo, maar nu zit er uberhaupt vrij weinig tempo in door m'n gebrek aan training de laatste maanden, dus dat liep best lekker. ^O^
Jack does it in real time...
pi_144194189
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik vrees toch dat het vrij parabolisch is allemaal. Dat wil zeggen dat het tot een bepaalde afstand gezonder is, maar dat het daarboven in ieder geval steeds meer voor slijtage gaat zorgen, uiteindelijk ook van het hart.

Waar het optimum (de top van de parabool) ligt weet ik niet. Zal ook wel per persoon verschillen. Ikzelf zou niet voor ultra's willen trainen, omdat je dan wel héél veel, vaak en lang aan het lopen bent. Ik vind hardlopen fantastisch, ben er veel mee bezig (ook als ik niet loop), maar overdaad schaadt. Het is net als met patat. Heerlijk, maar niet iedere dag. Zes keer per week is genoeg, daarna begint het te vervelen.

Ik heb geprobeerd om alle laatavondelijke wijzigingen aan de wielooptwaarenmetwie in de OP aan te brengen.

Her en der ook nog gepoetst, want tussen getal en km hoort een spatie. Wat een werk, zo vroeg op de ochtend.
pi_144194238
Zwabber, mag ik in de op?

1
2
[b]30 november 2014 - [url=http://klmcuracaomarathon.com/]Curaçao Marathon (Curaçao)[/url][/b]
[*] Guard - HM
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:50:22 #184
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144194250
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:48 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik vrees toch dat het vrij parabolisch is allemaal. Dat wil zeggen dat het tot een bepaalde afstand gezonder is, maar dat het daarboven in ieder geval steeds meer voor slijtage gaat zorgen, uiteindelijk ook van het hart.

Waar het optimum (de top van de parabool) ligt weet ik niet. Zal ook wel per persoon verschillen. Ikzelf zou niet voor ultra's willen trainen, omdat je dan wel héél veel, vaak en lang aan het lopen bent. Ik vind hardlopen fantastisch, ben er veel mee bezig (ook als ik niet loop), maar overdaad schaadt. Het is net als met patat. Heerlijk, maar niet iedere dag. Zes keer per week is genoeg, daarna begint het te vervelen.

Ik heb geprobeerd om alle laatavondelijke wijzigingen aan de wielooptwaarenmetwie in de OP aan te brengen.

Her en der ook nog gepoetst, want tussen getal en km hoort een spatie. Wat een werk, zo vroeg op de ochtend.
Als we jou toch niet hadden...
F means you're fucked
pi_144194323
Wat was het ook alweer, de kilometerobesitas of zoiets? _O-

En het voornemen om meer 5 en 10 km wedstrijdjes te lopen vond ik wel goed, want die zijn veel makkelijker te verteren dan al die (halve) marathons enzo. Al ben ik ook wel weer hypocriet, want kijk het meeste uit naar de 20 km Duinentrail in oktober, puur omdat het een nieuwe wedstrijd is voor mij. 8-)
pi_144194346
't Is hier niet eens de afstand op zich, maar gewoon de tijd die je in prachtige omgevingen doorbrengt. Een hele dag hiken, een hele dag een soort rennende beweging maken in de heuvels O+
Ja doei.
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:55:21 #187
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144194349
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Als we jou toch niet hadden...
dan zou dit topic een stuk optimistischer zijn ;)
pi_144194412
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dan zou dit topic een stuk optimistischer zijn ;)
En zou er minder de zinsnede "6x per week patat is genoeg" gebruikt worden, significant minder zelfs.
terwijl het friet is, en geen patat :P
pi_144194428
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
't Is hier niet eens de afstand op zich, maar gewoon de tijd die je in prachtige omgevingen doorbrengt. Een hele dag hiken, een hele dag een soort rennende beweging maken in de heuvels O+
Dat snap ik wel. Maar het is nauwelijks nog hardlopen te noemen.
pi_144194449
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:58 schreef Guard het volgende:

[..]

En zou er minder de zinsnede "6x per week patat is genoeg" gebruikt worden, significant minder zelfs.
terwijl het friet is, en geen patat :P
Ik geef het toe. Ik ben door mijn repertoire heen. Het was leuk zolang als het duurde.
pi_144194495
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:59 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Maar het is nauwelijks nog hardlopen te noemen.
Klopt. het heet dan ook trail- of fellrunnen!
Ja doei.
pi_144194521
Maar waarom geen "fast-hiking" oid dan?
pi_144194528
omdat aardappel
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:05:14 #194
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144194545
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:04 schreef Guard het volgende:
omdat aardappel
Patat *O*
F means you're fucked
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:05:25 #195
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144194551
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Klopt. het heet dan ook trail- of fellrunnen!
Over je ondertitel is nagedacht :P
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:05:34 #196
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144194558
chips!!
pi_144194572
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:05 schreef Quoi het volgende:

[..]

Over je ondertitel is nagedacht :P
:Y
Ja doei.
pi_144194580
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
chips!!
^^
Ja doei.
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:07:15 #199
236410 MaleDuck
pi_144194584
blog *G*
pi_144194601
-O- nu krijg ik zin in chips en friet enzo...
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:09:06 #201
236410 MaleDuck
pi_144194618
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:08 schreef Guard het volgende:
dus eet ik maar een appel!
maar heb ook het vooruitzicht om tussen de middag ovenaardappels te eten :9 :Y)
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:11:09 #202
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144194666
Morgenmiddag misschien maar weer eens met de hardloopbuggy op pad. Ff een klein rondje maken met een vriend die zich ook op wielen verplaatst ^O^
F means you're fucked
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:11:45 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144194684
Gister haalde ik - in het teken van aardappelen - potato wedges tijdens mijn fietstochtje naar huis :Y)

MD ik heb gelezen! Klinkt als een heerlijk loopje (en idd die zonsondergang is mij ook al een paar keer overvallen). Zo zie je maar wat een andere manier van lopen weer oplevert.
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:12:18 #204
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144194699
quote:
chips=friet=patat
chips=patato chips
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:12:19 #205
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144194701
Ah ja nu snap ik hem pas mo :@
Hij's goed!

Bijna HM dag voor een aantal van ons *O*
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:13:20 #206
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144194720
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:12 schreef Murmeli het volgende:
Hij's goed!

Hehe, stuiterende stresskip :P
F means you're fucked
pi_144194738
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:33 schreef Quoi het volgende:

Waar blijven jouw HM zenuwen? Je bent zo verrassend kalm :P
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:15:35 #208
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144194777
Die HM wordt tijdens een week als deze waarschijnlijk het meest ontspannende dat ik ga doen :)

Zal zondagochtend wel anders voelen :P
pi_144194794
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

chips=friet=patat
chips=patato chips
Beiden :9
pi_144194825
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:12 schreef Murmeli het volgende:
Hij's goed!
Ik O+ woordspelingen :D

quote:
Ik ben bijna plaatsvervangend zenuwachtig. Bijna :P
Ja doei.
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:19:38 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144194881
:D LT dat dus. Veel andere dingen te doen/aan mijn hoofd (solli's, werk afronden, nieuwe plannen, presentaties her en der geven).

Intussen probeer ik elke avond voor 23:00 in bed te liggen, geen alcohol, heb ik nog nooit zoveel groenten gegeten en doe ik oefeningetjes. Moet goed gaan?
pi_144194928
quote:
+1
pi_144194939
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:19 schreef Quoi het volgende:
Intussen probeer ik elke avond voor 23:00 in bed te liggen, geen alcohol, heb ik nog nooit zoveel groenten gegeten en doe ik oefeningetjes. Moet goed gaan?
Dit. En heel veel water drinken. Ik pis me suf.

Ik ben alleen bang dat het op ons niveau geen reet uitmaakt.
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:22:16 #214
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144194947
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Hehe, stuiterende stresskip :P
:@
Valt op zeker?

@quoi: wat een voorbereiding, wow!
pi_144194952
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:19 schreef Quoi het volgende:
:D LT dat dus. Veel andere dingen te doen/aan mijn hoofd (solli's, werk afronden, nieuwe plannen, presentaties her en der geven).

Natuurlijk gaat het goed! Maar bij mij persoonlijk zijn de laatste dagen voor de HM ondanks die wetenschap altijd een achtbaan van hyperactief zijn - zogenaamd geblesseerd/ziek zijn - denken dat je teveel/te weinig gedaan hebt - ineens gekke plannen krijgen om nog een intense training te gaan doen of dingen totaal anders te doen dan de weken daarvoor - teveel/te weinig eten. En uiteindelijk komt het altijd toch goed :P
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:22:46 #216
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144194963
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:22 schreef Murmeli het volgende:

[..]

:@
Valt op zeker?

@quoi: wat een voorbereiding, wow!
Mwa, valt wel mee... :+
F means you're fucked
pi_144194987
Jezus, wat een gestress, mensen, het hoeft allemaal niet zo serieus genomen te worden hoor. :P

En met jullie trainingsarbeid van de laatste tijd zit het allemaal wel prima wat ik zo lees, dus die PR's gaan er heus wel aan. ^O^
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:23:28 #218
236410 MaleDuck
pi_144194991
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:11 schreef Quoi het volgende:
MD ik heb gelezen! Klinkt als een heerlijk loopje (en idd die zonsondergang is mij ook al een paar keer overvallen). Zo zie je maar wat een andere manier van lopen weer oplevert.
*O*
Ja, kan wel heel de tijd met mn hoofd naar beneden blijven lopen :P Gewoon er wat moois van maken :Y
pi_144194994
Eindelijk nieuwe schoenen *O*
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:24:10 #220
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144195015
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:21 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dit. En heel veel water drinken. Ik pis me suf.

Ik ben alleen bang dat het op ons niveau geen reet uitmaakt.
Wel bij mij. Het zorgt ervoor dat dat hoofd- en keelpijntje nog even wegblijft. En dat die bruiloft zaterdagavond waarschijnlijk wat minder impact zal hebben :+

De bruid biedt overigens nog haar startnummer aan ter overname :D

Edit: Het is overigens niet een specifieke voorbereiding voor de HM van zondag hoor. Groeit er een beetje, zo'n ritme.
pi_144195018
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
dat werd wel tijd zeg... :D
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:30:44 #222
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144195220
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Je lijkt wel een wijf met 4 paar schoenen in een maand :+
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:31:22 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144195235
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja inderdaad zeg! Zoiets doe je toch niet...
F means you're fucked
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:31:40 #224
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144195248
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:23 schreef DeeBee het volgende:
Jezus, wat een gestress, mensen, het hoeft allemaal niet zo serieus genomen te worden hoor. :P

En met jullie trainingsarbeid van de laatste tijd zit het allemaal wel prima wat ik zo lees, dus die PR's gaan er heus wel aan. ^O^
Weten we toch ;)

Mijn serieuze shit ging alleen echt vanzelf. Misschien geinspireerd door een bloedserieus trainende meneer thuis :+ En verdomd, het levert me overdags ook meer energie op.
pi_144195315
Serieus trainen is ook wel lekker hoor! Ik herken het fanatisme altijd wel, al ben ik nooit zo zenuwachtig voor wedstrijden, dan zit al het harde werk er toch al op, dus op dat moment kan je vrij weinig meer doen. :P

Al helpt een beetje wedstrijdspanning wel om boven jezelf uit te stijgen, daarom ben ik ook nooit op m'n best bij zondagochtendwedstrijdjes, dan mis ik toch de adrenaline of zo. :Y)
pi_144195433
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Drie paar, niet overdrijven he :)
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:38:40 #227
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144195441
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:34 schreef DeeBee het volgende:
Serieus trainen is ook wel lekker hoor! Ik herken het fanatisme altijd wel, al ben ik nooit zo zenuwachtig voor wedstrijden, dan zit al het harde werk er toch al op, dus op dat moment kan je vrij weinig meer doen. :P
^^
bij mij komt daar nog bij "here to complete, not to compete"
pi_144195610
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:23 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Je moet gewoon af en toe tussendoor een gekke run doen om die serieuze spiraal te doorbreken :+ .
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:47:26 #229
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144195637
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:46 schreef Devv het volgende:

[..]

Je moet gewoon af en toe tussendoor een gekke run doen om die serieuze spiraal te doorbreken :+ .
of een serieuze run met gekke mensen, dat werkt nog beter!
pi_144195783
Hier valt het allemaal wel mee met spanning. Het is immers een trainingsloop.

Ik ben meer benieuwd hoe het strand is nadat er een paar honderd wandelaars en hardlopers overheen is gegaan. Hardlopers starten een uur na de wandelaars, dus da's een aparte volgorde :)

Maar het is de eerste echte strandverkenning. Dus daar kijk ik naar uit. Volgende week nog een keer en daarna wordt het afbouwen.

SPOILER
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:55:04 #231
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144195838
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:53 schreef mosselmossel het volgende:

Ik ben meer benieuwd hoe het strand is nadat er een paar honderd wandelaars en hardlopers overheen is gegaan. Hardlopers starten een uur na de wandelaars, dus da's een aparte volgorde :)

Maar het is de eerste echte strandverkenning. Dus daar kijk ik naar uit. Volgende week nog een keer en daarna wordt het afbouwen.
Het strand kan echt per keer verschillen. Laatst liep ik op een heerlijk hard strand, dat was echt genieten!
Maar afgelopen woensdag was er weer geen hard stukje te vinden...dan wordt het zwaar ja
F means you're fucked
pi_144195839
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:53 schreef mosselmossel het volgende:

SPOILER
Chocolademelk schijnt nog beter te zijn :P
pi_144195864
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:55 schreef YUR het volgende:

[..]

Het strand kan echt per keer verschillen. Laatst liep ik op een heerlijk hard strand, dat was echt genieten!
Maar afgelopen woensdag was er weer geen hard stukje te vinden...dan wordt het zwaar ja
Ik vrees een beetje dat het morgen hoogwater is ja. Volgens mij om 12.25 hoogwater en de start is om 12 uur. (9km over het strand)

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Chocolademelk schijnt nog beter te zijn :P
Ja, maar dat vind ik dan weer minder lekker. Is niet zo lekker fris en oppeppend, vind ik. Maar voor herstel alleen is het vast beter.
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:57:07 #234
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144195883
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:56 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik vrees een beetje dat het morgen hoogwater is ja. Volgens mij om 12.25 hoogwater en de start is om 12 uur. (9km over het strand)
Dat zal de kans op een fijn strand wat verkleinen ja..
F means you're fucked
pi_144196087
Gewoon melk met whey, nog meer eiwitten ^O^ Chocomel gaat er bij mij ook altijd goed in! Helpt inderdaad goed voor herstel!

MD ook een leuke blog! Volgende keer gewoon een hoofdlamp meenemen, kan je nog een stukje verder ;) Maar klinkt als,genieten in ieder geval!

Stipstreep lekker bezig! Ik moet ook weer eens kijken voor een paartje kinvara's, mijne zijn al best op. Al loop ik er niet heel vaak meer op. Alleen nog de wegwedstrijden. Volgende week weer eens een 10k bij Winschoten.
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:07:11 #236
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144196137
melk.... als het zo goed voor spierherstel is waarom drinkt een jachtluipaard het dan niet om zijn maaltje gazelle weg te spoelen?
pi_144196208
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
melk.... als het zo goed voor spierherstel is waarom drinkt een jachtluipaard het dan niet om zijn maaltje gazelle weg te spoelen?
Omdat een jachtluipaard geen mens is.
pi_144196227
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Omdat een jachtluipaard geen mens is.
En

Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 september 2014 @ 11:11:04 #239
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144196236
Zo lust ik er nog wel een paar :')

"Antibiotica... als het zo goed is, waarom eet een tijger het dan niet als hij longontsteking heeft?"
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:12:33 #240
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144196265
Een nijlpaard kan lachen, en olifanten leggen een ei, soms wel twee ):O

Ik begrijp de retorische vragen van RD wel hoor.
pi_144196277
Brandnetelthee met alpenkruiden doet mij ook heel goed :9 en ik denk niet dat een jachtluipaard dat zou drinken als hij verkouden is.
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:14:48 #242
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144196332
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:12 schreef hatsaflats het volgende:
Brandnetelthee met alpenkruiden doet mij ook heel goed :9 en ik denk niet dat een jachtluipaard dat zou drinken als hij verkouden is.
je geeft het antwoord zelf al Hats.... het jachtluipaard is een savanne-dier
pi_144196376
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

je geeft het antwoord zelf al Hats.... het jachtluipaard is een savanne-dier
Ah, dus daarom drinken jachtluipaarden geen koemelk.
pi_144196410
@Zwabber Mag ik ook bij de 60 van Texel :)
pi_144196425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:17 schreef Krattenkoning het volgende:
@Zwabber Mag ik ook bij de 60 van Texel :)
EN WIE BEN JIJ NOU WEER? KOMT EEN BEETJE HET TOPIC BINNENSTORMEN MET EEN ULTRA? :( :(

SPOILER
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 september 2014 @ 11:18:32 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144196436
1
2
3
6 april 2015 - De zestig van Texel (Texel)
• Tarahumara - 60 km
• TheWhiteCowboy - 60 km

_O_
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:18:40 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144196440
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

EN WIE BEN JIJ NOU WEER? KOMT EEN BEETJE HET TOPIC BINNENSTORMEN MET EEN ULTRA? :( :(

SPOILER
My thoughts, your words :D
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:18:43 #248
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144196441
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:16 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ah, dus daarom drinken jachtluipaarden geen koemelk.
maar hij eet waarschijnlijk wel koeantilopen wat hij dan weer weg spoelt met brandnetelthee met savanne-kruiden
pi_144196445
Een jachtluipaard drinkt de eerste paar maanden wel melk hoor, toch? :P. Geen koemelk maar toch.
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:19:32 #250
236410 MaleDuck
pi_144196463
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
MD ook een leuke blog! Volgende keer gewoon een hoofdlamp meenemen, kan je nog een stukje verder Maar klinkt als,genieten in ieder geval!
Jep, als ik niet kan presteren, dan moet ik maar genieten van het hardlopen :D
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:19:32 #251
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144196464
We zitten hier nu echt in het ultratopic he?
F means you're fucked
pi_144196475
Goh wat een discussie weer :P Jachtluipaarden dragen toch ook geen spibelts om hun gelletjes in te bewaren als ze gaan rennen..
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:21:08 #253
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144196505
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Goh wat een discussie weer :P Jachtluipaarden dragen toch ook geen spibelts om hun gelletjes in te bewaren als ze gaan rennen..
nee natuurlijk niet.... maar dat is alleen omdat hun sprint te kort is om gels te gebruiken!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 september 2014 @ 11:22:37 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144196549
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:19 schreef YUR het volgende:
Ja godverdomme, in het jaar dat ik een marathon loop, loopt die RD 100KM runs, jij 3 marathons in een jaar en opeens gaan allerlei lopers de 60 van Texel doen.

Zo valt er toch geen eer meer te behalen.
pi_144196564
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:21 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet.... maar dat is alleen omdat hun sprint te kort is om gels te gebruiken!
plus, no opposable thumbs, dan krijg je die sluting van de spibelt dus nooit dicht he?
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:23:22 #256
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144196565
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja godverdomme, in het jaar dat ik een marathon loop, loopt die RD 100KM runs, jij 3 marathons in een jaar en opeens gaan allerlei lopers de 60 van Texel doen.

Hoho, ik heb er nog steeds 1 gelopen dit jaar he
F means you're fucked
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:23:53 #257
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144196583
Waar eindigt dit idd? De eerste persoon die sneuvelt voor de finish-streep denk ik dan :Y
pi_144196606
quote:

[..]

Gelukkig blijf ik een waardeloze faalhaas die waarschijnlijk nooit verder dan een HM gaat lopen.
pi_144196621
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:23 schreef Quoi het volgende:
Waar eindigt dit idd? De eerste persoon die sneuvelt voor de finish-streep denk ik dan :Y
Zelfs dát heb ik al gedaan. Op een 10EM nog wel :P
pi_144196623
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:23 schreef Quoi het volgende:
RIP aan de nabestaanden?
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:25:45 #261
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144196632
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:23 schreef Guard het volgende:

[..]

plus, no opposable thumbs, dan krijg je die sluting van de spibelt dus nooit dicht he?
OK wait. Nieuwe term. Ik ging googlen en ben nu in de ban van de evolutie en opposable thumbs O+
pi_144196648
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef Quoi het volgende:

[..]

OK wait. Nieuwe term. Ik ging googlen en ben nu in de ban van de evolutie en opposable thumbs O+
Graag gedaan :7
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:26:28 #263
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144196653
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zelfs dát heb ik al gedaan. Op een 10EM nog wel :P
Hats, niet dat. ECHT sneuvelen.
pi_144196693
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hats, niet dat. ECHT sneuvelen.
O, dat gaat wel weer erg ver.
pi_144196699
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:19 schreef YUR het volgende:
Yep. Ik ga op zoek naar een plek op internet waar ik wat meer van mijn gading kan vinden. Dat is er waarschijnlijk niet, want anders was ik nooit hier terechtgekomen, dus ik heb dan meer tijd voor andere dingen *O*
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:28:53 #266
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144196721
quote:

[..]

ik voel ook de druk hoor Swets.... er zit haast niets anders voor me op dan volgend jaar een 100 miler te lopen om de competitie hier voor te blijven
pi_144196999
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik voel ook de druk hoor Swets.... er zit haast niets anders voor me op dan volgend jaar een 100 miler te lopen om de competitie hier voor te blijven
Een 100 miler moet toch even lucht geven hier...
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:41:50 #268
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144197106
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:38 schreef Guard het volgende:

[..]

Een 100 miler moet toch even lucht geven hier...
:D
zeg je nu met andere woorden "gewoon doen"?
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:42:19 #269
236410 MaleDuck
pi_144197120
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Dat lees ik ook, maar ja voor jou is niks te ver :N
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:42:21 #270
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144197122
Marathons zijn dan ook voor pussies ;)
pi_144197160
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Als je maar lol hebt!
pi_144197193
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:42 schreef Pandaplint het volgende:
Marathons zijn dan ook voor pussies ;)
Daar lijkt het wel op, lekker tussen de wal en het schip...
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:45:20 #273
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144197218
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Als je maar lol hebt!
oke.... ik ga er over nadenken ;)
pi_144197252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

oke.... ik ga er over nadenken ;)
iets zegt me dat je daar al vast vaker over nagedacht hebt ;)
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:48:16 #275
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144197322
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:46 schreef Guard het volgende:

[..]

iets zegt me dat je daar al vast vaker over nagedacht hebt ;)
de laatste 5 dagen bijna de hele dag, maar nu las ik net in Zwabbers post dat het slecht voor je is dus nu begin ik weer te twijfelen... ;)
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:49:45 #276
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144197357
quote:

[..]

_O-
Zo voelt 't bij ons thuis elke dag :'(.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 september 2014 @ 11:59:26 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144197625
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:49 schreef GotC het volgende:

[..]

_O-
Zo voelt 't bij ons thuis elke dag :'(.
Gewoon een ultimatum stellen "Maximaal 15KM of we gaan scheiden"

Mannen die altijd maar in de loopgroep tegen de trainer klagen "M'n vrouw begrijpt me niet" :{w
pi_144197752
Stelletje utragekkies hier :N
Ik houd het gewoon bij de superkorte afstanden van 10 tot 21 km. (met hopelijk straks weer heel soms een marathon) Het moet wel leuk blijven ;)
pi_144197956
FUUUUU moet er niet aan denken voorlopig om meer dan een HM te moeten (ja moeten ja!) lopen.

Maar zal er toch aan moeten geloven als ik hier wil blijven posten ;( Hoeveel punten voor die UMTS (ofzo :? ) is die 60 van texel waard? :X
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_144198150
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:10 schreef CaLeX het volgende:
FUUUUU moet er niet aan denken voorlopig om meer dan een HM te moeten (ja moeten ja!) lopen.

Maar zal er toch aan moeten geloven als ik hier wil blijven posten ;( Hoeveel punten voor die UMTS (ofzo :? ) is die 60 van texel waard? :X
Geen, in NL kun je volgens mij geen punten halen.
pi_144198195
Stomtoevallig vandaag op prorun, de trainer van Guard (?): http://www.prorun.nl/training/artikelen/marathon-haat-en-liefde
pi_144198227
8.22k aangetikt in een lekker tempo. Het is perfect weer nu, goeie temperatuur en géén zon!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_144198256
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Stomtoevallig vandaag op prorun, de trainer van Guard (?): http://www.prorun.nl/training/artikelen/marathon-haat-en-liefde
Trainer is een groot woord, ik heb één training van hem gehad :)
pi_144198275
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Trainer is een groot woord, ik heb één training van hem gehad :)
Dat is meer dan ik. In ieder geval een naam die je veel tegenkomt in het circuit.
pi_144198329
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat is meer dan ik. In ieder geval een naam die je veel tegenkomt in het circuit.
dat wel ja, hij heeft een mooi erelijstje en zijn looptoko draait ook lekker
pi_144198409
Post eens even allemaal door voordat er weer mensen in de OP moeten met hun wedstrijd, dan is dit topic dicht en kan ik tenminste aftaaien.
pi_144198511
-O- maar je hebt mijn caraibisch loopje er nog niet eens bij gezet..
pi_144198548
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef Guard het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Zwabber voor straf ook het volgende topic moet openen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:31:00 #289
236410 MaleDuck
pi_144198647
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:03 schreef Mr.B. het volgende:
Stelletje utragekkies hier :N
Ik houd het gewoon bij de superkorte afstanden van 10 tot 21 km. (met hopelijk straks weer heel soms een marathon) Het moet wel leuk blijven ;)
Ik ben blij dat het meedoen aan een evenement, waarbij de afstand tussen de start en finish 520 km was, de ultragekkies een beetje het idee geeft dat ik ook wat ultra gedaan heb...
pi_144198674
Electric Run komt terug op 11 oktober. Dit is jullie kans. Het is dat ik mijn gezicht niet in 010 wil vertonen anders was ik wel gegaan.

pi_144198775
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:31 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik ben blij dat het meedoen aan een evenement, waarbij de afstand tussen de start en finish 520 km was, de ultragekkies een beetje het idee geeft dat ik ook wat ultra gedaan heb...
Die vind ik ook op het randje hoor. Hoeveel km had je toen ook alweer gelopen?
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:35:19 #292
236410 MaleDuck
pi_144198819
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Die vind ik ook op het randje hoor. Hoeveel km had je toen ook alweer gelopen?
ruim 70... maar wel in 2 dagen...
pi_144198849
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:31 schreef Devv het volgende:
Electric Run komt terug op 11 oktober. Dit is jullie kans. Het is dat ik mijn gezicht niet in 010 wil vertonen anders was ik wel gegaan.

[ afbeelding ]
Op 3 oktober is er ook nog één hoor, 10km over het parkoers van de Kustmarathon. Daar durf je je vast te vertonen.
pi_144198857
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef Guard het volgende:
Die heb ik gemist, ik zal eens terugzoeken.
pi_144198891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Die heb ik gemist, ik zal eens terugzoeken.
LIF / [Hardlopen] #855 - CR3032 in je GLONASS-horloge met een lamme knop

Thanks!
pi_144198943
Hij staat erbij, Guard.
pi_144198964
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Hij staat erbij, Guard.
^O^ Dank u!
pi_144199017
Graag gedaan.
pi_144199032
Komende twee avonden pasta :9
  vrijdag 5 september 2014 @ 12:46:56 #300
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144199154
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Komende twee avonden pasta :9
Wedstrijdje komend weekend?