SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 05-09-2014 12:39:17 ]![]()
Ik vraag me trouwens af waarom Garmin geen nieuwere uitvoering uitbrengt van de FR305. Dat horloge had alles. En met een touwtje.![]()
@Devv: mailtje sturen naar het bedrijf? Soms zijn ze nog wel coulant.
149eu voor de tomtom runner is niet zo verkeerd trouwens. Als het goed is kan ik daar m'n Mio HRM via Bluetooth aan koppelen, en ik hoop dat dat beter door m'n lijf gaat dan Ant+![]()
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom Garmin geen nieuwere uitvoering uitbrengt van de FR305. Dat horloge had alles. En met een touwtje.
Mijn 305 is na 4 jaar trouwe dienst (mijn eerste geregistreerde loopje was op 13 september 2010) aan vervanging toe. Een van de pijltjesknoppen is lam, waardoor hij als een gek door alle schermpjes begint te scrollen zodra ik het knopje aanraak (en soms zelfs spontaan).
Ik heb dus mijn eisen eens op een rijtje gezet:
- naigatiemogelijkheid
- knopjes (dus geen touchscreen of zo)
- goede gps-nauwkeurigheid
- het liefst koppelbaar met ipad/iphone.
- recent model, zodat ie nog een paar jaar ondersteund gaat worden
- bij voorkeur eentje van een merk met betrouwbare software
Uiteindelijk ben ik uitgekomen op een Suunto Ambit 3, het allernieuwste dus. Hebben er al mensen ervaring met dit ding? Of met de voorganger, de Ambit 2?
Enm zijn er nog andere (goedkopere...?) horloges die aan mijn eisen voldoen?![]()
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zowel de Runner- als Multi-Sport ook van GLONASS gebruik kunnen maken.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:51 schreef Zwabberhark het volgende:
Heeft dat model van TomTom net als de nieuwe cardio-modellen naast GPS ook GLONASS?
[..]![]()
Prachtig horloge lijkt me dat, alleen heeft deze geen custom workouts, iets wat ik nu 2 van de 3 keer gebruik. Daarnaast zal mijn volgende horloge vibartion alerts hebben en dat heeft de Ambit ook niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:28 schreef pijll het volgende:
Uiteindelijk ben ik uitgekomen op een Suunto Ambit 3, het allernieuwste dus. Hebben er al mensen ervaring met dit ding? Of met de voorganger, de Ambit 2?
Verder vraag ik me af welke record intervals het heeft? Ikzelf wil 1 s hebben. Geen smart recording of groter.![]()
PICS!quote:Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
streamnl en Frsh hebben een Ambit2 (of een r of s variant) dacht ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:28 schreef pijll het volgende:
Enm zijn er nog andere (goedkopere...?) horloges die aan mijn eisen voldoen?
En Zwets heeft een Suunto, maar of dat de Ambit2 is weet ik niet.
De 3 is net uit, dus die zullen nog niet heel veel mensen hebben.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hee, dan kom je m'n vader misschien nog tegenquote:Op donderdag 4 september 2014 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
En dan nog een dagje de benen omhoog voor zaterdag een nieuw afstandsrecordje; 30km met de trainingslopen groep.
Ik twijfel wederom weer of ik voor 6.00 of 6.15 ga, ik val er eigenlijk net tussenin en je staat elke 6/7km stil bij een drinkpost waardoor het sowieso minder intensief is dan wanneer ik zelf een duurloop doe. Maar aan de andere kant, te langzaam is altijd beter dan te snel. Maar wederom aan de andere kant, ik heb een veel te strakke planning de rest van de dag dus 10 minuten eerder aankomen zou misschien wel handig zijnDie loopt ook de 30 in het A'damse Bos
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Tja.. mooi kan ik ze niet vindenMaar als je er hard op rent, top!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb een Ambit 2s. Van de navigatie moet je je niet al teveel voorstellen. Het is leuk om een beetje een idee te krijgen welke richting je uit moet, maar als je gaat trailen met af en toe een stukje dichtbebost gebied dan is het maar matig. Je hebt ook geen echt detailkaartje, daar is het scherm ook te klein voor. Wat software betreft mis ik niet heel veel. Sinds de laatste update heb ik zelfs weer cadansmetrieken. Ik dacht altijd dat ik de mogelijkheid om trainingen te programmeren zoals de Garmin 610 dat kan zou missen maar dat is maar zelden zo.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:28 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af.
Mijn 305 is na 4 jaar trouwe dienst (mijn eerste geregistreerde loopje was op 13 september 2010) aan vervanging toe. Een van de pijltjesknoppen is lam, waardoor hij als een gek door alle schermpjes begint te scrollen zodra ik het knopje aanraak (en soms zelfs spontaan).
Ik heb dus mijn eisen eens op een rijtje gezet:
- naigatiemogelijkheid
- knopjes (dus geen touchscreen of zo)
- goede gps-nauwkeurigheid
- het liefst koppelbaar met ipad/iphone.
- recent model, zodat ie nog een paar jaar ondersteund gaat worden
- bij voorkeur eentje van een merk met betrouwbare software
Enm zijn er nog andere (goedkopere...?) horloges die aan mijn eisen voldoen?
Eigenlijk is het enige puntje van kritiek dat de aluminium ring die op het glas zit snel beschadigt. Ik heb er een met een rode ring, de volgende keer wordt het er een zonder kleurtje. Verder ben ik erg blij met mijn 2s.
Overigens vind ik de Garmin 610 ook nog steeds een aanrader, zonder navigatie dan wel maar dat stelt op de Ambit toch niet al te veel voor.![]()
Mafkeesquote:Op donderdag 4 september 2014 11:00 schreef YUR het volgende:
[..]
1 personen, denk ik
Edit - Startnummer toch in de pocket![]()
Feli!
36mm, maar wel zero drop.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:46 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zo, daar zit een flinke zool onder!![]()
Kan iemand mij uitleggen wat er zo belangrijk is aan de drop van een schoen? Ik weet wel dat het kan helpen bij het voorkomen van blessures of om je beter te laten afwikkelen, maar ik hoor nooit iemand praten over het type inlegzooltje in zijn of haar schoen. Ik vermoed een fetisjistische modegrill waarbij mensen stiekem denken dat minder drop = sneller lopen.quote:![]()
Hmmm. In dat geval ga ik misschien toch maar niet voor de blauwe Ambit...quote:Op donderdag 4 september 2014 14:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb een Ambit 2s. Van de navigatie moet je je niet al teveel voorstellen. Het is leuk om een beetje een idee te krijgen welke richting je uit moet, maar als je gaat trailen met af en toe een stukje dichtbebost gebied dan is het maar matig. Je hebt ook geen echt detailkaartje, daar is het scherm ook te klein voor. Wat software betreft mis ik niet heel veel. Sinds de laatste update heb ik zelfs weer cadansmetrieken. Ik dacht altijd dat ik de mogelijkheid om trainingen te programmeren zoals de Garmin 610 dat kan zou missen maar dat is maar zelden zo.
Eigenlijk is het enige puntje van kritiek dat de aluminium ring die op het glas zit snel beschadigt. Ik heb er een met een rode ring, de volgende keer wordt het er een zonder kleurtje. Verder ben ik erg blij met mijn 2s.
Overigens vind ik de Garmin 610 ook nog steeds een aanrader, zonder navigatie dan wel maar dat stelt op de Ambit toch niet al te veel voor.
De zwarte is dan wel goed genoeg.
Wat bedoel je met "de navigatie stelt niet zoveel voor"?
Ik verwacht van een sporthorloge niet dat er een wegenkaart in zit. Wat ik wil is dat ik een gpx-route uit kan zetten op afstandmeten.nl, deze dan naar mijn horloge kan uploaden, en dat ik dan die route op mijn schermpje kan laten afbeelden zodat ik kan zien waar ik links- of rechtsaf moet. Meer niet. De FR 305 kan dat, maar veel van de opvolgers helaas niet.![]()
Die drop is heel persoonlijk. Ik heb een rotte enkel die om de twee weken voor problemen zorgt als ik steeds op mijn hakken land. Weinig drop helpt bij een voorvoet/middenvoetlanding waardoor ik mijn probleemenkel ontlast. Sinds ik meer op mijn voorvoet land heb ik geen enkelproblemen meer gehad.Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:09 schreef YUR het volgende:
[..]
3 hele weken. Lang leve de supercompensatie![]()
![]()
Ik weet niet of de 3 hetzelfde materiaal gebruikt. Bij mij is alleen de ring rood:quote:Op donderdag 4 september 2014 14:56 schreef pijll het volgende:
[..]
Hmmm. In dat geval ga ik misschien toch maar niet voor de blauwe Ambit...
[ afbeelding ]
De zwarte is dan wel goed genoeg.Ja dat kan inderdaad, en je hebt ook zelfs twee zoomlevels, maar verwacht niet dat je bij een zevensprong precies de goede afslag aangewezen krijgt. Het is leuk dat de functie er op zit, maar voor de navigatie zou ik 'm niet kopen.quote:Wat bedoel je met "de navigatie stelt niet zoveel voor"?
Ik verwacht van een sporthorloge niet dat er een wegenkaart in zit. Wat ik wil is dat ik een gpx-route uit kan zetten op afstandmeten.nl, deze dan naar mijn horloge kan uploaden, en dat ik dan die route op mijn schermpje kan laten afbeelden zodat ik kan zien waar ik links- of rechtsaf moet. Meer niet. De FR 305 kan dat, maar veel van de opvolgers helaas niet.![]()
Twee zoomlevels? Hoe verhoudt zich dat tot de 305/310/910 van Garmin? (Geen idee wat daar de zoomlevels zijn trouwens)
En hoever kun je inzoomen?![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
maar verwacht niet dat je bij een zevensprong precies de goede afslag aangewezen krijgt.SPOILER: de zevensprong nostalgieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel old now
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zeg: 310XT. Degelijk, accuraat, grote display. En mooi oranje.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
De Garmin 305 heeft tig zoomlevels, van 2,5 meter tot kilometers... Ik gebruik altijd die van 80 meter, daar kan je goed mee navigeren.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Twee zoomlevels? Hoe verhoudt zich dat tot de 305/310/910 van Garmin? (Geen idee wat daar de zoomlevels zijn trouwens)
En hoever kun je inzoomen?
Ik heb berichten gelezen dat in software-updates er nieuwe zoomlevels zijn bijgekomen op de Ambit. Maar ik weet niet zeker of dat zo is.En slecht ondersteund door Garmin, volgens mij. Een bedrijf dat sowieso niet meer voldoet aan mijn laatst genoemde eis, "bij voorkeur eentje van een merk met betrouwbare software".quote:Op donderdag 4 september 2014 15:10 schreef Corniel het volgende:
Ik zeg: 310XT. Degelijk, accuraat, grote display. En mooi oranje.![]()
Je hebt wel een gevoelig punt hier. Garmin lijkt er een beetje een zooitje van te maken. De laatste horloges hebben een flinke stap terug gedaan op het gebied van GPS Accuracy (lees er nog steeds veel klachten over) en Garmin Express geeft velen ook problemen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:12 schreef pijll het volgende:
[..]
En slecht ondersteund door Garmin, volgens mij. Een bedrijf dat sowieso niet meer voldoet aan mijn laatst genoemde eis, "bij voorkeur eentje van een merk met betrouwbare software".
Overigens ken ik ook mensen die de 910XT gebruiken (dus draadloze overdracht) en nooit klagen over uploadproblemen.![]()
Na de Oostland heb ik trouwens al weer een kort opzetje gemaakt voor mijn nieuwe schema.
Dat loopt tot half oktober, omdat ik daarna mijn dienstrooster nog niet ken. Uiteindelijk train ik voor de Meijendelloop (25 km) op 29 november.
De basis blijft de souplessemethode, met veel extensieve intervallen over 200, 400, 1000 en 2000 m. Tot aan de Oostland had ik feitelijk twee weekblokken die alterneerden:
6x1000 - 15x200 - wedstrijd
4x2000 - 10x400 - duurloop
Ik wil het nu anders indelen en vooral na de duurlopen (die iets vaker lang zullen zijn, tegen de principes in van de souplessemethode) een rustigere week inplannen. Ik merkte het afgelopen schema dat ik van die LDL van 22 km door Meijendel moeizaam herstelde. Moeizamer dan van een wedstrijd.
Ik wil het nu als volgt doen:
4x2000 - 6x1000 - duurloop
10x400 - 15x200 - wedstrijd
Tussen de weken door 2 dagen rust. Dat past dit keer goed in mijn dienstrooster.![]()
Holy shit. Dat wordt lopen met disco kneiters.quote:
Toffe kleuren trouwens
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ben nog niet helemaal overtuigd van de rugzak. HIj zit vrij hoog in de nek. De tas zelf en de features zijn echt prima, maar ben wel bang voor schuren. Ik denk er nog even over na. Maar neig eigenlijk naar doorverkopen. Kijken of Wolve 'm voor hem wel lekker vindt zitten!Ja doei.![]()
“Duurlopen? Blijf maar bij de kachel zitten.” - Herman Verheulquote:Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Na de Oostland heb ik trouwens al weer een kort opzetje gemaakt voor mijn nieuwe schema.
Dat loopt tot half oktober, omdat ik daarna mijn dienstrooster nog niet ken. Uiteindelijk train ik voor de Meijendelloop (25 km) op 29 november.
De basis blijft de souplessemethode, met veel extensieve intervallen over 200, 400, 1000 en 2000 m. Tot aan de Oostland had ik feitelijk twee weekblokken die alterneerden:
6x1000 - 15x200 - wedstrijd
4x2000 - 10x400 - duurloop
Ik wil het nu anders indelen en vooral na de duurlopen (die iets vaker lang zullen zijn, tegen de principes in van de souplessemethode) een rustigere week inplannen. Ik merkte het afgelopen schema dat ik van die LDL van 22 km door Meijendel moeizaam herstelde. Moeizamer dan van een wedstrijd.
Ik wil het nu als volgt doen:
4x2000 - 6x1000 - duurloop
10x400 - 15x200 - wedstrijd
Tussen de weken door 2 dagen rust. Dat past dit keer goed in mijn dienstrooster.![]()
Maar het klinkt verder wel logisch.
Maak je er trouwens wisselduurlopen of echt traditionele duurlopen van?![]()
Een rugzak hoort toch ook hoog in de nek?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ben nog niet helemaal overtuigd van de rugzak. HIj zit vrij hoog in de nek. De tas zelf en de features zijn echt prima, maar ben wel bang voor schuren. Ik denk er nog even over na. Maar neig eigenlijk naar doorverkopen. Kijken of Wolve 'm voor hem wel lekker vindt zitten!![]()
Ik neem maar even aan dat je weet dat je een rugzak niet als een brugpieper op je onderrug hoort te dragen
De bovenrand drukt actief in de bovenkant van m'n nek.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een rugzak hoort toch ook hoog in de nek?![]()
Ik neem maar even aan dat je weet dat je een rugzak niet als een brugpieper op je onderrug hoort te dragenJa doei.![]()
Oh, bovenkant nek zelfs. Dat klinkt niet goed danquote:Op donderdag 4 september 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De bovenrand drukt actief in de bovenkant van m'n nek.
Zwabber, mag ik in de OP?
1
2[b]12 October 2014 - [url=http://www.harbourrun.nl]Harbourrun (Rotterdam)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 10 km<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Drop is alleen van belang voor voorvoetlanders. Die kunnen als ze moe worden steeds meer richting de hak gaan landen. Als je dat niet wil, koop je een schoen met weinig drop. Door een hoge drop zul je namelijk ietsje eerder haklanden. Maar een voorvoetlanding is ook prima mogelijk met 40mm drop.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat er zo belangrijk is aan de drop van een schoen? Ik weet wel dat het kan helpen bij het voorkomen van blessures of om je beter te laten afwikkelen, maar ik hoor nooit iemand praten over het type inlegzooltje in zijn of haar schoen. Ik vermoed een fetisjistische modegrill waarbij mensen stiekem denken dat minder drop = sneller lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klinkt niet comfi.. jammer!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De bovenrand drukt actief in de bovenkant van m'n nek.![]()
40mm drop? bedoel je niet 4mm?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Drop is alleen van belang voor voorvoetlanders. Die kunnen als ze moe worden steeds meer richting de hak gaan landen. Als je dat niet wil, koop je een schoen met weinig drop. Door een hoge drop zul je namelijk ietsje eerder haklanden. Maar een voorvoetlanding is ook prima mogelijk met 40mm drop.
Naaldhakkenaces zijn erg populair hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
40mm drop? bedoel je niet 4mm?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Max cushioning FTWquote:Ik heb van RD begrepen dat hij er heel happy mee is. Maar waar heb jij ze zo snel vandaan? Die van mij zijn nog steeds onderweg vanuit de US.
Balenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ben nog niet helemaal overtuigd van de rugzak. HIj zit vrij hoog in de nek. De tas zelf en de features zijn echt prima, maar ben wel bang voor schuren. Ik denk er nog even over na. Maar neig eigenlijk naar doorverkopen. Kijken of Wolve 'm voor hem wel lekker vindt zitten!Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat het lekker zit zo hoog. Gelukkig heb je die oude nog niet verkocht.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Nogal, want verder is 'ie wel goed. ZOu nog een stukje nieuwigheid (stijfheid) kunnen zijn, maargoed. Het was geen heel risicovolle gok, want we kunnen hem makkelijk voor evenveel weer doorverkopen en eventueel zelfs terugsturen binen 90 dagen. Dus we kunnen 'm eerst proberen door te verkopen (evt voor meerquote:![]()
aangezien dit een flinke aanbieding was) om zo op de verzendkosten te besparen die we kwijt zijn als we 'm terugsturen
Ja doei.![]()
Ook al woon je al even in het buitenland.. Die VOC mentaliteit blijft er in zittenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nogal, want verder is 'ie wel goed. ZOu nog een stukje nieuwigheid (stijfheid) kunnen zijn, maargoed. Het was geen heel risicovolle gok, want we kunnen hem makkelijk voor evenveel weer doorverkopen en eventueel zelfs terugsturen binen 90 dagen. Dus we kunnen 'm eerst proberen door te verkopen (evt voor meer :')aangezien dit een flinke aanbieding was) om zo op de verzendkosten te besparen die we kwijt zijn als we 'm terugsturen
Technolyt is de Nederlandse importeur. Die heb ik gebeld om te horen wat ze op voorraad hadden. Daarna Scarabee gebeld om ze te bestellen, factuur meteen betaald via Paypal en klaar. Eergisteren telefonisch besteld, vandaag in huisquote:Op donderdag 4 september 2014 16:30 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Max cushioning FTWIk heb van RD begrepen dat hij er heel happy mee is. Maar waar heb jij ze zo snel vandaan? Die van mij zijn nog steeds onderweg vanuit de US.
Overigens komt volgende week de Paradigm binnen bij Technolyt.![]()
Nee, het is maar een voorbeeld. Zelfs met 120mm kun je op je voorvoet landen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
40mm drop? bedoel je niet 4mm?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hmm...dat was ook een optie geweest inderdaad hoewel ik betwijfel of ik op die manier mijn schoenen voor dezelfde prijs zou hebben gehad. Ik betaal via Amazon nu nog geen 75 Euro voor de mijne maar het is wel de moeite waard om te onthouden voor een evt. volgend paar.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Technolyt is de Nederlandse importeur. Die heb ik gebeld om te horen wat ze op voorraad hadden. Daarna Scarabee gebeld om ze te bestellen, factuur meteen betaald via Paypal en klaar. Eergisteren telefonisch besteld, vandaag in huis
Overigens komt volgende week de Paradigm binnen bij Technolyt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Wel cool dat je elk jaar een startnummer wint daar.quote:
En ach, wat is maf. Of je nu als training 35 of 42 kilometer loopt maakt ook niet zo heel erg veel uit.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De ene is in september en de andere in oktoberquote:Op donderdag 4 september 2014 17:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 marathons binnen een maand?
Ja, jij ja
F means you're fucked![]()
Vorig jaar nietquote:Op donderdag 4 september 2014 17:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wel cool dat je elk jaar een startnummer wint daar.
En ach, wat is maf. Of je nu als training 35 of 42 kilometer loopt maakt ook niet zo heel erg veel uit.
F means you're fucked![]()
Ik denk t...schandalig he?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, was je toen zo slecht?F means you're fucked![]()
Binnen 30 dagen van elkaar danquote:Op donderdag 4 september 2014 17:17 schreef YUR het volgende:
[..]
De ene is in september en de andere in oktober
Pfff dat was een poeptraining. Het is ook veel te warm, en ik werd nog 3x bijna aangereden op een stuk van 1km. Maar goed de meters zijn weer gemaakt en de statistieken zijn op zich niet slecht en het mag ook wel zwaar zijn met 40km in 3 dagen.. Wat nota bene straks in één dag moet! Blijft een rotend als je er zo over nadenkt![]()
http://app.endomondo.com/workouts/402810206/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Yep, hier hetzelfde. Na zaterdag 33 en maandag 10, gisteren een klote-12 gedaan. Maar het moet maar. Vanavond weer maar kijken hoe het gaat.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff dat was een poeptraining. Het is ook veel te warm, en ik werd nog 3x bijna aangereden op een stuk van 1km. Maar goed de meters zijn weer gemaakt en de statistieken zijn op zich niet slecht en het mag ook wel zwaar zijn met 40km in 3 dagen.. Wat nota bene straks in één dag moet! Blijft een rotend als je er zo over nadenkt![]()
http://app.endomondo.com/workouts/402810206/11367364Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
YUR
Rare vent!
@pijll: ik zou denk ik toch de FR310 kopen. De problemen met het draadloos gedoe zijn wel te doen en jij bent wat beter in troubleshooten daarmee. Ik verwacht dus dat je er weinig last van zult hebben.
En dan houd je al je logs in gcSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het officiële T-shirt van de Marathon de Lisboa is vandaag gepresenteerd:
Als dit ook het shirt van de HM is, krijg ik dus een singlet
Ik loop 'm niet als wisselduurloop, maar meestal ook niet heel langzaam. Maar vanwege de Meijendelloop wil ik toch iets meer duurvermogen opbouwen, iets wat je toch ook terugziet in de marathonschema's van Lok.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:09 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
“Duurlopen? Blijf maar bij de kachel zitten.” - Herman Verheul![]()
Maar het klinkt verder wel logisch.
Maak je er trouwens wisselduurlopen of echt traditionele duurlopen van?Done.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
Zwabber, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]Ik had eerst een grotere drop, maar na een analyse die in mijn tweede jaar plaatsvond hebben ze bedacht dat ik beter een kleinere drop kon hebben. Cijfers heb ik niet voor je. Door de souplessemethode ben ik wel onbewust meer richting voorvoet gaan landen, maar daar ben ik pas in mijn 4e jaar mee begonnen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Drop is alleen van belang voor voorvoetlanders. Die kunnen als ze moe worden steeds meer richting de hak gaan landen. Als je dat niet wil, koop je een schoen met weinig drop. Door een hoge drop zul je namelijk ietsje eerder haklanden. Maar een voorvoetlanding is ook prima mogelijk met 40mm drop.Dan zou ik meer geld uitgeven en voor de 910 gaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:22 schreef Murmeli het volgende:
YUR
Rare vent!
@pijll: ik zou denk ik toch de FR310 kopen. De problemen met het draadloos gedoe zijn wel te doen en jij bent wat beter in troubleshooten daarmee. Ik verwacht dus dat je er weinig last van zult hebben.
En dan houd je al je logs in gc![]()
Omdat als ik kijk naar de mogelijkheden, de kwaliteit van de GPS-logging, de bediening, de brede maar toch mooie vormgeving en de ervaringen van anderen is dit horloge voor mij op dit moment het beste dat er op de markt te krijgen is.quote:
Ik denk overigens dat op termijn (enkele jaren) de smartwatches van Apple en Google alles van Garmin, Suunto, Polar en Tomtom zal wegvagen.![]()
strakjes eerste training met nieuwe vereniging.. Vind 't best een beetje spannend
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Whehehe, ja, nu weet ik weer wat een zware klote training is
Het uitje van gister heeft m'n benen als lood gemaakt. Jeetje wat een zware 14,5 km waren dat
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Daar zat ik ook al naar te kijken. Zeker omdat ik 9 van de 10 keer ook mijn telefoon meeneem...quote:Op donderdag 4 september 2014 19:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Omdat als ik kijk naar de mogelijkheden, de kwaliteit van de GPS-logging, de bediening, de brede maar toch mooie vormgeving en de ervaringen van anderen is dit horloge voor mij op dit moment het beste dat er op de markt te krijgen is.
Ik denk overigens dat op termijn (enkele jaren) de smartwatches van Apple en Google alles van Garmin, Suunto, Polar en Tomtom zal wegvagen.F means you're fucked![]()
Hmmm ga misschien de posbankloop lopen, ff kijken of ik vervoer kan regelen
Geen andere fokkers, zo te zien?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
zooooo en dat waren de 30+ ers in de voorbereiding.
Valt nog niet mee om na een dagje werken even een 30+ km te hobbelen.
Afstandmeten.nl beloofde een 31.4, bleek wat minder, maar 30+ is 30+, ik ben tevreden, zeker met het tempo.
Nu nog even knallen (x2) op de 10 EM en afbouwen en taperen
Ik wil wel, maar heb me nog niet ingeschrevenquote:Op donderdag 4 september 2014 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm ga misschien de posbankloop lopen, ff kijken of ik vervoer kan regelen
Geen andere fokkers, zo te zien?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben wel een groentje (op de marathon), dus in Berlijn wordt het in het groen:quote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Wel lullig, een beetje. Je bent toch al lang geen groentje meer?
Heldquote:Op donderdag 4 september 2014 20:11 schreef Guard het volgende:
zooooo en dat waren de 30+ ers in de voorbereiding.
Valt nog niet mee om na een dagje werken even een 30+ km te hobbelen.
Afstandmeten.nl beloofde een 31.4, bleek wat minder, maar 30+ is 30+, ik ben tevreden, zeker met het tempo.
Nu nog even knallen (x2) op de 10 EM en afbouwen en taperen
Nou...quote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Wel lullig, een beetje. Je bent toch al lang geen groentje meer?Ik ben een groentje op de HMquote:Op donderdag 4 september 2014 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben wel een groentje (op de marathon), dus in Berlijn wordt het in het groen:
[ afbeelding ]
Het shirt dat ik krijg is, uiteraard, groen-geel...quote:Op donderdag 4 september 2014 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou...
[..]
Ik ben een groentje op de HM![]()
weet niet wat mij dat maakt...
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
"Oh oh Den Haag, ik zou met niemand willen ruilenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Het shirt dat ik krijg is, uiteraard, groen-geel...
[ afbeelding ]
weet niet wat mij dat maakt...
meteen gaan huilen als ik geen Hagenees zou zijn"
Krijg je 'm trouwens, of heb je ervoor moeten bijbetalen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nu pas naar huis![]()
Ga ik ook dat matje weer eens tevoorschijn halenen daarna die beine hoch.
Yur wat absurd, A'dam! Mooie finish![]()
![]()
En nu wil ik er meer van!quote:Op woensdag 3 september 2014 20:34 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel.
Heerlijk hè als je merkt dat je die grens waar je altijd tegen aan hikte ineens zomaar moeiteloos voorbij kunt lopen.MEEEEEER KM!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: