Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ik ben kortgeleden weer begonnen met hardlopen en loop gemiddeld 5km per keer. Nu lees ik echter dat dit te veel zou zijn? Loop ik te hard van stapel, of is 5km een prima afstand voor iemand die het weer oppakt?
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef JagerJanssen het volgende: Ik ben kortgeleden weer begonnen met hardlopen en loop gemiddeld 5km per keer. Nu lees ik echter dat dit te veel zou zijn? Loop ik te hard van stapel, of is 5km een prima afstand voor iemand die het weer oppakt?
Het is verstandiger als je elke dag 50m verder sprint dan de dag ervoor. Dus gewoon beginnen met 50m en morgen 100m, en overmorgen 150m, enzovoorts.
Serieus: Het is een belasting voor je spieren, ligt er ook aan hoe vaak je loopt, hoe hard je loopt, loop je jezelf elke keer kapot / zo hard mogelijk, of loop je op een rustig tempo... Vragen vragen vragen....
Grr kutNS Volle trein, de helft was vergeten ofzo. Dus dan maar de volgende trein. De vorige had ik op 2 minuten gemist. Weer een half uur tijdverspilling
Ik blijf erbij: alle sporen asfalteren. Al lijkt het me beter om het OV te verbeteren. Te beginnen met treinen de lengte laten hebben zoals op het perron is aangekondigd.
Ja sorry, ik heb niks te zeggen over hardlopen vandaag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Murmeli op 05-09-2014 13:10:55 ]
Grr kutNS Volle trein, de helft was vergeten ofzo. Dus dan maar de volgende trein. De vorige had ik op 2 minuten gemist. Weer een half uur tijdverspilling
Ik blijf erbij: alle sporen asfalteren. Al lijkt het me beter om het OV te verbeteren. Te beginnen met treinen de lengte laten hebben zoals op het perron is aangekondigd.
Ja sorry, ik heb niks te zeggen over hardlopen vandaag.
Wordt er een lengte aangekondigd op het perron? Nooit opgevallen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op vrijdag 5 september 2014 13:02 schreef Jero_nimo het volgende: Guard, bij Limburgs zwaarste kan je 1 punt halen voor de 60km, zelfs 2 punten voor de 80 en 100km. De beartrail 57km levert ook 1 punt op.
Anders doen we gewoon wie als eerste de UTMB heeft uitgelopen of een 24 uurs race op de baan heeft gelopen.
Lol wil je je statement over de Beartrail nog hierzien?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ik ben wel fan van OV. Alleen de treinen zijn gruwelijk te kort in de spits, lijkt wel of dat iets van de laatste tijd is
Afijn: hardlopen. Vandaag niet
Ze hadden toch juist aangekondigd langere treinen in te gaan zetten?
Anyway, sollicitatiegesprek is verschoven naar begin oktober. Was blijkbaar geen probleem. Dan toch maar gewoon babbelen en voorstel maken, en mensen aan het werk zetten om aanbevelingsbrieven voor mij te schrijven.
Ze kunnen beter geen geld meer uitgeven aan OV en alles wat daarmee wordt bespaard aan fatsoenlijke wegen en goedkopere auto's/accijnzen besteden. Veel efficiėnter.
Foutje gemaakt bij de inschrijving voor de HM op Curacao. Ik was nog een beetje bezig met de 10 EM van komend weekende, en dus bij de HM opgegeven dat ik wel even binnen anderhalf uur zou finishen Even mailtje gestuurd maar, straks sta ik tussen allemaal snelle mannen en vrouwen in een startvak en loop ik alleen maar in de weg. Ik verwacht namelijk niet echt in topvorm te zijn dan, na twee weken vakantie
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Volgens mij heb ik trouwens afgelopen week stiekem/onbewust volgens de souplessemethode getraind. Helaas ga ik morgen wel weer 30km LDL doen, dat verpest het wel weer Maar misschien ga ik het boek toch maar eens bestellen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!