Als date date of vrienden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:09 schreef SchavuitPiet het volgende:
Je hebt dus afgesproken om samen iets te gaan drinken in het uitgaansgebied,
Wat vinden jullie dan als de rekening komt, en de ander heeft bijvoorbeeld veel meer gegeten en/of gedronken, of juist niet.
Wat gebeurd er als het bonnetje komt, en diegene niet zelf zijn portemonnee pakt om het voor te stellen,
Of vinden jullie dat degene die de ander meeneemt betalen moet, ook al is het misschien een slechte date
Gr
Emancipatie toch? Ze betaalt maar lekker meequote:
Want emancipatie en eisen dan vrouwen hetzelfde verdienen als mannen!quote:
Nou ja, als je graag wil dat het bij één date blijft moet je vooral voorstellen om de rekening te delen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want emancipatie en eisen dan vrouwen hetzelfde verdienen als mannen!
Gelijkheid, maar vrouwen zijn meer gelijk!
Ah, selectieve emancipatie. Altijd leuk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:22 schreef Janneke141 het volgende:
Nou ja, als je graag wil dat het bij één date blijft moet je vooral voorstellen om de rekening te delen.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Als de vrouw haar portemonnee trekt bij de eerste date, dat lachend wegwuiven en zeggen "nee, ik betaal! Jij mag de volgende keer betalen". En haar dan op de tweede date meenemen naar een tyfusduur restaurant natuurlijk.
Ah, een typische vrouw die alleen geëmancipeerd is op momenten wanneer het haar uitkomt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, als je graag wil dat het bij één date blijft moet je vooral voorstellen om de rekening te delen.
Heeft niks met emancipatie te maken, maar met dat een vrouw nu eenmaal graag verwend wordtquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, selectieve emancipatie. Altijd leuk.
En een man niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heeft niks met emancipatie te maken, maar met dat een vrouw nu eenmaal graag verwend wordt
En mannen niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:25 schreef Janneke141 het volgende:
Heeft niks met emancipatie te maken, maar met dat een vrouw nu eenmaal graag verwend wordt
gvd.. GMTAquote:
Natuurlijk wel. Maar wie maakt nou wie het hof?quote:
*brofistquote:
Beide elkaar mag ik hopen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar wie maakt nou wie het hof?
En dat bedoelde ik dus, het maar aannemen van dingen omdat ze zo horen, maar wel op hoge poten gelijkheid en meer salaris eisen, en maar klagen over mannencultuur en glazen plafond.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: selectieve emancipatie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:26 schreef Janneke141 het volgende:
We leven in fucking 2014, niet 1923 waar dat toen nog het geval wasquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus de hofmaker (m/v) betaald.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als hij haar op date neemt? Hij haar.quote:
Wel goede muziek toen, en men kleedde zich nog naar de gelegenheidquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We leven in fucking 2014, niet 1923 waar dat toen nog het geval was
Heerlijk hequote:Op vrijdag 5 september 2014 12:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, selectieve emancipatie. Altijd leuk.
Fijn om te weten dat we voor eenrichtingsverkeer bij jou moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als hij haar op date neemt? Hij haar.
Een hoer is goedkoper. En dan weet je nog zeker ook dat je bij de eerste 'date' hem erin kan duwen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef jogy het volgende:
Het is toch gewoon heel simpel. Een man wil zijn penis kwijt in de schede van de vrouw en de vrouw wil zich eerst speciaal voelen voor ze haar benen spreid voor het heerschap voor haar dus wil je neuken moet je betalen.
Hoezo? Als zij hem de tweede keer meeneemt, betaalt zij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat we voor eenrichtingsverkeer bij jou moeten zijn.
Ja, ALS zij hem voor een tweede keer meeneemt jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoezo? Als zij hem de tweede keer meeneemt, betaalt zij.
Ja maar 'de jacht' is spannender. En boeiend verder. Het is traditie/gewoonte, en mocht het daadwerkelijk een relatie worden zou de scheefgroei weg moeten vallen en zo niet dan hoop ik dat je rijk bent en anders ben je gewoon haar bitch en moet je ballen kweken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een hoer is goedkoper. En dan weet je nog zeker ook dat je bij de eerste 'date' hem erin kan duwen.
Precies. We hebben een naam voor dit soort vrouwen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon de vaste instelling als hij niet dokt kan ie oprotten, dat is het hele probleem hier.
Dit! En als een vrouw zo geëmancipeerd wil zijn om hem uit te vragen, dan moet ze ook betalen. En een beetje vrouw met een inkomen mag ook best aanbieden om (een deel) te betalen als hij haar mee uit neemt. Dan is het aan hem om daar ja of nee op te zeggen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:20 schreef jogy het volgende:
Puur rationeel gezien zou het logisch zijn dat de afspreker betaald in het geval van een date, tenzij deze aangeeft, van te voren dat het ieder voor zich is. Dus als de vrouw je uitnodigt betaald zij en als jij uitnodigt betaal jij.
Precies dat dusquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb er geen problemen mee om te betalen. Waar ik wél een probleem mee heb, is als de vrouw het vanzelfsprekend vindt dat ik wel zal betalen.
Die heb ik eigenlijk niet vaak meegemaakt. Meeste dames bieden in ieder geval aan om mee te betalen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb er geen problemen mee om te betalen. Waar ik wél een probleem mee heb, is als de vrouw het vanzelfsprekend vindt dat ik wel zal betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |