Ik ben echt verrast over de Gees.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het nauwelijks kunnen volgen dit jaar. Veel afspraken aan het einde van de werkdag.
Don en Kapiteintje hebben dat besloten.. Verder naar de orde van de dagquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat jij de leider hier bent heb je eenzijdig besloten neem ik aan?
Ik ook, was al in het eerste weekend echt sterk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben echt verrast over de Gees.
Het schijnt dat hij darten ook gebruikt voor zijn "modwerk". Gooit ie een dartpijltje in een bord met al onze ui's uitgeprint. Land de pijl in jouw ui dan ben je de lul.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM zoekt zijn ergernis op om toch ergens over te kunnen klagen. Stiekem is hij een fervent aanhanger van de darters en wielrenners. In zijn Skywielrenshirtje kijkt hij vol spanning als Froome langzaam het grip op het asfalt verliest met zijn achterband. Als Van Gerwen zijn pijlen in het bord smijt, zit hij met een felgroen shirtje voor de buis. De liters bier vlogen erdoorheen.
Daarom heb ik geen ui.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij darten ook gebruikt voor zijn "modwerk". Gooit ie een dartpijltje in een bord met al onze ui's uitgeprint. Land de pijl in jouw ui dan ben je de lul.
ho ho. Hmf is ook terug he. Hoogstens in overleg met je opperste.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:48 schreef Doublepain het volgende:
Aangezien ik de leider ben van de sc overweeg ik iets belangrijks.. Daarmee later meer
Dan heeft hij wel veel plaatjes op zijn dartbord gehangen. Natuurlijk expres een grote stapel VBL-users op dezelfde plek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij darten ook gebruikt voor zijn "modwerk". Gooit ie een dartpijltje in een bord met al onze ui's uitgeprint. Land de pijl in jouw ui dan ben je de lul.
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ho ho. Hmf is ook terug he. Hoogstens in overleg met je opperste.
Jij bent nooit weg. Jouw geest dwaalt hier rond.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft ook een foto naast het bord, als hij dus het bord mist ben ik telkens de lul...quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal mijn mededeling zo bekend makenquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je die niet erkent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een kutonderwerp weer bij maw.
de rechtsstaat.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent nooit weg. Jouw geest dwaalt hier rond.
Ik word schijtziek van dat eeuwige gelijkheid en discriminatiegejank.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je die niet erkent.
Hebben ze daar ook ijsberen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We finishen in de beekse bergen van spanje vandaag
Wel zeeleeuwenquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook ijsberen?
Er schijnt ook een boekenkast voor zijn kamerdeur te staan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
dit topic lijkt het dagboek van Ajacied422 wel
Ik noteer de naam van Kelderman.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We finishen in de beekse bergen van spanje vandaag
Ik Poels. Die heeft zin een ontsnapping zegt ie steeds en laatste paar km is best lastig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noteer de naam van Kelderman.
makkelijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een kutonderwerp weer bij maw.
de rechtsstaat.
Ik vond deze dag best lastig bij Tourcoach.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik Poels. Die heeft zin een ontsnapping zegt ie steeds en laatste paar km is best lastig.
Ja, 75% dat het een ontsnapping wordt en daar kunnen ook 10 nobuddies inzitten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond deze dag best lastig bij Tourcoach.
Ik sta 33e overall.
Stijn 480.
Ik heb een stuk of zes ontsnappers, en 3 voor als het geen ontsnappers zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, 75% dat het een ontsnapping wordt en daar kunnen ook 10 nobuddies inzitten.
Wie zijn je ontsnappers?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of zes ontsnappers, en 3 voor als het geen ontsnappers zijn.
Spreid je winstkansen.
Geen Nederlandersquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg het maar. Jongens.
de karper aan het wielrennen, moge het kapot gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg het maar. Jongens.
Dus als ik het goed begrijp zou jij niemand opstellen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
de karper aan het wielrennen, moge het kapot gaan.
kolobnevquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zou jij niemand opstellen?
Skyquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg het maar. Jongens.
Nope, ik ben de baas hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij bent geroyeerd hier dus ga weg.
Lees jij ook boekjes over wielrennen johannes?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zou jij niemand opstellen?
Nee, die lees ik niet, sorry.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lees jij ook boekjes over wielrennen johannes?
Zo ja hoor ik graag een leestip voor op vakantie
Oh wat jammerquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, die lees ik niet, sorry.
Wat dacht je van een boek van Mart Smeets?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh wat jammer![]()
Toch bedankt voor de moeite.
Ik ben bang dat ik dan geweigerd word aan de thaise grens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een boek van Mart Smeets?
Beste wielerboek vond ik die van Hamilton.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan geweigerd word aan de thaise grens.
Heb ik al gelezen. Was destijds wel een openbaring. Nu ben ik beetje klaar met al die ex-renners die komen huilen over hoe ze gedwongen waren doping te nemen, boehoe.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste wielerboek vond ik die van Hamilton.
Misschien moet je dan eens gaan voor Uit het leven van een Dopingdealer – Stefan Matschiner. Schijnt de moeite waard te zijn, moet het zelf nog lezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik al gelezen. Was destijds wel een openbaring. Nu ben ik beetje klaar met al die ex-renners die komen huilen over hoe ze gedwongen waren doping te nemen, boehoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |