En de TT over syntixquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan de OP nu weer over Jessica gaan?
Er is een cobra ontsnapt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
We laten Syntix even in de waan dat we hem accepteren om vervolgens als de afgehakte kop van een cobra een reflex te doen op het moment dat hij het niet verwacht.
Prima. Straks even in een fles drank stoppen. Schijnt goed te zijn voor de smaeckquote:
In Japan doen ze dat met de Habu.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima. Straks even in een fles drank stoppen. Schijnt goed te zijn voor de smaeck
In Japan doen ze wel meer verstandige dingenquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan doen ze dat met de Habu.
In Laos heb ik ook wel eens wat gedronken met slang. Ook met tijgerpenis trouwens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Is een soort sake. En je mond verdooft door het gif van de slang.
Tijgerquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Laos heb ik ook wel eens wat gedronken met slang. Ook met tijgerpenis trouwens.
Geef eens een goede reden waarom.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou GGMM dronken zijn geweest vannacht?
Beetje zielig voor de slang wel. Waarom stoppen ze er niet gewoon coke in als ze de mond verdoofd willen hebben?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Is een soort sake. En je mond verdooft door het gif van de slang.
Hij is ook afgewezen door Liesje1979. Het was echt hartverscheurendquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk het welquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Lees zijn irritante zuigende posts vannacht terug.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geef eens een goede reden waarom.
Geen idee, zelfde kan je je afvragen over het eten van fugu. Al is dat vooral gewoon kanjerlekker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje zielig voor de slang wel. Waarom stoppen ze er niet gewoon coke in als ze de mond verdoofd willen hebben?
Een cobra wordt tegen een blaarkop mak als een lammetje en denkt enkel nog aan het voorzichtig drinken van het witte goud opdat hij de uier niet lekprikt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een cobra tegen een blaarkop, ik ben benieuwd.
Ik heb wat beters te doen. Hij post altijd irritant zuigend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees zijn irritante zuigende posts vannacht terug.
Ik denk dat #yolo stiekem uit Japan komtquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee, zelfde kan je je afvragen over het eten van fugu. Al is dat vooral gewoon kanjerlekker.
GGMM kijkt Utopia?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
UTO / [UTOPIA SC #565] Rolling in the deep
Zo hard afgewezen worden, dat gun je niemand.
Vandaar ook mijn boeiende conversatie met Knut hoe een mogelijke werkdag met GGMM op het kantoor eruit zou zien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb wat beters te doen. Hij post altijd irritant zuigend.
What the fuck doe je daar om zes voor drie in de nacht terwijl de vakantie al voorbij is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
UTO / [UTOPIA SC #565] Rolling in the deep
Zo hard afgewezen worden, dat gun je niemand.
SOGquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck doe je daar om zes voor drie in de nacht terwijl de vakantie al voorbij is.
Helemaal van het pad af die René inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck doe je daar om zes voor drie in de nacht terwijl de vakantie al voorbij is.
Terwijl ik uit ervaring weet dat de mediatheek uiterst sfeervol is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel heerst er een begraafplaatsrust in deze hal.
Het is vrijdag het tweede en het 4 havotuig moet nog een z-uurkaart krijgen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Terwijl ik uit ervaring weet dat de mediatheek uiterst sfeervol is.
Je was tot een paar maanden geleden zelf 4 havotuig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is vrijdag het tweede en het 4 havotuig moet nog een z-uurkaart krijgen.
Weet je wat nog het ergste van dit alles is? Dat Rene waarschijnlijk als hardste staat te JUICHEN als kedermerckx de tour wintquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag de nieuwe schoolgeneraties na mij niet zo erg. De ouderen die nu geslaagd zijn waren nog wel tof volk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je was tot een paar maanden geleden zelf 4 havotuig.
Hoe vond je Pauw gisteren? Ik heb vanuit bed het eerste half uur gezien en ben daarna in slaap gevallen.
Dat zou ik sowieso overwegen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je wat nog het ergste van dit alles is? Dat Rene waarschijnlijk als hardste staat te JUICHEN als kedermerckx de tour wint![]()
![]()
Dan gooi ik een bidon met grint door zn raam hoor.
Ik ga hem laten schaduwen om te kijken of hij niet stiekem juicht voor Nederlandse wielrenners.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je wat nog het ergste van dit alles is? Dat Rene waarschijnlijk als hardste staat te JUICHEN als kedermerckx de tour wint![]()
![]()
Het relletje rond de mogelijke motor in de fiets van een Vueltadeelnemer is het ideale voer voor GGMM.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij woensdag met klamme handjes naar de demarrage van Gesink gekeken heeft en zijn lach niet kon verbergen toen hij hoorde dat Lars Boom de meest genottelijke rit van de Tour won.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga hem laten schaduwen om te kijken of hij niet stiekem juicht voor Nederlandse wielrenners.
Op 3FM zeiden ze doodleuk bij het nieuws dat Gesink had gewonnen. Ik zat in de tram en veerde op van blijdschap. Bleek het een foutief bericht te zijn dat ze alvast hadden geschreven en dat verder niet gecheckt was.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij woensdag met klamme handjes naar de demarrage van Gesink gekeken heeft en zijn lach niet kon verbergen toen hij hoorde dat Lars Boom de meest genottelijke rit van de Tour won.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op 3FM zeiden ze doodleuk bij het nieuws dat Gesink had gewonnen. Ik zat in de tram en veerde op van blijdschap. Bleek het een foutief bericht te zijn dat ze alvast hadden geschreven en dat verder niet gecheckt was.
Ik heb het nauwelijks kunnen volgen dit jaar. Veel afspraken aan het einde van de werkdag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel grappige etappe vandaag. Tussensprint nog 17 km voor de meet
Dat jij de leider hier bent heb je eenzijdig besloten neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:48 schreef Doublepain het volgende:
Aangezien ik de leider ben van de sc overweeg ik iets belangrijks.. Daarmee later meer
Ik ben echt verrast over de Gees.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het nauwelijks kunnen volgen dit jaar. Veel afspraken aan het einde van de werkdag.
Don en Kapiteintje hebben dat besloten.. Verder naar de orde van de dagquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat jij de leider hier bent heb je eenzijdig besloten neem ik aan?
Ik ook, was al in het eerste weekend echt sterk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben echt verrast over de Gees.
Het schijnt dat hij darten ook gebruikt voor zijn "modwerk". Gooit ie een dartpijltje in een bord met al onze ui's uitgeprint. Land de pijl in jouw ui dan ben je de lul.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM zoekt zijn ergernis op om toch ergens over te kunnen klagen. Stiekem is hij een fervent aanhanger van de darters en wielrenners. In zijn Skywielrenshirtje kijkt hij vol spanning als Froome langzaam het grip op het asfalt verliest met zijn achterband. Als Van Gerwen zijn pijlen in het bord smijt, zit hij met een felgroen shirtje voor de buis. De liters bier vlogen erdoorheen.
Daarom heb ik geen ui.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij darten ook gebruikt voor zijn "modwerk". Gooit ie een dartpijltje in een bord met al onze ui's uitgeprint. Land de pijl in jouw ui dan ben je de lul.
ho ho. Hmf is ook terug he. Hoogstens in overleg met je opperste.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:48 schreef Doublepain het volgende:
Aangezien ik de leider ben van de sc overweeg ik iets belangrijks.. Daarmee later meer
Dan heeft hij wel veel plaatjes op zijn dartbord gehangen. Natuurlijk expres een grote stapel VBL-users op dezelfde plek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij darten ook gebruikt voor zijn "modwerk". Gooit ie een dartpijltje in een bord met al onze ui's uitgeprint. Land de pijl in jouw ui dan ben je de lul.
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ho ho. Hmf is ook terug he. Hoogstens in overleg met je opperste.
Jij bent nooit weg. Jouw geest dwaalt hier rond.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft ook een foto naast het bord, als hij dus het bord mist ben ik telkens de lul...quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal mijn mededeling zo bekend makenquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je die niet erkent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een kutonderwerp weer bij maw.
de rechtsstaat.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent nooit weg. Jouw geest dwaalt hier rond.
Ik word schijtziek van dat eeuwige gelijkheid en discriminatiegejank.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je die niet erkent.
Hebben ze daar ook ijsberen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We finishen in de beekse bergen van spanje vandaag
Wel zeeleeuwenquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook ijsberen?
Er schijnt ook een boekenkast voor zijn kamerdeur te staan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
dit topic lijkt het dagboek van Ajacied422 wel
Ik noteer de naam van Kelderman.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We finishen in de beekse bergen van spanje vandaag
Ik Poels. Die heeft zin een ontsnapping zegt ie steeds en laatste paar km is best lastig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noteer de naam van Kelderman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |