makkelijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een kutonderwerp weer bij maw.
de rechtsstaat.
Ik vond deze dag best lastig bij Tourcoach.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik Poels. Die heeft zin een ontsnapping zegt ie steeds en laatste paar km is best lastig.
Ja, 75% dat het een ontsnapping wordt en daar kunnen ook 10 nobuddies inzitten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond deze dag best lastig bij Tourcoach.
Ik sta 33e overall.
Stijn 480.
Ik heb een stuk of zes ontsnappers, en 3 voor als het geen ontsnappers zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, 75% dat het een ontsnapping wordt en daar kunnen ook 10 nobuddies inzitten.
Wie zijn je ontsnappers?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of zes ontsnappers, en 3 voor als het geen ontsnappers zijn.
Spreid je winstkansen.
Geen Nederlandersquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg het maar. Jongens.
de karper aan het wielrennen, moge het kapot gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg het maar. Jongens.
Dus als ik het goed begrijp zou jij niemand opstellen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
de karper aan het wielrennen, moge het kapot gaan.
kolobnevquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zou jij niemand opstellen?
Skyquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg het maar. Jongens.
Nope, ik ben de baas hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij bent geroyeerd hier dus ga weg.
Lees jij ook boekjes over wielrennen johannes?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zou jij niemand opstellen?
Nee, die lees ik niet, sorry.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lees jij ook boekjes over wielrennen johannes?
Zo ja hoor ik graag een leestip voor op vakantie
Oh wat jammerquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, die lees ik niet, sorry.
Wat dacht je van een boek van Mart Smeets?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh wat jammer![]()
Toch bedankt voor de moeite.
Ik ben bang dat ik dan geweigerd word aan de thaise grens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een boek van Mart Smeets?
Beste wielerboek vond ik die van Hamilton.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan geweigerd word aan de thaise grens.
Heb ik al gelezen. Was destijds wel een openbaring. Nu ben ik beetje klaar met al die ex-renners die komen huilen over hoe ze gedwongen waren doping te nemen, boehoe.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste wielerboek vond ik die van Hamilton.
Misschien moet je dan eens gaan voor Uit het leven van een Dopingdealer – Stefan Matschiner. Schijnt de moeite waard te zijn, moet het zelf nog lezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik al gelezen. Was destijds wel een openbaring. Nu ben ik beetje klaar met al die ex-renners die komen huilen over hoe ze gedwongen waren doping te nemen, boehoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |