Dat kan je toch niet zien aan een fotoquote:Op zondag 7 september 2014 20:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waarschijnlijk neemt Cue alleen genoegen met een man met cuecumberformaat.
Jij hebt makkelijk pratenquote:
Je bent eindelijk voor me gevallen?quote:Op zondag 7 september 2014 20:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar... is verwijderd hier Fax
Bij mij wel. Geen verrassingen in bedquote:Op zondag 7 september 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet zien aan een foto
Whut? Hoe dat zo?quote:Op zondag 7 september 2014 20:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar... is verwijderd hier Fax
Je hebt toch wel een dickpic op je tinderfoto's?quote:Op zondag 7 september 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet zien aan een foto
Stuur eens door dan!quote:Op zondag 7 september 2014 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij mij wel. Geen verrassingen in bed
Moet die er ook op dan?quote:Op zondag 7 september 2014 20:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een dickpic op je tinderfoto's?
Ah, nog steeds? Je houd het langer vol dan ik dachtquote:Op zondag 7 september 2014 20:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
3de keer dat je het vraagt
Maar ga nu aanmaken want faxie
Echt hèquote:Op zondag 7 september 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tientallen Lurkers zullen hieraan gehoor geven
Op hoeveel km moet ie?quote:Op zondag 7 september 2014 20:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
3de keer dat je het vraagt
Maar ga nu aanmaken want faxie
Die lurkers boeien me nietquote:Op zondag 7 september 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tientallen Lurkers zullen hieraan gehoor geven
Welke vrouwtjes?quote:Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Mort, kom ff tc, vrouwtjes gek maken.
Klinkt als gemiddeld mort. Vrouwen willen toch juist een aangename verrassing.quote:Op zondag 7 september 2014 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij mij wel. Geen verrassingen in bed
Dat zeggen we als er kledingstukken uitgaanquote:
True.quote:Op zondag 7 september 2014 20:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik had alleen maar dickpics op m'n tinder want ik ben eigenlijk gewoon een lul.
quote:Op zondag 7 september 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat zeggen we als er kledingstukken uitgaan
[..]
True.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |