Paigquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit ook weer een keer op een datingsite hoor
Gelukkigquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij niet![]()
Je wordt er gewoon een beetje depri van
Uhuh oke, sarcasme, ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Screenshots inclusief foto en naam van de ander zijn inderdaad weer toegestaan. Is in het datingtopic ook geen enkel probleem namelijk, dus waarom zou dat hier wel het geval zijn?
Nee, gewoon druk met jongens regelen.quote:
Nope.quote:
Jij player.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, gewoon druk met jongens regelen.
Ok.quote:
Niet.quote:
Hoe lang is de rij met mannen die je in je bed via Tinder hebt geregeld? 2x de wereld rond?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tinder al een tijdje, denk nu 3 weken oid? Paiq (nog) niet.
En dat doet er toe omdat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe lang is de rij met mannen die je in je bed via Tinder hebt geregeld? 2x de wereld rond?
Gewoon, zodat ik straks eenzaam in mijn bedje kan huilenquote:
Kom maar naar Utrecht dan, dan geef ik je de eer om nr 666 te zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon, zodat ik straks eenzaam in mijn bedje kan huilen
Number of the beast...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kom maar naar Utrecht dan, dan geef ik je de eer om nr 666 te zijn.
Maarreh, moet je niet swingen op de dansvloer in Tivoli ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kom maar naar Utrecht dan, dan geef ik je de eer om nr 666 te zijn.
Doe ik al jaren niet meer. Ik ben best een stoffige huismus.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maarreh, moet je niet swingen op de dansvloer in Tivoli ofzo?
Dat is over een half uurtje. Dan ga ik naar een feestjequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Doe ik al jaren niet meer. Ik ben best een stoffige huismus.
Echt 1 of 2x in het jaar techno feestje en that's it
En jij? Waarom ben jij geen chickies schuren op de dansvloer?
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is over een half uurtje. Dan ga ik naar een feestje
Wel feestje in iemands broekje fiksen he.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is over een half uurtje. Dan ga ik naar een feestje
Misschien gaat ie nog een bekje leggen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wel feestje in iemands broekje fiksen he.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien gaat ie nog een bekje leggen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien gaat ie nog een bekje leggen.
Ach, zolang de ballen elkaar maar niet rakenquote:
Ja, ben gewoon weer nieuwsgierigquote:
Wel volhouden nu dan he. Als je ook maar een beetje twijfelt naar linksquote:Op zondag 7 september 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ben gewoon weer nieuwsgierig![]()
Zag m'n buurvrouw overigens niet deze keer![]()
Maar ik ga nu erg kritisch wezen. Bevalt iets niet? Hup naar links.
Haha ja, dat ging de vorige keer mis. Na een tijdje ging ik toch maar weer alles likenquote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel volhouden nu dan he. Als je ook maar een beetje twijfelt naar links
Omdat je geen geduld hebtquote:Op zondag 7 september 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja, dat ging de vorige keer mis. Na een tijdje ging ik toch maar weer alles liken
quote:Op zondag 7 september 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja, dat ging de vorige keer mis. Na een tijdje ging ik toch maar weer alles liken
Als vrouw heb je sowieso toch wel zat matches?quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik geef t vanavond nog een laatste kanseffect swipen
Waarschijnlijk neemt Cue alleen genoegen met een man met cuecumberformaat.quote:Op zondag 7 september 2014 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als vrouw heb je sowieso toch wel zat matches?
Owquote:Op zondag 7 september 2014 20:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar... is verwijderd hier Fax
Bakken!quote:Op zondag 7 september 2014 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als vrouw heb je sowieso toch wel zat matches?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |