Dat zijn dan denk ik, zoals eerder opgemerkt, de FOK!sters die op KPD en degelijke fora posten...quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat beweer ik niet natuurlijk, maar ik was er echt van overtuigd dat elke beetje actief postende fokster wel platgeDMed zou worden.
Of het is gewoon iets van vroegah.
Ik ben zwaar teleurgesteld in mijn mede mannelijke FOK!kersquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn dan denk ik, zoals eerder opgemerkt, de FOK!sters die op KPD en degelijke fora posten...
Ahw. De teleurstelling is groot zie ik idd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zwaar teleurgesteld in mijn mede mannelijke FOK!kers.
Jij zorgt voor verwarring, half fok denkt nog steeds dat je een man bentquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoax. Zelfs toen ik mijn icoon nog op vrouwelijk had staan kreeg ik nooit DMs
Ik ben nu dus al 4 uur met gevaar voor m'n baan KPD aan het doorspitten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij zorgt voor verwarring, half fok denkt nog steeds dat je een man bent
Ik weet niet waarom ik ze aantrek trouwens, misschien omdat ik een magisch wezen ben.
Ik post overigens niet in KPD enzo.
Hoezo een man? Silk is nou niet echt heel erg mannelijk qua naamquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij zorgt voor verwarring, half fok denkt nog steeds dat je een man bent
Ik weet niet waarom ik ze aantrek trouwens, misschien omdat ik een magisch wezen ben.
Ik post overigens niet in KPD enzo.
Staat ergens een foto hier van mij in het Tindertopic, zal vanavond zoeken, nu mobielquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben nu dus al 4 uur met gevaar voor m'n baan KPD aan het doorspitten?
Zal vanavond de quotes eens terug zoeken, Silk heeft echt voor verwarring gezorgd hierquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo een man? Silk is nou niet echt heel erg mannelijk qua naam.
Ze zullen er vast tussen zittenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld. Ik zie het probleem daarmee ook niet.
Wat? Wil je zeggen dat silk geen man is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal vanavond de quotes eens terug zoeken, Silk heeft echt voor verwarring gezorgd hier
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Staat ergens een foto hier van mij in het Tindertopic, zal vanavond zoeken, nu mobiel
Eey neuken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso wel ook al post ik hier dat ik vanavond bloemkool ga maken.
Lurkers dm-en alle vrouwen plat hier denk ik.
inb4 verkapte kijk-mij-eens-popi-zijn post.
oke. vanavond centraal station roffaquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eey neuken?
P.s: Dm me terug xxx
''Valencia''quote:
Zelfde categorie als de "Melanie's" van deze wereld. Ik ben er nog nooit eentje tegengekomen die wel spoort.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:44 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
''Valencia''
sowieso een snolleke
Welke namen moet je nog meer voor oppassen dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:50 schreef marsmello het volgende:
[..]
Zelfde categorie als de "Melanie's" van deze wereld. Ik ben er nog nooit eentje tegenkomen die wel spoort.
Zou lekker zijn, dat je op basis van je naam al afgeserveerd bent zeg, ik ken 2 hele leuke melanies toevalligquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:50 schreef marsmello het volgende:
[..]
Zelfde categorie als de "Melanie's" van deze wereld. Ik ben er nog nooit eentje tegenkomen die wel spoort.
Tering, het is nog waar ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:50 schreef marsmello het volgende:
[..]
Nee maar je hebt toch altijd wel een bepaald beeld bij een bepaalde naam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou lekker zijn, dat je op basis van je naam al afgeserveerd bent zeg, ik ken 2 hele leuke melanies toevallig.
Ja, das waar hoor, maar ik heb het niet bij melaniequote:Op vrijdag 5 september 2014 16:56 schreef marsmello het volgende:
[..]
Nee maar je hebt toch altijd wel een bepaald beeld bij een bepaalde naam.
komt nog dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das waar hoor, maar ik heb het niet bij melanie.
Idd dat is persoonsgebonden en verschilt per persoon zijn ervaring.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das waar hoor, maar ik heb het niet bij melanie.
RACISMEquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd dat is persoonsgebonden en verschilt per persoon zijn ervaring.
Zo heb ik bij elke Marokkaan dat hij uit is op mijn fiets.
Mag dit?quote:
waarom zou het niet mogen?quote:
Nou ja, je hebt haar niet echt anoniem gelatenquote:
ach, daar hebben we mods voorquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt haar niet echt anoniem gelaten
Huurmoordenaar?quote:
Ik zie al waar het mis gaat, de DMs komen gewoon niet aan.quote:
Schijnt dat ze volledig in het rond juichen als ze een reactie krijgen, al is het maar een 'donder op'quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zwaar teleurgesteld in mijn mede mannelijke FOK!kers.
Jij typt FOKs op een datingsite?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit ook weer een keer op een datingsite hoor
Heeft hij ook een Spaanse peper?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent het nog niet verleerd dus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Jij gaat krampachtig de emogif mijden?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij gaat krampachtig de emogif mijden?
Precies, er is niet echt een vervanger, dus ik moet m wel gebruiken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee buiten FOK gebruik ik die niet, mis hem wel op whatsapp
Niet echt aangezien zowel Tinder als Paiq vol zitten met rare snuiters.Dan blijf je bezigquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent het nog niet verleerd dus.
---
Nooit de behoefte gehad om na aanleiding van zo'n opmerking iemand flink in de zeik te nemen?
Zou ik wel hebben namelijk.
Het gaat ook automatisch, voor je het weet is ie er al uitgefloeptquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, er is niet echt een vervanger, dus ik moet m wel gebruiken.
Wat zullen ze raar over je denken, ik gebruik dan meestal deze op vergelijkbare momenten:quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, er is niet echt een vervanger, dus ik moet m wel gebruiken.
De kroeg in en een mokkel meenemenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ben ineens uitgelogd van Tinder.
Als ik dan opnieuw aanmelden via Facebook doe, krijg ik de volgende melding;
To use your Facebook account with this app, open settings > Facebook and make sure this app is turned on.
Ik had helemaal niks veranderd op Facebook ofzo en de app Tinder staat naar mijn weten gewoon op actief.
Iemand een oplossing?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
De kroeg in en een mokkel meenemen
Screenshots inclusief foto en naam van de ander zijn inderdaad weer toegestaan. Is in het datingtopic ook geen enkel probleem namelijk, dus waarom zou dat hier wel het geval zijn?quote:
Hee, noem je me nou raar?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet echt aangezien zowel Tinder als Paiq vol zitten met rare snuiters.Dan blijf je bezig![]()
Ik was gisteren mijn iPhone aan het opruimen en kwam weer allemaal screenshots tegen van allemaal oude matches en rare pipo's. O.a dat rare gesprek met die 31 jarige die figuurtjes in zijn haar liet scheren
Jij nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, noem je me nou raar?ach, het blijft leuk dat soort dingen. Maar kan me voorstellen dat je dat soms ook wel zat bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |