Anaalafbeeldinkje sturen. Succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil wel iets nieuws sturen naar haar
Ik krijg nooit dm's :s
Ook mijn marketing draait op volle toerenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:02 schreef UnicornFarts het volgende:
* UnicornFarts Is even naar KPD, tot straks.
Ik zoek wel nog iemand die zijn schaamhaar wil laten groeien en dan invlechten met van die kraaltjes aan het eindquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Anaalafbeeldinkje sturen. Succes gegarandeerd
Wat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb echt bizar veel mensen geblokt, toen ik dat verhaal hier postte van die man die mij onder wilde pissen kreeg ik allemaal dms met daarin "Ik zou ook niets liever willen dan dat soort dingen met je doen" en foto's van anale seks etc.
Zijn vaak mensen die lurken of klonen.
Eens geprobeerd. Was problematisch bij het sluiten van mijn rits. Zonde, had een modedingetje kunnen worden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zoek wel nog iemand die zijn schaamhaar wil laten groeien en dan invlechten met van die kraaltjes aan het eind
geweldig , goed verhaal echt rare mensen ook xDquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb echt bizar veel mensen geblokt, toen ik dat verhaal hier postte van die man die mij onder wilde pissen kreeg ik allemaal dms met daarin "Ik zou ook niets liever willen dan dat soort dingen met je doen" en foto's van anale seks etc.
Prachtig weer in grunn!quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
Jongens, ik wil even klagen over het weer :
Het is slecht weer.
Einde bericht.
Hier 10 graden onder normaal en motregenquote:
Nooit last van gehad oOquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens geprobeerd. Was problematisch bij het sluiten van mijn rits. Zonde, had een modedingetje kunnen worden.
Matig geschapen zijn heeft klaarblijkelijk ook zijn voordelenquote:
Waar zit je? ????? Omg! Wil ook klimmen!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier 10 graden onder normaal en motregenMorgen en overmorgen ook kans op regen dus ik kan niet gaan klimmen
![]()
![]()
In het zuidoosten. De Tinderloze Wereldquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waar zit je? ????? Omg! Wil ook klimmen!
Holy shit. Wat zwaar kansloos.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wordt een trio.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
ZO HARD NEUKEN DAT ZE 2 JAAR JONGER WORDT
Zo hard neuken dat de buurman nadien ook puffend en steunend een sigaretje opsteektquote:
Niets kunnen vinden behalve dat ik ineens pontificaal een close-up van een anus op mijn beeldscherm hadquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook mijn marketing draait op volle toeren
GOT YA xDquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niets kunnen vinden behalve dat ik ineens pontificaal een close-up van een anus op mijn beeldscherm had
Misbruik maken van je machtspositie. Je staat er direct weer wat hoger op bij mijquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel eens een FOK!ster gedate (oh ja HW, wat boeiend) [b]en toen wel eens meegekenen in dr PM [/b]box, het is echt schaamteloos en triest en lachwekkend tegelijkertijd.
Namen willen we.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel eens een FOK!ster gedate (oh ja HW, wat boeiend) en toen wel eens meegekenen in dr PM box, het is echt schaamteloos en triest en lachwekkend tegelijkertijd.
Het zal wel vrouw-afhankelijk zijn dan. Ik krijg nooit van die rare verzoekenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel eens een FOK!ster gedate (oh ja HW, wat boeiend) en toen wel eens meegekenen in dr PM box, het is echt schaamteloos en triest en lachwekkend tegelijkertijd.
Hommo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
GOT YA xD
Zal wel een keertje wat foto's van mijn belachelijk lekkere lichaam per DM sturen zodat ik ook weer in het straatje prototype FOK!ker val.
VVMquote:
Je kan beter strippoker voorstellen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
VVM
Ze had nog wel een vriendin die mee wilde klaverjassen
Ik heb je vaak genoeg gePMedquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zal wel vrouw-afhankelijk zijn dan. Ik krijg nooit van die rare verzoeken.
Dit is vragen om problemenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zal wel vrouw-afhankelijk zijn dan. Ik krijg nooit van die rare verzoeken.
Haha, wie weet zie ik hun klavertje dan ook welquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan beter strippoker voorstellen.
Misschien gebeurd er dan nog wat spannends.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha, wie weet zie ik hun klavertje dan ook welDan gaan onze harten tekeer terwijl we 'herrieschoppen' totdat de ruiten het begeven.
Niet als ze heel goed kan pokeren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan beter strippoker voorstellen.
Misschien gebeurd er dan nog wat spannends.
Baas! Bazenpost! Platinum status! R.e.s.t.e.c.p!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha, wie weet zie ik hun klavertje dan ook welDan gaan onze harten tekeer terwijl we 'herrieschoppen' totdat de ruiten het begeven.
Dat kan niet. Ik ben het niet namelijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:51 schreef Mishu het volgende:
Whiee leuke tinder match! Ook op zoek naar liefde ^^
Lekker gek, lekker spontaan!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:51 schreef Mishu het volgende:
Whiee leuke tinder match! Ook op zoek naar liefde ^^
En hij is vast bereid te liegen over hoe ze elkaar kennen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Lekker gek, lekker spontaan!
Dat snap ik niet, waarom zou je liegen over dat je elkaar via tinder hebt ontmoet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hij is vast bereid te liegen over hoe ze elkaar kennen.
Hoax. Zelfs toen ik mijn icoon nog op vrouwelijk had staan kreeg ik nooit DMsquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso wel ook al post ik hier dat ik vanavond bloemkool ga maken.
Lurkers dm-en alle vrouwen plat hier denk ik.
inb4 verkapte kijk-mij-eens-popi-zijn post.
DM verzondenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoax. Zelfs toen ik mijn icoon nog op vrouwelijk had staan kreeg ik nooit DMs
Serieus niet? geen flame oid, maar ik hoor echt van zoveel FOK!sters dat ze echt niets kunnen posten of de box zit weer vol, en heb dus ook eens meegekeken bij iemand etc.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoax. Zelfs toen ik mijn icoon nog op vrouwelijk had staan kreeg ik nooit DMs
Ik heb hetzelfde gehoord inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus niet? geen flame oid, maar ik hoor echt van zoveel FOK!sters dat ze echt niets kunnen posten of de box zit weer vol, en heb dus ook eens meegekeken bij iemand etc.
Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik niet een heleboel kansloze DMs krijg, maar eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus niet? geen flame oid, maar ik hoor echt van zoveel FOK!sters dat ze echt niets kunnen posten of de box zit weer vol, en heb dus ook eens meegekeken bij iemand etc.
Nou ja, dat beweer ik niet natuurlijk, maar ik was er echt van overtuigd dat elke beetje actief postende fokster wel platgeDMed zou wordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik niet een heleboel kansloze DMs krijg, maar eigenlijk nooit.
Doe toch iets verkeerd dan als Fokster.
Het was sarcastisch bedoeld. Ik zie het probleem daarmee ook niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, waarom zou je liegen over dat je elkaar via tinder hebt ontmoet.
Neen. Maar ik loop dan ook niet te aandachthoeren. En dat doen de meesten die ik altijd zie zeiken over die DMs wel. Nofi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer een goed punt natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Maar ik loop dan ook niet te aandachthoeren. En dat doen de meesten die ik altijd zie zeiken over die DMs wel. Nofi.
Ik krijg vaker die vraag dan dat ik een DM krijg iddquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik niet een heleboel kansloze DMs krijg, maar eigenlijk nooit.
Doe toch iets verkeerd dan als Fokster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |