Ook met een tinder gozer?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:50 schreef Mishu het volgende:
Weer eentje die een seksdate wilt... 9/10 zou wel doen.
Maar heb net seks gehad en even rustig aan.
Nee uit de kroeg. Vraagje: waarom hebben mensen nog steeds een relatie terwijl iedereen ook gewoon losse seks met elkaar zou kunnen hebben?quote:
Relatie is toch dieper dan puur seks komt toch meer bij kijken dan potje knallen en opdonderen......quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:07 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee uit de kroeg. Vraagje: waarom hebben mensen nog steeds een relatie terwijl iedereen ook gewoon losse seks met elkaar zou kunnen hebben?
Wat doen we dan moeilijk?
Sorry, dan heb ik geen oplossingquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die heb ik, zorgt bij mij voor meer vetrollen
Omdat een beetje rondneuken vrij oppervlakkig is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:07 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee uit de kroeg. Vraagje: waarom hebben mensen nog steeds een relatie terwijl iedereen ook gewoon losse seks met elkaar zou kunnen hebben?
Waarom koken we nog terwijl we ook voor nop uit de muur kunnen vreten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:07 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waarom FOK! Als je ook gezellig kan ouwehoeren in de kroeg?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:07 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:07 schreef UnicornFarts het volgende:
Als je een relatie vergelijkt met neukertjes dan heb je imo nooit een fijne relatie gehad. Niets fijners om iemand te hebben om bij thuis te komen
Jij was gestoptquote:Op vrijdag 5 september 2014 08:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb een nymfomane gematched via Tinder. Ze windt er geen doekjes om, de tering. Twee jaar ouder.
Niet met Tinderquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 5 september 2014 08:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb een nymfomane gematched via Tinder. Ze windt er geen doekjes om, de tering. Twee jaar ouder.
Leuke match ja, maar we hebben beide geconcludeerd dat het qua afstand gewoon niet ideaal is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahain dacht trouwens dat je een goede match op paiq had?
Some people have all the funquote:Op vrijdag 5 september 2014 08:47 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:28 schreef Faxie het volgende:
Niet iedereen zit te wachten op een loopse teef
quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:47 schreef SonicVolcano het volgende:
En zeefje dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:28 schreef Faxie het volgende:
Niet iedereen zit te wachten op een loopse teef
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:50 schreef Mishu het volgende:
Grootste bullshit ooit dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:07 schreef UnicornFarts het volgende:
Als je een relatie vergelijkt met neukertjes dan heb je imo nooit een fijne relatie gehad. Niets fijners om iemand te hebben om bij thuis te komen
ZO HARD NEUKEN DAT ZE 2 JAAR JONGER WORDTquote:Op vrijdag 5 september 2014 08:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Goede marketing. De neukverzoeken zullen nu wel binnenstromen. Clever girl.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze wilt hier even laten zien dat ze gewild is. Maar geen slet!
Nu nog even melden dat ze hier een foto wil posten maar niet weer hoe en de DM box ontploftquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede marketing. De neukverzoeken zullen nu wel binnenstromen. Clever girl.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:50 schreef Mishu het volgende:
*vrij aangepastquote:Op vrijdag 5 september 2014 08:07 schreef UnicornFarts het volgende:
Als je kans op seks laat liggen dan heb je imo nooit fijne seks gehad
Wacht maar tot ze vraagt hoe ze toegang kan krijgen tot KPD. FOK! Downtimequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu nog even melden dat ze hier een foto wil posten maar niet weer hoe en de DM box ontploft
Naar iets dat totaal niet klopt. Net alsof ik seks zou afslaanquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Naar iets dat totaal niet klopt. Net alsof ik seks zou afslaanDaar ging het niet om, ging om een stomme vergelijking
Nog een ontplofte DM-box alertquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu nog even melden dat ze hier een foto wil posten maar niet weer hoe en de DM box ontploft
Die heb ik sowieso wel ook al post ik hier dat ik vanavond bloemkool ga maken.quote:
Gebeurt dat srs? Srsquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso wel ook al post ik hier dat ik vanavond bloemkool ga maken.
Lurkers dm-en alle vrouwen plat hier denk ik.
inb4 verkapte kijk-mij-eens-popi-zijn post.
Geloven dat dat niet gebeurt, hoe naief ben jij?quote:
Ik ben wel geinteresseerd in jouw bloemkolen. Kan me voorstellen dat dit voor de overige FOK!kers ook geldt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hnnngg bloemkool *fapfapfap*quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb echt bizar veel mensen geblokt, toen ik dat verhaal hier postte van die man die mij onder wilde pissen kreeg ik allemaal dms met daarin "Ik zou ook niets liever willen dan dat soort dingen met je doen" en foto's van anale seks etc.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb echt bizar veel mensen geblokt, toen ik dat verhaal hier postte van die man die mij onder wilde pissen kreeg ik allemaal dms met daarin "Ik zou ook niets liever willen dan dat soort dingen met je doen" en foto's van anale seks etc.
Zijn vaak mensen die lurken of klonen.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hnnngg bloemkool *fapfapfap*
Scherp. +1 en moest lachen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd in jouw bloemkolen. Kan me voorstellen dat dit voor de overige FOK!kers ook geldt.
Ah hier hebben we zo'n lurker. Wat heb jij uf allemaal gestuurd?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloven dat dat niet gebeurt, hoe naief ben jij?.
Een pik van z'n picquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah hier hebben we zo'n lurker. Wat heb jij uf allemaal gestuurd?
Dickpics, das standaard. hoezo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah hier hebben we zo'n lurker. Wat heb jij uf allemaal gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |