Hoax. Zelfs toen ik mijn icoon nog op vrouwelijk had staan kreeg ik nooit DMsquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso wel ook al post ik hier dat ik vanavond bloemkool ga maken.
Lurkers dm-en alle vrouwen plat hier denk ik.
inb4 verkapte kijk-mij-eens-popi-zijn post.
DM verzondenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoax. Zelfs toen ik mijn icoon nog op vrouwelijk had staan kreeg ik nooit DMs
Serieus niet? geen flame oid, maar ik hoor echt van zoveel FOK!sters dat ze echt niets kunnen posten of de box zit weer vol, en heb dus ook eens meegekeken bij iemand etc.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehoord inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus niet? geen flame oid, maar ik hoor echt van zoveel FOK!sters dat ze echt niets kunnen posten of de box zit weer vol, en heb dus ook eens meegekeken bij iemand etc.
Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik niet een heleboel kansloze DMs krijg, maar eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus niet? geen flame oid, maar ik hoor echt van zoveel FOK!sters dat ze echt niets kunnen posten of de box zit weer vol, en heb dus ook eens meegekeken bij iemand etc.
Nou ja, dat beweer ik niet natuurlijk, maar ik was er echt van overtuigd dat elke beetje actief postende fokster wel platgeDMed zou wordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik niet een heleboel kansloze DMs krijg, maar eigenlijk nooit.
Doe toch iets verkeerd dan als Fokster.
Het was sarcastisch bedoeld. Ik zie het probleem daarmee ook niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, waarom zou je liegen over dat je elkaar via tinder hebt ontmoet.
Neen. Maar ik loop dan ook niet te aandachthoeren. En dat doen de meesten die ik altijd zie zeiken over die DMs wel. Nofi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer een goed punt natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Maar ik loop dan ook niet te aandachthoeren. En dat doen de meesten die ik altijd zie zeiken over die DMs wel. Nofi.
Ik krijg vaker die vraag dan dat ik een DM krijg iddquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik niet een heleboel kansloze DMs krijg, maar eigenlijk nooit.
Doe toch iets verkeerd dan als Fokster.
Dat zijn dan denk ik, zoals eerder opgemerkt, de FOK!sters die op KPD en degelijke fora posten...quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat beweer ik niet natuurlijk, maar ik was er echt van overtuigd dat elke beetje actief postende fokster wel platgeDMed zou worden.
Of het is gewoon iets van vroegah.
Ik ben zwaar teleurgesteld in mijn mede mannelijke FOK!kersquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn dan denk ik, zoals eerder opgemerkt, de FOK!sters die op KPD en degelijke fora posten...
Ahw. De teleurstelling is groot zie ik idd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zwaar teleurgesteld in mijn mede mannelijke FOK!kers.
Jij zorgt voor verwarring, half fok denkt nog steeds dat je een man bentquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben nu dus al 4 uur met gevaar voor m'n baan KPD aan het doorspitten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij zorgt voor verwarring, half fok denkt nog steeds dat je een man bent
Ik weet niet waarom ik ze aantrek trouwens, misschien omdat ik een magisch wezen ben.
Ik post overigens niet in KPD enzo.
Hoezo een man? Silk is nou niet echt heel erg mannelijk qua naamquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij zorgt voor verwarring, half fok denkt nog steeds dat je een man bent
Ik weet niet waarom ik ze aantrek trouwens, misschien omdat ik een magisch wezen ben.
Ik post overigens niet in KPD enzo.
Staat ergens een foto hier van mij in het Tindertopic, zal vanavond zoeken, nu mobielquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben nu dus al 4 uur met gevaar voor m'n baan KPD aan het doorspitten?
Zal vanavond de quotes eens terug zoeken, Silk heeft echt voor verwarring gezorgd hierquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo een man? Silk is nou niet echt heel erg mannelijk qua naam.
Ze zullen er vast tussen zittenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld. Ik zie het probleem daarmee ook niet.
Wat? Wil je zeggen dat silk geen man is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal vanavond de quotes eens terug zoeken, Silk heeft echt voor verwarring gezorgd hier
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Staat ergens een foto hier van mij in het Tindertopic, zal vanavond zoeken, nu mobiel
Eey neuken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso wel ook al post ik hier dat ik vanavond bloemkool ga maken.
Lurkers dm-en alle vrouwen plat hier denk ik.
inb4 verkapte kijk-mij-eens-popi-zijn post.
oke. vanavond centraal station roffaquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eey neuken?
P.s: Dm me terug xxx
''Valencia''quote:
Zelfde categorie als de "Melanie's" van deze wereld. Ik ben er nog nooit eentje tegengekomen die wel spoort.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:44 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
''Valencia''
sowieso een snolleke
Welke namen moet je nog meer voor oppassen dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:50 schreef marsmello het volgende:
[..]
Zelfde categorie als de "Melanie's" van deze wereld. Ik ben er nog nooit eentje tegenkomen die wel spoort.
Zou lekker zijn, dat je op basis van je naam al afgeserveerd bent zeg, ik ken 2 hele leuke melanies toevalligquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:50 schreef marsmello het volgende:
[..]
Zelfde categorie als de "Melanie's" van deze wereld. Ik ben er nog nooit eentje tegenkomen die wel spoort.
Tering, het is nog waar ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:50 schreef marsmello het volgende:
[..]
Nee maar je hebt toch altijd wel een bepaald beeld bij een bepaalde naam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou lekker zijn, dat je op basis van je naam al afgeserveerd bent zeg, ik ken 2 hele leuke melanies toevallig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |