Ik vind dit gewoon niet kunnen, walgelijk vertoon en alles. Het is een prima jongeman (oké, hij heeft wat begeleiding nodig MAAR WIE NIET?), die dondersgoed weet hoe het reilen en zeilen in KLB werkt.quote:
Ja, m'n mond valt er nog steeds van open.quote:
Ik verwacht nog wel een excuusmailquote:
Klooncheck aangevraagd.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:03 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Was jij niet die enge man die op dolfijnen deed geilen?
Is toch godverdomme niet normaal man?quote:
ALS JE NOU GODVERDOMME EENS DE PERSOON AAN WIE JE DE VRAAG STELT QUOTE DAN IS HET OOK DUIDELIJK AAN WIE JE DE VRAAG STELT.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:03 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Ik wacht het officiële onderzoek afquote:Op donderdag 4 september 2014 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klooncheck aangevraagd.
[..]
Is toch godverdomme niet normaal man?
Ooit een dolfijn met puntige knieën gezien?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:03 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Vind ik wel ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch gewoon mooi?
Netsplitterquote:Op donderdag 4 september 2014 22:03 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Is het niks voor jou trouwens, jij bent ook wel een klaagbaas.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
ALS JE NOU GODVERDOMME EENS DE PERSOON AAN WIE JE DE VRAAG STELT QUOTE DAN IS HET OOK DUIDELIJK AAN WIE JE DE VRAAG STELT.
GODVERDOMME.!!!
Alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 4 september 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het niks voor jou trouwens, jij bent ook wel een klaagbaas.
Steven is Ajacied toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch gewoon mooi?
Geralt is een prima user, moet zo blijven ook, anders kan ik straks nergens meer om lachen vanwege een tekort aan normale mensen buiten de crew.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het niks voor jou trouwens, jij bent ook wel een klaagbaas.
Nee man, hardcore PSV'er.quote:
Dit denkenquote:
Het was in ieder geval niet voor je mama bedoeld.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
ALS JE NOU GODVERDOMME EENS DE PERSOON AAN WIE JE DE VRAAG STELT QUOTE DAN IS HET OOK DUIDELIJK AAN WIE JE DE VRAAG STELT.
GODVERDOMME.!!!
Bedoel je bedoelt?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:08 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet voor je mama bedoeld.
Heb je een capuchon ?quote:
Ik kwoot amayuni_kamikaze_chez_marie toch? Was dat niet duidelijk?quote:
Sorry manquote:Op donderdag 4 september 2014 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit denken
Boeruhhh boeruhhh
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Je bedoeld condooms?
quote:
Geralt is een baasquote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef LompeHork het volgende:
Geralt is een prima user, moet zo blijven ook, anders kan ik straks nergens meer om lachen vanwege een tekort aan normale mensen buiten de crew.
Ik ben gewoon een loonslaaf hoorquote:
Bazenloonslaaf?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een loonslaaf hoor
Dan had ik dat wel gezegdquote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Je bedoeld condooms?
Op de d en/of de t van bedoeldt.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Waar doel je nu op?
Kijk dat bedoel ik nou, van die gevatte reactiesquote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een loonslaaf hoor
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:13 schreef Kiid het volgende:
Ik vind het wel knap dat hij tot op heden altijd een perma ban heeft weten te ontkomen. Een rolmodel voor de doorsnee klb'er
Jaquote:Op donderdag 4 september 2014 22:13 schreef Geralt het volgende:
Bestaan permbans eigenlijk nog wel anno 2014?
De enige kwaliteit waar je als mod over moet beschikken om een goeie mod te zijn is mij niet te veel aan mn kop mekkeren.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef mig72 het volgende:
Als deadprez de functie nog wil, maak hem mod. Hij lijkt mij redelijk, eerlijk, en geduldig. Topfuncties bij een moderator!
Wie ben jij alweer?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef Nober het volgende:
Ik ben het al geworden, het is alleen nog niet officieel maar ze bouwen slechts de spanning op. Het is net televisie.
Het is godverdomme een Marokkaan manquote:Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef mig72 het volgende:
Als deadprez de functie nog wil, maak hem mod. Hij lijkt mij redelijk, eerlijk, en geduldig. Topfuncties bij een moderator!
Kak. Gefaald.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
De enige kwaliteit waar je als mod over moet beschikken om een goeie mod te zijn is mij niet te veel aan mn kop mekkeren.
Dat is niet aan jou te bepalen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
De enige kwaliteit waar je als mod over moet beschikken om een goeie mod te zijn is mij niet te veel aan mn kop mekkeren.
''Om in mijn ogen een goeie mod te zijn''; dat had ik er wellicht aan toe kunnen voegen om een en ander te verduidelijken. Ik dacht dat snappen ze wel/ helaas dus. Alsnog dan maar.quote:
Wat boeit ras nou? Dit is een anoniem internetforum godverdomme. Voor hetzelfde geld zijn al die vrouwen eigenlijk mannen en de volwassen kinderen en de moeders travestieten. Weet ik veel.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is godverdomme een Marokkaan man
Oké, ik begrijp dat FOK! zich ook moet houden aan het voorkeursbeleid van de overheid, maar neem dan een neger voor ONZ aangezien daar toch niemand komt.
Waarom die je zo uit de hoogte? Denk je mod te kunnen worden daarmee?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Kom maar terug als je 1 jaar lid bent.
Nober is ook een baas. Dus niet zo brutaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:22 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waarom die je zo uit de hoogte? Denk je mod te kunnen worden daarmee?
Ja, totdat Deadprez er vandoor gaat met al je zuur verdiende notes. Dan piep je wel andersquote:Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat boeit ras nou? Dit is een anoniem internetforum godverdomme. Voor hetzelfde geld zijn al die vrouwen eigenlijk mannen en de volwassen kinderen en de moeders travestieten. Weet ik veel.
Ik ken hem niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nober is ook een baas. Dus niet zo brutaal.
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, totdat Deadprez er vandoor gaat met al je zuur verdiende notes. Dan piep je wel anders
Hem ken ik ook niet, maar nober hoor je wel te kennen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Al deze personen van wie ik nog nooit gehoord heb.
Amateur.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan typt hij niet in de topics waar ik zit. Boe hoe hoe.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hem ken ik ook niet, maar nober hoor je wel te kennen.
Gefeliciteerd zeg. Dan heb je het geheugen en het observatievermogen van een goudvis.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Goudvissen onderschattenquote:Op donderdag 4 september 2014 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Gefeliciteerd zeg. Dan heb je het geheugen en het observatievermogen van een goudvis.
Was ook gewoon een goede post.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je blijft er wel sportief onder, pikketanis.
soms is dat voordelig. En ik solliciteer niet voor mod.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Gefeliciteerd zeg. Dan heb je het geheugen en het observatievermogen van een goudvis.
Blijkbaar hebben sommige lieden problemen met Marokkanen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Deadprez kan dingen wel op waarde schatten (waar blijft m'n koffie?) trouwens. Maar Stevenmac26 geen moddat is toch niet te gleuven?
Ik heb alleen problemen met Deadprez, ik hoop dat hij het niet wordt, want dan draai ik mijn touw in een knot.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:33 schreef mig72 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben sommige lieden problemen met Marokkanen.
Ik snap jou niet. Jij wordt het niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:34 schreef Maillard het volgende:
[..]
Ben je dom of probeer je maar te doen alsof?
Dat laatste, maar het komt niet zo goed uit de verf.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:34 schreef Maillard het volgende:
[..]
Ben je dom of probeer je maar te doen alsof?
Dus we moeten hopen dat hij het wordt?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb alleen problemen met Deadprez, ik hoop dat hij het niet wordt, want dan draai ik mijn touw in een knot.
Dat rijmt, nou groetjes van tante Truus!
Crewbash, ban.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dus we moeten hopen dat hij het wordt?
Misschien heeft ie wel bruine "verf" in zijn ogen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat laatste, maar het komt niet zo goed uit de verf.
Misschien moet hij minder aan z'n pik zitten en daarna z'n oogjes uitwrijven uit verbazing nadat hij is volgespoten, zou nogal wat bruine smurrie voorkomen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:40 schreef Maillard het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel bruine "verf" in zijn ogen.
Wederom terechte klachtquote:Op donderdag 4 september 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Deadprez kan dingen wel op waarde schatten (waar blijft m'n koffie?) trouwens. Maar Stevenmac26 geen moddat is toch niet te gleuven?
Daar maak ik me vaak schuldig aan inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was ook gewoon een goede post.
FTFYquote:Op donderdag 4 september 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien moet hij minder aan z'n pikongewassen anus zitten en daarna z'n oogjes uitwrijven uit verbazing nadat hij is volgespoten, zou nogal wat bruine smurrie voorkomen.
Dit probeerde je te zeggen toch?
quote:
Je bent zelf een klachtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |