quote:Op donderdag 4 september 2014 21:38 schreef jantjevertonghen het volgende:
Allereerst wil ik duidelijk hebben dat ik geen zeikerige d66'er ben die zelfs de burgemeester democratisch willen kiezen.
Maar is het niet vreemd dat de nieuwe moderators die leidinggevend zijn gekozen worden door de vorige moderators en dit proces van kiezen totaal niet gecontroleerd wordt door wie dan ook?
Allereerst is het toch wel duidelijk dat moderator wel degelijk leidinggevend is: Ze geven richting aan wat wel en niet toelaatbaar is, kunnen redelijk subjectief zijn met te sluiten topics, vriendjespolitiek vind soms plaats en zo wordt ons forum een bepaalde kant opgestuurd.
Dan is het toch van levensbelang dat deze mods wel gesteund worden door de meerderheid?
Krijgen we straks deadprez als mod dan vraag ik me af of hoeveel draagvlak die vlerk heeft onder de fok!kers want de ene helft vind hem een flinke baas terwijl de rest hem een enorme zak vind.
Bovendien zal fok! onder zijn leiding verlinksen en verpauperen.
Ik begrijp best dat je in het begin de touwtjes strak wil houden, maar na een tijdje mag het heus wat democratischer Jonguhh.
Niemand nog.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef PausNicolaas het volgende:
Welke teringleyer is dan mod geworden?
Als het deadprez was stond KLB vol met teringtopics ieg
Denken dat een internetforum democratisch is!quote:Op donderdag 4 september 2014 21:38 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik begrijp best dat je in het begin de touwtjes strak wil houden, maar na een tijdje mag het heus wat democratischer Jonguhh.
Dat zal wat zijn. Helft van de posts in KLB wordt dan verwijderd omdat het bullshit over hem isquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:46 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Dat zal wat zijn. Helft van de posts in KLB wordt dan verwijderd omdat het bullshit over hem is
Hoe incapabel ben jij dat je niet gewoon begrijpend kan lezen?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:46 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hoe incapebel zijn ze uberhaupt dat ze deadline niet kunnen halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Terechte klacht danquote:
Overleg xd straks zeggen ze nog dat het wat voorstelt motoquote:Op donderdag 4 september 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe incapabel ben jij dat je niet gewoon begrijpend kan lezen?
MED / KLB Sollicitatieronde
Onterechte klacht. De geestelijke leeftijd van de gemiddelde KLB Fok!ker is 3. Niet stemgerechtigdquote:Op donderdag 4 september 2014 21:38 schreef jantjevertonghen het volgende:
Allereerst wil ik duidelijk hebben dat ik geen zeikerige d66'er ben die zelfs de burgemeester democratisch willen kiezen.
Maar is het niet vreemd dat de nieuwe moderators die leidinggevend zijn gekozen worden door de vorige moderators en dit proces van kiezen totaal niet gecontroleerd wordt door wie dan ook?
Allereerst is het toch wel duidelijk dat moderator wel degelijk leidinggevend is: Ze geven richting aan wat wel en niet toelaatbaar is, kunnen redelijk subjectief zijn met te sluiten topics, vriendjespolitiek vind soms plaats en zo wordt ons forum een bepaalde kant opgestuurd.
Dan is het toch van levensbelang dat deze mods wel gesteund worden door de meerderheid?
Krijgen we straks deadprez als mod dan vraag ik me af of hoeveel draagvlak die vlerk heeft onder de fok!kers want de ene helft vind hem een flinke baas terwijl de rest hem een enorme zak vind.
Bovendien zal fok! onder zijn leiding verlinksen en verpauperen.
Misschien snap ik je zin als het in het Nederlands vertaald.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Overleg xd straks zeggen ze nog dat het wat voorstelt moto
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef LompeHork het volgende:
Denken dat FOK! een democratie is
Ga je schamen.
niet zo populair doen. Op die laatste typfout na is het voor iedereen begrijpbaarquote:Op donderdag 4 september 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien snap ik je zin als het in het Nederlands vertaald.
Dit doen wij ook altijd, zo hebben wij Jannie van de kantine tegenwoordig als CTO rondlopen. Werkt echt prima.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Pharkus het volgende:
Bij een gewoon bedrijf laten we ook de schoonmakers de raad van bestuur kiezen.
niet zo neerbuigend.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit doen wij ook altijd, zo hebben wij Jannie van de kantine tegenwoordig als CTO rondlopen. Werkt echt prima.
Neerbuigend? Ik ben juist blij met Jannie, ik weet niet waarom je Jan meteen bij deze discussie betrekt, maar ik vind dat hij prima de boel schoonmaakt in het weekend. Meteen weer zo'n toontjequote:Op donderdag 4 september 2014 22:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
niet zo neerbuigend.
Bovendien is jouw bedrijf een uitzondering. Of jan of de CTO nou jou aanstuurt maakt niet uit, je luistert toch niet en bovendien vereist een administratief medewerker weinig aansturing
Wijs besluit van de staf.quote:
Zoeken jullie nog een konsjerze?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neerbuigend? Ik ben juist blij met Jannie, ik weet niet waarom je Jan meteen bij deze discussie betrekt, maar ik vind dat hij prima de boel schoonmaakt in het weekend. Meteen weer zo'n toontjebah bah bah. Bevooroordeeld en alles.
Zou je dan ook verlpicht naar die kekke FOK! meets moeten?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:54 schreef Kiid het volgende:
Dat mensen zich serieus willen aansluiten bij zo'n groepje autisten
Jaloers?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Trebo het volgende:
Een sollicitatiebrief sturen om modje te worden op FOK!Nota bene voor KLB nog wel..
![]()
Royal. Sadness.
En dan nerveus afwachten of je het gaat worden hahahaha.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Trebo het volgende:
Een sollicitatiebrief sturen om modje te worden op FOK!Nota bene voor KLB nog wel..
![]()
Royal. Sadness.
Dit is een mooie metafoor, maar jij vind dus ons een soort schoonmakers. Wat blijf jij toch ook een autist hè, sommige dingen denk je maar zeg je nietquote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Pharkus het volgende:
Bij een gewoon bedrijf laten we ook de schoonmakers de raad van bestuur kiezen.
Hoe neerbuigend kun je zijn zeg?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Trebo het volgende:
![]()
Royal. Sadness.
links lullen rechts zakken vullenquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:51 schreef Mortaxx het volgende:
Wees gerust. Als het eenmaal om veel geld gaat laat deadprez zijn linkse principes zo varen
Wederom, je bent vast nieuw hierquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:15 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dit is een mooie metafoor, maar jij vind dus ons een soort schoonmakers. Wat blijf jij toch ook een autist hè, sommige dingen denk je maar zeg je niet
Ach dan zie ik je als een klant die bij Shell weleens tankt en denkt de aanstellingen daar te kunnen bepalen, wat jij wil schat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:15 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dit is een mooie metafoor, maar jij vind dus ons een soort schoonmakers. Wat blijf jij toch ook een autist hè, sommige dingen denk je maar zeg je niet
Zo, daar heeft hij niet van terugquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach dan zie ik je als een klant die bij Shell weleens tankt en denkt de aanstellingen daar te kunnen bepalen, wat jij wil schat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |