quote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef LompeHork het volgende:
Denken dat FOK! een democratie is
Ga je schamen.
niet zo populair doen. Op die laatste typfout na is het voor iedereen begrijpbaarquote:Op donderdag 4 september 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien snap ik je zin als het in het Nederlands vertaald.
Dit doen wij ook altijd, zo hebben wij Jannie van de kantine tegenwoordig als CTO rondlopen. Werkt echt prima.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Pharkus het volgende:
Bij een gewoon bedrijf laten we ook de schoonmakers de raad van bestuur kiezen.
niet zo neerbuigend.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit doen wij ook altijd, zo hebben wij Jannie van de kantine tegenwoordig als CTO rondlopen. Werkt echt prima.
Neerbuigend? Ik ben juist blij met Jannie, ik weet niet waarom je Jan meteen bij deze discussie betrekt, maar ik vind dat hij prima de boel schoonmaakt in het weekend. Meteen weer zo'n toontjequote:Op donderdag 4 september 2014 22:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
niet zo neerbuigend.
Bovendien is jouw bedrijf een uitzondering. Of jan of de CTO nou jou aanstuurt maakt niet uit, je luistert toch niet en bovendien vereist een administratief medewerker weinig aansturing
Wijs besluit van de staf.quote:
Zoeken jullie nog een konsjerze?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neerbuigend? Ik ben juist blij met Jannie, ik weet niet waarom je Jan meteen bij deze discussie betrekt, maar ik vind dat hij prima de boel schoonmaakt in het weekend. Meteen weer zo'n toontjebah bah bah. Bevooroordeeld en alles.
Zou je dan ook verlpicht naar die kekke FOK! meets moeten?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:54 schreef Kiid het volgende:
Dat mensen zich serieus willen aansluiten bij zo'n groepje autisten
Jaloers?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Trebo het volgende:
Een sollicitatiebrief sturen om modje te worden op FOK!Nota bene voor KLB nog wel..
![]()
Royal. Sadness.
En dan nerveus afwachten of je het gaat worden hahahaha.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Trebo het volgende:
Een sollicitatiebrief sturen om modje te worden op FOK!Nota bene voor KLB nog wel..
![]()
Royal. Sadness.
Dit is een mooie metafoor, maar jij vind dus ons een soort schoonmakers. Wat blijf jij toch ook een autist hè, sommige dingen denk je maar zeg je nietquote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Pharkus het volgende:
Bij een gewoon bedrijf laten we ook de schoonmakers de raad van bestuur kiezen.
Hoe neerbuigend kun je zijn zeg?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:27 schreef Trebo het volgende:
![]()
Royal. Sadness.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |