Steven is Ajacied toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch gewoon mooi?
Geralt is een prima user, moet zo blijven ook, anders kan ik straks nergens meer om lachen vanwege een tekort aan normale mensen buiten de crew.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het niks voor jou trouwens, jij bent ook wel een klaagbaas.
Nee man, hardcore PSV'er.quote:
Dit denkenquote:
Het was in ieder geval niet voor je mama bedoeld.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
ALS JE NOU GODVERDOMME EENS DE PERSOON AAN WIE JE DE VRAAG STELT QUOTE DAN IS HET OOK DUIDELIJK AAN WIE JE DE VRAAG STELT.
GODVERDOMME.!!!
Bedoel je bedoelt?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:08 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet voor je mama bedoeld.
Heb je een capuchon ?quote:
Ik kwoot amayuni_kamikaze_chez_marie toch? Was dat niet duidelijk?quote:
Sorry manquote:Op donderdag 4 september 2014 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit denken
Boeruhhh boeruhhh
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Je bedoeld condooms?
quote:
Geralt is een baasquote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef LompeHork het volgende:
Geralt is een prima user, moet zo blijven ook, anders kan ik straks nergens meer om lachen vanwege een tekort aan normale mensen buiten de crew.
Ik ben gewoon een loonslaaf hoorquote:
Bazenloonslaaf?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een loonslaaf hoor
Dan had ik dat wel gezegdquote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Je bedoeld condooms?
Op de d en/of de t van bedoeldt.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Waar doel je nu op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |