quote:Op zondag 7 september 2014 20:06 schreef stinkie het volgende:
Foto van een foto uit 2007. Tot 2 jaar en een paar maanden geleden liep ik er zo bij (en toen ik begin te trainen nog iets erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de laptop staat nog een recentere ergere
Van 104 naar 87 (vorig jaar mei, helaas geen foto's meer van) naar nu 94Top man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je nu? Bulk/cut?
Deathlift or Die.
quote:Op zondag 7 september 2014 20:06 schreef stinkie het volgende:
Foto van een foto uit 2007. Tot 2 jaar en een paar maanden geleden liep ik er zo bij (en toen ik begin te trainen nog iets erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de laptop staat nog een recentere ergere
Van 104 naar 87 (vorig jaar mei, helaas geen foto's meer van) naar nu 94Nice, goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Zag het ook al, waarom is deze protein zo goedkoop?quote:Op maandag 8 september 2014 10:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Goede aanbieding op een nieuw product:
http://www.bodyenfitshop.(...)rotein%2Bintroductie
Nieuw product, zullen wel reviews willen vergaren en dan de prijs naar een normaal niveau brengen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zag het ook al, waarom is deze protein zo goedkoop?
Whehe, volgens mij heeft dat met verwachtingspatroon te maken.quote:Op maandag 8 september 2014 12:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ben al drie dagen kotsmisselijk, vanmorgen toch maar gaan sporten (leg day) en alle oefeningen zonder moeite gedaan, daar waar ik sommige voorheen op m'n tandvlees moest doen. Wtf?
Caseine gehalte wil weten.quote:Op maandag 8 september 2014 12:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nieuw product, zullen wel reviews willen vergaren en dan de prijs naar een normaal niveau brengen.
Soja eiwit isolaat, melk eiwit concentraat (80% caseine, 20% wei proteïne), whey concentraat, calcium caseinaat, tarwe eiwit, whey isolaat, fructose, smaakaroma, zetmeel, xantaangum, cellulose, sucralose, acesulfaam K.quote:
Ja, maar de hoeveelheid per ingredient. Kan net zo goed 99g soja en 1g melk zijn bv. Veel blends op die site waar ik geen hout van maak.quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Soja eiwit isolaat, melk eiwit concentraat (80% caseine, 20% wei proteïne), whey concentraat, calcium caseinaat, tarwe eiwit, whey isolaat, fructose, smaakaroma, zetmeel, xantaangum, cellulose, sucralose, acesulfaam K.
Ik denk dat als je gewoon whey of cassein koopt je niks slechter af bent dan met zo'n 6 eiwitten in een pot.quote:Op maandag 8 september 2014 15:48 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Ja, maar de hoeveelheid per ingredient. Kan net zo goed 99g soja en 1g melk zijn bv. Veel blends op die site waar ik geen hout van maak.
Op zich eens, al ben ik (net als jij) wel meer een voorstander van casseine dan van whey. Maar kort door de bocht: 20 euro voor 2kg is een prima prijs. Ik zou het doen als ik een nieuwe pot nodig had (heb nog >100 van die zakjes liggenquote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat als je gewoon whey of cassein koopt je niks slechter af bent dan met zo'n 6 eiwitten in een pot.
Sure, het is een goede prijs.quote:Op maandag 8 september 2014 16:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op zich eens, al ben ik (net als jij) wel meer een voorstander van casseine dan van whey. Maar kort door de bocht: 20 euro voor 2kg is een prima prijs. Ik zou het doen als ik een nieuwe pot nodig had (heb nog >100 van die zakjes liggen)
Waarom niet wat experimenteren? Minder gewicht aan de bar hangen en gewoon wat standen, technieken en zo uitproberen? Dan heb je zo door wat bij jouw afmetingen past.quote:Op maandag 8 september 2014 16:10 schreef Zith het volgende:
Iemand gezegend met lange femurs en die low-bar squat? Hoe ga je om met deze handicap?
EDIT:
Normaal deed ik altijd squats en good mornings tegelijk maar met mijn huidige KGs lukt dat niet meer.
Ter indicatie, de framelengte van mijn backpacks zijn maat 'S' terwijl ik 1.83m ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is nog niet veel, maar het begint ergens op te lijken.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
quote:Op maandag 8 september 2014 18:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Je begint al wat spieren te zien ja. Hoe lang train je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is nog niet veel, maar het begint ergens op te lijken.
3/4 maanden.quote:Op maandag 8 september 2014 18:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je begint al wat spieren te zien ja. Hoe lang train je?
netjesquote:
Terugwegenquote:Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
Weet iemand hoeveel vet er verloren gaat bij het grillen van een burger/tartaartje?
Niet veel. Als in vet kookt niet weg itt water...quote:Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
Weet iemand hoeveel vet er verloren gaat bij het grillen van een burger/tartaartje?
U sir, my sir. Ben amper wat verloren van mijn uber quads. Al jaar niet getraind. Uber legg gens. Heb ook fucking korte benen vergeleken met mijn rugquote:
Op een BBQ loopt gesmolten vet wel weg.quote:Op maandag 8 september 2014 21:46 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Niet veel. Als in vet kookt niet weg itt water...
Wegen heeft geen zin want waarschijnlijk zakt je vochtigheid alleen. En meet je dus het aantal gram water.
Als je hem grilt kun je er van uit gaan dat je 1-3% vet verliest in de grillpan ofzo. Op de bbq misschien iets meer. Die dingen vliegen altijd in de fik.
Best te verwaarlozen. 10-30 kcal op 200kcal?
[..]
U sir, my sir. Ben amper wat verloren van mijn uber quads. Al jaar niet getraind. Uber legg gens. Heb ook fucking korte benen vergeleken met mijn rug.
Indirect grillen ftw.quote:Op maandag 8 september 2014 22:16 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Dat bedoel ik. Vet druppelt uit burger valt op de kolen en dan komt er fik.
#real man
Als ik het weggelopen vet zie van mijn grillplaat ben ik altijd blij dat ik al dat vet niet binnen heb gekregenquote:Op maandag 8 september 2014 21:46 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Niet veel. Als in vet kookt niet weg itt water...
Wegen heeft geen zin want waarschijnlijk zakt je vochtigheid alleen. En meet je dus het aantal gram water.
Als je hem grilt kun je er van uit gaan dat je 1-3% vet verliest in de grillpan ofzo. Op de bbq misschien iets meer. Die dingen vliegen altijd in de fik.
Best te verwaarlozen. 10-30 kcal op 200kcal?
Waarom blij?quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik het weggelopen vet zie van mijn grillplaat ben ik altijd blij dat ik al dat vet niet binnen heb gekregenmaar er gaat zeker wel veel vet van af. Volgende keer weeg vang ik dat vet op in een kommetje en weeg ik het.
Terugwegen kan natuurlijk niet ivm vochtverlies
Loool. Dat vet is toch chill, en het zit toch al in de macro's.quote:Op maandag 8 september 2014 23:19 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Yuri insta bulk reactie haha.
Ik vind het zo lastig om wijs te worden uit alle verschillende artikelen die allemaal iets anders adviseren, en allemaal claimen het bij het juiste eind te hebben. Vooral ook omdat ik totaal niet onderlegd ben in de achterliggende wetenschap.quote:Op maandag 8 september 2014 23:28 schreef McNulty het volgende:
Alcohol is gezond voor je srs. Booze & Gainzzz![]()
http://www.psmag.com/navi(...)nking-healthy-87891/
Zo kunnen ze goedkope eiwitten erbij doen om zo de prijs te drukken.quote:Op maandag 8 september 2014 16:27 schreef Dizorn het volgende:
Waarom het verder per se 6 verschillende soorten eiwit moeten zijn, geen idee
Dit artikel is niet bepaald goed, en bevat erg weinig directe bronnen waaruit zou blijken dat alcohol goed voor je is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig om wijs te worden uit alle verschillende artikelen die allemaal iets anders adviseren, en allemaal claimen het bij het juiste eind te hebben. Vooral ook omdat ik totaal niet onderlegd ben in de achterliggende wetenschap.
nou, lastig is het iig.niet om specifiek dit artikel als complete kul te bestempelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig om wijs te worden uit alle verschillende artikelen die allemaal iets anders adviseren, en allemaal claimen het bij het juiste eind te hebben. Vooral ook omdat ik totaal niet onderlegd ben in de achterliggende wetenschap.
preciesquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:33 schreef Dizorn het volgende:
Wat een godsklere slecht artikel zeg over alcohol. Ga m niet eens uitlezen hier. Blabla goed voor je, random statements zonder echte onderbouwing "nee echt hoor er is bewijs". WHO heeft een causaal verband gevonden tussen tientallen soorten kanker en alcohol. Goed voor je levensverwachting, sure..
Omdat het er tering ranzig uit zietquote:
Je hoeft ook niet per se gigantisch te eten om sterk te worden. Ikzelf heb de afgelopen twee maanden meer gainzzz gemaakt terwijl ik op/net onder onderhoud eet en wat vet verloren ben dan toen ik aan het yolo bulken was.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Contouren van een sixpack worden al een klein beetje zichtbaar na een kwartier lang keihard abs trainenIk vind het nu al prachtig. Al m'n lifts schieten keihard de lucht in, en dat terwijl ik aan 't cutten ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |