echt niemand cared manquote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
KLB / De nieuwe KLB-mod #19 gefeliciteerd stevenmac26
Ik ben dus een universiteitsbrugpieper maar de grootse plannen ontbreken en het enigste waar mijn ogen naar uitkijken is de klok hoe lang ik nog moet luisteren naar die veel te langdurige colleges.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:54 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ook al die universiteitsbrugpiepers met grootste plannen en hun ogen uitkijken
Dat is die vent die bang is voor vrouwen. En dat wordt mod.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
echt niemand cared man
echt niemand kent die steven
ja ik ken hem niet. Maar dat is lulkoek.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:01 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Dat is die vent die bang is voor vrouwen. En dat wordt mod.
Jij ook al???quote:Op donderdag 4 september 2014 16:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja ik ken hem niet. Maar dat is lulkoek.
Ik word namelijk mod dus. Wist je dat nog niet?![]()
![]()
Volgens mij word jij ook mod trouwens. Je naam staat wel op het lijstje dat me is gestuurdquote:Op donderdag 4 september 2014 16:03 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Jij ook al???
Wie wordt hier eigenlijk geen mod???
Niet vertellen dat ik voor heb betaald...quote:Op donderdag 4 september 2014 16:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Volgens mij word jij ook mod trouwens. Je naam staat wel op het lijstje dat me is gestuurd
Leuke meisjes in Delft.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:09 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon de beste week om de leukste meisjes eruit te halen en daarna contacten te leggen met de serieuze survivors van dit jaar.
Gecondoleerd alvast voor volgend jaar.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet al op hoogste versnellingKut afstudeerjaar
Omdat uni of werk?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gecondoleerd alvast voor volgend jaar.
Moet je maar geen raketgeleerde willen worden ofzo.quote:
Och, ik ben eigenlijk wel blij dat de vakantie voorbij is hoor. Maar het is altijd zo'n ontzettend inefficiënte week, die 1e week. Niet alleen omdat mensen nog met hun hoofd in de wolken zitten maar vooral omdat er ineens veel te veel mensen zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog een dagje en dan zit die vreselijke ontbering er weer op voor je.
pharkus was een kansloze knor die geil was tijdens colleges omdat ie verder geen chicks sprakquote:Op donderdag 4 september 2014 16:09 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon de beste week om de leukste meisjes eruit te halen en daarna contacten te leggen met de serieuze survivors van dit jaar.
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
pharkus was een kansloze knor die geil was tijdens colleges omdat ie verder geen chicks sprak
is het leuk op inholland delft?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Rezania het volgende:
Terechte klacht. Fucking druk overal.
Hé meloewaquote:
Ik werk op een hogeschool, en ben pas dit jaar februari begonnen. De 'eerste week' had ik dus nog niet meegemaakt zeg maar als werknemer hier.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef Kutmanager het volgende:
De 1e week.Wat een kansloze bedoeling is het eigenlijk ook he. Het is eigenlijk gewoon een fenomeen, die 1e week. De docenten hebben er nog geen zin in. Datzelfde geldt voor de ouderejaars studenten, blijkend uit het feit dat bijna de helft 's-ochtends te laat binnen komt aanschijten en het laatste college van de dag toch maar skipt. En ik doe er vrolijk aan mee. Daarnaast heb je nog de nieuwe studenten, waardoor het in die befaamde eerste week veeeeeeeeeels te druk is overal en waarvan je na een week driekwart nooit meer terugziet.
Manmanman wat ben ik blij als de 1e week voorbij is.
Klacht: de eerste week
Subklacht: waarom is nog niet bekend gemaakt dat deadprez mod is?
Sterfquote:
Ja, maar wel bar weinig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef luckass het volgende:
[..]
zijn er wel als je geen auti bent
Ik zal zorgen dat jouw moeder zich niet hoeft te vervelen strakjes. Die ga ik zo even 5 minuten lang verwennenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga lekker je moeder vervelen zeg.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:05 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat jouw moeder zich niet hoeft te vervelen strakjes. Die ga ik zo even 5 minuten lang verwennen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga lekker je moeder vervelen zeg.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:06 schreef Rezania het volgende:
[Ik zal zorgen dat jouw moeder zich niet hoeft te vervelen strakjes. Die ga ik zo even 5 minuten lang verwennen]
bedoeningquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef Kutmanager het volgende:
De 1e week.Wat een kansloze bedoeling
Natuurlijk reageert Rezania weer op een schooltopicquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Rezania het volgende:
Terechte klacht. Fucking druk overal.
Als je er niet mee om kan gaan mag je uitloggen en nooit meer terug komen, dag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Natuurlijk reageert Rezania weer op een schooltopic
Kom maar vechten dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je er niet mee om kan gaan mag je uitloggen en nooit meer terug komen, dag.
http://man-man-man.nl/quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef Kutmanager het volgende:
Manmanman wat ben ik blij als de 1e week voorbij is.
ik heb de leukste gehosseldquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef luckass het volgende:
[..]
zijn er wel als je geen auti bent
Beginnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niet pas 8 september hoeven te beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |