Kan ie daar heel goed mee doorgaan als ie straks blauw is.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef trucker3 het volgende:
Godver, ik zit echt te hopen en te bidden hier dat deadprez geen mod zal worden. Die knakker doet net alsof ie er al eentje is. Focking irritant.
Je gaat toch niet zeggen dat ie.....quote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ie daar heel goed mee doorgaan als ie straks blauw is.
Ik ben al mod hoor, mag de knopjes alleen pas gebruiken als het officieel bekend wordt gemaakt.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat ie.....
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben al mod hoor, mag de knopjes alleen pas gebruiken als het officieel bekend wordt gemaakt.
Ik heb je altijd al een toffe peer gevonden, dat weet je!quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben al mod hoor, mag de knopjes alleen pas gebruiken als het officieel bekend wordt gemaakt.
Gewoon per ongeluk al door slotjes heen gaan postenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:49 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al een toffe peer gevonden, dat weet je!
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:49 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al een toffe peer gevonden, dat weet je!
goede UI.quote:
ik heb nog nooit iets aan m'n lichaam gemodificeerdquote:Op donderdag 4 september 2014 15:56 schreef Grietje-tit het volgende:
Volgens mij zijn hele volksstammen mod hier.
Iedere user met meer dan 50.000 posts wordt mod hier.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:56 schreef Grietje-tit het volgende:
En zo bijzonder is het nou ook weer niet, zeker niet in KLB (quote:Op donderdag 4 september 2014 15:56 schreef Grietje-tit het volgende:
hoiquote:Op donderdag 4 september 2014 15:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedere user met meer dan 50.000 posts wordt mod hier.
Rustig maar jongen. Hij is geen mod. Hij doet al weken alsof die mod is.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat ie.....
quote:
Valt best mee tochquote:Op donderdag 4 september 2014 16:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow, ik wist helemaal niet dat jij zoveel posts had.
86.000 is best veel.quote:
quote:
Hij loopt altijd weg. Dat welquote:Op donderdag 4 september 2014 16:02 schreef Grietje-tit het volgende:
Stevenmac is toch die jongen die bang is voor vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |