3quote:Op donderdag 4 september 2014 15:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Braddie komt ook op dat lijstje....Blondje93 ook moet je nagaan en eens eerlijk denken hoeveel van die topics wel eens om te lachen waren etc.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Nee want hij is niet onafhankelijk hij geeft nu al aan al mijn topics dicht te timmeren. Dat wilt zeggen dat zijn motivatie om mod worden heel kut is. Jij Deadprez zou wel nog wikken of wegen of iets open of dicht moet. Stevenmac zou enkel naar de username kijken.
quote:
Zelf toegegeven hier. Dus je hebt je al goed onafhankelijk opgesteld... Doet de keuze zeker ten goede.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn slotjes op al jouw topics straks
Hij heeft het zelf gezegd daar wijs ik hem op.quote:
Weet je niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf gezegd daar wijs ik hem op.
Overigens snap ik het argument dat hij direct aan de slag kan niet, want iedereen kan wel op een paar knopjes drukken het is niet dat je opeens een browser krijgt met 50 nieuwe knopjes.
Als zelfs Frank het kan...quote:
28 nieuwe knopjes heb ikquote:Op donderdag 4 september 2014 15:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf gezegd daar wijs ik hem op.
Overigens snap ik het argument dat hij direct aan de slag kan niet, want iedereen kan wel op een paar knopjes drukken het is niet dat je opeens een browser krijgt met 50 nieuwe knopjes.
Crewbash, ban.quote:
quote:
hij geeft het zelf toe altijd. Dus denk niet dat Frank het opvat als een belediging.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, zoiets is voor een digibeet net zo vreemd als diep ademhalen voor een roker is.
Dat deed ik de 1e keer welquote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
Ik zou eerst een paar dagen alleen maar notes gaan lezen waarschijnlijk.
Ja, de SC ging vaak ook eerst even per ongeluk op slot als hij centraal gezet werd.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
hij geeft het zelf toe altijd. Dus denk niet dat Frank het opvat als een belediging.
dat lijkt mij ook wel lachen jaquote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat deed ik de 1e keer welwas al een dag kwijt aan mijn eigen notes
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, de SC ging vaak ook eerst even per ongeluk op slot als hij centraal gezet werd.
True.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Frank bazen mod is het. Maar hij is tevens het bewijs dat je niet zo heel veel technische kennis nodig hebt qua computers.
Ene Wouter met 1300 ofzoquote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef deadprez het volgende:
Vraag me af welke user de meeste notes heeft.
Dus het argument stevenmac kan zo aan de slag valt wel. Want Frank heeft het ook gemeesterd in een paar dagen tijd.quote:
teringquote:
Is weinig boeiendquote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
Was een mod grap geloof ikquote:
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus het argument stevenmac kan zo aan de slag valt wel. Want Frank heeft het ook gemeesterd in een paar dagen tijd.
Ik denk dat ik wel 'n vermoeden hebquote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef deadprez het volgende:
Vraag me af welke user de meeste notes heeft.
ja ik ook...quote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
Mwah, van sommige relusers lijkt het me wel grappig om te lezen.quote:
Begin bij jezelfquote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, van sommige relusers lijkt het me wel grappig om te lezen.
Die kan ik al lezen.quote:
Roddeltante.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef deadprez het volgende:
Ik had er die nacht dat iedereen elkaars notes kon lezen meer gebruik van moeten maken.
doe ff huilen danquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef trucker3 het volgende:
Godver, ik zit echt te hopen en te bidden hier dat deadprez geen mod zal worden. Die knakker doet net alsof ie er al eentje is. Focking irritant.
Waarom zeggen mensen dat de hele tijd? Volgens mij gedraag ik me niet anders dan normaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef trucker3 het volgende:
Godver, ik zit echt te hopen en te bidden hier dat deadprez geen mod zal worden. Die knakker doet net alsof ie er al eentje is. Focking irritant.
was echt leuk..quote:
Ja.quote:
Haters, jwzquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dat de hele tijd? Volgens mij gedraag ik me niet anders dan normaal.
vieze flikkertjes zijn hetquote:
note +1quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef trucker3 het volgende:
iddquote:
lekken uit de crewquote:Op donderdag 4 september 2014 15:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
note +1
Ik lees hier achter de schermen dat Yvonne jou al knap irritant vindt. Ik zou uitkijken als ik jou was.
bullshit+carequote:Op donderdag 4 september 2014 15:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
note +1
Ik lees hier achter de schermen dat Yvonne jou al knap irritant vindt. Ik zou uitkijken als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |