Was een mod grap geloof ikquote:
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus het argument stevenmac kan zo aan de slag valt wel. Want Frank heeft het ook gemeesterd in een paar dagen tijd.
Ik denk dat ik wel 'n vermoeden hebquote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef deadprez het volgende:
Vraag me af welke user de meeste notes heeft.
ja ik ook...quote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
Ik zou eerst een paar dagen alleen maar notes gaan lezen waarschijnlijk.
Mwah, van sommige relusers lijkt het me wel grappig om te lezen.quote:
Begin bij jezelfquote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, van sommige relusers lijkt het me wel grappig om te lezen.
Die kan ik al lezen.quote:
Roddeltante.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef deadprez het volgende:
Ik had er die nacht dat iedereen elkaars notes kon lezen meer gebruik van moeten maken.
doe ff huilen danquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef trucker3 het volgende:
Godver, ik zit echt te hopen en te bidden hier dat deadprez geen mod zal worden. Die knakker doet net alsof ie er al eentje is. Focking irritant.
Waarom zeggen mensen dat de hele tijd? Volgens mij gedraag ik me niet anders dan normaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef trucker3 het volgende:
Godver, ik zit echt te hopen en te bidden hier dat deadprez geen mod zal worden. Die knakker doet net alsof ie er al eentje is. Focking irritant.
was echt leuk..quote:
Ja.quote:
Haters, jwzquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dat de hele tijd? Volgens mij gedraag ik me niet anders dan normaal.
vieze flikkertjes zijn hetquote:
note +1quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef trucker3 het volgende:
iddquote:
lekken uit de crewquote:Op donderdag 4 september 2014 15:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
note +1
Ik lees hier achter de schermen dat Yvonne jou al knap irritant vindt. Ik zou uitkijken als ik jou was.
bullshit+carequote:Op donderdag 4 september 2014 15:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
note +1
Ik lees hier achter de schermen dat Yvonne jou al knap irritant vindt. Ik zou uitkijken als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |