Die is z'n huiswerk aan het makenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie deadprez nergens meer, waarschijnlijk krijgt hij nu zijn instructies
Of hij is in slaap gevallen tijdens het poepen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is z'n huiswerk aan het maken
dacht ik ook alquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie deadprez nergens meer, waarschijnlijk krijgt hij nu zijn instructies
zeker om3 uur 's nachts zn inwijdingquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat overkomt mij ook zo vaakquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Of hij is in slaap gevallen tijdens het poepen.
Krijgen ze dat op het vmbo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wallah abi bek dichtquote:
Allemaal kloontjes van Deadprez zelfquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:51 schreef trucker3 het volgende:
Men wil deadprez helemaal niet als mod. Alleen een handjevol hielenlikkers zit die dwaas te hypen.
Oja?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het laatste wat wij willen is mods die drugsverslaafde gekken zijn met een crimineel verleden.
Daarom sanasoufi! De enige echte optie!quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het laatste wat wij willen is mods die drugsverslaafde gekken zijn met een crimineel verleden.
Men moet naar het FOK! hoofdkantoor komen voor een gesprek. Deze foto van deadprez is inmiddels al uitgelekt:quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:22 schreef madeliefff het volgende:
hoe gaat dat in zijn werk dan. Mensen sturen een sollicitatiebrief en thats it? Of krijgen de sollicitanten ook nog online gesprekken ?
De sollicitanten gaan op gesprek op het landgoed van Danny in Schotland. Vlakbij teletubbielandquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:22 schreef madeliefff het volgende:
hoe gaat dat in zijn werk dan. Mensen sturen een sollicitatiebrief en thats it? Of krijgen de sollicitanten ook nog online gesprekken ?
echt niet we moeten naar Arnhem voor de volgende ronde, ik heb zelf het adres van Danny door gekregen..quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De sollicitanten gaan op gesprek op het landgoed van Danny in Schotland. Vlakbij teletubbieland
Dan ben ik al een ronde verder dan jij vrees ikquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt niet we moeten naar Arnhem voor de volgende ronde, ik heb zelf het adres van Danny door gekregen..
nou dat is niet erg hoor ik ben goed in eindsprintjes...ik ben wel benieuwd hoor, er zou champagne koud staan en weet ik wat allemaalquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan ben ik al een ronde verder dan jij vrees ik
Ik heb gister al heerlijk beschuit gegeten met hem.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mensen die serieus geloven dat die kutopdrachten serieus zijn
De eckte kandidaten onderhandelen nu met Danny.
Eet hij veel ananas?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb gister al heerlijk beschuit gegeten met van hem.
Dat is alleen voor de batties die het toch niet worden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb gister al heerlijk beschuit gegeten met hem.
noemde je me nou een battiequote:Op zaterdag 6 september 2014 15:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de batties die het toch niet worden.
Ik niet, Danny indirect wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
noemde je me nou een battie
Deze is veiligquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
hugecooll, niet sluiten ik smeek u
nu al een goede mod.quote:
da's ook niet aardigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |