Ik ga niet meer trollen zoals in de vorige topics, => dit is dan ook bloedserieus.
Als jullie deadprez willen als mod, dan moet het zo zijn.
Bovendien verdient hij het ook wel aangezien hij enorm veel tijd erin stopt en de laatste tijd laat zien capabel te zijn als mod.
Maar kan er niet wat openheid komen over zijn verleden? Een beetje wantrouwen is best goed zoals je ziet in die luigi c kwestie. Het laatste wat wij willen is mods die drugsverslaafde gekken zijn met een crimineel verleden. Mij hoor je absoluut niet suggereren dat deadprez zo'n verleden heeft (denk dat hij een rustige zolderkamerknul is zoals wij allen hier). Maar je wil toch een beetje opheldering:
Wat heeft hij zoal gedaan in die 7 jaar tijd? Hij heeft in die tijd niet gewerkt of naar school gegaan, dat maakt mij toch wel wantrouwig. Heb je vastgezeten? Nergens meer welkom door bepaald gedrag of heb je als een junk geleefd? Maak het gewoon bekend, zodat we je rustig als mod kunnen verwelkomen en je wellicht een prima mod kunt worden zoals pharkus of frank.
Verder wens ik de betrokkenen nog wel wijsheid bij hun mod-keuze.
En hoef je van mij weinig topicdiarree meer te verwachten.
Klacht: Kleine vraagtekens hebben bij deadprez, hopelijk kunnen deze worden opgelost zodat we die grote koning deadprez zijn felbegeerd moderatorschap kunnen geven!
Een fijne zaterdag ieder !
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_