SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Champy op 04-09-2014 10:51:35 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:48 schreef RaymondK het volgende:
En Drinky dan?![]()
Die is allang achter het moslimgordijntje in de douches naar huis gevlucht
Ik wil nog zo graag een keer naar Burning Manquote:Op donderdag 4 september 2014 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet niet welke wasteland jullie bedoelen maar ik zie iets van post apocalyptisch lijkt me meer een verkleedpartijtje voor steampunk volk dan een sm festival. Beetje fallout new vegas stijl
Ook gespot op de site (hey weissman)
[ afbeelding ]
nice.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet niet welke wasteland jullie bedoelen maar ik zie iets van post apocalyptisch lijkt me meer een verkleedpartijtje voor steampunk volk dan een sm festival. Beetje fallout new vegas stijl
Ook gespot op de site (hey weissman)
[ afbeelding ]
Das gvd net die sportsvitamine zooi van BnFquote:Op donderdag 4 september 2014 11:20 schreef RaymondK het volgende:
Ik had dus na aanraden van een paar in m'n gym die Beef amino's van Universal gekocht
Ze liepen alleen allemaal te mekkeren met gigantische verhalen wat voor een enorme pillen het wel niet waren en dat ze niet weg te krijgen waren.
Dus ik verwachte pillen zo groot als duiveneieren....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ja precies.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Das gvd net die sportsvitamine zooi van BnF
Omega capsules zijn nog groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar dienen ze voor?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:20 schreef RaymondK het volgende:
Ik had dus na aanraden van een paar in m'n gym die Beef amino's van Universal gekocht
Ze liepen alleen allemaal te mekkeren met gigantische verhalen wat voor een enorme pillen het wel niet waren en dat ze niet weg te krijgen waren.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
GAINZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:
alle goeie amino's uit beef. constante flow van amino's uit beef.quote:
doe maar eens jaquote:Op donderdag 4 september 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
alle goeie amino's uit beef. constante flow van amino's uit beef.
ik wil wel ff de beschrijving van b&f linken?
hahaquote:Op donderdag 4 september 2014 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
Thnx voor de tip hoor Ray, kreeg niet eens meer 10kg dumbbells de lucht in
Laat de beschrijving maar achterwege. Ik wil alleen weten of ik hiermee ook letterlijk de gym kan slopen. Mijn B&F Swole Terror 2.0 is bijna op namelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
alle goeie amino's uit beef. constante flow van amino's uit beef.
ik wil wel ff de beschrijving van b&f linken?
lol wat een kutmuziekquote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Weissman het volgende:
Heb nieuwe pre-workout music voor jou Sap.
hij is bijzonder sumier zowaar die beschrijving LOLquote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Laat de beschrijving maar achterwege. Ik wil alleen weten of ik hiermee ook letterlijk de gym kan slopen. Mijn B&F terror xplode 2.0 is bijna op namelijk.
Dan doet het dus helemaal niks he. Grapje, Klokov neemt ze ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hij is bijzonder sumier zowaar die beschrijving LOL
ik dacht laat ik het eens proberen
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:04 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil wel een keer naar zo'n feest als een Gladiator ofzo.
Ik wil wel een keer naar Sziget (of whatever tegenwoordig the place is om jonge dames te hosselen), maar dan wel eerst met een tijdmachine 25 jaar jonger worden.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik wil nog zo graag een keer naar Burning Man![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies.
Klap d'r zo 6 tegelijk weg en nog 3 omega's d'r bij en nog een vit d in 1 en dezelfde swallow LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt grappig (srs).Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Wie zijn die "ze" dan? Van die 17-jarige ecto's met armen zo groot als die pillen?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:20 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat een baas, he?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:06 schreef no1uknow het volgende:
Die Ray doet gewoon even 210kg deadliften en als 'ie de bar gelockt heeft knalt ie er met dat gewicht ook zomaar even een paar shrugs uit
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:18 schreef stinkie het volgende:
Gvd meteen overal banners voor motorfietsverzekeringen en occasion sites
Fucking aasgieren
Wel voor geld, mag ik hopen?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:26 schreef Montelly het volgende:
Een vriend van mij heeft tijdje bij een cafe/bruine kroeg gewerkt. Daar kreeg hij regelmatig verzoeken van stellen, meestal 35+, of hij na de sluitingstijd mee wilde gaan. Paar keer heeft ie de vrouw in kwestie lopen batsen terwijl haar partner toekeek en aftrok
Dan ben je dus duidelijk de beta. Alphamannetjes worden het eerst afgeroomd.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Lolwut je wijf eerst een ander klaar laten pijpen, dr mondje vol laten blaffen en dan jou ff komen tongen. No thx jeff
nou, eentje is die donkere jongen waar ik regelmatig mee train, en me ff assisteerde in m'n shoulder vid van laatst, en die heb dikkere guns als ikquote:Op donderdag 4 september 2014 11:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wie zijn die "ze" dan? Van die 17-jarige ecto's met armen zo groot als die pillen?
Pareltje weerquote:Op donderdag 4 september 2014 12:18 schreef Questular het volgende:
R&P / Hoe afkomen van hardnekkige verliefdheid?
Dima heeft hulp nodig jongens.
Reactie #11quote:Op donderdag 4 september 2014 12:18 schreef Questular het volgende:
Ray: dit is toch allemaal muziek van voor jouw tijd?quote:
Ik denk dat het de poortjes-Anita bij de Fist4Free is.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:18 schreef Questular het volgende:
Niks mis met muziek van voor je tijd toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ray: dit is toch allemaal muziek van voor jouw tijd?
euhm denk het wel ja lol. ik hou ook wel van sommige 60's en veel 70's muziek ook hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Luister jij geen muziek voor jouw tijd?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bee gees?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
euhm denk het wel ja lol. ik hou ook wel van sommige 60's en veel 70's muziek ook hoor.
Shadows
[ afbeelding ]
no joke i'm afraid LOL
shadows hebben echt een paar ziek goeie nrs gemaakt. Of euhm euhm die met die kopstem gdvr die 4 broers, nu nog 2... kom d'r wel op
Had je iig genoeg aandacht van de vrouwen gehadquote:Op donderdag 4 september 2014 13:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
m'n ouders zijn in 2009 of zo naar een tour van hun geweest in Rotterdam, en 't is dat ze met kaartjes mee met vrienden van hen gingen anders had ik zo mee gegaan
Fuck it als je daar tussen de 60 plussers staat LOL
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Had je iig genoeg aandacht van de vrouwen gehad
Hoe denk je dat hij aan al dat geld voor die B&F bestellingen komt?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:10 schreef Klokov het volgende:
Je bent een niche Ray, de ultieme toyboy voor rijke 50ers en 60ers.
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:10 schreef Klokov het volgende:
Lekker grapefruits neuken voor de webcamquote:Op donderdag 4 september 2014 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij aan al dat geld voor die B&F bestellingen komt?
Ik denk dat hij wel vaker met een zaklamp naar dat hotel schijnt. En dan "even weg voor een werkbespreking" naar het hotel.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:10 schreef Klokov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |