Dat klopt, maar wat ze serveren is wel van uitstekende kwaliteit.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb ook even gekeken maar vind de keuze erg beperkt...
Jij hebt liever een restaurant waar ze 100 verschillende gerechten matig maken dan een restaurant dat bewust kiest om een beperkte kaart aan te bieden om de juiste kwaliteit te garanderen?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb ook even gekeken maar vind de keuze erg beperkt...
Nee, maar ze hebben bijna alleen variatie in vis gerechten. Vlees is gewoon (te) beperkt, ook voor een goed restaurant.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:41 schreef Deetch het volgende:
[..]
Jij hebt liever een restaurant waar ze 100 verschillende gerechten matig maken dan een restaurant dat bewust kiest om een beperkte kaart aan te bieden om de juiste kwaliteit te garanderen?
Ik had alleen naar recensies gezocht, en die waren best positief.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:40 schreef Aestivate het volgende:
Dat restaurant is altijd al duur geweest. Als je de search had gebruikt had je dat geweten ts.
waarom moet ik daarom lachenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:33 schreef HPLC het volgende:
Ober: 'Wilt u de rekening, meneer?'
Man: 'Nee, dank u. Ik heb genoeg gehad'
Goed idee jaquote:Op donderdag 4 september 2014 09:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Gewoon declareren op de zaak
Niet mee eens, jij had een ossehaas en pepersteak verwacht? Het is wel een michelinster restaurant die hebben over het algemeen een zeer beperkte kaart ivm kwaliteit. Zie ook librijes zusje als voorbeeldquote:Op donderdag 4 september 2014 09:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben bijna alleen variatie in vis gerechten. Vlees is gewoon (te) beperkt, ook voor een goed restaurant.
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:43 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik had alleen naar recensies gezocht, en die waren best positief.
Bowlen ook nog erbij dan zeker?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef mobster400 het volgende:
Beperkt en duur. Not my place to be maar er zijn mensen die graag in dat soort restaurants zitten.
Voor de helft van dat geld kan ik gaan steengrillen. Maar dat is weer meer mijn ding.
black angus bijvoorbeeld verwacht ik er wel bij, maar misschien omdat ik die zelf gewoon vaak neem.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef Deetch het volgende:
[..]
Niet mee eens, jij had een ossehaas en pepersteak verwacht? Het is wel een michelinster restaurant die hebben over het algemeen een zeer beperkte kaart ivm kwaliteit. Zie ook librijes zusje als voorbeeld
Waarom? Kap eens met die stereotype houding. Gewoon een gezellig steengrillrestaurant in wassenaar. Van prima kwaliteit. Waarom zou ik dan gaan bowlen? Omdat iedereen dat doet? Ik ben niet "iedereen"quote:Op donderdag 4 september 2014 09:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bowlen ook nog erbij dan zeker?
Kom op, je gaat naar een restaurant en dan moet je nog je eigen eten bereiden..... Zeker ook nog een steengril buffet dan? Dubbel vreselijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:54 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Waarom? Kap eens met die stereotype houding. Gewoon een gezellig steengrillrestaurant in wassenaar. Van prima kwaliteit.
Die dagen heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 4 september 2014 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom moet ik daarom lachen
Het is niet voor niks een steengrill restaurantquote:Op donderdag 4 september 2014 09:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Kom op, je gaat naar een restaurant en dan moet je nog je eigen eten bereiden..... Zeker ook nog een steengril buffet dan? Dubbel vreselijk.
Wederom stereotype. Nee, geen steengrill buffet, een eigen tafel.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zeker ook nog een steengril buffet dan? Dubbel vreselijk.
Liever dat dan steengrillen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:59 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks een steengrill restaurantGa jij maar lekker bij van de valk zitten ofzo.
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
'T maakt 's ochtends lawaai en 't is enorm duur?
een Saffrhaan
Doei
Gast, je kent dat restaurant niet eens, dus oordeel niet. Ik had een prima avondje eten, 15 euro per persoon.quote:
Dus beperkt?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef Deetch het volgende:
[..]
Niet mee eens, jij had een ossehaas en pepersteak verwacht? Het is wel een michelinster restaurant die hebben over het algemeen een zeer beperkte kaart ivm kwaliteit. Zie ook librijes zusje als voorbeeld
Leg je kop op die steengril dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:03 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Gast, je kent dat restaurant niet eens, dus oordeel niet. Ik had een prima avondje eten, 15 euro per persoon.
Dat jij je handen niet uit de mouwen wilt steken is wat anders. Lekker boeiend of je dan in een restaurant zit.
Ah, we gaan die kant op. Volwassen hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 10:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Leg je kop op die steengril dan.
Dat is gewoon veredeld gourmetten....niet te vergelijkenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:03 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Gast, je kent dat restaurant niet eens, dus oordeel niet. Ik had een prima avondje eten, 15 euro per persoon.
Dat jij je handen niet uit de mouwen wilt steken is wat anders. Lekker boeiend of je dan in een restaurant zit.
Het was prima te doen hoor. Met friet, salades, vlees, brood, sauzen, alles erop en eraan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dat is gewoon veredeld gourmetten
Patat, salade erbij..brood. wat een luxe...zelfs vlees! (sorry)quote:Op donderdag 4 september 2014 10:16 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Het was prima te doen hoor. Met friet, salades, vlees, brood, sauzen, alles erop en eraan.
Bij de supermarkt heb je nog meer vlees voor dat geld.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:16 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Het was prima te doen hoor. Met friet, salades, vlees, brood, sauzen, alles erop en eraan.
Als ik dan zo kijk, en je krijgt bij restaurant de saffraan 1 stuk vlees voor rond de 60 euro,
dan doe ik liever dat steengrillen, voor 15 euro per persoon. Niet dat ik arm ben ofzo,
maar af en toe wat geld besparen kan geen kwaad.
Het punt is, je krijgt gewoon heel erg veel voor 15 euro. En de kwaliteit was prima.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Patat, salade erbij..brood. wat een luxe...zelfs vlees! (sorry)
Dit was heel erg veel, en heel erg goedkoop.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Bij de supermarkt heb je nog meer vlees voor dat geld.
Hier nog serieus op ingaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:18 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik snap dit soort topics niet. Je kijkt toch
1. eerst op internet naar de menukaart?
2. maakt je keuze vooraf en dan weet je ook wat je af moet rekenen?
3. en als je geen internet hebt, kijk je toch daar vooraf op de kaart en je rekent vooraf uit wat de rekening wordt?
of ben ik nou gek?
yep, maar niet te beperkt.quote:
Niet snappen dat dit een slechte saffraan grap isquote:Op donderdag 4 september 2014 10:18 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik snap dit soort topics niet. Je kijkt toch
1. eerst op internet naar de menukaart?
2. maakt je keuze vooraf en dan weet je ook wat je af moet rekenen?
3. en als je geen internet hebt, kijk je toch daar vooraf op de kaart en je rekent vooraf uit wat de rekening wordt?
of ben ik nou gek?
Lekker veel eten voor weinig geld. De droom voor elke Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef mobster400 het volgende:
Beperkt en duur. Not my place to be maar er zijn mensen die graag in dat soort restaurants zitten.
Voor de helft van dat geld kan ik gaan steengrillen. Maar dat is weer meer mijn ding.
Nee, ga jij lekker voor 90 euro een miniscuul bord eten bestellen. Serieus.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Lekker veel eten voor weinig geld. De droom voor elke Henk en Ingrid.
whahahahihahohailarioushahahahaquote:Op donderdag 4 september 2014 10:26 schreef Multivitamine het volgende:
Ober: Wat mag het worden?
TS: Kilo'tje saffraan.
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Lekker veel eten voor weinig geld. De droom voor elke Henk en Ingrid.
Geen bowlen en geen film. Gewoon een gezellige avond gehad. Dat het geen superdeluxequote:Op donderdag 4 september 2014 10:28 schreef Druppelss het volgende:
[..]ja zo'n mensen ken ik ook, steengrillen met vooraf gezellig een uurtje bowlen of naar de film.
Best leuk hoor, maar toch anders.
Prima te doen met vrienden...niks mis mee maar niet vergelijkbaar met eten bij een goed restaurant.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:28 schreef Druppelss het volgende:
[..]ja zo'n mensen ken ik ook, steengrillen met vooraf gezellig een uurtje bowlen of naar de film.
Best leuk hoor, maar toch anders.
Ik vind dat je gewoon te weinig krijgt, voor een te hoge prijs. De prijs en het eten moetenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Prima te doen met vrienden...niks mis mee maar niet vergelijkbaar met een goed restaurant.
Dus een snitzelrestaurant is een "beter" restaurant dan een "duur" restaurant want je krijgt meer vlees voor minder geld?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:34 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon te weinig krijgt, voor een te hoge prijs. De prijs en het eten moeten
in evenwicht zijn.
Dat dit een "snitzelrestaurant" is zoals jij het noemt, betekent niet dat het minder goed is. Echt zo'n irritant vooroordeel vind ik dat he? Dit restaurant krijgt al sinds 1900 prima recensies. Al 114 jaar open. Dat moet enig ander restaurant nog maar voor elkaar zien te krijgen.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dus een snitzelrestaurant is een "beter" restaurant dan een "duur" restaurant want je krijgt meer vlees voor minder geld?
Kwaliteit zegt ook nog iets in het hele verhaal.
Zo noem ik het niet...dat was gewoon een vergelijking met een ander "restaurant". Ik refereer naar jou "meer is beter" opmerking.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:43 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Dat dit een "snitzelrestaurant" is zoals jij het noemt, betekent niet dat het minder goed is. Echt zo'n irritant vooroordeel vind ik dat he? Dit restaurant krijgt al sinds 1900 prima recensies. Al 114 jaar open. Dat moet enig ander restaurant nog maar voor elkaar zien te krijgen.
Duur of niet. Luxe of niet. Je kunt ook goedkoop eten, voor hele goede kwaliteit. Dat mensen in dezequote:Op donderdag 4 september 2014 10:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Zo noem ik het niet...dat was gewoon een vergelijking met een ander "restaurant".
Niet om de producten die ze inkopen?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:45 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Duur of niet. Luxe of niet. Je kunt ook goedkoop eten, voor hele goede kwaliteit. Dat mensen in deze
tijd nog steeds denken dat alleen luxe restaurants kwaliteit serveren....Het gaat er niet om hoe een restaurant eruitziet zolang het acceptabel is, het gaat om de kwaliteiten van de kok, die op de achtergrond werkt.
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:37 schreef Bombvis het volgende:
Meh, die saffraan-grap wordt saai (imo nooit echt grappig geweest ook)
Wederom, waarom zou een goedkoper restaurant garant staan aan mindere kwaliteit? Omdat de producten goedkoper zijn? Als je er goed mee om gaat (dus de kwaliteiten van de kok) zijn de producten prima in orde.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Niet om de producten die ze inkopen?
goedkoper staat over het algemeen garant voor mindere kwaliteit...met alles.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:51 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Wederom, waarom zou een goedkoper restaurant garant staan aan mindere kwaliteit? Omdat de producten goedkoper zijn? Als je er goed mee om gaat (dus de kwaliteiten van de kok) zijn de producten prima in orde.
Een goede kok moet zelfs van het allergoedkoopste het lekkerste gerecht kunnen maken. Anders ben je gewoon geen goede kok. Genoeg koks die ook dure producten verkloten.
Dat is dus gewoon totale onzin.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
goedkoper staat over het algemeen garant voor mindere kwaliteit...met alles.
En ja...zo ken ik er ook nog wel een paar
Ik zeg niet dat het slecht is of dat je er niet moet gaan eten...maar het is niet vergelijkbaarquote:Op donderdag 4 september 2014 10:55 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon totale onzin.
In goedkopere restaurants krijg je zo'n zelfde stuk vlees, alleen word het goedkoper ingekocht. En van elkquote:Op donderdag 4 september 2014 10:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
goedkoper staat over het algemeen garant voor mindere kwaliteit...met alles.
Je snapt dat diezelfde kok van een beter stuk vlees een nog beter gerecht kan maken toch?
Ik ben zelf kok. Nee, ik troll niet. Ik weet hoe het eraan toe gaat achter de schermen.quote:
Nee, ik ga niet de mist in. Ga maar eens meekijken achter de schermen. De kwaliteit verschilt heel erg, zowel in goedkoop als in duur.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:05 schreef Druppelss het volgende:
Sorry mobster, maar hier ga je toch de mist in.. Dat het eten gewoon prima smaakt, helemaal voor die 15 Euro dat kan prima kloppen, maar niet vergelijkbaar met een beetje restaurant.
Anders zorgen de sausjes en het vele zout en peper/kruiden wel ervoor dat het vlees iets van smaak heeft.
Neemt niet weg dat ik ook echt geen 50 Euro voor een persoon uit ga geven in een restaurant hoor, ik vind een bak spaghettie van 12.. 13 of 14 Euro vaak al triest
Er zullen zeker dure restaurants zijn die goedkoop inkopen ja, andersom komt helaas niet voor.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:06 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet de mist in. Ga maar eens meekijken achter de schermen. De kwaliteit verschilt heel erg, zowel in goedkoop als in duur.
Het punt is, je kunt van alles eigenlijk wel wat maken. Of de kwaliteit nou minder is of niet. Naderhand (als je een goed kok bent) smaakt het gerecht heerlijk, en proef je van de mindere kwaliteit weinig terug. (en nee, ik verzuip mijn vlees niet in kruiden en zout) Dat is nou precies wat het vlees verpest.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:09 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Er zullen zeker dure restaurants zijn die goedkoop inkopen ja, andersom komt helaas niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel prijzig inderdaadWat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
Is niks mis mee, maar je moet geen appelen met peren vergelijken.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:30 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Geen bowlen en geen film. Gewoon een gezellige avond gehad. Dat het geen superdeluxe
restaurant is snap ik ook wel, maar je mag af en toe best een beetje tevreden zijn.
En dat topic was geen succes geworden?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:54 schreef Aberella het volgende:
Man man man ik heb nog geen 3 weken geleden hetzelfde topic gemaakt over dit restaurant met een uitgebreidere OP en zelfs een foto.
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:33 schreef HPLC het volgende:
Ober: 'Wilt u de rekening, meneer?'
Man: 'Nee, dank u. Ik heb genoeg gehad'
Jazeker, ik heb er zelfs van één het 06-nummer weten te bemachtigenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:30 schreef r0dawa het volgende:
klinkt niet goed idd waren er wel van die lekkere serveersters dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |