Die dagen heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 4 september 2014 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom moet ik daarom lachen
Het is niet voor niks een steengrill restaurantquote:Op donderdag 4 september 2014 09:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Kom op, je gaat naar een restaurant en dan moet je nog je eigen eten bereiden..... Zeker ook nog een steengril buffet dan? Dubbel vreselijk.
Wederom stereotype. Nee, geen steengrill buffet, een eigen tafel.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zeker ook nog een steengril buffet dan? Dubbel vreselijk.
Liever dat dan steengrillen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:59 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks een steengrill restaurantGa jij maar lekker bij van de valk zitten ofzo.
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
'T maakt 's ochtends lawaai en 't is enorm duur?
een Saffrhaan
Doei
Gast, je kent dat restaurant niet eens, dus oordeel niet. Ik had een prima avondje eten, 15 euro per persoon.quote:
Dus beperkt?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef Deetch het volgende:
[..]
Niet mee eens, jij had een ossehaas en pepersteak verwacht? Het is wel een michelinster restaurant die hebben over het algemeen een zeer beperkte kaart ivm kwaliteit. Zie ook librijes zusje als voorbeeld
Leg je kop op die steengril dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:03 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Gast, je kent dat restaurant niet eens, dus oordeel niet. Ik had een prima avondje eten, 15 euro per persoon.
Dat jij je handen niet uit de mouwen wilt steken is wat anders. Lekker boeiend of je dan in een restaurant zit.
Ah, we gaan die kant op. Volwassen hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 10:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Leg je kop op die steengril dan.
Dat is gewoon veredeld gourmetten....niet te vergelijkenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:03 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Gast, je kent dat restaurant niet eens, dus oordeel niet. Ik had een prima avondje eten, 15 euro per persoon.
Dat jij je handen niet uit de mouwen wilt steken is wat anders. Lekker boeiend of je dan in een restaurant zit.
Het was prima te doen hoor. Met friet, salades, vlees, brood, sauzen, alles erop en eraan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dat is gewoon veredeld gourmetten
Patat, salade erbij..brood. wat een luxe...zelfs vlees! (sorry)quote:Op donderdag 4 september 2014 10:16 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Het was prima te doen hoor. Met friet, salades, vlees, brood, sauzen, alles erop en eraan.
Bij de supermarkt heb je nog meer vlees voor dat geld.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:16 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Het was prima te doen hoor. Met friet, salades, vlees, brood, sauzen, alles erop en eraan.
Als ik dan zo kijk, en je krijgt bij restaurant de saffraan 1 stuk vlees voor rond de 60 euro,
dan doe ik liever dat steengrillen, voor 15 euro per persoon. Niet dat ik arm ben ofzo,
maar af en toe wat geld besparen kan geen kwaad.
Het punt is, je krijgt gewoon heel erg veel voor 15 euro. En de kwaliteit was prima.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Patat, salade erbij..brood. wat een luxe...zelfs vlees! (sorry)
Dit was heel erg veel, en heel erg goedkoop.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Bij de supermarkt heb je nog meer vlees voor dat geld.
Hier nog serieus op ingaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:18 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik snap dit soort topics niet. Je kijkt toch
1. eerst op internet naar de menukaart?
2. maakt je keuze vooraf en dan weet je ook wat je af moet rekenen?
3. en als je geen internet hebt, kijk je toch daar vooraf op de kaart en je rekent vooraf uit wat de rekening wordt?
of ben ik nou gek?
yep, maar niet te beperkt.quote:
Niet snappen dat dit een slechte saffraan grap isquote:Op donderdag 4 september 2014 10:18 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik snap dit soort topics niet. Je kijkt toch
1. eerst op internet naar de menukaart?
2. maakt je keuze vooraf en dan weet je ook wat je af moet rekenen?
3. en als je geen internet hebt, kijk je toch daar vooraf op de kaart en je rekent vooraf uit wat de rekening wordt?
of ben ik nou gek?
Lekker veel eten voor weinig geld. De droom voor elke Henk en Ingrid.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef mobster400 het volgende:
Beperkt en duur. Not my place to be maar er zijn mensen die graag in dat soort restaurants zitten.
Voor de helft van dat geld kan ik gaan steengrillen. Maar dat is weer meer mijn ding.
Nee, ga jij lekker voor 90 euro een miniscuul bord eten bestellen. Serieus.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Lekker veel eten voor weinig geld. De droom voor elke Henk en Ingrid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |