Dat klopt, maar wat ze serveren is wel van uitstekende kwaliteit.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb ook even gekeken maar vind de keuze erg beperkt...
Jij hebt liever een restaurant waar ze 100 verschillende gerechten matig maken dan een restaurant dat bewust kiest om een beperkte kaart aan te bieden om de juiste kwaliteit te garanderen?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb ook even gekeken maar vind de keuze erg beperkt...
Nee, maar ze hebben bijna alleen variatie in vis gerechten. Vlees is gewoon (te) beperkt, ook voor een goed restaurant.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:41 schreef Deetch het volgende:
[..]
Jij hebt liever een restaurant waar ze 100 verschillende gerechten matig maken dan een restaurant dat bewust kiest om een beperkte kaart aan te bieden om de juiste kwaliteit te garanderen?
Ik had alleen naar recensies gezocht, en die waren best positief.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:40 schreef Aestivate het volgende:
Dat restaurant is altijd al duur geweest. Als je de search had gebruikt had je dat geweten ts.
waarom moet ik daarom lachenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:33 schreef HPLC het volgende:
Ober: 'Wilt u de rekening, meneer?'
Man: 'Nee, dank u. Ik heb genoeg gehad'
Goed idee jaquote:Op donderdag 4 september 2014 09:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Gewoon declareren op de zaak
Niet mee eens, jij had een ossehaas en pepersteak verwacht? Het is wel een michelinster restaurant die hebben over het algemeen een zeer beperkte kaart ivm kwaliteit. Zie ook librijes zusje als voorbeeldquote:Op donderdag 4 september 2014 09:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben bijna alleen variatie in vis gerechten. Vlees is gewoon (te) beperkt, ook voor een goed restaurant.
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:43 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik had alleen naar recensies gezocht, en die waren best positief.
Bowlen ook nog erbij dan zeker?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef mobster400 het volgende:
Beperkt en duur. Not my place to be maar er zijn mensen die graag in dat soort restaurants zitten.
Voor de helft van dat geld kan ik gaan steengrillen. Maar dat is weer meer mijn ding.
black angus bijvoorbeeld verwacht ik er wel bij, maar misschien omdat ik die zelf gewoon vaak neem.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef Deetch het volgende:
[..]
Niet mee eens, jij had een ossehaas en pepersteak verwacht? Het is wel een michelinster restaurant die hebben over het algemeen een zeer beperkte kaart ivm kwaliteit. Zie ook librijes zusje als voorbeeld
Waarom? Kap eens met die stereotype houding. Gewoon een gezellig steengrillrestaurant in wassenaar. Van prima kwaliteit. Waarom zou ik dan gaan bowlen? Omdat iedereen dat doet? Ik ben niet "iedereen"quote:Op donderdag 4 september 2014 09:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bowlen ook nog erbij dan zeker?
Kom op, je gaat naar een restaurant en dan moet je nog je eigen eten bereiden..... Zeker ook nog een steengril buffet dan? Dubbel vreselijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:54 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Waarom? Kap eens met die stereotype houding. Gewoon een gezellig steengrillrestaurant in wassenaar. Van prima kwaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |