quote:
Hallo Minteplintquote:Op donderdag 4 september 2014 09:44 schreef minthy het volgende:
Coming out of my cage and I've be doing just fine![]()
Hai Plintje!quote:
Wel op Sky.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig geen hit in Frankrijk...
Pino!quote:
Maandag.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino!
Sinds wanneer is de stage weer begonnen?
Ik heb dit gemist
Kitscherige troep.quote:
Ik heb ook iets waarmee ik je kan raken.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:29 schreef minthy het volgende:
Prachtig nummer dit, maar het raakt me
Verkeerde account SC....quote:Op donderdag 4 september 2014 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ook iets waarmee ik je kan raken.
In je kooi, wolf!!quote:Op donderdag 4 september 2014 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wil je geen blik werpen op Minthy!?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wil je geen blik werpen op Minthy!?
haha oke danquote:Op donderdag 4 september 2014 10:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja daarom. Jij zei dat je iets had om haar te raken.
Met jequote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef Pandaplint het volgende:
Ik raak Minteplint met pure poezie. Natte poezie.
Het regent.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef Pandaplint het volgende:
Ik raak Minteplint met pure poezie. Natte poezie.
Herman Brusselmans scoort ook altijd met z'nquote:
Goedemorgenquote:
Neuh.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goedemorgen
Jij komt dit topic redden met een fatsoenlijk onderwerp?
Lkker weer buiten hequote:Op donderdag 4 september 2014 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goedemorgen
Jij komt dit topic redden met een fatsoenlijk onderwerp?
Ja het begint hier eindelijk een beetje af te koelen, het is nu nog maar 28 graden overdagquote:
Henk_De_J ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Herman Brusselmans scoort ook altijd met z'ngezicht.
Oh die ken ik dan weer niet.quote:
Je foto's van gisterenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh die ken ik dan weer niet.
Had je mijn reetje gezien?quote:
Ik heb jouw reetje ook gezienquote:
Ook die foto van de bal van Kees?quote:
Ja. Kees is een klootzak.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ook die foto van de bal van Kees?
Panda ik dacht dat het privéfoto's waren!quote:
ik ook...quote:Op donderdag 4 september 2014 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan wel een borrel gebruiken...
Mijn iCloud moet gehackt zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Panda ik dacht dat het privéfoto's waren!
Ja Henk, dat was nog eens een toffe gast.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
henkde_j bedoel je?
Ik mis hem zo
XDquote:Op donderdag 4 september 2014 10:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh die ken ik dan weer niet.
ik vond die Henk maar een gore lulquote:Op donderdag 4 september 2014 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja Henk, dat was nog eens een toffe gast.
Vraag mij toch af waar hij gebleven is. Het topic is niets zonder hem.
Op z'n fietsjequote:
Dat was een leuke droomquote:
quote:
Katy Perryquote:Op donderdag 4 september 2014 11:12 schreef Pino112 het volgende:
ROOOAAAAAAARR RAAAAARRRRRAARRAAARRRRRR
Oke.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand heeft mijn af gekauwde vol met speeksel zittende pen gejat.
En iemand heeft mijn mok gebroken.
Er is een conspiracy theory tegen mij...
Die zie ik niet op de webcam.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En PIETERTJE???????!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb toch niet voor niets die donkere bril opquote:
Ja, zware dagenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zware dagen
Collega op vakantie, dubbel werk, problemen, ellende, gezeik
Stuur een fax!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zware dagen
quote:
a ik zo ff doen voor jequote:
Ik stuur een virtuele shot tequila naar je op.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zware dagen
Waarom ben jij zo'n drankorgelquote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stuur een virtuele shot tequila naar je op.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n drankorgel
Tequilaquote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stuur een virtuele shot tequila naar je op.
Die grap heeft de DD zelf al ooit gemaakt.quote:
Dat zeggen alle alcoholisten.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.
Tequila sunrisequote:Op donderdag 4 september 2014 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tequila![]()
![]()
Met sinaasappel en kaneel natuurlijk
Het zit hoog.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
GodverdommeDit is echt een draak van een Coldplay plaat
Misschien dat ik dit nog meer haat, nee sterker nog, ik weet het zeker, dan Viva la Vida...
Chris Martin ook met z'n janksstemquote:
Een enorme kutplaat inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2014 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
GodverdommeDit is echt een draak van een Coldplay plaat
Misschien dat ik dit nog meer haat, nee sterker nog, ik weet het zeker, dan Viva la Vida...
Ik ben het ook met je eens hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Chris Martin ook met z'n janksstem
hoeeeeeeeoeeeeeeeeeeeeeee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
godverdomme, hoe kan iemand dit goed vinden![]()
Muis is het met me eens
Nog 6 minutenquote:
Vrouwen met smaakquote:Op donderdag 4 september 2014 12:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben het ook met je eens hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
Altijdquote:Op donderdag 4 september 2014 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Chris Martin ook met z'n janksstem
hoeeeeeeeoeeeeeeeeeeeeeee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
godverdomme, hoe kan iemand dit goed vinden![]()
Muis is het met me eens
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een enorme kutplaat inderdaad
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben het ook met je eens hoor.
2quote:Op donderdag 4 september 2014 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens weet ik niet welke LB ik moet kiezen.
Ja, bedankt daarvoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen zocht ik naar een filmpje van Crazy Frog
Geen dankquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen zocht ik naar een filmpje van Crazy Frog
Nee hoor. Alleen nog maar kwaliteitsmuziek vanaf nu.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen dank
Hopelijk posten jullie nu geen foute plaatjes meer
heb je eindelijk je veterstrikdiploma?quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je eindelijk je veterstrikdiploma?
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zijn dit soort posts onder werktijd strikt noodzakelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan.
Jazekerquote:Op donderdag 4 september 2014 13:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zijn dit soort posts onder werktijd strikt noodzakelijk?
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:06 schreef Bronson het volgende:
[..]Volgens mij heeft die eerste last van een dwarsliggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Daar wil jij haar vast wel verlossen nietwaar?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die eerste last van een dwarsligger
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:06 schreef Bronson het volgende:
[..]VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan.lekker faxen heel de dag echt genot
Laxeermiddel geven?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar wil jij haar vast wel verlossen nietwaar?
Niets mis mee.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kings of Leon gaan op de QOTSA-tour.....
Ik heb spontaan zin in vlaquote:
Zin in bomen?quote:
Altijd dat stemmetje nadoen achter een ventilatorquote:
heeeeequote:Op donderdag 4 september 2014 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zuipsequote:Op donderdag 4 september 2014 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Alweer naar het strand
Ik zie u later
Pretvakantie.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Alweer naar het strand
Ik zie u later
quote:
Kak, gemistquote:Op donderdag 4 september 2014 13:30 schreef Bronson het volgende:
Throw those curtains wide.
One day like this a year would see me right.
Ik heb het niet zo op hybridesquote:Op donderdag 4 september 2014 19:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waarom is de TT trouwens niet [NPO 3FM #4741] Scheiten met Coldplay!
[ afbeelding ]
ach, je gaat ze nog zienquote:
quote:
tof, maar jullie zitten dus binnen op jullie buitendag?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:53 schreef Againzender het volgende:
GVD, vanmiddag naar Leo Blokhuis geweest met de jaarlijkse buitendag. Beste sessie ooitHeerlijk zoals hij bezig was. En 10 minuten na dat de borrel begonnen was in de zaal ernaast even opmerken: 'de borrel is al bezig, ik moet afronden' En wij zoiets van : 'ga door! we liggen aan je lippen'
beste spreker ooit, maar ik ben dan ook een muziekdier.
heb hem nog even bedankt dat hij de eerste spreker is waar ik niet zat af te tellen naar de borrel, en graag nog even was doorgegaan. Wat een passie bij die man, ik heb weer wat zoektochten naar muziek op het program
de organisatie vond dat wel een plan gezien het weer. En met 'buiten' wordt vooral bedoeld dat je even buiten je eigen domeintje bentquote:Op donderdag 4 september 2014 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tof, maar jullie zitten dus binnen op jullie buitendag?
Hij sprak een paar jaar terug in de lokale hervormde kerk over de combinatie religie en muziek. Geweldig, ook kritisch, verhaal. Een van de weinige keren dat ik voor m'n lol in een kerk ben geweest.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:53 schreef Againzender het volgende:
GVD, vanmiddag naar Leo Blokhuis geweest met de jaarlijkse buitendag. Beste sessie ooitHeerlijk zoals hij bezig was. En 10 minuten na dat de borrel begonnen was in de zaal ernaast even opmerken: 'de borrel is al bezig, ik moet afronden' En wij zoiets van : 'ga door! we liggen aan je lippen'
beste spreker ooit, maar ik ben dan ook een muziekdier.
heb hem nog even bedankt dat hij de eerste spreker is waar ik niet zat af te tellen naar de borrel, en graag nog even was doorgegaan. Wat een passie bij die man, ik heb weer wat zoektochten naar muziek op het program
bij ons ging het over geld en muziek gezien onze achtergrond. En dan ook de nare dingen daarvan. Mn bek viel wel even open dat een hoop collega's de hele affaiere over bitter sweet symphony niet kenden.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij sprak een paar jaar terug in de lokale hervormde kerk over de combinatie religie en muziek. Geweldig, ook kritisch, verhaal. Een van de weinige keren dat ik voor m'n lol in een kerk ben geweest.
Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik op de 'unfollow' knop wil klikken en toch doe ik het niet. Waarom.quote:
Zelfkastijdingquote:Op vrijdag 5 september 2014 07:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik op de 'unfollow' knop wil klikken en toch doe ik het niet. Waarom.
Wel een baasjequote:
Ik stond net op de tramhalte.... staat er een Belgische auto naast me met allemaal kranten op de achterbank...quote:
Ik vind Tim wel grappigquote:Op vrijdag 5 september 2014 07:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zelfkastijding
[..]
Wel een baasje
"Stond ik vanochtend op de tramhalte..... staat er zo'n kollosaal wijf naast me met een papagaai op d'r schouder. Zegt ze, als jij raad wat er op mijn schouder zit dan mag je met mij naar bed!"quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik stond net op de tramhalte.... staat er een Belgische auto naast me met allemaal kranten op de achterbank...
Ik vraag aan die Belg: Mag ik vragen waarom je zoveel kranten bij je hebt?
Die Belg: Dan kan ik lekker scheuren!
ghighighighighi
Prachtige TV was datquote:Op vrijdag 5 september 2014 08:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
"Stond ik vanochtend op de tramhalte..... staat er zo'n kollosaal wijf naast me met een papagaai op d'r schouder. Zegt ze, als jij raad wat er op mijn schouder zit dan mag je met mij naar bed!"
"Dussuh, ik denk effe na ik zeg... een olifant? ............. zegt ze, Reken ik ook goed!"
Ghehehehe
mijn favo blijft:quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik stond net op de tramhalte.... staat er een Belgische auto naast me met allemaal kranten op de achterbank...
Ik vraag aan die Belg: Mag ik vragen waarom je zoveel kranten bij je hebt?
Die Belg: Dan kan ik lekker scheuren!
ghighighighighi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ghighgighighgi![]()
![]()
of de Duitse variant (let niet op mn slechte Duits)
Ich stehe auf die Haltestelle, sitzt ein roßfinkelen. Weist du was er sagt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ghighgighgighgighig![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn favo blijft:
Stonds laatst op de tramhalte, zit er een hele grote mus op dat abri'tje. Weet je wat ie zegt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ghighgighighgi![]()
![]()
of de Duitse variant (let niet op mn slechte Duits)
Ich stehe auf die Haltestelle, sitzt ein roßfinkelen. Weist du was er sagt?Die hele Duitse afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ghighgighgighgighig![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Acda & de Munnik waardeer ik zeker wel jaquote:
Nee helemaal niet. Miljoenen negers kunnen hetzelfde wat hij kon; in snel tempo onzin door muziek heen praten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
Notorious B.I.G.
Gister draaide ze ook al een plaat van hem... is er iets speciaals rondom hem?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Miljoenen negers kunnen hetzelfde wat hij kon; in snel tempo onzin door muziek heen praten.
quote:
Wat Ed zegt is gewoon waar.quote:
Verdomme wolf. Valt me goed tegen van je.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat Ed zegt is gewoon waar.
Die B.I.G. is, net als 50 cent, een omhooggevallen drugsdealer die toevallig heel snel kan praten.
Maar dat geldt voor veel meer rappers, ik noem een Jay-Z.
Hiphop is wel een genre wat ik zeer kan waarderen. Zit niet zo makkelijk in elkaar als het lijkt hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Miljoenen negers kunnen hetzelfde wat hij kon; in snel tempo onzin door muziek heen praten.
Ik heb wel meer respect voor Jay-Z dan voor 50 cent. Jay-Z is wel echt een enorm talent, ook op productievlak.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat Ed zegt is gewoon waar.
Die B.I.G. is, net als 50 cent, een omhooggevallen drugsdealer die toevallig heel snel kan praten.
Maar dat geldt voor veel meer rappers, ik noem een Jay-Z.
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hiphop is wel een genre wat ik zeer kan waarderen. Zit niet zo makkelijk in elkaar als het lijkt hoorde talenten haal je er zo uit. Timing, uitspraak, zinsbouw etc... het is echt een vak apart!
Ik denk dat ik 50 cent moet betalen voordat ik Jay-Z.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel meer respect voor Jay-Z dan voor 50 cent. Jay-Z is wel echt een enorm talent, ook op productievlak.
Over het algemeen heb ik een hekel aan hiphop, het blijft voor mij mij gewoon een kerel die een onzinverhaal over muziek heen ouwehoert. Iedereen vindt dat New York State of Mind van Jay-Z zo geweldig, maar ik vind het een heel saai nummer met alleen de stukjes waar Alicia Keys zingt dan wel weer heel mooi.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hiphop is wel een genre wat ik zeer kan waarderen. Zit niet zo makkelijk in elkaar als het lijkt hoorde talenten haal je er zo uit. Timing, uitspraak, zinsbouw etc... het is echt een vak apart!
Dan noem je ook een plaat van Jay-Z, dat is nou echt niet toonaangevend voor zijn oeuvre.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik een hekel aan hiphop, het blijft voor mij mij gewoon een kerel die een onzinverhaal over muziek heen ouwehoert. Iedereen vindt dat New York State of Mind van Jay-Z zo geweldig, maar ik vind het een heel saai nummer met alleen de stukjes waar Alicia Keys zingt dan wel weer heel mooi.
Ik had vroeger ook platen en cd's van Run DMC, Beastie Boys en Public Enemy en kon dat waarderen omdat er toen echt vernieuwing werd gebracht en er ook vaak een echte boodschap in de nummers zat.
Ja die vernieuwd nog lekker en heeft gewoon schijt aan alles. Als hij er maar geld mee kan verdienenquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoewel ik Snoop Dogg dan wel vaak weer leuke dingen vind maken.
Geniale producties en beats had die manquote:
Eminem mag er ook wel bij, ook al is hij niet zwartquote:
Ik vind wel zeker dat ze internationaal klinken. Zelf vind ik er weinig aan, maar toen ik Streets voor het eerst hoorde dacht ik dat het een Amerikaanse band was, vond het wel heel erg klinken als Kings of Leon.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Kensington
Die Afrojack met z'n idee dat Kensington een internationaal geluid heeft... ik hoop het niet voor de wereld. Ik vind Jett Rebel een internationaler geluid hebben eigenlijk
Dankquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:18 schreef Bronson het volgende:
Ik vind onderstaande even nodig voor dit topic.
[ afbeelding ]
Ja hij heeft wel dezelfde zeikstem ja...quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind wel zeker dat ze internationaal klinken. Zelf vind ik er weinig aan, maar toen ik Streets voor het eerst hoorde dacht ik dat het een Amerikaanse band was, vond het wel heel erg klinken als Kings of Leon.
Zeker! Vanavond ff m'n vriendin lief aankijkenquote:
Eens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
Razornight - America... wat een kutplaat blijft het zeg
Volgens mij zijn er ook verschillende pagaaien overleden door het luisteren naar Coldplay muziek.quote:
Live zijn ze niet onaardig. Maar ja jij houdt niet van britpop dus dan is kensington ook net niets voor je.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Kensington
Die Afrojack met z'n idee dat Kensington een internationaal geluid heeft... ik hoop het niet voor de wereld. Ik vind Jett Rebel een internationaler geluid hebben eigenlijk
Sorry, ik krijg gewoon de behoefte hun koppen om te draaien als ik die muziek hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook verschillende pagaaien overleden door het luisteren naar Coldplay muziek.
Inderdaad. Prima band, maar dat nummer..quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
Razornight - America... wat een kutplaat blijft het zeg
Ik vind het niet echt typische britpop eigenlijk (alhoewel ik laatst 1 van hun eerste nummer hoorde en die viel wel onder die catagorie). Wel vind ik het van dat onnodige, overgeproduceerde gitaargeneuzel met vrolijke springende pubermeisjesquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live zijn ze niet onaardig. Maar ja jij houdt niet van britpop dus dan is kensington ook net niets voor je.
Triangle?quote:
Veel plezier Pino. Gaat Luna ook mee?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel plezier Pino. Gaat Luna ook mee?
Ik hoef niet eens te raden welk liedje er op de radio wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wok like an Egyptian!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te raden welk liedje er op de radio wordt gedraaid.
dat sobertso! WASSERMELONE! GUTESMORGEN FRAULEIN BIRGIT.quote:
ik hoor altijd "para, paralyzed.....quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoor altijd "para, paralyzed.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |