quote:
Hallo Minteplintquote:Op donderdag 4 september 2014 09:44 schreef minthy het volgende:
Coming out of my cage and I've be doing just fine![]()
Hai Plintje!quote:
Wel op Sky.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig geen hit in Frankrijk...
Pino!quote:
Maandag.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino!
Sinds wanneer is de stage weer begonnen?
Ik heb dit gemist
Kitscherige troep.quote:
Ik heb ook iets waarmee ik je kan raken.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:29 schreef minthy het volgende:
Prachtig nummer dit, maar het raakt me
Verkeerde account SC....quote:Op donderdag 4 september 2014 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ook iets waarmee ik je kan raken.
In je kooi, wolf!!quote:Op donderdag 4 september 2014 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wil je geen blik werpen op Minthy!?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wil je geen blik werpen op Minthy!?
haha oke danquote:Op donderdag 4 september 2014 10:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja daarom. Jij zei dat je iets had om haar te raken.
Met jequote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef Pandaplint het volgende:
Ik raak Minteplint met pure poezie. Natte poezie.
Het regent.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef Pandaplint het volgende:
Ik raak Minteplint met pure poezie. Natte poezie.
Herman Brusselmans scoort ook altijd met z'nquote:
Goedemorgenquote:
Neuh.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goedemorgen
Jij komt dit topic redden met een fatsoenlijk onderwerp?
Lkker weer buiten hequote:Op donderdag 4 september 2014 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goedemorgen
Jij komt dit topic redden met een fatsoenlijk onderwerp?
Ja het begint hier eindelijk een beetje af te koelen, het is nu nog maar 28 graden overdagquote:
Henk_De_J ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Herman Brusselmans scoort ook altijd met z'ngezicht.
Oh die ken ik dan weer niet.quote:
Je foto's van gisterenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh die ken ik dan weer niet.
Had je mijn reetje gezien?quote:
Ik heb jouw reetje ook gezienquote:
Ook die foto van de bal van Kees?quote:
Ja. Kees is een klootzak.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ook die foto van de bal van Kees?
Panda ik dacht dat het privéfoto's waren!quote:
ik ook...quote:Op donderdag 4 september 2014 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan wel een borrel gebruiken...
Mijn iCloud moet gehackt zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Panda ik dacht dat het privéfoto's waren!
Ja Henk, dat was nog eens een toffe gast.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
henkde_j bedoel je?
Ik mis hem zo
XDquote:Op donderdag 4 september 2014 10:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh die ken ik dan weer niet.
ik vond die Henk maar een gore lulquote:Op donderdag 4 september 2014 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja Henk, dat was nog eens een toffe gast.
Vraag mij toch af waar hij gebleven is. Het topic is niets zonder hem.
Op z'n fietsjequote:
Dat was een leuke droomquote:
quote:
Katy Perryquote:Op donderdag 4 september 2014 11:12 schreef Pino112 het volgende:
ROOOAAAAAAARR RAAAAARRRRRAARRAAARRRRRR
Oke.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand heeft mijn af gekauwde vol met speeksel zittende pen gejat.
En iemand heeft mijn mok gebroken.
Er is een conspiracy theory tegen mij...
Die zie ik niet op de webcam.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En PIETERTJE???????!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb toch niet voor niets die donkere bril opquote:
Ja, zware dagenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zware dagen
Collega op vakantie, dubbel werk, problemen, ellende, gezeik
Stuur een fax!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zware dagen
quote:
a ik zo ff doen voor jequote:
Ik stuur een virtuele shot tequila naar je op.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zware dagen
Waarom ben jij zo'n drankorgelquote:Op donderdag 4 september 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stuur een virtuele shot tequila naar je op.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n drankorgel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |