SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.subklacht: Blizzard nerf buzzard + unleash the hounds.
gr.gr.
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:25 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Zat vanochtend op de toilet het plaatselijke poepblaadje te lezen en net voordat ik m'n kont ermee af wilde vegen zag ik tot mijn verbazing dat ik niet van 't fok forum gequote ben. Dit terwijl ik wss de enige ben die dit dagelijks periodiek - bij tijd en wijle - doorblader.Als je het een poepblaadje vindt, waarom lees je het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.subklacht: Blizzard nerf buzzard + unleash the hounds.
gr.gr.
En waarom geef je dat zogenaamde poepblaadje hier dan aandacht?
Ik vind trouwens de klacht op zich knap waardeloos.
Hij is een zij.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:52 schreef PausNicolaas het volgende:
Okay, wie of wat is die Angel-Joy?
laten we hem rapen
ja dat denk jij maar ff voor de duideljikheid:quote:
Heb 3 vrouwen gemeet die ik heb ontmoet op het FOK! forum, ik moet je mededelen dat ze niets weg hadden van een man.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja dat denk jij maar ff voor de duideljikheid:
alle vrouwen op Fok! zijn mannen
lol 'meeting'quote:Op donderdag 4 september 2014 14:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb 3 vrouwen gemeet die ik heb ontmoet op het FOK! forum, ik moet je mededelen dat ze niets weg hadden van een man.
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
lol 'meeting'
he jij bent van fok! virendjes worden?
AJ niet kennenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:52 schreef PausNicolaas het volgende:
Okay, wie of wat is die Angel-Joy?
laten we hem rapen
Het is wel goed voor de Vietnamese economie en de verkoop van loempia'squote:Op donderdag 4 september 2014 15:00 schreef JeMoeder het volgende:
Angel-Joy quoten. Die krant moeten ze opdoeken.
Ze moeten inderdaad nieuwe markten aanboren in Gelderlandquote:Op donderdag 4 september 2014 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is wel goed voor de Vietnamese economie en de verkoop van loempia's
vandaag, aangekondigd op voorpagina, hele verhaal op 2e paginaquote:Op donderdag 4 september 2014 15:09 schreef d4v1d het volgende:
TS, is dit de gelderlander van vandaah of gister?
snap de lol van dat topic niet hoor?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:06 schreef Fretwork het volgende:
Als dit klopt:
Als je de moeite hebt gedaan dit te shoppen:
Topic trouwens:
SEX / Waarom naaktfoto's plaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |