Misschien kun je vanaf de tribune zijn neus wel aanraken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag zelfs twee nieuwtjesEn volgende week ga ik hem live zien
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun je vanaf de tribune zijn neus wel aanraken.
Heb ik gezien, maar dat gold voor een voetballer, denk niet dat dat voor vrouwen ook geldt hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het ene nieuwtje was dat hij het niet zo fijn vind om aangeraakt te worden.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij liever door jou dan door Voorbips wordt aan geraakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar dat gold voor een voetballer, denk niet dat dat voor vrouwen ook geldt hoor
Nee joh. Joan Rivers toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou Patty de stekker eruit hebben gehaald?
Nee ik bedoelde...zou Patty de stekker er bij Joan uitgehaald hebben. Zodat ze nu meer kans maakt op de award voor lelijkst strakgetrokken mormel.quote:
Dat is Linda met haar smerige neplach.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde...zou Patty de stekker er bij Joan uitgehaald hebben. Zodat ze nu meer kans maakt op de award voor lelijkst strakgetrokken mormel.
Die probeer ik altijd te vergeten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Linda met haar smerige neplach.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde...zou Patty de stekker er bij Joan uitgehaald hebben. Zodat ze nu meer kans maakt op de award voor lelijkst strakgetrokken mormel.
Patty is smerig en lelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Linda met haar smerige neplach.
Kim Holland.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:18 schreef Uccie het volgende:
Wie is er alleen smerig....Heleen v Royen?
En die lijkt me ook wel sympathiek, ze pretendeert in elk geval niet iets anders te zijn dan ze is.quote:
Oh...dat zeg jij ook alquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die doet er niet moeilijk over.
Die anderen pretenderen nog heel wat te zijn.
Sowieso toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |