http://pauw.vara.nl/quote:Op woensdag 3 september 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
Waar vind ik de gasten van Pauw....als ik google krijg ik kleding en vogels, maar geen Jeroen
pauw.vara.nlquote:Op woensdag 3 september 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
Waar vind ik de gasten van Pauw....als ik google krijg ik kleding en vogels, maar geen Jeroen
quote:
Alvast slaap lekker, ik ga hetzelfde doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:00 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga afsluiten en nog even rustig op bed TV kijken. Fijne avond nog!
Waar op?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alvast slaap lekker, ik ga hetzelfde doen.
Morgen weer optijd op.
Mijn werk.quote:
Van de week zag ik in een ander topic een plaatje van roze vluchtheuvels.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
Oeh, ik wil limoenkleurige vluchtheuvels!!
Ja die roze waren op het nieuws, daarom dacht ik...groene zijn ook wel leukquote:Op donderdag 4 september 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van de week zag ik in een ander topic een plaatje van roze vluchtheuvels.
Ik werd er niet warm van.
Nee, dat is mij te kinky.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:59 schreef Specularium het volgende:
Wil jij wel zo'n rotor in je hol?
Die is nu inmiddels dood.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
Sowieso...wat denkt ze, Joan Rivers is bijna dood, ik ga die look vast veiligstellen
Zou Patty de stekker eruit hebben gehaald?quote:
Mijn spannende verhaaltjes over Patty zijn helaas op.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou Patty de stekker eruit hebben gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |