http://pauw.vara.nl/quote:Op woensdag 3 september 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
Waar vind ik de gasten van Pauw....als ik google krijg ik kleding en vogels, maar geen Jeroen
pauw.vara.nlquote:Op woensdag 3 september 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
Waar vind ik de gasten van Pauw....als ik google krijg ik kleding en vogels, maar geen Jeroen
quote:
Alvast slaap lekker, ik ga hetzelfde doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:00 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga afsluiten en nog even rustig op bed TV kijken. Fijne avond nog!
Waar op?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alvast slaap lekker, ik ga hetzelfde doen.
Morgen weer optijd op.
Mijn werk.quote:
Van de week zag ik in een ander topic een plaatje van roze vluchtheuvels.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
Oeh, ik wil limoenkleurige vluchtheuvels!!
Ja die roze waren op het nieuws, daarom dacht ik...groene zijn ook wel leukquote:Op donderdag 4 september 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van de week zag ik in een ander topic een plaatje van roze vluchtheuvels.
Ik werd er niet warm van.
Nee, dat is mij te kinky.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:59 schreef Specularium het volgende:
Wil jij wel zo'n rotor in je hol?
Die is nu inmiddels dood.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
Sowieso...wat denkt ze, Joan Rivers is bijna dood, ik ga die look vast veiligstellen
Zou Patty de stekker eruit hebben gehaald?quote:
Mijn spannende verhaaltjes over Patty zijn helaas op.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou Patty de stekker eruit hebben gehaald?
Nee, wat Patty betreft ben ik uitgescheten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn spannende verhaaltjes over Patty zijn helaas op.![]()
Mss heeft Yoki nog wat in voorraad.
Dan mis je Beat It...de geweldige nieuwe Talentenshow op SBS6 ....waar niemand naar kijkt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef Webschip het volgende:
Het is weekend.
Dus is er weekend-tv.
Ik zet de tv dus niet aan.
Maar vanavond valt er een gewonde.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan mis je Beat It...de geweldige nieuwe Talentenshow op SBS6 ....waar niemand naar kijkt.
Serieus!!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar vanavond valt er een gewonde.
En toch ga ik niet kijken.
Ik zal het zeker missenquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan mis je Beat It...de geweldige nieuwe Talentenshow op SBS6 ....waar niemand naar kijkt.
Ik geloof je meteenquote:
Zaterdag en vrijdag vormen altijd een wekelijks dieptepunt.quote:
Vroeger had je op zondag altijd Brandpunt, ik vond dat altijd enorm interessant.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zaterdag en vrijdag vormen altijd een wekelijks dieptepunt.
Die dagen is de platheid het grootst
Spannend.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroeger had je op zondag altijd Brandpunt, ik vond dat altijd enorm interessant.
Soms welquote:
Morgen is er ook Brandpunt. Vaak wel de moeite waard inderdaad. En Kruispunt kan ook interessant zijn. Ik meen dat Tegenlicht ook komt. Dus een stuk beter dan vandaag.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroeger had je op zondag altijd Brandpunt, ik vond dat altijd enorm interessant.
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet boeiend. Maar ik hoop dat Speculaas toch iets heeft om naar te kijken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
Boer Zoekt Vrouw kijk ik nooit, niet echt boeiend.
Anders kan hij altijd nog topics gaan modden ofzo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet boeiend. Maar ik hoop dat Speculaas toch iets heeft om naar te kijken.
Vast wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders kan hij altijd nog topics gaan modden ofzo.
Zo'n thuisbioscoopquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik denk wel dat hij een enorme tv heeft.
Dat zou mij niet verbazen. Hij gaat volgens mij heel erg op in alles wat met TV te maken heeft.quote:
Ook stiekem een leven denk ik...hebben ze allemaal.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zou mij niet verbazen. Hij gaat volgens mij heel erg op in alles wat met TV te maken heeft.
Maar waar ie nu is, ik weet het niet..
Ik weet niet of Speculaas een leven heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook stiekem een leven denk ik...hebben ze allemaal.
Blijkbaar...anders was hij nu wel hier.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of Speculaas een leven heeft.
Dat zou je haast denken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar...anders was hij nu wel hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |