Mwah, weet niet hoe je in het echt bent maar volgens mij ben je niet onuitstaanbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er komt een moment dat jij wanhopig genoeg bent...ik wacht daar op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mwah, weet niet hoe je in het echt bent maar volgens mij ben je niet onuitstaanbaar.
Dat scheelt al gelijk de helft bij een vrouw.Denken wat exen heel anders over....maar dat waren ook lampekaplullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Waren waarschijnlijk mietjes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denken wat exen heel anders over....maar dat waren ook lampekaplullen.
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waren waarschijnlijk mietjes.
[..]
Mwah, weet niet hoe je in het echt bent maar volgens mij ben je niet onuitstaanbaar.
Dat scheelt al gelijk de helft bij een vrouw.Overdag braaf, zuinig en degelijk, 's nachts wild, ongeremd en alle remmen los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nites mis mee.
Meld even wanneer de trouwdag is en wanneer je in OUD gaat posten.
Omdat jij nog erger bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Uccie is verre van onuitstaanbaar natuurlijk.
He , we zijn er weer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij nog erger bent natuurlijk.
Ik snap er niks van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is toch een compliment?
Of snap ik nu weer niks van vrouwen?
[..]
Dat scheelt al gelijk de helft bij een vrouw.Waarom zou ik klagen? Ik ben het namelijk wel. Dat onuitstaanbare bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nou niet zo stoer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom zou ik klagen? Ik ben het namelijk wel. Dat onuitstaanbare bedoel ik.
Wel je Jambers-stem opzetten als je dat zegt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Overdag braaf, zuinig en degelijk, 's nachts wild, ongeremd en alle remmen los.
Nites mis mee.
Meld even wanneer de trouwdag is en wanneer je in OUD gaat posten.
Daar ben ik toevallig erg goed in, dus dat doe ik met liefde voor je....zeker omdat mijn stem nog een tikje lager is dan die van Jambers krijgt het een nog erotischere lading. Leg je handdoekje alvast maar klaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel je Jambers-stem opzetten als je dat zegt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar ben ik toevallig erg goed in, dus dat doe ik met liefde voor je....zeker omdat mijn stem nog een tikje lager is dan die van Jambers krijgt het een nog erotischere lading. Leg je handdoekje alvast maar klaar.
Fixed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef Tem het volgende:
Iedereen kan Jambers en Herman Jan van Veen vrij goed nadoen.
Uiteraard. Ondertussen zit ik nog wat films op te zoeken voor van het weekend, heb ik wat te kijken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:13 schreef Specularium het volgende:
Zitten jullie er klaar voor???!!@!@`1
Tussen het puddingeten door?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard. Ondertussen zit ik nog wat films op te zoeken voor van het weekend, heb ik wat te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |