SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 27-08
op basis van video EénVandaag, zie bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spullen Lisanne en Kris - mee op de hike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessante docu over verdwalen in de jungle:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatst bekende foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Laatst bekende foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08![]()
het laatste nieuws was dit
Hier verteld de vader van Kris dat Stefan ( de vriend van Kris ) op dinsdag middag nog contact heeft gehad met Kris. (om 2 uur )
http://nos.nl/video/63243(...)ermiste-vrouwen.html
+
2 uur plaatselijke tijd ja
dat was al een heel stuk na de Mirador
en daar was geen bereik ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
ik zou graag nog wel een spoiler met fotos van Kris en Lisanne's camera('s) in de OP willen zien. Of doen we dat niet omdat ze gelekt zijn?![]()
Ik denk echt dat ze zijn teruggekeerd.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:28 schreef StaceySinger het volgende:
het laatste nieuws was dit
Hier verteld de vader van Kris dat Stefan ( de vriend van Kris ) op dinsdag middag nog contact heeft gehad met Kris. (om 2 uur )
http://nos.nl/video/63243(...)ermiste-vrouwen.html
+
2 uur plaatselijke tijd ja
dat was al een heel stuk na de Mirador
en daar was geen bereik ?
[ afbeelding ]
Zou ook verklaren waarom er geen foto's zijn na de 1e quebrada.
Op het kaartje staat 1630 eerste noodoproep. Denk dat ze die heel ergens anders hebben gemaakt![]()
Waarom bevat dit topic zo hier en daar Spaanse woorden? Worden we geacht om ook die taal machtig te zijn? Alsof het Engels nidt genoeg is.![]()
Kijk als het wel klopt >volgens het kaartjequote:Op woensdag 3 september 2014 17:02 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze zijn teruggekeerd.
Op het kaartje staat 1630 eerste noodoproep. Denk dat ze die heel ergens anders hebben gemaakt
En dat daar (waar 14.00 uur staat) de plek geweest is waar ze met Stefan Appte of smste
En er iets is gebeurd (met een van de 2- been gebroken ofzo) op de plek waar de noodoproep is gedaan.
Dan wisten ze toch dat 1 van de 2 terug kon lopen naar de plek (2 uur) om daar een oproep te doen of te bellen?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
als iets je niet bevalt ga dan ff naar feedbackquote:Op woensdag 3 september 2014 17:11 schreef mig72 het volgende:
Waarom bevat dit topic zo hier en daar Spaanse woorden? Worden we geacht om ook die taal machtig te zijn? Alsof het Engels nidt genoeg is.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
die foto van Kris hier op pag 1, dat is toch niet de laatste, want uit dat EXGF onderzoek bleek toch dat die was omgewisseld, met die van K in die geul?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:02 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze zijn teruggekeerd.
Op het kaartje staat 1630 eerste noodoproep. Denk dat ze die heel ergens anders hebben gemaakt![]()
Ik vind Korterink vaak irritant omdat het hem niet lukt zijn kroegtafelmeningen voor zich te houden, omdat hij geweldig vooringenomen is tegen politie en justitie en veel te makkelijk en te snel conclusies trekt. Ook in dit citaat vind ik hem geweldig irritant. Hij doet alsof de zaak al helemaal is afgehandeld, maar zoals we weten is dat niet zo. Ik heb zelf tot nu toe alleen maar waardering gehad voor de manier waarop de fam. Kremers de feiten boven tafel probeert te krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef jackie12 het volgende:
Misschien oud nieuws maar dit is wat misdaadjournalist HenkJjan Korterink schreef op 25 juli
Quote:
k was er al bang voor. Eerst het bericht dfat de families van Kris en Lisanne hun eigen weg zouden gaan, in de manier waarop ze verder gaan met de rouwverwerking en de procedures, en – weinig verrassend – dan dat de ouders van Kris Kremers zich niet kunnen neerleggen bij de gedachte dat hun dochter is verdwaald. Dat worden, zo vrees is, nog tientallen jaren met vermoeiende verhalen over wat er allemaal gebeurd kan zijn.
Het beste zou zijn de ouders naar een goede psychiater te krijgen, maar in de praktijk blijkt dat helaas geen optie: dit zijn ouders die de rest van hun leven in het teken willen blijven van het ontdekken van de waarheid over de dood van hun dochter. Daar komen ze nooit uit. Elk antwoord dat ze krijgen roept nieuwe vragen op, ze zullen nooit rusten.
Het is prima dat er tot op zekere hoogte mensen met hen meegaan. Iedereen begrijp hun ondraaglijke verdriet. Maar er is een grens. Het is te hopen dat die nog een keer wordt waargenomen door deze of gene. En dat ook journalisten zich een beetje inhouden. Het zijn de gemakkelijkste verhalen om te maken: leeglopende nabestaanden. Daar kun je je abominabelste verslaggever op af sturen, scoort altijd.Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Dat journalisten zich een beetje moeten inhouden, ben ik met die Korterink eens. Had hij dat zélf ook maar gedaan, want voor de rest vind ik het een harteloos stuk, dat deze dappere familie geen recht doet. Natuurlijk accepteren zij geen onduidelijkheid. Ik neem mijn petje af voor het feit dat ze zich zo goed staande weten te houden. Een ieder die dat niét vindt, doet er echt beter aan om dat voor zich te houden.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:28 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik vind Korterink vaak irritant omdat het hem niet lukt zijn kroegtafelmeningen voor zich te houden, omdat hij geweldig vooringenomen is tegen politie en justitie en veel te makkelijk en te snel conclusies trekt. Ook in dit citaat vind ik hem geweldig irritant. Hij doet alsof de zaak al helemaal is afgehandeld, maar zoals we weten is dat niet zo. Ik heb zelf tot nu toe alleen maar waardering gehad voor de manier waarop de fam. Kremers de feiten boven tafel probeert te krijgen.![]()
Hij heeft toch gelijk? Heb het ook wel es hier verteld dat die vader van Kris het niet kan verkroppen dat zijn dochter een domme fout gemaakt zou kunnen hebben en zoekt naar scenario's waarin de schuld van deze tragische dood niet bij zijn dochter ligt. Hij trekt zijn vrouw mee in die eindeloze zoektocht. En dan heb je nog die aandachtstrekkerij zoals dit:quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef jackie12 het volgende:
Misschien oud nieuws maar dit is wat misdaadjournalist HenkJjan Korterink schreef op 25 juli
Quote:
k was er al bang voor. Eerst het bericht dfat de families van Kris en Lisanne hun eigen weg zouden gaan, in de manier waarop ze verder gaan met de rouwverwerking en de procedures, en – weinig verrassend – dan dat de ouders van Kris Kremers zich niet kunnen neerleggen bij de gedachte dat hun dochter is verdwaald. Dat worden, zo vrees is, nog tientallen jaren met vermoeiende verhalen over wat er allemaal gebeurd kan zijn.
Het beste zou zijn de ouders naar een goede psychiater te krijgen, maar in de praktijk blijkt dat helaas geen optie: dit zijn ouders die de rest van hun leven in het teken willen blijven van het ontdekken van de waarheid over de dood van hun dochter. Daar komen ze nooit uit. Elk antwoord dat ze krijgen roept nieuwe vragen op, ze zullen nooit rusten.
Het is prima dat er tot op zekere hoogte mensen met hen meegaan. Iedereen begrijp hun ondraaglijke verdriet. Maar er is een grens. Het is te hopen dat die nog een keer wordt waargenomen door deze of gene. En dat ook journalisten zich een beetje inhouden. Het zijn de gemakkelijkste verhalen om te maken: leeglopende nabestaanden. Daar kun je je abominabelste verslaggever op af sturen, scoort altijd.
http://www.ed.nl/regio/he(...)ek-helmond-1.4513915
Kom op hee, niemand zit meer te wachten op dit soort meelij-opwekkende shit.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ik weet niet, misschien ben je nog erg jong en heb je niet veel meegemaakt. Of ben je gewoon iemand met weinig inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk? Heb het ook wel es hier verteld dat die vader van Kris het niet kan verkroppen dat zijn dochter een domme fout gemaakt zou kunnen hebben en zoekt naar scenario's waarin de schuld van deze tragische dood niet bij zijn dochter ligt. Hij trekt zijn vrouw mee in die eindeloze zoektocht. En dan heb je nog die aandachtstrekkerij zoals dit:
Kom op hee, niemand zit meer te wachten op dit soort meelij-opwekkende shit.
De ouders vragen niet om medelijden, ze willen zaken uitzoeken en voor zover mogelijk zekerheid over wat er met hun dochter gebeurd is. Ze pakken dat juist heel goed en zakelijk aan, er is veel geld nodig om een zoektocht aan de andere kant van de wereld gaande te houden. Respect, petje af voor ze!![]()
Hoe rijmt zich het contact of berichtje met vriend om 14.00 uur met het gegeven dat 0m 13.36 uur beide telefoons het bereik hebben verloren?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Kijk als het wel klopt >volgens het kaartje
En dat daar (waar 14.00 uur staat) de plek geweest is waar ze met Stefan Appte of smste
En er iets is gebeurd (met een van de 2- been gebroken ofzo) op de plek waar de noodoproep is gedaan.
Dan wisten ze toch dat 1 van de 2 terug kon lopen naar de plek (2 uur) om daar een oproep te doen of te bellen?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
walgelijke post meid -onder de gordel bahhquote:Op woensdag 3 september 2014 18:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk? Heb het ook wel es hier verteld dat die vader van Kris het niet kan verkroppen dat zijn dochter een domme fout gemaakt zou kunnen hebben en zoekt naar scenario's waarin de schuld van deze tragische dood niet bij zijn dochter ligt. Hij trekt zijn vrouw mee in die eindeloze zoektocht. En dan heb je nog die aandachtstrekkerij zoals dit:
Kom op hee, niemand zit meer te wachten op dit soort meelij-opwekkende shit."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
ik denk dat het er maar helemaal aan ligt hou oud je zelf bent, wat je zelf hebt meegemaakt. Mensen tussen de 17-24, 25-32, 32-42 enz hebben allemaal zo hun eigen levenservaringen, heb jij als ouder al eens een kind verloren bv? Of een zus, of een broer? Ik zou ook nr Panama zijn gegaan, of mijn dochter nou wel of niet dom was geweest. Die Korterink is een botte hork.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Kom op hee, niemand zit meer te wachten op dit soort meelij-opwekkende shit.![]()
en ik maar denken dat falco een vent isquote:Op woensdag 3 september 2014 18:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
walgelijke post meid -onder de gordel bahh![]()
Ik heb juist heel veel inlevingsvermogen. Ik snap die vader wel, maar continu met zo'n houding verder door het leven gaan, is op een gegeven moment verspilde energie, tijd en geld. 100% zekerheid over wat er gebeurd is, heb je niet en zul je ook nooit meer krijgen in deze zaak. Is heel cru, maar die vastberadenheid gaat alleen maar meer frustatie voor hem opleveren.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:15 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien ben je nog erg jong en heb je niet veel meegemaakt. Of ben je gewoon iemand met weinig inlevingsvermogen.
De ouders vragen niet om medelijden, ze willen zaken uitzoeken en voor zover mogelijk zekerheid over wat er met hun dochter gebeurd is. Ze pakken dat juist heel goed en zakelijk aan, er is veel geld nodig om een zoektocht aan de andere kant van de wereld gaande te houden. Respect, petje af voor ze!
Verder heb ik het niet zo met die initiatieven om derde rangs artiesten op te trommelen om een of ander gevoelig liedje te zingen met als doel geld in te zamelen. Ik vind ze nogal phoney, maar goed dat terzijde.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
op de mirador is er bereikquote:Op woensdag 3 september 2014 18:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoe rijmt zich het contact of berichtje met vriend om 14.00 uur met het gegeven dat 0m 13.36 uur beide telefoons het bereik hebben verloren?![]()
Er is nieuws. Dit haal ik er uit:
- Er zijn nieuwe botten gevonden. (Kan van alles zijn dus laten we verder onderzoek afwachten.)
- Betzaida Pitti gaat zelf langs bij de NL ambassadeur voor het NFI-rapport.
- De ouders van Lisanne gaan weer naar Panama om haar spullen in ontvangst te nemen.
http://www.prensa.com/uho(...)anama-informe/386198
http://www.cocoas.net/m/n(...)s-por-las-holandesas
En deze had ik eerder gepost:
http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=1659452
http://www.noticiasmvs.co(...)s-en-panama-187.html
http://www.cocnoticias.co(...)ncio-de-autoridades/
Is hier iemand die goed Spaans kan lezen? Ik niet namelijk, dus aanvullingen zijn welkom
[ Bericht 2% gewijzigd door Domnivoor op 03-09-2014 18:36:04 ]![]()
Hoop dit soort dingen zelf nooit mee te maken, maar ik zou natuurlijk ook zijn gegaan om uit te zoeken wat er is gebeurd. Maar op een gegeven moment moet je je ook bij de situatie neer leggen. Van de familie van Lisanne hoor je niets meer. Waarschijnlijk hebben zij genoeg aan de antwoorden nu, ook al zijn er nog wat open vreemde eindjes, die dit topic in leven houden. Als nabestaanden houd je die open eindjes ook in de gaten. Maar goed de consensus echter is dat de twee verdwaald zijn en enkele dagen later door een ongeluk/uitputting zijn overleden.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:20 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik denk dat het er maar helemaal aan ligt hou oud je zelf bent, wat je zelf hebt meegemaakt. Mensen tussen de 17-24, 25-32, 32-42 enz hebben allemaal zo hun eigen levenservaringen, heb jij als ouder al eens een kind verloren bv? Of een zus, of een broer? Ik zou ook nr Panama zijn gegaan, of mijn dochter nou wel of niet dom was geweest. Die Korterink is een botte hork.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Lees eens goed, ik heb het niet over 100% zekerheid gehad. Ik schreef "voor zover mogelijk"quote:Op woensdag 3 september 2014 18:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb juist heel veel inlevingsvermogen. Ik snap die vader wel, maar continu met zo'n houding verder door het leven gaan, is op een gegeven moment verspilde energie, tijd en geld. 100% zekerheid over wat er gebeurd is, heb je niet en zul je ook nooit meer krijgen in deze zaak. Is heel cru, maar die vastberadenheid gaat alleen maar meer frustatie voor hem opleveren.
Verder heb ik het niet zo met die initiatieven om derde rangs artiesten op te trommelen om een of ander gevoelig liedje te zingen met als doel geld in te zamelen. Ik vind ze nogal phoney, maar goed dat terzijde.
En met de rest van je antwoord bevestig je alleen maar wat ik zei, weinig levenservaring en dus ook weinig inlevingsvermogen.
En voor de rest maken de ouders zelf wel uit wanneer ze het punt bereiken dat het genoeg is.
Wat weet jij daar nou van? O, jij "heb het niet zo met...." who cares![]()
![]()
nieuwe botten, weer op dezelfde plek(ken) ongeveer?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
- Er zijn nieuwe botten gevonden. (Kan van alles zijn dus laten we verder onderzoek afwachten.)
- Betzaida Pitti gaan zelf langs bij de NL ambassadeur voor het NFI-rapport.
- De ouders van Lisanne gaan weer naar Panama om haar spullen in ontvangst te nemen.
Is hier iemand die goed Spaans kan lezen? Ik niet namelijk, dus aanvullingen zijn welkom![]()
Ik lees (met Google vertaal weliswaar) in die eerste link dat alles gisteren al afgegeven is door de ambassadeur. En dat de bezittingen en resten vande meisjes aan de ouders zullen worden gegeven (zonder dralen).quote:Op woensdag 3 september 2014 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
Is hier iemand die goed Spaans kan lezen? Ik niet namelijk, dus aanvullingen zijn welkom
Ga nu de 2e link lezen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dat mag u vinden. Het is echter sympathieker om die zienswijze vóór u te houden, omdat het hier om een trieste zaak gaat.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Verder heb ik het niet zo met die initiatieven om derde rangs artiesten op te trommelen om een of ander gevoelig liedje te zingen met als doel geld in te zamelen. Ik vind ze nogal phoney, maar goed dat terzijde.
Het staat u overigens vrij om een grote donatie te doen, zodat andere initiatieven niet meer nodig zijn.![]()
Chill bill hee. Een afwijkende mening die mogelijk tegen de borst van tere zielen stuit, wordt dus niet getolereerd?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:29 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Lees eens goed, ik heb het niet over 100% zekerheid gehad. Ik schreef "voor zover mogelijk"
En met de rest van je antwoord bevestig je alleen maar wat ik zei, weinig levenservaring en dus ook weinig inlevingsvermogen.
En voor de rest maken de ouders zelf wel uit wanneer ze het punt bereiken dat het genoeg is.
Wat weet jij daar nou van? O, jij "heb het niet zo met...." who cares<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
-edit- eens op met je walgelijke zelfingenomen ik-weet-wat-goed-voor-u-is instelling.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Kom op hee, niemand zit meer te wachten op dit soort meelij-opwekkende shit.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 03-09-2014 18:34:14 ]![]()
de consensus? van wie?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoop dit soort dingen zelf nooit mee te maken, maar ik zou natuurlijk ook zijn gegaan om uit te zoeken wat er is gebeurd. Maar op een gegeven moment moet je je ook bij de situatie neer leggen. Van de familie van Lisanne hoor je niets meer. Waarschijnlijk hebben zij genoeg aan de antwoorden nu, ook al zijn er nog wat open vreemde eindjes, die dit topic in leven houden. Als nabestaanden houd je die open eindjes ook in de gaten. Maar goed de consensus echter is dat de twee verdwaald zijn en enkele dagen later door een ongeluk/uitputting zijn overleden.![]()
En in de tweede link lees ik dat het NFI ook de in augustus gevonden rib van Kris zal analyseren.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
Er is dus GEEN nieuw bot gevonden van één van de meiden."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik maak er alleen uit op dat de onderzoeksresultaten aan Panama zijn overgdragen, gister dinsdagquote:Op woensdag 3 september 2014 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
ik lees niets over nieuwe vondsten, maar weet niet zeker![]()
Van de Panamese autoriteiten, de pers en Peter R. de Vriesquote:.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
nou, niet zo verbaasd doen, jij geeft ongezouten je mening. Mag. Maar dan kun je ook wat weerstand verwachten.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Chill bill hee. Een afwijkende mening die mogelijk tegen de borst van tere zielen stuit, wordt dus niet getolereerd?
Wij verschillen van mening, prima, maar dat phony, dat zie ik helemaal niet.![]()
Peter r de vries zat dom te brallen en kende de details van de zaak tot dan niet eens.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Van de Panamese autoriteiten, de pers en Peter R. de Vries.
Was er alleen maar ff als interessant gezicht bij aan tafel gezet en had zich niet eens goed voorbereid met achtergrond info![]()
2e linkquote:Op woensdag 3 september 2014 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
Humberto Meer, directeur van de forensische geneeskunde, bevestigde gisteren 2 september onderzoekers die de zaak van de Nederlandse Kris Kremers bevorderen en Lisanne Froon gevonden nieuwe sporen worden geanalyseerd om te bevestigen dat ze de jeugd weer te geven.
Het bot nog worden geanalyseerd en getest op DNA, zelfs de plek waar de ontdekking werd gedaan, omdat het een verhaal dat gaat over de vlieg is niet bekend.
Humberto dit geval erkend dat kost veel werk voor onderzoekers, een plaats delict, die zowel kunnen worden verwerkt als niet te hebben hoe moeilijk de topografie van de regio waar het incident zich voordeed.
Ana Belfon procureur-generaal in het land, daalde om vorderingen te maken op deze nieuwe vinding en specifiek wetenschappelijk bewijs dat het antwoord zal verstrekken.
"Deze bevindingen zijn onderworpen aan een DNA-specialisten en het zijn zij die de antwoorden hebben." Verduidelijk de procureur
Werd bekend dat de Nederlandse ambassadeur in Panama bezocht de Belfon advocaat en autoriteiten onderzoeken de zaak, om te leren over de huidige staat van het record. Lissane ouders binnenkort naar Panama voor de botten en bezittingen.
Ook de resultaten van het bewijs gevonden in het geval van jongeren, zoals camera en mobiele verwacht."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Deze hele topicreeks gaat over zienswijzen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:31 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Dat mag u vinden. Het is echter sympathieker om die zienswijze vóór u te houden, omdat het hier om een trieste zaak gaat.
Het staat u overigens vrij om een grote donatie te doen, zodat andere initiatieven niet meer nodig zijn.![]()
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
nee, dat is onzin. Veel pers in Nederland zit elkaar gewoon na te apen met copycat artikelen, waardoor je over veel zaken een erg eenduidig beeld krijgt. Peter R de Vries zat er met N Holloway en JvdS ook naast.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Van de Panamese autoriteiten, de pers en Peter R. de Vries.
JvdS was medeplichtig aan haar verdwijning, maar er was niet bewezen dat hij haar moordenaar was bv. Door verder onderzoek komen soms andere feiten naar boven. Omdat er hier niet goed onderzoek is geweest, willen veel mensen dat dit eerst alsnog gebeurd.![]()
Tuurlijk, maar ik vind het treurig als meteen allerlei waardeoordelen over je bedacht worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, niet zo verbaasd doen, jij geeft ongezouten je mening. Mag. Maar dan kun je ook wat weerstand verwachten.Ik vind het gewoon niks. Zo'n wannabe tranenopwekkend nummer klinkt vrijwel altijd kut en ja het moet weer nieuw geld opleveren voor een speurtocht in Panama. Maar tegelijkertijd moet het voor die ouders ook weer een bevestiging zijn hoe geweldig hun dochter wel niet was. Je merkt dat ook aan die website, de ene schitterende superlatief over haar wordt opgevolgd door een andere superlatief. Ik snap het wel dat je alles uit de kast wil trekken om antwoorden op vragen te krijgen, maar het komt op mij op een gegeven moment onoprecht over.quote:Wij verschillen van mening, prima, maar dat phony, dat zie ik helemaal niet.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ik lees dus, onderzoeksresultaten gister, dinsdag aan Panamese autoriteiten gegeven.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
En dat de ambassadeur de resultaten al 10 dagen in zijn bezit had maar nog niet eerder aan de autoriteiten had doorgegeven. Pitti gaat hem opzoeken.![]()
eindelijk de telefoongegevens ook nr Panama, benieuwd wat er gevonden is en nu naar buiten komt, en hoe.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:48 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik lees dus, onderzoeksresultaten gister, dinsdag aan Panamese autoriteiten gegeven.
En dat de ambassadeur de resultaten al 10 dagen in zijn bezit had maar nog niet eerder aan de autoriteiten had doorgegeven. Pitti gaat hem opzoeken.![]()
Ik begrijp je nu iets beter, maar dat hangt wel samen met waarom wij op je andere punt ook verschillen van mening. Over dat vastbijten en niet loslaten. Het klinkt een beetje alsof je het nu wel welletjes vindt. Maar die mensen zitten nog aan het begin van een rouwproces, dat kan nog wel ff duren. En ik zie het ook niet zozeer als niet toe willen geven dat je dochter wel eens een domme fatale fout heeft kunnen maken, als wel dat ze meer duidelijkheid willen. En me dunkt,krijg je t niet dan ga je t halen. Als uit andere gegevens blijkt dat die meiden verdwaald zijn (dat het geen misdrijf is), dan kan hij het vast beter loslaten cq de volgende stap nemen in het rouwproces.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind het treurig als meteen allerlei waardeoordelen over je bedacht worden.
[..]
Ik vind het gewoon niks. Zo'n wannabe tranenopwekkend nummer klinkt vrijwel altijd kut en ja het moet weer nieuw geld opleveren voor een speurtocht in Panama. Maar tegelijkertijd moet het voor die ouders ook weer een bevestiging zijn hoe geweldig hun dochter wel niet was. Je merkt dat ook aan die website, de ene schitterende superlatief over haar wordt opgevolgd door een andere superlatief. Ik snap het wel dat je alles uit de kast wil trekken om antwoorden op vragen te krijgen, maar het komt op mij op een gegeven moment onoprecht over.![]()
Het gaat er toch helemaal niet om hoe het op jou overkomt.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind het treurig als meteen allerlei waardeoordelen over je bedacht worden.
[..]
Ik vind het gewoon niks. Zo'n wannabe tranenopwekkend nummer klinkt vrijwel altijd kut en ja het moet weer nieuw geld opleveren voor een speurtocht in Panama. Maar tegelijkertijd moet het voor die ouders ook weer een bevestiging zijn hoe geweldig hun dochter wel niet was. Je merkt dat ook aan die website, de ene schitterende superlatief over haar wordt opgevolgd door een andere superlatief. Ik snap het wel dat je alles uit de kast wil trekken om antwoorden op vragen te krijgen, maar het komt op mij op een gegeven moment onoprecht over.
Het gaat er om of het effectief is, zoals ik al zei, zakelijk goed bekeken.![]()
Dan ben ik benieuwd, als alle gegevens (telefoongegevens etc) zijn doorgegeven. Ik veronderstel dat de resultaten dan wel tamelijk snel aan de media zullen worden "gelekt", gezien de vorige ervaringen op dat gebied met de Panamese autoriteiten.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:48 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik lees dus, onderzoeksresultaten gister, dinsdag aan Panamese autoriteiten gegeven.
Zakelijk wordt dit een flater als je zo'n derderangs artiest optrommelt die nauwelijks bekend is. Hopelijk komen ze uit de productiekosten.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:51 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het gaat er toch helemaal niet om hoe het op jou overkomt.
Het gaat er om of het effectief is, zoals ik al zei, zakelijk goed bekeken.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
zout ff op met je gemekker johquote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Zakelijk wordt dit een flater als je zo'n derderangs artiest optrommelt die nauwelijks bekend is. Hopelijk komen ze uit de productiekosten."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Het wordt meteen naar de media gelekt maar het kan nog wel even duren voordat het naar ons wordt gelektquote:Op woensdag 3 september 2014 18:53 schreef Saarah het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd, als alle gegevens (telefoongegevens etc) zijn doorgegeven. Ik veronderstel dat de resultaten dan wel tamelijk snel aan de media zullen worden "gelekt", gezien de vorige ervaringen op dat gebied met de Panamese autoriteiten.![]()
![]()
De uitspraak dat de Nederlandse ambassadeur al meer dan een week in het bezit is van het afgeronde rapport komt voor rekening van Nikki van Passel. Het Nederlandse OM verklaarde dat het onderzoek nog gaande was (link ABC). En in La Prensa lees ik dat de ambassadeur het Panamese OM op de hoogte heeft gebracht van de stand van het onderzoek. Officieel was (is) men in Nederland dus nog niet klaar.Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Overigens denk ik ook dat je het helemaal verkeerd inschat, dat het om aandacht en medelijden zou gaan. Het tegenovergestelde is het eerder. De ouders zullen de publiciteit als een noodzakelijk kwaad beschouwen, dat nu eenmaal nodig is om de zaak niet naar de achtergrond te laten verdwijnen en om geld in te zamelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Zakelijk wordt dit een flater als je zo'n derderangs artiest optrommelt die nauwelijks bekend is. Hopelijk komen ze uit de productiekosten.![]()
Ieder rouwproces is inderdaad anders en je moet daar ook zeker mensen de vrijheid ingeven hoe in te vullen. Bij de familie Kremers heb ik echter het gevoel dat het een nogal destructief rouwproces is en dat ze het niet echt jofel invullen. Verder snap ik ook dat ze meer duidelijkheid in willen, maar zijn allereerste insteek is dat hun dochter nooit zou kunnen verdwalen, omdat 'ze gewoon niet zo'n domme fout zou maken'. Van alles wordt er bij gehaald om dat verdwaalscenario te proberen te ontkrachten of er worden weer nieuwe vragen opgeworpen. Erg pijnlijk en triest allemaal, maar het heeft er juist de schijn van dat dat verdwalen wel gebeurd is.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp je nu iets beter, maar dat hangt wel samen met waarom wij op je andere punt ook verschillen van mening. Over dat vastbijten en niet loslaten. Het klinkt een beetje alsof je het nu wel welletjes vindt. Maar die mensen zitten nog aan het begin van een rouwproces, dat kan nog wel ff duren. En ik zie het ook niet zozeer als niet toe willen geven dat je dochter wel eens een domme fatale fout heeft kunnen maken, als wel dat ze meer duidelijkheid willen. En me dunkt,krijg je t niet dan ga je t halen. Als uit andere gegevens blijkt dat die meiden verdwaald zijn (dat het geen misdrijf is), dan kan hij het vast beter loslaten cq de volgende stap nemen in het rouwproces.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
begint op laster te lijkenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Ieder rouwproces is inderdaad anders en je moet daar ook zeker mensen de vrijheid ingeven hoe in te vullen. Bij de familie Kremers heb ik echter het gevoel dat het een nogal destructief rouwproces is en dat ze het niet echt jofel invullen. Verder snap ik ook dat ze meer duidelijkheid in willen, maar zijn allereerste insteek is dat hun dochter nooit zou kunnen verdwalen, omdat 'ze gewoon niet zo'n domme fout zou maken'. Van alles wordt er bij gehaald om dat verdwaalscenario te proberen te ontkrachten of er worden weer nieuwe vragen opgeworpen. Erg pijnlijk en triest allemaal, maar het heeft er juist de schijn van dat dat verdwalen wel gebeurd is.aanranding van de eer of de goede naam
Enfin, als de vandaag aangedragen info over tel. gesprek van Kris met haar vriend op 1/4 om 14.00 uur juist is, kan je verdwaalscenario de prullenbak inquote:Op woensdag 3 september 2014 19:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Ieder rouwproces is inderdaad anders en je moet daar ook zeker mensen de vrijheid ingeven hoe in te vullen. Bij de familie Kremers heb ik echter het gevoel dat het een nogal destructief rouwproces is en dat ze het niet echt jofel invullen. Verder snap ik ook dat ze meer duidelijkheid in willen, maar zijn allereerste insteek is dat hun dochter nooit zou kunnen verdwalen, omdat 'ze gewoon niet zo'n domme fout zou maken'. Van alles wordt er bij gehaald om dat verdwaalscenario te proberen te ontkrachten of er worden weer nieuwe vragen opgeworpen. Erg pijnlijk en triest allemaal, maar het heeft er juist de schijn van dat dat verdwalen wel gebeurd is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: