Welnee, hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
begint op laster te lijkenaanranding van de eer of de goede naam
Bedankt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:01 schreef Gorraay het volgende:
De uitspraak dat de Nederlandse ambassadeur al meer dan een week in het bezit is van het afgeronde rapport komt voor rekening van Nikki van Passel. Het Nederlandse OM verklaarde dat het onderzoek nog gaande was (link ABC). En in La Prensa lees ik dat de ambassadeur het Panamese OM op de hoogte heeft gebracht van de stand van het onderzoek. Officieel was (is) men in Nederland dus nog niet klaar.
Lol, als dat laster is dan zouden een aantal vaste posters uit deze reeks al tot levenslang zijn veroordeeldquote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
begint op laster te lijkenaanranding van de eer of de goede naam
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef Marrije het volgende:
De op is nog niet bijgewerkt.
Het is wel duidelijk dat we iemand missen.
heeft het enige zin om die ouders hier aan te vallen dan ?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je daar nou bij?
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef Marrije het volgende:
De op is nog niet bijgewerkt.
Het is wel duidelijk dat we iemand missen.
Dat doet Falco toch niet? Hij geeft zijn mening dat hij het overdreven vindt. Dat mag toch? Ik zie hier wel ergere dingen voorbijkomen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
heeft het enige zin om die ouders hier aan te vallen dan ?
Falco:quote:Op woensdag 3 september 2014 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat doet Falco toch niet? Hij geeft zijn mening dat hij het overdreven vindt. Dat mag toch? Ik zie hier wel ergere dingen voorbijkomen.
Ik weet wat laster is hoor, en dit is het niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Falco:
die vader van Kris het niet kan verkroppen dat zijn dochter een domme fout gemaakt zou kunnen hebben en zoekt naar scenario's waarin de schuld van deze tragische dood niet bij zijn dochter ligt. Hij trekt zijn vrouw mee in die eindeloze zoektocht.
Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar te beschuldigen van zaken waarvan degene die de beschuldiging uit weet of had moeten weten dat deze onwaar zijn. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster
eens!!! ook om antwoorden te vinden heb je meer aan een realistisch beeld van iemand....!!!!quote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd moet het voor die ouders ook weer een bevestiging zijn hoe geweldig hun dochter wel niet was. Je merkt dat ook aan die website, de ene schitterende superlatief over haar wordt opgevolgd door een andere superlatief. Ik snap het wel dat je alles uit de kast wil trekken om antwoorden op vragen te krijgen, maar het komt op mij op een gegeven moment onoprecht over.
En wat dan met scenario's over moord waarbij mensen bij naam worden genoemd?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Falco:
die vader van Kris het niet kan verkroppen dat zijn dochter een domme fout gemaakt zou kunnen hebben en zoekt naar scenario's waarin de schuld van deze tragische dood niet bij zijn dochter ligt. Hij trekt zijn vrouw mee in die eindeloze zoektocht.
Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar te beschuldigen van zaken waarvan degene die de beschuldiging uit weet of had moeten weten dat deze onwaar zijn. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster
Natuurlijk niet, move onquote:Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef Saarah het volgende:
maar ik geloof niet dat Falco het leven van de vader wil ruïneren...
Welja, ik geloof dat dus niet héquote:
Ik ook niet en ben het dus met je eensquote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef Saarah het volgende:
[..]
Welja, ik geloof dat dus niet hédus dan kan je al bezwaarlijk praten over laster en dergelijke.
- het gevoel dat het een destructief rouwproces is? oh, jij voelt wat de ouders van K en L voelen, wat knap!quote:Op woensdag 3 september 2014 19:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Ieder rouwproces is inderdaad anders en je moet daar ook zeker mensen de vrijheid ingeven hoe in te vullen. Bij de familie Kremers heb ik echter het gevoel dat het een nogal destructief rouwproces is en dat ze het niet echt jofel invullen. Verder snap ik ook dat ze meer duidelijkheid in willen, maar zijn allereerste insteek is dat hun dochter nooit zou kunnen verdwalen, omdat 'ze gewoon niet zo'n domme fout zou maken'. Van alles wordt er bij gehaald om dat verdwaalscenario te proberen te ontkrachten of er worden weer nieuwe vragen opgeworpen. Erg pijnlijk en triest allemaal, maar het heeft er juist de schijn van dat dat verdwalen wel gebeurd is.
Wordt de vader hier dan positief neergezet ?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet wat laster is hoor, en dit is het niet.
Ik geloof dat het om een whatsapp-bericht ging. Ik heb daar geen verstand van maar ik begreep dat een op die manier verstuurd bericht soms met vertraging aankomt. Het zal dus voor 13.36 verstuurd zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:45 schreef Injetta het volgende:
Om 13.36 uur verliezen beide telefoons bereik. Om 14.00 uur is er contact of berichtje aan vriend. Hoe kan dat?
Er wordt een schoen gevonden waarvan de ouders zeggen dat die van Kris en die ze draagt op Schiphol bij vertrek. Maar.... Op de foto's van de tocht heeft ze andere schoenen aan? Hoe kan dat?
"Er zit een luchtje aan deze zaak". Juist en als er misdaad bij betrokken is zal gerechtigheid moeten plaatsvinden. Eventuele daders moeten berecht worden en mogen niet blijven rondlopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:43 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Wordt de vader hier dan positief neergezet ?
Hij is Iemand die z'n dochter verloren heeft en al maanden aan het zoeken is naar
wat er gebeurd kan zijn.
Er zit een luchtje aan deze zaak . 1 bot en 1 schoen begraven ?
Dat er geld nodig is om verder te zoeken weet iedereen.
Dat er soms een artiest een liedje maakt en een beetje geld schenkt is niks mis mee.
Waarom is het dan nodig om hier die vader ff de grond in te trappen ?
Ik heb juist waardering voor deze ouders in deze eindeloze zoektocht.
Domnivoor op WS heeft deze link, http://www.panamaamerica.(...)gacion-de-holandesas, waaruit blijkt dat er gisteren nieuwe vondsten zijn gedaan van botten die van de meiden zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:04 schreef Grijzemassa het volgende:
Engelse versie, laatste regel roept vragen op, wel of geen nieuwe resten?
http://www.prensa.com/uho(...)ma-informe/386198?en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |