abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144144558
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

begint op laster te lijken :7 aanranding van de eer of de goede naam

Welnee, hoe kom je daar nou bij?
  woensdag 3 september 2014 @ 19:10:34 #52
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144144562
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:01 schreef Gorraay het volgende:
De uitspraak dat de Nederlandse ambassadeur al meer dan een week in het bezit is van het afgeronde rapport komt voor rekening van Nikki van Passel. Het Nederlandse OM verklaarde dat het onderzoek nog gaande was (link ABC). En in La Prensa lees ik dat de ambassadeur het Panamese OM op de hoogte heeft gebracht van de stand van het onderzoek. Officieel was (is) men in Nederland dus nog niet klaar.
Bedankt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  woensdag 3 september 2014 @ 19:12:15 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_144144640
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

begint op laster te lijken :7 aanranding van de eer of de goede naam

Lol, als dat laster is dan zouden een aantal vaste posters uit deze reeks al tot levenslang zijn veroordeeld :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_144144954
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef Marrije het volgende:
De op is nog niet bijgewerkt.
Het is wel duidelijk dat we iemand missen.
pi_144144971
quote:
11s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welnee, hoe kom je daar nou bij?
heeft het enige zin om die ouders hier aan te vallen dan ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144145124
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef Marrije het volgende:
De op is nog niet bijgewerkt.
Het is wel duidelijk dat we iemand missen.
pi_144145140
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:19 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

heeft het enige zin om die ouders hier aan te vallen dan ?
Dat doet Falco toch niet? Hij geeft zijn mening dat hij het overdreven vindt. Dat mag toch? Ik zie hier wel ergere dingen voorbijkomen.
pi_144145438
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat doet Falco toch niet? Hij geeft zijn mening dat hij het overdreven vindt. Dat mag toch? Ik zie hier wel ergere dingen voorbijkomen.
Falco:
die vader van Kris het niet kan verkroppen dat zijn dochter een domme fout gemaakt zou kunnen hebben en zoekt naar scenario's waarin de schuld van deze tragische dood niet bij zijn dochter ligt. Hij trekt zijn vrouw mee in die eindeloze zoektocht.

Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar te beschuldigen van zaken waarvan degene die de beschuldiging uit weet of had moeten weten dat deze onwaar zijn. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144145547
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Falco:
die vader van Kris het niet kan verkroppen dat zijn dochter een domme fout gemaakt zou kunnen hebben en zoekt naar scenario's waarin de schuld van deze tragische dood niet bij zijn dochter ligt. Hij trekt zijn vrouw mee in die eindeloze zoektocht.

Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar te beschuldigen van zaken waarvan degene die de beschuldiging uit weet of had moeten weten dat deze onwaar zijn. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.

Ik weet wat laster is hoor, en dit is het niet.
pi_144145597
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Maar tegelijkertijd moet het voor die ouders ook weer een bevestiging zijn hoe geweldig hun dochter wel niet was. Je merkt dat ook aan die website, de ene schitterende superlatief over haar wordt opgevolgd door een andere superlatief. Ik snap het wel dat je alles uit de kast wil trekken om antwoorden op vragen te krijgen, maar het komt op mij op een gegeven moment onoprecht over.
eens!!! ook om antwoorden te vinden heb je meer aan een realistisch beeld van iemand....!!!!
  woensdag 3 september 2014 @ 19:33:31 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144145625
Falco, dat laatste ben ik niet met je eens. En ik begrijp dan ook heel goed waarom meneer kremers zo doorzet. En ja, hij zei dat ze op het pad gebleven zou zijn, al vragend, of ze er vanaf geweken zou zijn, maar zo dom is ze niet, toch!? Tuurlijk, trotse vader, misschien niet objectief, maar wil niet zeggen dat ie het daarmee verkeerd ziet.
pi_144145628
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Falco:

En wat dan met scenario's over moord waarbij mensen bij naam worden genoemd?

Bij laster is er trouwens een intentioneel element, ik ga soms misschien te veel uit van het goede van de mens, maar ik geloof niet dat Falco het leven van de vader wil ruïneren...
  woensdag 3 september 2014 @ 19:35:00 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_144145688
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef Saarah het volgende:

maar ik geloof niet dat Falco het leven van de vader wil ruïneren...
Natuurlijk niet, move on :+
pi_144145727
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef APK het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, move on :+
Welja, ik geloof dat dus niet hé :P dus dan kan je al bezwaarlijk praten over laster en dergelijke.
  woensdag 3 september 2014 @ 19:36:47 #65
6941 APK
Factual, I think.
pi_144145765
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef Saarah het volgende:

[..]

Welja, ik geloof dat dus niet hé :P dus dan kan je al bezwaarlijk praten over laster en dergelijke.
Ik ook niet en ben het dus met je eens ;)
pi_144145927
Ik denk niet dat ze denken dat hun dochter geen fout kan maken, maar ik denk dat ze hun dochter niet herkennen in de aanvankelijk vrijgegeven verklaring over de vermissing. Dat gevoel wordt versterkt door de gegevens die zij tot hun beschikking hebben uit het onderzoek: het strookt niet met hoe Kris was.

Kan me dan ook voorstellen dat je in de tekst van de site superlatieven neerzet. Ten eerste omdat je kind gewoon een topper is (zeker als ze, zoals Kris, bestwel sterk en idealistisch door het leven ging). Maar ook als je aan de wereld wilt vertellen "Kris loopt niet in 7 sloten tegelijk".
pi_144145937
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:02 schreef Falco het volgende:

[..]

Ieder rouwproces is inderdaad anders en je moet daar ook zeker mensen de vrijheid ingeven hoe in te vullen. Bij de familie Kremers heb ik echter het gevoel dat het een nogal destructief rouwproces is en dat ze het niet echt jofel invullen. Verder snap ik ook dat ze meer duidelijkheid in willen, maar zijn allereerste insteek is dat hun dochter nooit zou kunnen verdwalen, omdat 'ze gewoon niet zo'n domme fout zou maken'. Van alles wordt er bij gehaald om dat verdwaalscenario te proberen te ontkrachten of er worden weer nieuwe vragen opgeworpen. Erg pijnlijk en triest allemaal, maar het heeft er juist de schijn van dat dat verdwalen wel gebeurd is.
- het gevoel dat het een destructief rouwproces is? oh, jij voelt wat de ouders van K en L voelen, wat knap!
- een rouwproces niet jofel invullen? Kan je misschien even uitleggen hoe jij een rouwproces "jofel" invult?

nou, dank voor je input, ik put er weer kracht uit, ik denk de meesten hier, en dat veel hieri doorgaan totdat i
de ouders van K en L aangeven dat zij de gewenste duidelijlkheid nu hebben, en het niet meer hoeft.
Waarom dacht je dat het onderzoek naar de neergestorte Maleysain Airways Boeing doorgaat?
Hij vloog bv, blijkt nu, 1 km te laag, waardoor de rebellen het als een aanvalsvliegtuig zagen, pffff...

Pa en ma Kremers willen oa. ook duidelijkheid, zodat zij daarmee andere meiden/ouders dit lot kunnen besparen, kijk, zover zijn ze nu in hun rouwproces, als jij dat niet 'jofel' vindt, ga je dat van oorsprong jiddische woord eerst maar eens opzoeken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 03-09-2014 20:37:02 ]
pi_144146079
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet wat laster is hoor, en dit is het niet.
Wordt de vader hier dan positief neergezet ?
Hij is Iemand die z'n dochter verloren heeft en al maanden aan het zoeken is naar
wat er gebeurd kan zijn.
Er zit een luchtje aan deze zaak . 1 bot en 1 schoen begraven ?
Dat er geld nodig is om verder te zoeken weet iedereen.
Dat er soms een artiest een liedje maakt en een beetje geld schenkt is niks mis mee.
Waarom is het dan nodig om hier die vader ff de grond in te trappen ?
Ik heb juist waardering voor deze ouders in deze eindeloze zoektocht.
pi_144146128
Om 13.36 uur verliezen beide telefoons bereik. Om 14.00 uur is er contact of berichtje aan vriend. Hoe kan dat?
Er wordt een schoen gevonden waarvan de ouders zeggen dat die van Kris en die ze draagt op Schiphol bij vertrek. Maar.... Op de foto's van de tocht heeft ze andere schoenen aan? Hoe kan dat?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_144146176
@ falco
Verder heb ik het niet zo met die initiatieven om derde rangs artiesten op te trommelen om een of ander gevoelig liedje te zingen met als doel geld in te zamelen. Ik vind ze nogal phoney, maar goed dat terzijde.

Ik zo in het dagelijks leven ook niet, maar in de omstandigheden waarin de ouders nu verkeren zou ik het misschien ook zo doen. Verder heeft het voor jou geen emotionele waarde maar ik denk voor de familie wel. Het is makkelijk om iemand te beoordelen zo, vanuit jouw positie. De familie zit in een heel andere positie.
  woensdag 3 september 2014 @ 20:03:28 #71
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144146804
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:45 schreef Injetta het volgende:
Om 13.36 uur verliezen beide telefoons bereik. Om 14.00 uur is er contact of berichtje aan vriend. Hoe kan dat?
Er wordt een schoen gevonden waarvan de ouders zeggen dat die van Kris en die ze draagt op Schiphol bij vertrek. Maar.... Op de foto's van de tocht heeft ze andere schoenen aan? Hoe kan dat?
Ik geloof dat het om een whatsapp-bericht ging. Ik heb daar geen verstand van maar ik begreep dat een op die manier verstuurd bericht soms met vertraging aankomt. Het zal dus voor 13.36 verstuurd zijn.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144147255
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:43 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wordt de vader hier dan positief neergezet ?
Hij is Iemand die z'n dochter verloren heeft en al maanden aan het zoeken is naar
wat er gebeurd kan zijn.
Er zit een luchtje aan deze zaak . 1 bot en 1 schoen begraven ?
Dat er geld nodig is om verder te zoeken weet iedereen.
Dat er soms een artiest een liedje maakt en een beetje geld schenkt is niks mis mee.
Waarom is het dan nodig om hier die vader ff de grond in te trappen ?
Ik heb juist waardering voor deze ouders in deze eindeloze zoektocht.
"Er zit een luchtje aan deze zaak". Juist en als er misdaad bij betrokken is zal gerechtigheid moeten plaatsvinden. Eventuele daders moeten berecht worden en mogen niet blijven rondlopen.

De wereld klapt al uit elkaar van onrecht, misdadigers blijven hun gang gaan, onschuldigen zijn de dupe.
pi_144148122
Ik denk dat Falco zijn of haar "minutes of fame" nu wel gehad heeft.

On topic.
pi_144149059
Engelse versie, laatste regel roept vragen op, wel of geen nieuwe resten?

http://www.prensa.com/uho(...)ma-informe/386198?en
  woensdag 3 september 2014 @ 21:08:09 #75
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144149219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:04 schreef Grijzemassa het volgende:
Engelse versie, laatste regel roept vragen op, wel of geen nieuwe resten?

http://www.prensa.com/uho(...)ma-informe/386198?en
Domnivoor op WS heeft deze link, http://www.panamaamerica.(...)gacion-de-holandesas, waaruit blijkt dat er gisteren nieuwe vondsten zijn gedaan van botten die van de meiden zouden kunnen zijn.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')