Het enige wat ik doe is zwemmen en in de winter schaatsen. Die schaatsen waren redelijk duur maar daar doe je echt jaaaren mee. Dus dat valt allemaal wel mee. Oh en een bikini kost ook niks natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Sporten is wel duur ja. Fietsje paar duizend euro, schoenen honderdzoveel, kleding honderdzoveel, onderhoud zoveel
Klimmen is ook niet goedkoop heb ik al gemerkt. Je geeft ook zo duizenden euro's uit aan gear.
pics van jou in je bikiniquote:Op woensdag 3 september 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is zwemmen en in de winter schaatsen. Die schaatsen waren redelijk duur maar daar doe je echt jaaaren mee. Dus dat valt allemaal wel mee. Oh en een bikini kost ook niks natuurlijk.
Heb je een zusje?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh wat voorspelbaarNee dat wil ik jullie niet aandoen.
mijne was 450, volledig Ultegra (6800) afgemonteerd.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb er een gekocht voor ¤ 550. Moest alleen nog een kilometertellertje kopen. Schoenen en en mooi pakkie natuurlijk ook, maar dat is evident.
Ik discrimineer alleen op huidskleur en voetbalclub voorkeur, niet op leeftijdquote:Op woensdag 3 september 2014 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn ook al wat ouder hoorDus denk niet dat die interessant zijn voor je.
Ze zijn beiden bezet en dat maakt HEN in ieder geval wel uit denk ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik discrimineer alleen op huidskleur en voetbalclub voorkeur, niet op leeftijd
Jij fietst niet eens luie zwam.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:43 schreef Saind het volgende:
Ik moet deze nog ff op de kop tikken
[ afbeelding ]
Ik aan scholieren die met 3 of 4 naast elkaar fietsen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stoor me vaak aan bejaarden en kleine kutkinderen op de fiets.
Nee dus dat shirtje kan me weer motiveren hèquote:Op woensdag 3 september 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij fietst niet eens luie zwam.
Doe rustig gek.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
Dit weekend maar weer eens de racefiets op. Beginnen met 80km
Dat valt voor mij onder de noemer kutkinderen op de fiets.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik aan scholieren die met 3 of 4 naast elkaar fietsen.
Denk aan je hart jong.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
Dit weekend maar weer eens de racefiets op. Beginnen met 80km
Ga wel even op strava trouwens.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dus dat shirtje kan me weer motiveren hè
Op zich kan t ook wel hoor, zeker als je niet last hebt van blessures. Beetje afzien is niks mis mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet toch die kutfiets naar Eindhoven zien te krijgen
Dan ga ik dat doen zodra ik weer kan lopen na dit weekend.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zich kan t ook wel hoor, zeker als je niet last hebt van blessures. Beetje afzien is niks mis mee.
Als stelregel hoor je vaak beginnen met 40 en dan iedere week +10%
Scheelt ook wel of je 20km of 35km per uur gaat.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zich kan t ook wel hoor, zeker als je niet last hebt van blessures. Beetje afzien is niks mis mee.
Als stelregel hoor je vaak beginnen met 40 en dan iedere week +10%
Denk dat je vooral last gaat krijgen van nek, rug en zitvlak.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan ga ik dat doen zodra ik weer kan lopen na dit weekend.
Scheelt dat ik sowieso iedere dag drie kwartier op de fiets zit. Zal wel niet heel veel schelen, maar toch
Ik mik op 40quote:Op woensdag 3 september 2014 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Scheelt ook wel of je 20km of 35km per uur gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |