Kan opgelost worden als Matthijs zijn anus eens houdt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathijs verspreekt zich weer. Dat was te verwachten
Doet ze soms best leuk, ik vind haar wel liefquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Georgina Verbaan columns schrijven?
Je snapt toch wel wat ze bedoeltquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Ik kom daar alleen in.
Ik moest lachen
Daar kwam het wel op neer.quote:
De bureau's staan scheef op de redactie.quote:
Ik doe ze gewoon op de post. Oh wacht, straks scheurt iemand de envelop open.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ze bedoeltEven een fotootje sturen om haar vriend op te geilen.
Rijdt wekelijks met zijn wielerfiets over zijn vrouw heen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
Filemon doet dat soort dingen niet.
Hij bindt wel elke week zijn vrouw vast in de kelder.
Of vriendinquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ze bedoeltEven een fotootje sturen om haar vriend op te geilen.
Nee, die wist dat blijkbaar. Geertje was wat naïever.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:09 schreef Tito_Otis het volgende:
Georgina is hier pas na de fappening achter gekomen?
Wat kun je wel in de cloud zetten dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jank jank... moet je maar geen privé shizzle uploaden naar de cloud.
Heel normaal dat de gemiddelde gebruiker er geen kwaad in ziet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
De dubbele moraal.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:07 schreef Gramulanion het volgende:
Ik snap het punt van Georgina niet helemaal.
4chan F5'en.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarvoor heeft Filegod zijn laptop meegenomen?
Series en filmpjes die te groot waren voor je SD kaart als je op vakantie gaat... Of e-reader boeken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat kun je wel in de cloud zetten dan?
Alles wat niet boeit als dat ooit op straat komt te liggen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat kun je wel in de cloud zetten dan?
Er is wel privacy, maar iemand heeft daar op een illegale manier ingebroken, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De dubbele moraal.
We klagen wel over de VS die iedereen en alleszins de gaten houdt maar zodra de privacy van een paar knappe naakte vrouwen geschonden wordt, dan is die privacy geen onderwerp.
Ze heeft gelijk
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De dubbele moraal.
We klagen wel over de VS die iedereen en alleszins de gaten houdt maar zodra de privacy van een paar knappe naakte vrouwen geschonden wordt, dan is die privacy geen onderwerp.
Ze heeft gelijk
Een goed wachtwoord niet, wel simpele combinatiesquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:11 schreef Karina het volgende:
Wachtwoorden cracken is toch niet zo moeilijk? Even googelen en je vindt tig programma's die dat kunnen.
Preciesquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee BNN.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Tito_Otis het volgende:
Heeft Geraldine ooit bij TMF gewerkt?
BNNquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Tito_Otis het volgende:
Heeft Geraldine ooit bij TMF gewerkt?
Mwah ik had laatst iets nodig en ik vond wel iets om het even cryptisch uit te drukkenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een goed wachtwoord niet, wel simpele combinaties
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
Waren er trouwens geen mannenfoto's gelekt?
Lekker weer het bed in met Jort.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef KingRoland het volgende:
Georgina heeft gewoon een dikke lul nodig
Karina toch.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
Beetje jammer iddquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
Idd zo makkelijk maar de meeste mensen zijn zo dom dat ze dat niet eens weten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef marcodej het volgende:
Je hoeft je niet aan te passen, alleen niet op een cloud zetten.
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
Ja ik heb de piemel van het neukertje van Kate Upton gezien, een honkballer ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik zag wel een mannenkont van ene "Kate Upton"quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
Slechte vergelijking.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Precies![]()
Net zoals vrouwen die een kort rokje dragen, niet moeten klagen dat ze worden verkrachtom maar te zwijgen over vrouwen in badkleding
Mani, wat heb ik een leuk avondje gehad gisterquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik heb de piemel van het neukertje van Kate Upton gezien, een honkballer ofzo.
Ja die 15 jarige jongen zat ook mannenfoto's op te zoeken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
Mijn ballen zijn helemaal opgedroogd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mani, wat heb ik een leuk avondje gehad gister
Oh jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die 15 jarige jongen zat ook mannenfoto's op te zoeken.
Speciaal voor jou danquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja heej wij ook een pleziertje he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |