Kan opgelost worden als Matthijs zijn anus eens houdt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathijs verspreekt zich weer. Dat was te verwachten
Doet ze soms best leuk, ik vind haar wel liefquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Georgina Verbaan columns schrijven?
Je snapt toch wel wat ze bedoeltquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Ik kom daar alleen in.
Ik moest lachen
Daar kwam het wel op neer.quote:
De bureau's staan scheef op de redactie.quote:
Ik doe ze gewoon op de post. Oh wacht, straks scheurt iemand de envelop open.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ze bedoeltEven een fotootje sturen om haar vriend op te geilen.
Rijdt wekelijks met zijn wielerfiets over zijn vrouw heen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
Filemon doet dat soort dingen niet.
Hij bindt wel elke week zijn vrouw vast in de kelder.
Of vriendinquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ze bedoeltEven een fotootje sturen om haar vriend op te geilen.
Nee, die wist dat blijkbaar. Geertje was wat naïever.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:09 schreef Tito_Otis het volgende:
Georgina is hier pas na de fappening achter gekomen?
Wat kun je wel in de cloud zetten dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jank jank... moet je maar geen privé shizzle uploaden naar de cloud.
Heel normaal dat de gemiddelde gebruiker er geen kwaad in ziet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jank jank... moet je maar geen privé shizzle uploaden naar de cloud.
De dubbele moraal.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:07 schreef Gramulanion het volgende:
Ik snap het punt van Georgina niet helemaal.
4chan F5'en.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarvoor heeft Filegod zijn laptop meegenomen?
Series en filmpjes die te groot waren voor je SD kaart als je op vakantie gaat... Of e-reader boeken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat kun je wel in de cloud zetten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |