quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Topic opgeschoond. Er mag best gezegd worden dat je iets niet leuk vind, maar geen getroll.
DIE LUCHT!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben in 2005 gegaan en één ding weet ik wel ik zou nooit weer gaan met de bus.. dat is gewoon een te lange reis.
Ik kon zelf de prijzen niet vinden op de nederlandse site. Dacht dat de prijs van een week Sziget inclusief camping rond de ¤250,- lag vorig jaar. Ik kan het mis hebben. wil zelf volgend jaar gaan en nog ff kijken waar te slapen en hoe te reizen. Kon er nog niet veel informatie over vinden. wel gek aangezien de voorverkoop al bijna begint. Weet jij misschien een goede site?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:59 schreef Mandéra het volgende:
Voorverkoop start 3 november! Early bird tickets 219 euro, dat was dit jaar de prijs van mijn kaartje in Advanced Round 1.
Oke duidelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Mandéra het volgende:
Prijzen van Sziget veranderen gedurende de verkoopperiode, wordt naar mate het festival dichterbij komt om de paar maanden een paar tientjes duurder. 219 is de goedkoopste prijs dus voor 2015.
Dit jaar waren de kaartjes in Advanced Round 2 idd 249 euro. Dat was de laatste verkoopfase.
Gewoon camping gaan met je tentje is echt een ervaring. Dit jaar ben ik met de auto gereden, volgend jaar ga ik wss met het vliegtuig.
idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:27 schreef Mandéra het volgende:
Ach, 2/3 is toch Nederlander wat er zit. En zo lang je je waardevolle meuk thuis of in een kluisje laat, kan je weinig overkomen.
In 2013 zijn er veel meldingen van diefstal gedaan, in 2014 nauwelijks... Ik raad aan voor de echt belangrijke spullen een kluisje te huren of gebruik te maken van de 'Left Luggage' en vooral niets waardevols in je tent te laten liggen. Op de speciale campings is het risico op diefstal wel iets minder dan op de rest van het terrein, omdat niet iedereen er mag komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Is het aan te bevelen om op de 'beveiligde' camping te staan; is het echt zo erg met de diefstal?
[ afbeelding ]
Heb ik in vorige jaren ook telkens gedaan, maar toen zat het Sziget-topic in UVT.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Tof, leuk dat je hier ook komt posten Martijn!
Hey Martijn, komt Muse?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:21 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
Nieuw topic, dus even opnieuw voorstellen. Ik ben Martijn en werk als Nederlandse promotor voor Sziget. Zo af en toe zal ik hier eens een kijkje nemen en proberen vragen te beantwoorden. Mocht je dringende vragen hebben, dan adviseer ik gebruik te maken van het contactformulier op onze website.
[..]
In 2013 zijn er veel meldingen van diefstal gedaan, in 2014 nauwelijks... Ik raad aan voor de echt belangrijke spullen een kluisje te huren of gebruik te maken van de 'Left Luggage' en vooral niets waardevols in je tent te laten liggen. Op de speciale campings is het risico op diefstal wel iets minder dan op de rest van het terrein, omdat niet iedereen er mag komen.
Jaja...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik nog geen enkele act die komt...
Ik ben geen programmeur... Pas kort voor elke bekendmaking geven de programmeurs de acts aan mij door. En dan mag ik er natuurlijk niets over zeggen tot aan de bekendmakingquote:
Binnenkort bekendmaking dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:10 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Ik ben geen programmeur... Pas kort voor elke bekendmaking geven de programmeurs de acts aan mij door. En dan mag ik er natuurlijk niets over zeggen tot aan de bekendmaking
En wat schat je de kans persoonlijk in dat Muse komt?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:10 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Ik ben geen programmeur... Pas kort voor elke bekendmaking geven de programmeurs de acts aan mij door. En dan mag ik er natuurlijk niets over zeggen tot aan de bekendmaking
Om te voorkomen dat dingen die ik zeg verkeerd worden opgevat doe ik nooit mee aan speculaties.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
En wat schat je de kans persoonlijk in dat Muse komt?
Ik was vorige keer rond de 50 euro per dag kwijt.quote:Op maandag 8 december 2014 18:14 schreef Heisenberg10 het volgende:
Ik ga in 2015 voor het eerst naar Sziget met vrienden en vriendinnen. Wat ben je ongeveer per dag kwijt aan kosten? Als je gewoon normaal bier drinkt en eten enzo. We gaan waarschijnlijk naar de VIP Camping en huren daar tenten.
Jaquote:Op maandag 8 december 2014 19:20 schreef Leonos het volgende:
Als ik dat kaartje van 189 euro koop, zit daar de standaard camping gewoon bij?
Je kunt het zelf ongeveer uitrekenen: een halve liter bier kost doorgaans ongeveer ¤2, non-alcoholische dranken ongeveer ¤1,50 en de meeste maaltijden kosten tussen ¤3-4 en ¤10. De hiervoor genoemde bedragen kunnen wel verschillen door de wisselkoers op het moment van het festival.quote:Op maandag 8 december 2014 18:14 schreef Heisenberg10 het volgende:
Ik ga in 2015 voor het eerst naar Sziget met vrienden en vriendinnen. Wat ben je ongeveer per dag kwijt aan kosten? Als je gewoon normaal bier drinkt en eten enzo. We gaan waarschijnlijk naar de VIP Camping en huren daar tenten.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:20 schreef Leonos het volgende:
Als ik dat kaartje van 189 euro koop, zit daar de standaard camping gewoon bij?
Klopt! Maar de eerste twee dagen van het festival zitten er niet bij in... Je loopt daarmee kans een aantal van je favoriete acts te missen. Afgelopen editie waren er in de eerste dagen o.a. optredens van Blink 182, Queens Of The Stone Age, Deadmau5 en meer. Het programma van aankomende editie is nog niet bekend.quote:
Zolang het Muse niet is, primaquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:42 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Klopt! Maar de eerste twee dagen van het festival zitten er niet bij in... Je loopt daarmee kans een aantal van je favoriete acts te missen. Afgelopen editie waren er in de eerste dagen o.a. optredens van Blink 182, Queens Of The Stone Age, Deadmau5 en meer. Het programma van aankomende editie is nog niet bekend.
twitter:szigetfest twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 18:00:06The time has come... Tomorrow we'll publish the Sziget Festival 2014 aftermovie! http://t.co/sidlrWcgi9 reageer retweet
twitter:szigetfest twitterde op woensdag 10-12-2014 om 11:15:51Here is the Sziget Festival 2014 official aftermovie: https://t.co/tufKBrdDMY reageer retweet
Aftermovie ? Bijna op tijdquote:Op woensdag 10 december 2014 11:38 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
twitter:szigetfest twitterde op woensdag 10-12-2014 om 11:15:51Here is the Sziget Festival 2014 official aftermovie: https://t.co/tufKBrdDMY reageer retweet
Dat is natuurlijk geen reden.quote:Op maandag 15 december 2014 10:14 schreef Mandéra het volgende:
Ze headlinen zowat elk festival deze zomer.
twitter:szigetfestival twitterde op woensdag 17-12-2014 om 17:01:40Tomorrow we will take a sneak peek into #Sziget2015's colourful music line-up. However, expect much more to come in the new year! reageer retweet
Metallicaquote:Op donderdag 18 december 2014 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Muse lijkt me ook wel een zekerheidje hoor, mits ze dan nog touren. Chemical Brothers en/of Faithless?
Ik ken Sziget niet goed, maar die hebben daar wel de faciliteiten voor toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken ja, die hebben ook nog een huge gat in hun schema.
Ik ken ze ook niet goedquote:Op donderdag 18 december 2014 09:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ken Sziget niet goed, maar die hebben daar wel de faciliteiten voor toch?
Verdomme, jij bent altijd zo snel hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Florence and the Machine
Alt-J
Blasterjaxx
Jamie Woon
Fauve
José Gonzalez
The Subways
Babylon Circus
Kadebostany
AWOLNATION
Ja leuk, Florence is een mooie optie voor LL.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Verdomme, jij bent altijd zo snel haha
Zeer toffe namen imo
Jose Gonzalez en Awolnation lijken me ook tof op ll. Volgens mij gaat het deze zomer wel goed komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja leuk, Florence is een mooie optie voor LL.
Jup, benieuwd wat die gaan doen, want ze staan natuurlijk eigenlijk rond Pinkpop/BKS ook al in de buurt (op Werchter)quote:Op donderdag 18 december 2014 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja leuk, Florence is een mooie optie voor LL.
Dan kan je beter naar een ander festival gaan ja, al de headliners zijn bijna 'rock' muziek.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:47 schreef HenkDeBroodSlaaf het volgende:
Deze zomer ook eindelijk een keer naar Sziget! Wil al sinds 2000 een keer naar dit festival gaan.
Wij zijn van plan om met het vliegtuig te reizen, maar we zitten nog wel te twijfelen over een paar dingen.
Wat raden jullie aan, om op de camping te slapen of in een hostel in de buurt van het festival. Mijn voorkeur ligt toch op camping, omdat ik de sfeer op de camping van een festival altijd geweldig vindt. Maar het is nu natuurlijk wel 7 dagen lang. Is de sfeer op de Alternativa camping/VIP camping even goed als op de 'normale' camping?
Nog een vraag over de muziek. Is er ook een stage die constant elektronische muziek draait (house, techno, elektro etc.). Het is volgens mij voornamelijk een rock festival, en daar houden totaal niet van (of is het nu echt een afrader om hier naar toe te gaan?).
Op Sziget heb je bijna elk soort muziek. Ik heb vorige keer nog uren bij een house/elektro stage staan spacen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:47 schreef HenkDeBroodSlaaf het volgende:
Deze zomer ook eindelijk een keer naar Sziget! Wil al sinds 2000 een keer naar dit festival gaan.
Wij zijn van plan om met het vliegtuig te reizen, maar we zitten nog wel te twijfelen over een paar dingen.
Wat raden jullie aan, om op de camping te slapen of in een hostel in de buurt van het festival. Mijn voorkeur ligt toch op camping, omdat ik de sfeer op de camping van een festival altijd geweldig vindt. Maar het is nu natuurlijk wel 7 dagen lang. Is de sfeer op de Alternativa camping/VIP camping even goed als op de 'normale' camping?
Nog een vraag over de muziek. Is er ook een stage die constant elektronische muziek draait (house, techno, elektro etc.). Het is volgens mij voornamelijk een rock festival, en daar houden totaal niet van (of is het nu echt een afrader om hier naar toe te gaan?).
M2quote:
Spacen op Sziget?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Op Sziget heb je bijna elk soort muziek. Ik heb vorige keer nog uren bij een house/elektro stage staan spacen.
Wat versta je onder "in de buurt", qua reistijd (OV)?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:36 schreef Ooi86 het volgende:
Heeft iemand een goede suggestie voor een appartement of hotelletje in de buurt? Een week lang camperen lijkt me niks.
Hoeft niet luxe te zijn, maar wel een beetje in de buurt van het eiland.
Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik weet niet hoe groot boedapest is en wat een beetje redelijk in de buurt is.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat versta je onder "in de buurt", qua reistijd (OV)?
Google maps / booking.comquote:Op maandag 5 januari 2015 21:14 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik weet niet hoe groot boedapest is en wat een beetje redelijk in de buurt is.
Ja, bedankt voor de googlemaps tip, daar was ik zelf nog niet opgekomen....quote:Op maandag 5 januari 2015 22:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Google maps / booking.com
Er zit al wel veel vol dus ik zou niet te lang wachten als ik jou was.
Wat zit je dan moeilijk te doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de googlemaps tip, daar was ik zelf nog niet opgekomen....![]()
Ik dacht dat men hier misschien nog een insiders-tip zou hebben. Mag nog steeds hoor
Ik raad aan geen appartement te nemen dichtbij het festivalterrein. Wat op de kaart dichtbij lijkt, is vaak langer lopen dan met het OV naar het centrum. Bovendien zijn de wijken rondom het eiland niet echt mooi. Een verblijf in het centrum is veel leuker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de googlemaps tip, daar was ik zelf nog niet opgekomen....![]()
Ik dacht dat men hier misschien nog een insiders-tip zou hebben. Mag nog steeds hoor
Kijk, hier heb ik wat dan! Dank je wel 😃quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:37 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Ik raad aan geen appartement te nemen dichtbij het festivalterrein. Wat op de kaart dichtbij lijkt, is vaak langer lopen dan met het OV naar het centrum. Bovendien zijn de wijken rondom het eiland niet echt mooi. Een verblijf in het centrum is veel leuker.
De verbinding tussen het centrum en het festivalterrein is goed. Vanaf metrohalte Batthyany Ter en tramhalte Margit Hid gaat een treintje zeer frequent richting het festivalterrein (halte Filatorigat). 's Nachts rijdt deze trein doorgaans om de twintig minuten. In het centrum kun je het makkelijkst verder met de metro (alleen tussen 5.30 uur en 23.30 uur) en tram 4 of 6 (dag en nacht zeer frequent). Tram 4 en 6 gaan over de grote rondweg door het centrum van Pest, vanaf Szell Kalman Ter over de Margitbrug en dan verder door Pest. Een accommodatie in de buurt van deze tramlijn is mijns inziens het best.
Edit: Overigens moet je als in het centrum verblijft ook eens een keer 's middags met de boot naar het festivalterrein toe, bijvoorbeeld vanaf Jaszai Mari Ter (bij de Margitbrug, Pestzijde).
Als het maar lekker weer isquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Die komen er helaas niet, men zal het hiermee moeten doen
twitter:szigetfest twitterde op donderdag 22-01-2015 om 10:30:02200 days until #Sziget2015!Sziget Festival 2015: 10-17 August, Óbuda Island, Budapest http://t.co/3wvCsesN0W reageer retweet
Deze week of uiterlijk volgende week moeten de VIP-passen en 'goodies' worden bezorgd als ik het goed heb begrepen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:03 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
twitter:szigetfest twitterde op donderdag 22-01-2015 om 10:30:02200 days until #Sziget2015!Sziget Festival 2015: 10-17 August, Óbuda Island, Budapest http://t.co/3wvCsesN0W reageer retweet
Bij iedereen die op tijd de gegevens doorgegeven heeft wel ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Deze week of uiterlijk volgende week moeten de VIP-passen en 'goodies' worden bezorgd als ik het goed heb begrepen?
Wat kost zoiets?quote:Op zondag 25 januari 2015 12:14 schreef Brammie1 het volgende:
Vlucht geboektbij KLM
Appartement geboektvia Booking.com
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef Brammie1 het volgende:
tickets ¤250 per stuk, appartement voor ¤700 (2 persoonsappartement)
hoeveel dagen ga jequote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef Brammie1 het volgende:
tickets ¤250 per stuk, appartement voor ¤700 (2 persoonsappartement)
Aldus het Facebook- account.quote:prepare for Monday (2nd February) as we will add a name to the line-up of 10th August aka Day -1, so here will come another reason why you should get a 7 Days Pass! See you on Monday at 11 AM
Denk een van die twee ja, moet wel iets 'van formaat' zijn wil je 1 naampje droppen. Linkin Park zou goed kunnen, die passen ook prima op Reading/Leeds.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Metallica of Linkin Park dan maar?
quote:Op maandag 2 februari 2015 12:39 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
De volgende aankondiging staat gepland voor volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:02 schreef Leonos het volgende:
Waar de fuck blijft die line up.Van de week is een van de grootste Pop namen van de afgelopen 10 jaar bekend gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Jaa, boeit me niet zoveelquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Van de week is een van de grootste Pop namen van de afgelopen 10 jaar bekend gemaakt?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben sinds dit jaar fan geworden:
Geduld! Wellicht komt Jan in maart met een boel toffe namen. Je weet het niet hč.quote:
Organiseert Jan ook Sziget?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Geduld! Wellicht komt Jan in maart met een boel toffe namen. Je weet het niet hč.
Ik vorig jaar wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:46 schreef xCharming het volgende:
Ik twijfel ook nog erg of ik dit jaar ga, afgelopen 2 jaar wel geweest (met vliegtuig én in een hotel). Als ik dit jaar weer ga zou ik wel voor een tent gaan... Hebben de meeste van jullie op het eiland geslapen?
Nee, gewoon lekker naar Zand of Paaspop.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet voor naar Hongarije.
Hm en beviel het slapen daar? Vorig jaar was het af en toe best depri weer! Al was het het jaar daarvoor wel weer erg heet.. He tis in ieder geval goedkoper dan een hotel en het lijkt me voor de ervaring wel awesome!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:51 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik vorig jaar wel.
De line-up tot nu toe valt me behoorlijk tegen.
Camping beviel mij prima. Veel toffe mensen om ons heen en met oordoppen kun je gewoon pitten. Wij stonden onder de bomen dus van hitte hadden we geen last. Het heeft op de woensdag overdag geregend en een paar keer 's nachts. Gewoon lekker in je slaapzak krijgen en het is goed te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:57 schreef xCharming het volgende:
[..]
Hm en beviel het slapen daar? Vorig jaar was het af en toe best depri weer! Al was het het jaar daarvoor wel weer erg heet.. He tis in ieder geval goedkoper dan een hotel en het lijkt me voor de ervaring wel awesome!
Van de line up word ik ook nog niet wild nee.. Al moet ik zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar regelmatig dingen gemist heb omdat ik druk was met plezier hebben op een andere plek. Ik vond de line up vorig jaar wel beter dan het jaar ervoo..
Wat was eigenlijk jullie vervoer richting Sziget? En hoeveel waren jullie hier aan kwijt?
Nope, vrij matig, aangezien je die van de zomer hier op tig festivals kan bewonderen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:28 schreef xCharming het volgende:
Goh Jett Rebel en Kensington. Hoef je ook niet bepaald voor naar Hongarije, of ben ik nu erg zuur?
Net zoals je naar Feyenoord gaat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:33 schreef Maastoren het volgende:
Je moet niet voor de line-up naar Sziget gaan maar voor de gezelligheid.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Juist!
Beter dan slecht voetbal en helemaal geen sfeer zoals bij jullie.
Mee eens! Ik moet ook zeggen dat ik regelmatig artiesten mis omdat ik de tijd vergeet en het op dat moment ergens anders leuk heb.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:33 schreef Maastoren het volgende:
Je moet niet voor de line-up naar Sziget gaan maar voor de gezelligheid.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:11 schreef Mandéra het volgende:
Main Stage: End Show hosted by MARTIN GARRIX / GOGOL BORDELLO
A38 Tent: THE TING TINGS / PASSENGER / ELLA EYRE / MILKY CHANCE / JUNGLE / TYLER, THE CREATOR / INFECTED MUSHROOM / ENTER SHIKARI / GRAMATIK / JETT REBEL / KENSINGTON / Hospitality presents: CAMO & KROOKED, HIGH CONTRAST, FRED V & GRAFIX, DANNY BYRD & MC DYNAMITE
Telekom Arena: W&W / SANDER VAN DOORN / BASSJACKERS / JAGUAR SKILLS / JULIAN JORDAN / SIDNEY SAMSON
MasterCard World Music Stage: MARIZA / LENINGRAD / CHE SUDAKA / GORAN BREGOVIC WEDDING AND FUNERAL BAND / CANZONIERE GRECANICO SALENTINO
Colosseum: APOLLONIA / DIXON / GUI BORATTO / MICHAEL MAYER / MARCEL DETTMANN / MY FAVORITE ROBOT
Wat dacht je? Alleen maar A-artiesten?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat dacht je? Alleen maar A-artiesten?
i hope soquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:00 schreef Hpzone het volgende:
Toch wel een voorzichtige zekerheid dat we Flogging Molly dit jaar weer kunnen verwelkomen. Eind juli staan ze op de Zwarte Cross in NL, en mid-augustus in de UK op een festival.
Aangezien in 2013 de A38 een behoorlijke druk bezocht was verwacht ik dat de organisatie nu ook zijn kans wel gepakt heeft.
Gwn in een tent slapen. Je mist heel de essentie van sziget als je t niet doet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef Brakintrainingspak het volgende:
Ik ben van plan om deze zomer met 3 vrienden naar sziget te gaan, alleen twijfelen wij heel erg of wij
in een tent zullen slapen of in een hostel.
In hoeverre mis je veel sfeer als je in een hostel slaapt en is het een goede optie om bijvoorbeeld eerst 3 dagen in een tent te slapen en de laatste 4 dagen in een hostel te slapen?
Snap ik wel van hem. Kan wel begrijpen dat je niet vaak zo'n kanz krijgt, best tof.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:33 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
http://nl.szigetfestival.(...)_sziget2015.630.html
Boeie wat je doet, naar mijn mening... Als je het heel laat maakt steeds heb je echt geen zin om overdag iets te doen. Dus je leeft dan alleen snachts. Laten we zeggen dat je nachtrust en je eten dan relatief belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef Brakintrainingspak het volgende:
Ik ben van plan om deze zomer met 3 vrienden naar sziget te gaan, alleen twijfelen wij heel erg of wij
in een tent zullen slapen of in een hostel.
In hoeverre mis je veel sfeer als je in een hostel slaapt en is het een goede optie om bijvoorbeeld eerst 3 dagen in een tent te slapen en de laatste 4 dagen in een hostel te slapen?
twitter:szigetfest twitterde op maandag 16-03-2015 om 18:00:04This week a new announcement with new acts!Sziget Festival 2015: 10-17 August, Obuda Island, Budapest http://t.co/1Ojbq9WN9A reageer retweet
Wow, toffe line-up begint zich te vormenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:14 schreef Ooi86 het volgende:
New acts for Sziget Festival 2015:
Paloma Faith, Foals, Knife Party, Marina And The Diamonds, Foxes, Alesso, Selah Sue, Yellow Claw, The Maccabees, NERVO, Interpol, Dropkick Murphys, SBTRKT, Halestorm, Dotan, MŘ, Vitalic, Gentleman, Future Islands, Typhoon, William Fitzsimmons, Beatsteaks
Ja, geen slechte line-up maar erg spannend is het allemaal niet, vooral veel 'usual suspects' imho.quote:
Juist niet vind ik dit jaar ... onderkant van het LL affiche is veel beter dan de afgelopen 3 jaar imo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, geen slechte line-up maar erg spannend is het allemaal niet, vooral veel 'usual suspects' imho.
Ik bedoel Sziget.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Juist niet vind ik dit jaar ... onderkant van het LL affiche is veel beter dan de afgelopen 3 jaar imo.
O, die gaan met het jaar achteruit imo. Ik bedoel Martin Garrix als afsluiter....quote:
Dit is de beste lichting tot nu toe volgens mij. Kasabian ben ik een beetje moe. Maar zou kunnen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Vrij matige lichting weer. Kasabian een optie voor Lowlands?
Kansloosquote:Op maandag 13 april 2015 16:55 schreef indiaantje89 het volgende:
3FM presents Sziget deze week. Best kans dat ze dan nog met wat naampjes komen.
twitter:szigetofficial twitterde op donderdag 16-04-2015 om 08:33:29Good morning Szitizens! Some Sziget news will arrive today! #Sziget2015 #Budapest #szitizen #missionszitizen reageer retweet
Haha, Aviciiquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:30 schreef RobbertVKH het volgende:
[..]
Avicii lijkt mij een headliner? Of is dat niet zo?
Florence, Robbie en Avicii en dan een massive eindshow met Martin Garrixgodquote:
Lijkt me niet toch?quote:Op maandag 20 april 2015 18:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Florence, Robbie en Avicii en dan een massive eindshow met Martin Garrixgod. Graag gedaan.
Waarom niet? Hebben ze vaker gehad. Kan me een Fatboy Slim en een David Guetta herinneren. Sowieso elk jaar wel een paar kleinere headliners.quote:
Neh, alleen Robbie is er wel een. Florence niet, denk ik. En Garrix is alleen de eindshow toch? Dat valt volgens mij niet onder headliner danquote:
Bij de caravancamping krijg je inderdaad het aantal caravan camping bandjes als waarvoor het voertuig bedoeld is. In jullie geval dus drie... Zonder speciaal bandje voor de caravan camping kom je officieel gezien de caravancamping helaas niet op (wil je 's nachts een keertje iemand meenemen, dan knijpen de bewakers vaak wel een oogje toe, maar dat kun je niet de hele week blijven doen). De vierde persoon zal dus helaas niet het hele festival in de voortent kunnen slapen. Als hij/zij een ander tentje meeneemt, kan hij/zij wel ergens in de buurt van de caravancamping gaan staan.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:18 schreef Audreyoot het volgende:
Iemand al eens met een caravan geweest? We willen gaan met een vouwwagen maar die is maar voor 3 man en we gaan met zn vieren, dus ene slaapt in de voortent. Maar hoe zit dat met de bandjes dan, je moet extra betalen voor die plek en je krijgt het aantal bandjes naar gelang slaapplekken volgens de papieren van het voertuig. Of mag je met een camping bandje wel komen op het caravan gedeelte?
Dankjewel voor je antwoord, wel heeel jammerquote:Op woensdag 22 april 2015 19:48 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Bij de caravancamping krijg je inderdaad het aantal caravan camping bandjes als waarvoor het voertuig bedoeld is. In jullie geval dus drie... Zonder speciaal bandje voor de caravan camping kom je officieel gezien de caravancamping helaas niet op (wil je 's nachts een keertje iemand meenemen, dan knijpen de bewakers vaak wel een oogje toe, maar dat kun je niet de hele week blijven doen). De vierde persoon zal dus helaas niet het hele festival in de voortent kunnen slapen. Als hij/zij een ander tentje meeneemt, kan hij/zij wel ergens in de buurt van de caravancamping gaan staan.
Komen er ook nog normale namen?quote:Op woensdag 22 april 2015 20:05 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
Tickets voor de VIP Camping zijn bijna uitverkocht! Heb je nog geen ticket, maar wil je wel op de VIP Camping verblijven? Dan raad ik je aan snel je ticket te kopen!
Ja, er is een beperkt aantal stroomaansluitingen op de Caravan Camping. Ik raad aan om verlengsnoeren en verdeeldozen mee te nemen zodat stroom met de buren kan worden gedeeld.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:21 schreef Audreyoot het volgende:
Is daar trouwens wel stroom op die caravan camping?
cool thnxquote:Op donderdag 23 april 2015 16:45 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Ja, er is een beperkt aantal stroomaansluitingen op de Caravan Camping. Ik raad aan om verlengsnoeren en verdeeldozen mee te nemen zodat stroom met de buren kan worden gedeeld.
Hoe zit het eigenlijk met parkeren met zo'n caravan ticket, neem aan dat je de auto gewoon bij de caravan kan laten staan? Is daar dan een speciale ingang waar je naar binnen moet rijden?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:45 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Ja, er is een beperkt aantal stroomaansluitingen op de Caravan Camping. Ik raad aan om verlengsnoeren en verdeeldozen mee te nemen zodat stroom met de buren kan worden gedeeld.
Dagtindeling ook goedquote:
Nee joh, random volgorde lijkt me.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:43 schreef RobbertVKH het volgende:
[..]
Zijn de bovenstaande namen de headliners? Alesso, Ellie Goulding? Serieus?
Nope, zijn echt headliners. En organisatie geeft ook toe dat dit niet is wat ze nastreven, maar er nu eenmaal niks anders is:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee joh, random volgorde lijkt me.
Wie is Alesso?
http://szigetnews.com/com(...)-headliners-in-2015/quote:Although the budget of the Sziget Festival has grown to 4.4 billion HUF (over $16 million or 14 million euros) the current list of headliners to participate at this year’s edition might not be as great as expected, the festival’s organizers announced in a press conference today. Last year the festival’s date was pushed back to avoid overlapping with major US and Japanese festivals. This year the above mentioned events will start later as well. This means that the organizers of Sziget might again be in trouble.
Still, according to lead organizer Gerendai Károly, the interest in the festival is unbroken after last year’s over 400,000 visitors. “Headliners are no longer enough to make a festival attractive”, he said. “We are improving the visuals, the infrastructure, the hygiene, the public lighting, many venues will be moved to new locations, and we will move the Main Stage, so the audience will have more space”. This year’s visuals will cost about 1 million euros this year, and the number of programmes will grow over 1 thousand.
Gerendai told the press that the Sziget Festival is the biggest tourist attraction of Hungary – it’s bigger than the Hungarian F1 grand prix. Over 90% of the tickets are sold outside the country, and the number of visitors arriving to Hungary for the event is three times as big as those coming to see the F1.
Former / new program manager Kardos József has returned to the Sziget staff after six years, replacing Szép Fruzsina who has left to work at a Berlin festival. He also spoke at the press event – he told the press about the introduction of genre zones, which might even make some programmes more popular. “The Culture Zone will be strengthened, with the Fidelio Stage, that will be the home to opera, symphonic music and jazz, but this area will house the theater and dance tents, the movable fun-fair, several street theaters, the Hungaricum Village that replaces the afro-latin-reggae village, and the barn dance hall (táncház), but the museum district also moves in here, where 17 institutions have already confirmed their presence,” he said.
The Fidelio will feature acts like the CrossOper performance, the Opera Sitcom, the jazz performance of Abraham Brody and Harcsa Veronika, among others. The theater and dance stage will house performances of the world-famous Japanese dancer and choreographer Hiroaki Umeda, the Cuban Danz Abierta group, the French Compagnie MimH or the Israeli IdanSharabi & Dancers.
Among the international acts at the Cirque du Sziget, the popular circus venue, we’ll be able to see the French group Akoreaco perform their act called Klaxon, the Czech group Cirk La Putyka and the Hungarian troupe Grotesque Gimnastics.
The other venues of the event will include a Creative Zone with a logic tent and TEDx workshops, a Design Area with a Design Terminal and WAMP vendors, an ArtZone with artists and artisans, a Sports Zone with a series of sports opportunities, and an Electronic Zone. The World Music Stage moves to the former spot of the circus, and will have a richer lineup (and a bigger budget) this year.
The A38 Stage will house performances from artists like Dropkick Murphys, Enter Shikari, Gaslight Anthem, Infected Mushrooms, Interpol and José Gonzalez. The Petofi Rádió – Telekom VOLT Festival stage will be “inhabited” by acts like the winners of this year’s Nagy-Szín-Pad talent show, along with Péterfy Bori & Love Band, Kistehén, Carbonfools, Kiscsillag, Magashegyi Underground, Wellhello, Bin-Jip Erik Truffazzal, Fábián Juli & Zoohacker, Vad Fruttik, hiperkarma or 30Y.
Goedzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Ehm... Alesso staat gepland in de Arena, niet op Main Stage. Hoezo headliner?
Het staat op grootte van billing, dat lijstje. Dus hij is *nu* de grootste act van die dag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Ehm... Alesso staat gepland in de Arena, niet op Main Stage. Hoezo headliner?
Alleen de programmeurs en het management weten waar zij nog mee bezig zijn. Ik weet enkel dat het programma nog niet compleet is. Voor de Main Stage zijn volgens mijn berekeningen -dus dit is niet wat ik vanuit Sziget gehoord heb- nog 7 slots open.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Goedzo.
Komen er nog grote namen Martijn? Of is dit het een beetje?
En gaat de bierprijs naar beneden nu er mindere namen staan?
Zo hebben denk ik velen je post niet begrepen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het staat op grootte van billing, dat lijstje. Dus hij is *nu* de grootste act van die dag.
Het was dan ook niet geheel duidelijk of er nog iets bij kwam op die dag, maar dat heb jij opgehelderd voor onsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:15 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Alleen de programmeurs en het management weten waar zij nog mee bezig zijn. Ik weet enkel dat het programma nog niet compleet is. Voor de Main Stage zijn volgens mijn berekeningen -dus dit is niet wat ik vanuit Sziget gehoord heb- nog 7 slots open.
[..]
Zo hebben denk ik velen je post niet begrepen...
Tactisch antwoordquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
De persconferentie is een jaarlijks ding, die was niet om een speciale reden belegd.
Zoals ik het lees, is er verteld dat "the current list of headliners to participate at this year’s edition might not be as great as expected" en zijn er dit jaar door de concurrentie uit andere continenten minder grote acts beschikbaar dan vorig jaar (dat waren er vorig jaar uitzonderlijk veel), maar er wordt niet gezegd dat er geen headliners meer bij gaan komen. Ook niet dat die er wel gaan komen overigens. Alle opties blijven open
quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Gerucht gaat dat Major Lazer vandaag bekend gemaakt word
quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Script, Major Lazer, Asaf Avidan en ARTY erbij.
Staan wel toffe dingen bij hoor, je gaat je vast vermaken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef Leonos het volgende:
Misschien staan er wel een hoop toffe onbekende bands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb iig altijd het gevoel dat als niemand écht wil dat ze dan bij KoL uitkomen, iig de echt grote festivals; Werchter, RaR, Sziget, etc.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Oneens Kings Of Leon worden zwaar onder gewaardeerd. Had ze graag op LL gezien. Al keer of 5 live gezien en nooit tegengevallen.
Watcha gonna do 'bout it?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:33 schreef richolio het volgende:
Wordt er gebaald om Kings Of Leon ja? Jeetje
Mijn ervaring is wel anders eigenlijk. Vind de albums best tof, daar staat er standaard een van op mijn telefoon. Heb ze echter twee maal live gezien en beide keren dramatisch, vals en ongeďnteresseerd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Oneens Kings Of Leon worden zwaar onder gewaardeerd. Had ze graag op LL gezien. Al keer of 5 live gezien en nooit tegengevallen.
Vals vind ik wel meevallen vind ze vrij strak spelen. En ongeďinteresseerd.. Tsja ik hou niet altijd van dat handjeklap en hey ho, boys vs. girls gedoe.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:19 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel anders eigenlijk. Vind de albums best tof, daar staat er standaard een van op mijn telefoon. Heb ze echter twee maal live gezien en beide keren dramatisch, vals en ongeďnteresseerd.
Dank dat wij gewoon niet dezelfde optredens gezien hebben. Want het was gewoon slecht. Geloof dat het ook net was voordat Caleb rehab ingeweest is. Dat he ho etc gebeuren hoeft van mij ook niet, doen de Monkeys ook niet en hun optreden op BKS13 was geweldig!quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vals vind ik wel meevallen vind ze vrij strak spelen. En ongeďinteresseerd.. Tsja ik hou niet altijd van dat handjeklap en hey ho, boys vs. girls gedoe.
2,50 euro voor een biertje schat ik.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:51 schreef HenkDeBroodSlaaf het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel het kost voor één biertje?
Zo'n 800 huff voor half liter blik, wat idd geloof ik zo'n 2,30 is. Geen geld, vooral niet in de vergelijking met dat festivalbier van Nederland.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:51 schreef HenkDeBroodSlaaf het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel het kost voor één biertje?
dan wel blikjes wat tappen kunnen ze daar nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef DavetheNL het volgende:
Oh ja, met een biertje bedoelde ik een halve liter ja. Niet die minibekertjes zoals in Nederland
Oh ja, die biologische taps zonder druk.. Kreeg je een schok van als je een slok nam heh. Reden dat ik een keer een week alleen maar baco op heb. Cola in Nederland smaakte vreemd daarna :pquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
dan wel blikjes wat tappen kunnen ze daar niet
Die 'gast' hangt hier wel ergens rond ja.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Net als 2 jaar terug ga ik er ook weer heen
Dit jaar met een caravan, echter heb ik wat vraagjes daarover zoals hoe bijvoorbeeld stroom op de camping is geregeld en hoeveel er beschikbaar is. Zit hier net als 2 jaar terug nog zo'n Nederlandse Sziget info-gast?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
De persconferentie is een jaarlijks ding, die was niet om een speciale reden belegd.
Zoals ik het lees, is er verteld dat "the current list of headliners to participate at this year’s edition might not be as great as expected" en zijn er dit jaar door de concurrentie uit andere continenten minder grote acts beschikbaar dan vorig jaar (dat waren er vorig jaar uitzonderlijk veel), maar er wordt niet gezegd dat er geen headliners meer bij gaan komen. Ook niet dat die er wel gaan komen overigens. Alle opties blijven open
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Dit jaar met een caravan, echter heb ik wat vraagjes daarover zoals hoe bijvoorbeeld stroom op de camping is geregeld en hoeveel er beschikbaar is. Zit hier net als 2 jaar terug nog zo'n Nederlandse Sziget info-gast?
Er zijn schijnbaar een aantal stroompunten maar ze adviseren verlengkabels en verdeeldozen mee te nemen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Valt dat ergens terug te lezen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:09 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar een aantal stroompunten maar ze adviseren verlengkabels en verdeeldozen mee te nemen.
Pagina 8 in deze reeks, ik had dezelfde vraagquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:14 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Valt dat ergens terug te lezen?
quote:Op donderdag 23 april 2015 16:45 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Pagina 8 in deze reeks, ik had dezelfde vraag
[..]
Wat bij mij de volgende vraag oproept: Wij hebben een 3 persoons caravan waar we 4 bedden in gaan knutselen. Hoe wordt het aantal bandjes bepaald? Ik neem aan gewoon op het aantal slaapplaatsen, want er staat niks op papier van de caravan.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:48 schreef
MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Bij de caravancamping krijg je inderdaad het aantal caravan camping bandjes als waarvoor het voertuig bedoeld is. In jullie geval dus drie... Zonder speciaal bandje voor de caravan camping kom je officieel gezien de caravancamping helaas niet op (wil je 's nachts een keertje iemand meenemen, dan knijpen de bewakers vaak wel een oogje toe, maar dat kun je niet de hele week blijven doen). De vierde persoon zal dus helaas niet het hele festival in de voortent kunnen slapen. Als hij/zij een ander tentje meeneemt, kan hij/zij wel ergens in de buurt van de caravancamping gaan staan.
Yep, hier ben ik!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik vind ook dat dat vaag aangeduid is, in mijn caravan staat er ook niks over het aantal personen in de papieren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Wat bij mij de volgende vraag oproept: Wij hebben een 3 persoons caravan waar we 4 bedden in gaan knutselen. Hoe wordt het aantal bandjes bepaald? Ik neem aan gewoon op het aantal slaapplaatsen, want er staat niks op papier van de caravan.
En zoals gevraagd, mag je je auto laten staan?
Is het officieel een 3-persoons caravan, dan worden er officieel maximaal 3 bandjes verstrekt (weliswaar wordt er soms wel wat flexibel met de regels omgegaan, maar ik weet helaas niet of dat hiermee ook gebeurt). Hoe de medewerkers van de caravan camping bepalen voor hoeveel personen een caravan is als daarover niets in het registratiebewijs staat, weet ik helaas ook niet...quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Wat bij mij de volgende vraag oproept: Wij hebben een 3 persoons caravan waar we 4 bedden in gaan knutselen. Hoe wordt het aantal bandjes bepaald? Ik neem aan gewoon op het aantal slaapplaatsen, want er staat niks op papier van de caravan.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik heb het voor jullie gevraagd bij mijn collega's en kreeg daarop het volgende antwoord terug: "the maximum amount of wristbands will be determined by the seating capacity written in the registration of the caravan (or the car towing the caravan)."quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik vind ook dat dat vaag aangeduid is, in mijn caravan staat er ook niks over het aantal personen in de papieren.
Auto mag ernaast staat op de site.
Okey thnxquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:05 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het voor jullie gevraagd bij mijn collega's en kreeg daarop het volgende antwoord terug: "the maximum amount of wristbands will be determined by the seating capacity written in the registration of the caravan (or the car towing the caravan)."
Dus jij onderhoud de facebook pagina ook 😋quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:05 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het voor jullie gevraagd bij mijn collega's en kreeg daarop het volgende antwoord terug: "the maximum amount of wristbands will be determined by the seating capacity written in the registration of the caravan (or the car towing the caravan)."
Inderdaad. Daar ben ik trouwens wel meestal sneller met antwoorden dan hierzo, want Facebook check ik vaker.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:45 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Dus jij onderhoud de facebook pagina ook 😋
Are you travelling from Ireland, with your boyfriend, for the first time and are you over 30's?quote:
Wat?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Are you travelling from Ireland, with your boyfriend, for the first time and are you over 30's?
Most leave from homequote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:18 schreef Neuronita het volgende:
Yes Loveless85, we are going from Dublin, where is everyone going from?
Its a Dutch forum. So 99% from Nigeria.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:18 schreef Neuronita het volgende:
Yes Loveless85, we are going from Dublin, where is everyone going from?
hoe makkelijk kom je aan snoepjes of RCs op Sziget?quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:41 schreef Audreyoot het volgende:
Trouwens Knife Party en Yellow Claw van 03:00 tot 5:55Ik ga dood!
Vraag ik me ook af. Kreeg het soms wel eens aangeboden van Nederlanders, maar ik heb toch wel een beetje vertrouwensproblemen in het buitenland.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoe makkelijk kom je aan snoepjes of RCs op Sziget?
je leeft maar 1 keerquote:Op maandag 20 juli 2015 20:34 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Kreeg het soms wel eens aangeboden van Nederlanders, maar ik heb toch wel een beetje vertrouwensproblemen in het buitenland.
en misschien wel extra kort zo.quote:
Ik denk dat ik gewoon in de namiddag wat uren ga slapen zodat ik bepaalde nachten kan doorhalen. Persoonlijk durf ik het niet eens aan om daar een joint te kopenquote:Op maandag 20 juli 2015 20:52 schreef Hpzone het volgende:
[..]
en misschien wel extra kort zo.Maar misschien dit jaar maar eens een uitzondering maken. Om uurtje of 02:00 aftaaien omdat je toch wel moe bent is toch altijd knullig, daarna gaat 't pas echt los.
ja, of bij die Nigerianen die ergens halverwege dat pad met z'n allen mensen aanspreken. ''I'm here for business''. Kan me niet voorstellen dat de organisatie deze gasten nooit heeft opgemerkt. Vraag me dan echt af of het loknegers zijn ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:07 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon in de namiddag wat uren ga slapen zodat ik bepaalde nachten kan doorhalen. Persoonlijk durf ik het niet eens aan om daar een joint te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |