Verdomme, jij bent altijd zo snel hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Florence and the Machine
Alt-J
Blasterjaxx
Jamie Woon
Fauve
José Gonzalez
The Subways
Babylon Circus
Kadebostany
AWOLNATION
Ja leuk, Florence is een mooie optie voor LL.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Verdomme, jij bent altijd zo snel haha
Zeer toffe namen imo
Jose Gonzalez en Awolnation lijken me ook tof op ll. Volgens mij gaat het deze zomer wel goed komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja leuk, Florence is een mooie optie voor LL.
Jup, benieuwd wat die gaan doen, want ze staan natuurlijk eigenlijk rond Pinkpop/BKS ook al in de buurt (op Werchter)quote:Op donderdag 18 december 2014 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja leuk, Florence is een mooie optie voor LL.
Dan kan je beter naar een ander festival gaan ja, al de headliners zijn bijna 'rock' muziek.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:47 schreef HenkDeBroodSlaaf het volgende:
Deze zomer ook eindelijk een keer naar Sziget! Wil al sinds 2000 een keer naar dit festival gaan.
Wij zijn van plan om met het vliegtuig te reizen, maar we zitten nog wel te twijfelen over een paar dingen.
Wat raden jullie aan, om op de camping te slapen of in een hostel in de buurt van het festival. Mijn voorkeur ligt toch op camping, omdat ik de sfeer op de camping van een festival altijd geweldig vindt. Maar het is nu natuurlijk wel 7 dagen lang. Is de sfeer op de Alternativa camping/VIP camping even goed als op de 'normale' camping?
Nog een vraag over de muziek. Is er ook een stage die constant elektronische muziek draait (house, techno, elektro etc.). Het is volgens mij voornamelijk een rock festival, en daar houden totaal niet van (of is het nu echt een afrader om hier naar toe te gaan?).
Op Sziget heb je bijna elk soort muziek. Ik heb vorige keer nog uren bij een house/elektro stage staan spacen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:47 schreef HenkDeBroodSlaaf het volgende:
Deze zomer ook eindelijk een keer naar Sziget! Wil al sinds 2000 een keer naar dit festival gaan.
Wij zijn van plan om met het vliegtuig te reizen, maar we zitten nog wel te twijfelen over een paar dingen.
Wat raden jullie aan, om op de camping te slapen of in een hostel in de buurt van het festival. Mijn voorkeur ligt toch op camping, omdat ik de sfeer op de camping van een festival altijd geweldig vindt. Maar het is nu natuurlijk wel 7 dagen lang. Is de sfeer op de Alternativa camping/VIP camping even goed als op de 'normale' camping?
Nog een vraag over de muziek. Is er ook een stage die constant elektronische muziek draait (house, techno, elektro etc.). Het is volgens mij voornamelijk een rock festival, en daar houden totaal niet van (of is het nu echt een afrader om hier naar toe te gaan?).
M2quote:
Spacen op Sziget?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Op Sziget heb je bijna elk soort muziek. Ik heb vorige keer nog uren bij een house/elektro stage staan spacen.
Wat versta je onder "in de buurt", qua reistijd (OV)?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:36 schreef Ooi86 het volgende:
Heeft iemand een goede suggestie voor een appartement of hotelletje in de buurt? Een week lang camperen lijkt me niks.
Hoeft niet luxe te zijn, maar wel een beetje in de buurt van het eiland.
Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik weet niet hoe groot boedapest is en wat een beetje redelijk in de buurt is.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat versta je onder "in de buurt", qua reistijd (OV)?
Google maps / booking.comquote:Op maandag 5 januari 2015 21:14 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik weet niet hoe groot boedapest is en wat een beetje redelijk in de buurt is.
Ja, bedankt voor de googlemaps tip, daar was ik zelf nog niet opgekomen....quote:Op maandag 5 januari 2015 22:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Google maps / booking.com
Er zit al wel veel vol dus ik zou niet te lang wachten als ik jou was.
Wat zit je dan moeilijk te doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de googlemaps tip, daar was ik zelf nog niet opgekomen....![]()
Ik dacht dat men hier misschien nog een insiders-tip zou hebben. Mag nog steeds hoor
Ik raad aan geen appartement te nemen dichtbij het festivalterrein. Wat op de kaart dichtbij lijkt, is vaak langer lopen dan met het OV naar het centrum. Bovendien zijn de wijken rondom het eiland niet echt mooi. Een verblijf in het centrum is veel leuker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de googlemaps tip, daar was ik zelf nog niet opgekomen....![]()
Ik dacht dat men hier misschien nog een insiders-tip zou hebben. Mag nog steeds hoor
Kijk, hier heb ik wat dan! Dank je wel 😃quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:37 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Ik raad aan geen appartement te nemen dichtbij het festivalterrein. Wat op de kaart dichtbij lijkt, is vaak langer lopen dan met het OV naar het centrum. Bovendien zijn de wijken rondom het eiland niet echt mooi. Een verblijf in het centrum is veel leuker.
De verbinding tussen het centrum en het festivalterrein is goed. Vanaf metrohalte Batthyany Ter en tramhalte Margit Hid gaat een treintje zeer frequent richting het festivalterrein (halte Filatorigat). 's Nachts rijdt deze trein doorgaans om de twintig minuten. In het centrum kun je het makkelijkst verder met de metro (alleen tussen 5.30 uur en 23.30 uur) en tram 4 of 6 (dag en nacht zeer frequent). Tram 4 en 6 gaan over de grote rondweg door het centrum van Pest, vanaf Szell Kalman Ter over de Margitbrug en dan verder door Pest. Een accommodatie in de buurt van deze tramlijn is mijns inziens het best.
Edit: Overigens moet je als in het centrum verblijft ook eens een keer 's middags met de boot naar het festivalterrein toe, bijvoorbeeld vanaf Jaszai Mari Ter (bij de Margitbrug, Pestzijde).
Als het maar lekker weer isquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Die komen er helaas niet, men zal het hiermee moeten doen
twitter:szigetfest twitterde op donderdag 22-01-2015 om 10:30:02200 days until #Sziget2015!Sziget Festival 2015: 10-17 August, Óbuda Island, Budapest http://t.co/3wvCsesN0W reageer retweet
Deze week of uiterlijk volgende week moeten de VIP-passen en 'goodies' worden bezorgd als ik het goed heb begrepen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:03 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
twitter:szigetfest twitterde op donderdag 22-01-2015 om 10:30:02200 days until #Sziget2015!Sziget Festival 2015: 10-17 August, Óbuda Island, Budapest http://t.co/3wvCsesN0W reageer retweet
Bij iedereen die op tijd de gegevens doorgegeven heeft wel ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Deze week of uiterlijk volgende week moeten de VIP-passen en 'goodies' worden bezorgd als ik het goed heb begrepen?
Wat kost zoiets?quote:Op zondag 25 januari 2015 12:14 schreef Brammie1 het volgende:
Vlucht geboektbij KLM
Appartement geboektvia Booking.com
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef Brammie1 het volgende:
tickets ¤250 per stuk, appartement voor ¤700 (2 persoonsappartement)
hoeveel dagen ga jequote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef Brammie1 het volgende:
tickets ¤250 per stuk, appartement voor ¤700 (2 persoonsappartement)
Aldus het Facebook- account.quote:prepare for Monday (2nd February) as we will add a name to the line-up of 10th August aka Day -1, so here will come another reason why you should get a 7 Days Pass! See you on Monday at 11 AM
Denk een van die twee ja, moet wel iets 'van formaat' zijn wil je 1 naampje droppen. Linkin Park zou goed kunnen, die passen ook prima op Reading/Leeds.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Metallica of Linkin Park dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |