quote:Op maandag 2 februari 2015 12:39 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
De volgende aankondiging staat gepland voor volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:02 schreef Leonos het volgende:
Waar de fuck blijft die line up.Van de week is een van de grootste Pop namen van de afgelopen 10 jaar bekend gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Jaa, boeit me niet zoveelquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Van de week is een van de grootste Pop namen van de afgelopen 10 jaar bekend gemaakt?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben sinds dit jaar fan geworden:
Geduld! Wellicht komt Jan in maart met een boel toffe namen. Je weet het niet hè.quote:
Organiseert Jan ook Sziget?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Geduld! Wellicht komt Jan in maart met een boel toffe namen. Je weet het niet hè.
Ik vorig jaar wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:46 schreef xCharming het volgende:
Ik twijfel ook nog erg of ik dit jaar ga, afgelopen 2 jaar wel geweest (met vliegtuig én in een hotel). Als ik dit jaar weer ga zou ik wel voor een tent gaan... Hebben de meeste van jullie op het eiland geslapen?
Nee, gewoon lekker naar Zand of Paaspop.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet voor naar Hongarije.
Hm en beviel het slapen daar? Vorig jaar was het af en toe best depri weer! Al was het het jaar daarvoor wel weer erg heet.. He tis in ieder geval goedkoper dan een hotel en het lijkt me voor de ervaring wel awesome!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:51 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik vorig jaar wel.
De line-up tot nu toe valt me behoorlijk tegen.
Camping beviel mij prima. Veel toffe mensen om ons heen en met oordoppen kun je gewoon pitten. Wij stonden onder de bomen dus van hitte hadden we geen last. Het heeft op de woensdag overdag geregend en een paar keer 's nachts. Gewoon lekker in je slaapzak krijgen en het is goed te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:57 schreef xCharming het volgende:
[..]
Hm en beviel het slapen daar? Vorig jaar was het af en toe best depri weer! Al was het het jaar daarvoor wel weer erg heet.. He tis in ieder geval goedkoper dan een hotel en het lijkt me voor de ervaring wel awesome!
Van de line up word ik ook nog niet wild nee.. Al moet ik zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar regelmatig dingen gemist heb omdat ik druk was met plezier hebben op een andere plek. Ik vond de line up vorig jaar wel beter dan het jaar ervoo..
Wat was eigenlijk jullie vervoer richting Sziget? En hoeveel waren jullie hier aan kwijt?
Nope, vrij matig, aangezien je die van de zomer hier op tig festivals kan bewonderen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:28 schreef xCharming het volgende:
Goh Jett Rebel en Kensington. Hoef je ook niet bepaald voor naar Hongarije, of ben ik nu erg zuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |