dan wel blikjes wat tappen kunnen ze daar nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef DavetheNL het volgende:
Oh ja, met een biertje bedoelde ik een halve liter ja. Niet die minibekertjes zoals in Nederland
Oh ja, die biologische taps zonder druk.. Kreeg je een schok van als je een slok nam heh. Reden dat ik een keer een week alleen maar baco op heb. Cola in Nederland smaakte vreemd daarna :pquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
dan wel blikjes wat tappen kunnen ze daar niet
Die 'gast' hangt hier wel ergens rond ja.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Net als 2 jaar terug ga ik er ook weer heen
Dit jaar met een caravan, echter heb ik wat vraagjes daarover zoals hoe bijvoorbeeld stroom op de camping is geregeld en hoeveel er beschikbaar is. Zit hier net als 2 jaar terug nog zo'n Nederlandse Sziget info-gast?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
De persconferentie is een jaarlijks ding, die was niet om een speciale reden belegd.
Zoals ik het lees, is er verteld dat "the current list of headliners to participate at this year’s edition might not be as great as expected" en zijn er dit jaar door de concurrentie uit andere continenten minder grote acts beschikbaar dan vorig jaar (dat waren er vorig jaar uitzonderlijk veel), maar er wordt niet gezegd dat er geen headliners meer bij gaan komen. Ook niet dat die er wel gaan komen overigens. Alle opties blijven open
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Dit jaar met een caravan, echter heb ik wat vraagjes daarover zoals hoe bijvoorbeeld stroom op de camping is geregeld en hoeveel er beschikbaar is. Zit hier net als 2 jaar terug nog zo'n Nederlandse Sziget info-gast?
Er zijn schijnbaar een aantal stroompunten maar ze adviseren verlengkabels en verdeeldozen mee te nemen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Valt dat ergens terug te lezen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:09 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar een aantal stroompunten maar ze adviseren verlengkabels en verdeeldozen mee te nemen.
Pagina 8 in deze reeks, ik had dezelfde vraagquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:14 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Valt dat ergens terug te lezen?
quote:Op donderdag 23 april 2015 16:45 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Ja, er is een beperkt aantal stroomaansluitingen op de Caravan Camping. Ik raad aan om verlengsnoeren en verdeeldozen mee te nemen zodat stroom met de buren kan worden gedeeld.
Thanks!quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Pagina 8 in deze reeks, ik had dezelfde vraag
[..]
Wat bij mij de volgende vraag oproept: Wij hebben een 3 persoons caravan waar we 4 bedden in gaan knutselen. Hoe wordt het aantal bandjes bepaald? Ik neem aan gewoon op het aantal slaapplaatsen, want er staat niks op papier van de caravan.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:48 schreef
MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
Bij de caravancamping krijg je inderdaad het aantal caravan camping bandjes als waarvoor het voertuig bedoeld is. In jullie geval dus drie... Zonder speciaal bandje voor de caravan camping kom je officieel gezien de caravancamping helaas niet op (wil je 's nachts een keertje iemand meenemen, dan knijpen de bewakers vaak wel een oogje toe, maar dat kun je niet de hele week blijven doen). De vierde persoon zal dus helaas niet het hele festival in de voortent kunnen slapen. Als hij/zij een ander tentje meeneemt, kan hij/zij wel ergens in de buurt van de caravancamping gaan staan.
Yep, hier ben ik!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik vind ook dat dat vaag aangeduid is, in mijn caravan staat er ook niks over het aantal personen in de papieren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Wat bij mij de volgende vraag oproept: Wij hebben een 3 persoons caravan waar we 4 bedden in gaan knutselen. Hoe wordt het aantal bandjes bepaald? Ik neem aan gewoon op het aantal slaapplaatsen, want er staat niks op papier van de caravan.
En zoals gevraagd, mag je je auto laten staan?
Is het officieel een 3-persoons caravan, dan worden er officieel maximaal 3 bandjes verstrekt (weliswaar wordt er soms wel wat flexibel met de regels omgegaan, maar ik weet helaas niet of dat hiermee ook gebeurt). Hoe de medewerkers van de caravan camping bepalen voor hoeveel personen een caravan is als daarover niets in het registratiebewijs staat, weet ik helaas ook niet...quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Wat bij mij de volgende vraag oproept: Wij hebben een 3 persoons caravan waar we 4 bedden in gaan knutselen. Hoe wordt het aantal bandjes bepaald? Ik neem aan gewoon op het aantal slaapplaatsen, want er staat niks op papier van de caravan.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik heb het voor jullie gevraagd bij mijn collega's en kreeg daarop het volgende antwoord terug: "the maximum amount of wristbands will be determined by the seating capacity written in the registration of the caravan (or the car towing the caravan)."quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik vind ook dat dat vaag aangeduid is, in mijn caravan staat er ook niks over het aantal personen in de papieren.
Auto mag ernaast staat op de site.
Okey thnxquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:05 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het voor jullie gevraagd bij mijn collega's en kreeg daarop het volgende antwoord terug: "the maximum amount of wristbands will be determined by the seating capacity written in the registration of the caravan (or the car towing the caravan)."
Dus jij onderhoud de facebook pagina ook 😋quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:05 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het voor jullie gevraagd bij mijn collega's en kreeg daarop het volgende antwoord terug: "the maximum amount of wristbands will be determined by the seating capacity written in the registration of the caravan (or the car towing the caravan)."
Inderdaad. Daar ben ik trouwens wel meestal sneller met antwoorden dan hierzo, want Facebook check ik vaker.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:45 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Dus jij onderhoud de facebook pagina ook 😋
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |