abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153296308
I'm back!
Line-up laat me nog steeds een traantje maken :'(
pi_153385462
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Maastoren op 09-06-2015 16:59:22 ]
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:42:55 #253
231633 Xummon
of toch niet?
pi_153469158
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef DavetheNL het volgende:
Oh ja, met een biertje bedoelde ik een halve liter ja. Niet die minibekertjes zoals in Nederland :P
dan wel blikjes wat tappen kunnen ze daar niet
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_153469259
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:42 schreef Xummon het volgende:

[..]

dan wel blikjes wat tappen kunnen ze daar niet
Oh ja, die biologische taps zonder druk.. Kreeg je een schok van als je een slok nam heh. Reden dat ik een keer een week alleen maar baco op heb. Cola in Nederland smaakte vreemd daarna :p
pi_153477694
Ja een schok krijgen van je biertje _O-
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_153532282
Nog geen namen? :P
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:15:46 #257
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_153610478
Net als 2 jaar terug ga ik er ook weer heen :D
Dit jaar met een caravan, echter heb ik wat vraagjes daarover zoals hoe bijvoorbeeld stroom op de camping is geregeld en hoeveel er beschikbaar is. Zit hier net als 2 jaar terug nog zo'n Nederlandse Sziget info-gast?
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_153610505
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Dit jaar met een caravan, echter heb ik wat vraagjes daarover zoals hoe bijvoorbeeld stroom op de camping is geregeld en hoeveel er beschikbaar is. Zit hier net als 2 jaar terug nog zo'n Nederlandse Sziget info-gast?
Die 'gast' hangt hier wel ergens rond ja.
Behulpzame meneer _O_
pi_153610736
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
De persconferentie is een jaarlijks ding, die was niet om een speciale reden belegd.

Zoals ik het lees, is er verteld dat "the current list of headliners to participate at this year’s edition might not be as great as expected" en zijn er dit jaar door de concurrentie uit andere continenten minder grote acts beschikbaar dan vorig jaar (dat waren er vorig jaar uitzonderlijk veel), maar er wordt niet gezegd dat er geen headliners meer bij gaan komen. Ook niet dat die er wel gaan komen overigens. Alle opties blijven open ;)
quote:
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:50:07 #260
334225 Driftkikkerrrrr
pi_153611575
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:24 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Dat was 'm inderdaad. Thanks!
pi_153613641
quote:
Er zijn schijnbaar een aantal stroompunten maar ze adviseren verlengkabels en verdeeldozen mee te nemen.
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:14:04 #262
334225 Driftkikkerrrrr
pi_153613748
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:09 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Er zijn schijnbaar een aantal stroompunten maar ze adviseren verlengkabels en verdeeldozen mee te nemen.
Valt dat ergens terug te lezen? :)
pi_153613818
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:14 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:

[..]

Valt dat ergens terug te lezen? :)
Pagina 8 in deze reeks, ik had dezelfde vraag ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:45 schreef MartijnvanOstfest het volgende:

[..]

Ja, er is een beperkt aantal stroomaansluitingen op de Caravan Camping. Ik raad aan om verlengsnoeren en verdeeldozen mee te nemen zodat stroom met de buren kan worden gedeeld.
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:24:39 #264
334225 Driftkikkerrrrr
pi_153614021
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:16 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Pagina 8 in deze reeks, ik had dezelfde vraag ;)

[..]

Thanks!

quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:48 schreef
MartijnvanOstfest het volgende:

[..]

Bij de caravancamping krijg je inderdaad het aantal caravan camping bandjes als waarvoor het voertuig bedoeld is. In jullie geval dus drie... Zonder speciaal bandje voor de caravan camping kom je officieel gezien de caravancamping helaas niet op (wil je 's nachts een keertje iemand meenemen, dan knijpen de bewakers vaak wel een oogje toe, maar dat kun je niet de hele week blijven doen). De vierde persoon zal dus helaas niet het hele festival in de voortent kunnen slapen. Als hij/zij een ander tentje meeneemt, kan hij/zij wel ergens in de buurt van de caravancamping gaan staan.
Wat bij mij de volgende vraag oproept: Wij hebben een 3 persoons caravan waar we 4 bedden in gaan knutselen. Hoe wordt het aantal bandjes bepaald? Ik neem aan gewoon op het aantal slaapplaatsen, want er staat niks op papier van de caravan.

En zoals gevraagd, mag je je auto laten staan?
pi_153614225
quote:
Yep, hier ben ik! :W

Het antwoord zal je al duidelijk zijn... Er zijn inderdaad een aantal stroompunten, maar het is niet zo dat die bij elke plek staan. Ik raad daarom aan verlengsnoeren en verdeeldozen mee te nemen, zodat je een stroompunt kunt delen met buren.
pi_153614255
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:

[..]

Thanks!

[..]

Wat bij mij de volgende vraag oproept: Wij hebben een 3 persoons caravan waar we 4 bedden in gaan knutselen. Hoe wordt het aantal bandjes bepaald? Ik neem aan gewoon op het aantal slaapplaatsen, want er staat niks op papier van de caravan.

Ik vind ook dat dat vaag aangeduid is, in mijn caravan staat er ook niks over het aantal personen in de papieren.
Auto mag ernaast staat op de site.
pi_153616146
quote:

[..]

Thanks!

[..]

Is het officieel een 3-persoons caravan, dan worden er officieel maximaal 3 bandjes verstrekt (weliswaar wordt er soms wel wat flexibel met de regels omgegaan, maar ik weet helaas niet of dat hiermee ook gebeurt). Hoe de medewerkers van de caravan camping bepalen voor hoeveel personen een caravan is als daarover niets in het registratiebewijs staat, weet ik helaas ook niet...

De auto mag op een speciale parkeerplaats naast de caravancamping blijven staan, maar niet bij de caravan zelf.
pi_153670531
quote:

quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:33 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik vind ook dat dat vaag aangeduid is, in mijn caravan staat er ook niks over het aantal personen in de papieren.
Auto mag ernaast staat op de site.
Ik heb het voor jullie gevraagd bij mijn collega's en kreeg daarop het volgende antwoord terug: "the maximum amount of wristbands will be determined by the seating capacity written in the registration of the caravan (or the car towing the caravan)."
pi_153674014
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:05 schreef MartijnvanOstfest het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het voor jullie gevraagd bij mijn collega's en kreeg daarop het volgende antwoord terug: "the maximum amount of wristbands will be determined by the seating capacity written in the registration of the caravan (or the car towing the caravan)."
Okey thnx :)
  zaterdag 20 juni 2015 @ 21:45:56 #270
334225 Driftkikkerrrrr
pi_153702276
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:05 schreef MartijnvanOstfest het volgende:

[..]

[..]

Dus jij onderhoud de facebook pagina ook 😋
pi_153735264
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 21:45 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:

[..]

Dus jij onderhoud de facebook pagina ook 😋
Inderdaad. Daar ben ik trouwens wel meestal sneller met antwoorden dan hierzo, want Facebook check ik vaker.
  Moderator vrijdag 26 juni 2015 @ 11:30:16 #272
332671 crew  indiaantje89
pi_153851552
Toegevoegd aan de line-up The Horrors, Kwabs en Oliver Heldens
pi_153920081
Dit wordt mijn 1e keer Sziget. En we staan op de VIP-camping, is het mogelijk om een party tent o.i.d mee te nemen en daaronder je tent neer te zetten?
  maandag 29 juni 2015 @ 08:49:37 #274
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_153920221
Martin Garrix :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_153936605
HI Sziticens,

I was wondering what the atmosphere in the VIP camping is like; I'm going with my boyfriend for the first time, travelling from Ireland. How is the community for over 30's?

Sorry if these questions have been asked before have been going through the threads.
- Does anybody have any other good tips on what to bring?
- Have anyone tried the airbed? Is it comfortable to sleep with?
- Are there any electricity points available in the festival for festival goers use? Possibilities for charging phones etc at Sziget?
- Is the cashless system as easy as it sounds; is it worth getting the watch which seems safer than a card?
- Is this a good location to explore the city and to get to the festival? (I understand the transport links are great.)
- How big are the safe deposit lockers in VIP? Is it enough for the camera and other small items?
- What actually happens at the festival on the Sat, sun before (moving in days). Are there bars open & stuff to do?
- Did anyone meet anyone who was off to B.My Lake after Sziget? I’m wondering if a lot of people don’t go to it as Sziget is so long, so the B.My lake crowd is a fresh set of faces (so to speak)
- To use the lockers do you have to set a code? Surely they dont give you a key? (To lose!)
Do you guys plan on staying on the normal festival site, or at one of the special campsites?

Thanks everyone, looking forward!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')